The Blackwell epiphany - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 891
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 17 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć: Kobieta

The Blackwell epiphany - solucja, poradnik

Postautor: vaapku » 21 czerwca 2014, 23:19

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
vaapku



Jeśli zdarzy ci się utknąć, przed sięgnięciem po solucję warto spróbować jeszcze:
- sprawdzić, czy Joey nie może wśliznąć się do miejsca, które dla Rosy jest niedostępne,
- zajrzeć do smartfona Rosy: przejrzeć jej notatki, spróbować łączyć ze sobą wątki oraz przeszukać internet w poszukiwaniu informacji np. o spotkanych osobach,
- porozmawiać z partnerem o tym, co powinniście dalej robić.


Rosangela pomaga detektywowi Durkinowi rozwiązać pewną sprawę. Sęk w tym, że nie pojawił się w miejscu, gdzie mieli się spotkać, a przez telefon poprosił, by przeszukała budynek, nie wyjaśniając jednak, o co tak naprawdę chodzi.

    Rosa
  • Spróbuj wejść do budynku - oczywiście zamknięte.

    Joey
  • Wejdź do budynku. Przeczytaj kartkę zostawioną na biurku - klucz jest gdzieś w pobliżu schodów. Jakich schodów?!
  • Przejdź do pomieszczenia (w każdym razie kiedyś było to jakieś pomieszczenie) po prawej. Każ Joeyowi odrobinę się przemieścić - pojawi się duch jakiejś kobiety. Niestety Joey nie da rady podążyć za nią na piętro, bo może oddalać się od Rosy tylko na pewną odległość.
  • Obejrzyj graffiti na ścianie po prawej. Zwróć uwagę, że jedno ze słów jest podkreślone.

    Rosa
  • Podejdź do graffiti na prawo od drzwi wejściowych. Kliknij na cegłę z tym samym napisem, który jest podkreślony po drugiej stronie muru. Jest obluzowana, ale lód uniemożliwia jej wyjęcie. Wylej na nią kawę.
  • Wyciągnij cegłę, zabierz ukryty klucz i użyj go, by dostać się do budynku.

    Joey
  • Teraz, gdy Rosa jest wewnątrz, możesz udać się na piętro. Porozmawiaj z duchem dziewczyny, niestety, za wiele się od niej nie dowiesz.
  • Zwróć uwagę na plastikowy przedmiot leżący na ziemi. Joey nie może tego wziąć, a Rosa nie bardzo ma możliwość dostania się na górę.

    Rosa
  • Pora się rozejrzeć. Winda nie działa, prądu brak. Podejdź do skrzynki rozdzielczej i przestaw prztyczek u dołu. Mały pokaz fajerwerków - przepaliły się wszystkie bezpieczniki.
  • Idź do pomieszczenia po prawej. Z kartonowego pudła wyjmij bezpiecznik.
  • Przejdź przez drzwi po lewej. Podnieś z podłogi gazetę i przeczytaj artykuł o policyjnym nalocie na kryjówkę narkomanów. Zwróć uwagę, że i tutaj jest winda.
  • Wróć do pierwszego pomieszczenia. Podejdź do skrzynki i wsadź bezpiecznik, by doprowadzić prąd na trzecie piętro.

    Joey
  • Użyj swojego magicznego "dmuchnięcia" na plastikowym przedmiocie, by wpadł do otwartej windy.


    Rosa
  • Przełóż bezpiecznik, by doprowadzić prąd na drugie piętro.
  • Przejdź przez drzwi po prawej, a następnie przez te po lewej. Podejdź do windy i zabierz kartę pamięci.
  • Na karcie znajdziesz zdjęcie dziewczyny z podpisem "The Gotham collective". Wpisz tę nazwę w wyszukiwarce telefonu. Ściągnij plik z informacją o wcześniejszej działalności grupy.
  • Zajrzyj do notatek. Połącz ze sobą notatkę o składzie grupy ("cast and crew") z imieniem ducha - Mary.
  • Dziewczyna grała w przedstawieniu The river wall. Wpisz tytuł w wyszukiwarkę. Natrafisz na recenzję. Bardzo negatywną recenzję.

    Joey
  • Idź porozmawiać z duchem Mary. Powiedz jej, że czytałeś recenzję. Coś zacznie do niej docierać, zorientuje się, że budynek jest pusty.
  • Idź za Mary. Już pora, aby przeprawiła się na drugą stronę. Podaj jej krawat.

    Rosa
  • Porozmawiaj z Mary. Gdy już ją odprawisz i będziesz myśleć, że śledztwo skończone, akcja nieoczekiwanie się zagęści.

    Lata trzydzieste

    Jocelyn
  • Musisz dostać się do budynku, ale wygląda na to, że od dawna jest zamknięty na wszystkie spusty. Wobec tego podnieś leżącą na ziemi cegłę i wybij szybę wystawową. Wejdź do środka
  • Podejdź do lady i użyj dzwonka, by kogoś przywołać. Pojawi się duch. Znajomy duch...

    Współczesność
    Rosa
  • Idź na posterunek policji. Porozmawiaj ze stojącym przed budynkiem detektywem Durkinem. Dowiesz się, że w tej konkretnej sprawie nie możesz liczyć na jego pomoc. Nie wiesz nawet, jak nazywa się mężczyzna, którego zastrzelono na twoich oczach.

    Joey
  • Wejdź na komisariat i przejdź do pomieszczenia po lewej.
  • Podejdź do tablicy i przyjrzyj się zdjęciu. Ofiara wczorajszego morderstwa to George Ostin. Wiesz już, gdzie wynajmował mieszkanie.

    Rosa
  • Idź do budynku, w którym mieszkał Ostin. Porozmawiaj z recepcjonistą - oczywiście nie wpuści cię do mieszkania i w gruncie rzeczy za wiele się od niego nie dowiesz. Gdy spróbujesz przejść do windy, zostaniesz uprzejmie zatrzymany.

    Joey
  • Przejdź w lewo. Przeczytaj notatkę na ścianie. Użyj na niej dwukrotnie "chuchu", by zdmuchnąć ją i przetransportować ją w stronę Rosy.

    Rosa
  • Podnieś kartkę.
  • Zapytaj recepcjonistę o zbiórkę odzieży, a następnie z listy wybierz pytanie o Grace. Pojawi się nowa lokacja.
  • Udaj się do kościoła, wejdź do środka.
  • Spróbuj porozmawiać z księdzem, niestety nie będzie zbyt pomocny.
  • Podejdź do księgi "wniosków i zażaleń". Możesz przejrzeć wpisy, ale w ten sposób niczego nie znajdziesz. Użyj kartki z informacją o zbiórce ubrań, by porównując style pisma odnaleźć wpis ofiary. Dowiesz się o istnieniu kobiety o imieniu Lia.
  • Jedź do apartamentowca i zapytaj recepcjonistę o to, czy zna jakąś Lię. Dowiesz się, że to policjantka.
  • Udaj się na posterunek policji i zapytaj Durkina o Lię. Znów będzie się wykręcał od odpowiedzi, ale niechcący zdradzi jej nazwisko - brzmi ono Pierro.

    Joey
  • Wejdź na komisariat i znów zbadaj pomieszczenie z dwoma biurkami. To po prawej należy do osoby o nazwisku Pierro. Podejdź do niego.
  • Obejrzyj kopertę - poznasz adres policjantki. Możesz też obejrzeć zdjęcie stojące na biurku.

    Rosa
  • Jedź do domu Lii Pierro. Drzwi do domu są oczywiście zamknięte. Możesz wyjąć list ze skrzynki.


    Joey
  • Wejdź do środka. Przyjrzyj się kluczowi na wieszaku, należy do kogoś o imieniu Emil.
  • Przejdź w prawo. Szybko okaże się, że ten dom nie jest tak pusty, jak mogłoby się wydawać.
  • Idź za duchem dziewczynki. Wypytaj ją o wszystko. Dowiesz się, że nazywa się Kendra Haskins i czeka aż przyjedzie po nią ojciec, który pracuje w miejscu o nazwie Abacus. Możesz spróbować ją namówić, by poszła z tobą, sugerując, że zabierzesz ją do taty. Zada jednak dziwne pytanie o śniadanie, na które póki co nie znasz odpowiedzi.
  • Zanim opuścisz dom, zwróć jeszcze uwagę na rysunek przyczepiony do drzwi lodówki. Jest podpisany KayKay the troll.

    Rosa
  • Pasuje odnaleźć ojca dziewczynki, sęk w tym, że po raz kolejny informacje, którymi dysponujesz, są dość ograniczone. Ale cóż to dla detektywa. Na kluczu wiszącym w przedpokoju znajduje się etykieta z napisem Emil, nietrudno się domyślić, że to imię ojca dziewczynki. Skoro ona ma na nazwisko Haskins, a matka Pierro to bardzo prawdopodobne, że dziewczynka nosi nazwisko ojca. Wstukaj w wyszukiwarce: Emil Haskins, a poznasz adres miejsca, w którym pracuje. Idź tam.
  • Porozmawiaj ze sprzedawcą. Haskins wziął wolne.
  • Popatrz na drzwi po prawej, prowadzą do gabinetu mężczyzny, którego szukasz. Zapytaj sprzedawcę o to, czy można tam wejść. Nie będzie robił problemu, ale musisz znać kod do otwarcia drzwi.


    Joey
  • Wejdź do gabinetu Haskinsa. Podejdź do biurka. Zwróć uwagę na notkę na ścianie oraz na klucze do domu Lii.
  • Dmuchnij w myszkę komputerową. Popatrz na ekran, przyjrzyj się tapecie, w tle widać nazwę mieszkania - Exeter house.


    Rosa
  • Wpisz w wyszukiwarce nazwę Exeter house. Pojawi się nowa lokacja, idź tam.
  • Użyj domofonu, a gdy znajdziesz się w środku, porozmawiaj z ojcem Kendry.


    Joey
  • Gdy Rosa skończy rozmowę i opuści mieszkanie, wejdź ponownie do środka, by je przeszukać.
  • Popatrz na fotografię na komodzie u dołu ekranu. Zrobiono ją w dniu urodzin dziewczynki, 29 października.


    Rosa
  • Wróć do sklepu ze sprzętem elektronicznym. Podejdź do drzwi do gabinetu Haskinsa i wstukaj na panelu kod 1029. Wejdź do środka.
  • Podejdź do biurka, zabierz klucze do mieszkania Lii.
  • Zajrzyj do skrzynki e-mailowej Emila. Dowiesz się o tym, że jego córka bardzo lubiła grę Trollgate, a także że jej rodzice zastanawiali się nad zainstalowaniem w jej komputerze oprogramowania kontrolującego jej poczynania w sieci.
  • Wyszukaj w internecie informacje o grze Trollgate, ściągnij ją na swój telefon.
  • Spróbuj zagrać - niestety, jest to chwilowo niemożliwe, za to wciąż dostępne są zapisy z czatów. Musisz jakoś dostać się do konta dziewczynki.
  • Wciśnij przycisk Log in. Jaki może być nick dziewczynki? Pamiętasz rysunek na lodówce w jej domu? Login to: KayKay.
  • Pozostaje dowiedzieć się, jakie jest hasło do logowania się. Wciśnij przycisk Forgot password. Musisz odpowiedzieć na pytanie pomocnicze: Jak brzmi panieńskie nazwisko twojej matki? Matka Kendry ma na nazwisko Pierro, wpisz tę odpowiedź.
  • Hasło zostało wysłane na e-mail dziewczynki, ale jak się do niego dostać? Zapytaj sprzedawcę o oprogramowanie do kontroli rodzicielskiej. Zainstaluj je na komputerze w gabinecie Haskinsa.
  • Kliknij na nową ikonkę, która pojawi się na pulpicie. Program wykona kilka operacji i po chwili uzyskasz dostęp do e-maila, w którym podane jest hasło. Nie podaję go, bo jest losowe.
  • Zaloguj się do gry, używając danych Kendry. Przeczytaj zapisy czatu. Dowiesz się, że matka Kendry czyniła jakieś kombinacje ze ścianą w piwnicy.
  • Jedź do domu dziewczynki, otwórz drzwi kluczem zabranym z gabinetu.
  • Zabierz klucz do mieszkania Emila, wisi obok drzwi wejściowych.
  • Zejdź do piwnicy. Przyjrzyj się regałowi. Gdy Rosa go dotknie, okaże się, że za ścianą chowa się Lia Pierro. Porozmawiaj z nią, powiedz kim jesteś. Powie ci więcej dopiero kiedy dusza jej córki będzie bezpieczna. Jeśli Joey próbował już namówić dziewczynkę, by z nim poszła, zapytaj matkę Kendry o śniadanie - to hasło, jeśli go nie znasz, to dziewczynka nie zgodzi się z tobą nigdzie pójść.


    Joey
  • Idź porozmawiać z dziewczynką (z Rosą nie będzie chciała rozmawiać). Poproś ją, by poszła z tobą, powiedz że zabierzesz ją do taty. Gdy zapyta o śniadanie, odpowiedz: prunes and danish. Jeśli nie masz takiej opcji wśród odpowiedzi, jako Rosa zejdź do piwnicy i zapytaj o to matkę dziewczynki.
  • Idźcie do mieszkania Emila Haskinsa.



    Rosa
  • Musicie udać się za dziewczynką. Domofon nie odpowiada, wobec tego użyj klucza zabranego z domu Lii.


    Joey
  • Wejdź do mieszkania i porozmawiaj z Kendrą. Gdy wyjdzie razem z tobą na korytarz, podaj jej krawat.



    Rosa
  • Gdy już przeprawisz Kendrę na drugą stronę, wróć do domu, w którym mieszkała z matką i zejdź do piwnicy.
  • Kliknij na regał. Powiedz Lii, że Kendra jest bezpieczna.


    Joey
  • Podaj duchowi Kendry krawat, ją także trzeba przeprawić.


    Lata trzydzieste

    Jocelyn
  • Spójrz na plakat na ścianie. Porozmawiaj o tym z Joeyem.

    Madeline
  • Zapytaj Joeya o Danny'ego, a później obejrzyj kilka przerywników.


    Współczesność


    Rosa
  • Jesteś przesłuchiwany. Twoje odpowiedzi nie mają dużego znaczenia, ale jeśli zależy ci na zdobyciu osiągnięcia "Ghostly silent", nie odpowiadaj na zadawane pytania.
  • Gdy znajdziesz się w domu, sprawdź nowe wiadomości w telefonie, szczególnie tę od Durkina. Ściągnij przesłane przez niego akta sprawy.
  • Idź na komisariat i porozmawiaj z Palmerem.
  • Udaj się do apartamentowca, w którym mieszkał Ostin. Porozmawiaj z portierem, dostaniesz zgodę na przeszukanie mieszkania.
  • Użyj windy, by dostać się do mieszkania Ostina. Sprawdź e-maile w tablecie, który stoi na komodzie. Spróbuj zadzwonić ze swojego telefonu pod numer tajemniczego Michaela.
  • Wyjdź na taras i spróbuj przejść w prawo. O proszę, raczej nie spodziewałeś się tu spotkać żadnego ducha.


    Joey
  • Wyjdź na taras i przejdź do mieszkania po prawej. Porozmawiaj z duchem kobiety. Nie chce ci się przedstawić, ale z tego co mówi wynika, że musi(ała) być kimś sławnym.
  • Spójrz na kartkę leżącą na podłodze. Jest ciemno, więc dmuchnij na nią, by przesunąć ją bliżej drzwi na taras i raz jeszcze na nią zerknij.
  • Zapytaj nieznajomą o kartkę i o to, kim jest tajemniczy "J", niestety odmówi odpowiedzi.


    Rosa
  • Zjedź do recepcji, zapytaj pracownika kto mieszkał obok Ostina, niestety mężczyzna tego nie wie.
  • Idź na posterunek, dowiedz się, do kogo należy numer telefonu, spod którego dzwoniono do Ostina.
  • Udaj się do kościoła i zapytaj księdza o właściciela telefonu. Nie chce ci pomóc, ale niechcący poda ci nazwisko tajemniczego Michaela - Cooper. Wypytaj go, co wie.
  • Poszukaj w internecie informacji o Michaelu Cooperze, okaże się, że to ksiądz.
  • Raz jeszcze wypytaj ojca Ullmana o Coopera, naciskaj na niego aż w końcu powie ci, gdzie go znajdziesz.
  • Idź do szkoły i wejdź do środka, czeka cię mała niespodzianka.
  • Wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj z Madeline. Następnie wróć do Michaela i ponownie z nim podyskutuj, wyczerpując wszystkie tematy rozmów oraz podejmując tematy zawarte w notatkach Rosy.
  • Udaj się na posterunek. Zapytaj Palmera o wszystkie osoby, o których powiedział ci ksiądz Cooper. Poznasz adres siłowni, która należała do Petera Fieldinga. Idź tam. Niestety, wstęp tylko dla posiadaczy karty członkowskiej.

    Joey
  • Wejdź do budynku. Przyjrzyj się zdjęciu na ścianie, obok drzwi. Kliknij na nie - Joey rozpozna kobietę, której ducha spotkał w apartamencie sąsiadującym z mieszkaniem Ostina. Podpis głosi, że nazywa się Tanya Corsey. Zwróć też uwagę na zdjęcie, które leży na podłodze oraz na kalendarz, ale z nimi na razie nic nie zrobisz.
  • Przejdź przez drzwi prowadzące do męskiej szatni. Pogadaj z duchem Fieldinga.

    Rosa
  • Wróć do szkoły. Po rozmowie z Madeline idź poinformować Michaela o odnalezieniu ducha Petera Fieldinga. Musisz sprowadzić tu duchy członków grupy Grace. Wypytaj księdza o Heather, dowiesz się, że była prostytutką, poznasz również jej adres.

    Joey
  • Idź do domu Heather. Przejdź przez ogrodzenie i porozmawiaj z duchem kobiety.

    Rosa
  • Idź na posterunek. Zapytaj o Tanyę Corsey oraz o osobę o tajemniczym imieniu Ray. Zyskasz dostęp do nowego miejsca.
  • Idź do baru Vantini. Barmanka nie powie ci zbyt wiele, porozmawiaj więc ze starszą panią siedzącą przy stoliku. Cóż, chyba nie tak wyobrażałeś sobie słynnego Raya... Spróbuj wyciągnąć od kobiety listę klientów Heather - odmówi, dowiesz się tylko, że trzyma ją w swoim biurze.
  • Możesz się rozejrzeć, ale w sali po lewej nie znajdziesz niczego ciekawego, a gdy spróbujesz wyjść przez drzwi ewakuacyjne, barmanka cię zatrzyma.

    Joey
  • Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie "Goldfarb digger", przyjrzyj się wiszącemu na ścianie portretowi mężczyzny. To Abe Goldfarb, aktor użyczający głosu Joeyowi. Jeśli każesz Rosie spojrzeć na ten obraz, przeczyta podpis: "Dzięki za krawat". Aby odblokować osiągnięcie i wkroczyć do hmm... innego wymiaru, kliknij na portret krawatem.
  • Wyjdź przez wyjście bezpieczeństwa, jednak bez Rosy nic tu nie zdziałasz, musisz pomóc jej wymknąć się.
  • Wróć do środka. Zdmuchnij ze stolika kieliszek z alkoholem. Gdy barmanka podejdzie, by go podnieść, szybko przełącz się na Rosę.

    Rosa
  • Kiedy barmanka podnosi kieliszek, ty wymknij się szybko przez drzwi ewakuacyjne.
  • Cóż, jesteś uwięziony na podwórzu, jedyna droga prowadzi w górę, musisz tylko jakoś sięgnąć do drabiny.
  • Jeśli zależy ci na zdobyciu osiągnięcia "Dumpster jumper", nie próbuj skakać ze śmietnika dopóki nie pozbędziesz się z niego lodu. W tym celu polej kontener kawą. Następnie wyjmij wystającą ze śmietnika szmatkę i wytrzyj nią pokrywę.
  • Wespnij się na śmietnik, następnie kliknij na drabinę i wybierz dowolną opcję.
  • Wejdź do środka przez okno. Przeszukaj komputer, by ściągnąć z niego listę klientów Heather.
  • Wyjdź z gabinetu (drzwiami). Niestety, zostałeś przyłapany na myszkowaniu i musisz oddać kartę pamięci.
  • Cóż, masz listę klientów, ale kogo w niej szukać? Na razie nic z tym nie zrobisz, ale pozostaje jeszcze jeden wątek do zbadania. Pamiętasz kartkę na podłodze w mieszkaniu Tanyi Corsey? Znajdowało się tam imię Heather, to nie może być przypadek. Idź zatem do apartamentu prezenterki.

    Joey
  • Udaj się do apartamentu Tanyi Corsey. Powiedz jej, że wiesz jak się nazywa. Niestety, choć zgodzi się odpowiedzieć na pytania, nie powie ci niczego sensownego.

    Rosa
  • Wpisz w wyszukiwarce imię i nazwisko prezenterki. Dowiesz się, gdzie pracowała.
  • Udaj się do studia i porozmawiaj z siedzącym przy biurku mężczyzną.
  • Skorzystaj z notatnika i możliwości łączenia wątków, by odszukać na liście klientów Heather poznanego przed chwilą mężczyznę - Jima Peeblesa.
  • Powiedz mężczyźnie, że wiesz o wszystkim. Przyzna się, że to on jest autorem kartki znalezionej w mieszkaniu pani Corsey. Okaże się, że Tanya i Heather to ta sama osoba.

    Joey
  • Idź do mieszkania Tanyi. Powiedz jej, że znasz prawdę o niej.
  • Zaprowadź kobietę do ducha Heather. Po dłuższej rozmowie pierwszego członka (członkinię) grupy masz z głowy. Pora wrócić do Petera.
  • Udaj się na siłownię, idź do Petera. Umów się z nim na prywatne zajęcia. Dostaniesz jego numer telefonu.

    Rosa
  • Idź na posterunek. Poproś o sprawdzenie otrzymanego przed chwilą numeru telefonu. Dostaniesz adres mieszkania Petera. Idź tam.
  • Zapukaj do drzwi. Otworzy ci dziewczyna, jednak nie będzie chciała z tobą rozmawiać. I w tym momencie pojawiają się dwie opcje, przy czym pierwsza z nich w internecie uznawana jest za błąd gry, z czym nie do końca się zgadzam. Jeśli wcześniej w trakcie gry połączyłeś ze sobą w notatniku dwa wątki: "Peter Fielding" oraz "Karth file", Rosa zauważyła, że w aktach pojawia się nazwisko Maggie Fielding, która być może spokrewniona jest z Peterem. Wtedy podczas z rozmowy z dziewczyną powiedz, że wiesz kim jest, a wpuści cię do środka. Jeśli jednak nie masz takiej opcji, gdy Maggie zatrzaśnie ci drzwi przed nosem, musisz wysłać do akcji swojego partnera.

    Joey
  • Wejdź do mieszkania. Przeczytaj papiery leżące na ławie, dowiesz się, że dziewczyna była w jakiś sposób zamieszana w wydarzenia, jakie miały miejsce w Karth.
  • Przyjrzyj się karcie na stoliczku obok sofy, to karta wstępu na siłownię.

    Rosa
  • Połącz w notatniku tematy "Case #" i "Karth file", w ten sposób znajdziesz imię siostry Petera - Maggie.
  • Zapukaj do drzwi i powiedz dziewczynie, że wie kim jest. Porozmawiaj z nim, poda ci adres ojca. Zanim wyjdziesz, wybierz w oknie rozmowy opcję podniesienia z podłogi karty wstępu na siłownię.
  • Udaj się pod wskazany przez Maggie adres. Cóż, trafiłeś na cmentarz. Przyjrzyj się nagrobkowi po lewej stronie i zapamiętaj datę śmierci - 18 marca.
  • Wróć do Maggie. Zapytaj ją, czemu od razu nie powiedziała ci, że jej ojciec nie żyje. Drąż temat, a dowiesz się, że Peter miał w zwyczaju odwiedzać grób ojca raz w roku, w rocznicę śmierci.
  • Idź na siłownię. Podejdź do kalendarza i używając markera, zmień datę na ósmy marca.
  • Podnieś zdjęcie, które leży na podłodze i przyjrzyj mu się. Poznasz numer wojskowy Fieldinga seniora.

    Joey
  • Idź do Petera. Poproś go o zmianę terminu treningu. Gdy zorientuje się, że to rocznica śmierci ojca, uda się na cmentarz. Teraz musisz jakoś wyciągnąć tam jego siostrę.

    Rosa
  • Pora dowiedzieć się co nieco o ojcu rodzeństwa. Idź na posterunek i zapytaj o Connora Fieldinga. Okaże się, że można go znaleźć jedynie po numerze, jaki mu przyznano w armii. Jeśli kazałeś Rosie przyjrzeć się zdjęciu w siłowni, znasz już ten numer i dziewczyna poda go policjantowi. Dowiesz się, że kilka razy były w jego domu interwencje.
  • Idź do Maggie, powiedz jej, że poznałaś prawdę o jej ojcu. Dziewczyna wkurzy się, ale po chwili opuści mieszkanie i pójdzie na cmentarz, idź za nią.
  • Porozmawiaj z Maggie. Kolejna porcja przerywników i (nie)spodziewany zwrot akcji.


    Joey
  • Porozmawiaj sobie z Rosą-Madeline, a następnie idź za nią. Gdy staniecie przed kościołem, ponownie do niej zagadaj i wyczerp wszystkie tematy. W ten sposób zdobędziesz kolejne osiągnięcie: "Hows and whys of Joey". Następnie spróbuj ją lekko poddusić, używając krawata :-)


    Rosa
  • Znajdujesz się... pieron wie gdzie. Gdzieś tam albo jeszcze gdzie indziej. Idź w prawo. Porozmawiaj z ciocią.


    Joey
  • Kiedy Joey skończy użalać się nad sobą, przejdź przez ścianę naprzeciwko. Przeczytaj kartkę wiszącą na ścianie, zdaje się że w końcu natrafiłeś na ślad tajemniczego pana Benjiro.
  • Wyjdź z pokoju (przez drzwi) i idź w prawo, a następnie wejdź do drugiej izolatki. Wydaje się pusta, ale gdy spróbujesz wyjść, pojawi się duch Benjiro. Porozmawiajcie, a potem idź za nim.
  • Gdy Benjiro zniknie, wróć do Rosy i spróbuj ją obudzić.

    Rosa
  • Rosa usłyszy głos Joeya, idź za winkiel. Spróbuj wspiąć się na półkę skalną, jest za wysoka.
  • Poproś o pomoc ciotkę. Spróbuj ją przekonać, mówiąc o Joeyu, o tym że kilkakrotnie uratował obu kobietom życie.
  • Kiedy ciotka wstanie, porozmawiaj z nią kilka razy, by odblokować kolejne osiągnięcie - "Laying it bear".
  • Ponownie idź za załom i kliknij na półkę, ciotka cię podsadzi. Idźcie cały czas w lewo, w stronę światła.
  • Musisz spróbować jakoś się uwolnić. Jednak jedyne, co na razie jesteś w stanie zrobić, to przesunąć się pod drzwi, klikając wielokrotnie na podłogę. Gdy Rosa stwierdzi, że dalej już nie może się ruszyć, podnieś nogą klapę u dołu drzwi.

    Joey
  • Idź do dyżurki. Na ziemi leży skalpel. Dmuchaj w niego tak długo, aż przesuniesz go pod drzwi do celi, w której jest Rosa.

    Rosa
  • Użyj skalpela, by się uwolnić. Podnieś go z podłogi.
  • Wytnij skalpelem dziurę w ścianie po lewej i zabierz rurę. Następnie wytnij dziurę w ścianie wspólnej dla celi i magazynu.
  • Użyj rury, by zdjąć kratkę wentylacyjną i wczołgaj się do magazynu.
  • Otwórz szafę i zabierz z niej klucz oraz ubrania Rosy.
  • Idź cały czas w prawo, do recepcji. Użyj klucza, by uruchomić windę.
  • Udaj się do szkoły, wejdź do środka i przeszukaj ciało księdza.
  • Wejdź po schodach na dach. Porozmawiaj z Madeline.

    Joey
  • Porozmawiaj z Madeline.
  • Podaj Rosie krawat.

    Rosa
  • Użyj kredy, by narysować na ziemi okrąg.

    Joey
  • Użyj krawatu na okręgu.
  • Wróć do rzeczywistości i tym razem użyj krawatu na Madeline.
  • Obejrzyj ostatnie cut-scenki. To już naprawdę koniec.
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Wróć do „The Blackwell epiphany”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość