Dark fall: lights out - zapisy gry

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2106
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 88 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 40 razy
Płeć: Kobieta

Dark fall: lights out - zapisy gry

Postautor: adventurka » 20 maja 2016, 16:39

  • Dark Fall II: Lights Out zapisuje się w wybranym przez gracza folderze (domyślnie są to Moje Dokumenty).
Zapis z kursorem umożliwiającym wejście do łodzi - pobierz

Paczka zapisów z całej gry - pobierz

  • Sejwy w paczce zrobiono w nastepujących momentach:
    1912
    1. początek (w kwaterze Parkera przed rozpoczeciem gry)
    2. kwatera - przed przeszukaniem (po rozmowie z Demarionem)
    3. latarnia - po przybyciu (na brzegu Fetch Rock koło łodzi)
    4. latarnia - w budynku (tuż po oświetleniu i wejściu do budynku)
    5. latarnia - bojler włączony (w piwnicy ze schodami po jej oświetleniu)
    6. latarnia - w kuchni (tuż po wejściu do pomieszczenia)
    7. latarnia - pokój Drake'a (tuż po wejściu do pomieszczenia)
    8. latarnia - zejść do jaskini (na podeście z wiatrowskazem przed zejściem po drabince)
    9. jaskinia - przed wejściem (po dojściu do jaskini)

    2004
    10. latarnia 2004 - początek (po przejściu przez portal, a przed wyjściem z jaskini)
    11. latarnia 2004 - wejść do budynku (na schodach przed otwarciem drzwi do sklepiku z pamiątkami)
    12. latarnia 2004 - otworzyć pudełko Verneya (na szczycie latarni tuż po wejściu)
    13. latarnia 2004 - są gogle ( w pawilonie Discovery Centre po podniesieniu gogli)

    EPOKA BRĄZU
    14. bagna - po przybyciu (na wysepce z suszącymi się skórami)
    15. bagna - współrzędna z (na wysepce z kregiem pali wbitych w ziemię)
    16. bagna - dyskietka (na ścieżce przy wejściu do jaskini po zabraniu dyskietki)
    17. bagna - portal (na wysepce z suszącymi się skórami przed powrotem)

    2004
    18. latarnia 2004 - odczytać dyskietkę (w pawilonie Discovery Centre)

    2090
    19. deos 2090 - zalana piwnica (tuż po przejściu przez portal)
    20. deos 2090 - korytarz za windą (po znalezieniu się w kabinie windy)
    21. deos 2090 - szyb wentylacyjny (przed nieczynną śluzą i odnalezieniem kratki wentylacyjnej)
    22. deos 2090 - magazynek (tuż po dotarciu do pomieszczenia)
    23. deos 2090 - Mitsuyo (tuż po wejściu do pokoju)
    24. deos 2090 - kuchnia (przed zdjęciem odcisku palca)
    25. deos 2090 - Ivan (tuż po wejściu do pokoju)
    26. deos 2090 - Vimal (tuż po wejściu do pokoju)
    27. deos 2090 - Corbin (tuż po wejściu do pokoju)
    28. deos 2090 - pokój łączności (na korytarzu po znalezieniu klucza Corbina)

    EPOKA BRĄZU
    29. bagna - grota Malakai (przed uruchomieniem sondy)
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „Dark fall: lights out”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość