Dzieci Egiptu - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9840
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 102 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 119 razy
Płeć: Kobieta

Dzieci Egiptu - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 02 maja 2014, 22:32

Solucja w pdf

Zapisy wstawione są do poradnika.


Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula





Wstęp:
  1. Wszystkie mini gierki są losowe i mogą u ciebie wyglądać inaczej oraz są punktowane.
  2. Przy każdym zadaniu, możesz wybrać poziom trudności: łatwy, średni oraz trudny.
  3. Okno rozmowy znajduje się w twoim ekwipunku po zmianie jego wyglądu (strzałka po prawej).
  4. Gra uruchamia się pod win XP prawidłowo i nie wymaga, żadnych ustawień.

    Zapisy/save
  5. Gra oferuje tylko cztery miejsca na zapis gry, następne są nadpisywane.
  6. Spakowane zapisy mają zawsze numer 1, 2 3 lub 4. Nazwy spakowanych zapisów zmieniłam i są ponumerowane zgodnie z oznaczeniem w solucji.
  7. Zapisy w grze, znajdują się domyślnie na C:/Program Files/CRYO/Dzieci Egiptu/Data/Sauvegarde.





Początek

  • Zabierz z biurka przewodnik po Egipcie.
  • Z półki zabierz aparat fotograficzny.
  • Kliknij na budzik stojący na szafce przy łóżku – przeniesiesz się do Egiptu.

Rozdział I

  • Przejdź 2x do przodu i skręć w lewo.
  • Pomawiaj z żołnierzem.
  • Porozmawiaj z młodocianym szefem gangu (Meniu).
  • Obróć się i kliknij na niebieskiego Hipopotama, a zostaniesz przeniesiony do siedziby Hippo.
  • Kliknij na Hippo, a poznasz swoje zadanie.
  • Kliknij na twojego przewodnika, a powrócisz do Heliopolis.
  • Przejdź dalej w prawo.
  • Porozmawiaj z ojcem zaginionej dziewczyny.
  • Kliknij na wagę i wybierz stopień trudności gry, twoim zadaniem jest zważyć wszystkie produkty, a potem umieścić na miskach pod wagą – w każdej misce produkty mają ważyć tyle samo.

Obrazek

Zapis 1

  • Po wygranej otrzymasz gumy, o które prosił Hippo.
  • Wróć do niebieskiego hipopotama i kliknij na niego.
  • Daj Hippo gumy i porozmawiaj o Neil. Wróć do Heliopolis.
  • Przejdź do początku lokacji i porozmawiaj z handlarzem niewolnikami 2x.
  • Wróć do Hippo. Zagraj w grę, aby zdobyć pektorał dla handlarza niewolnikami.

Obrazek

Zapis 2

  • Po wygranej zanieś pektorał handlarzowi.
  • Wejdź do jego domu, gdy odejdzie.
  • Kliknij na kolejne drzwi zamknięte.
  • Spójrz na mur po prawej stronie drzwi.
  • Wróć przed tawernę i zabierz cegłówki ze stosu.

Obrazek

  • Wróć do domu handlarza.
  • Użyj cegieł na otworach w murze.
  • Wejdź po cegłach na górę.

Obrazek

  • Przeszukaj taras u góry, a znajdziesz klucz.

Obrazek

  • Wróć do Hippo.
  • Pokaż klucz Hippo, a dostaniesz mapę miasta.

Zapis 3

  • Użyj mapy by dostać się do spichlerzy.
  • Przejdź do trzeciego spichlerza i kliknij kluczem na małe drzwiczki u jego podstawy.

Obrazek

  • Porozmawiaj z dziewczynką.

Zapis 4

Rozdział II

  • Kliknij na budzik by trafić do Heliopolis.
  • Spójrz na mur koło drzwi handlarza niewolnikami – znajdziesz kawałek Kolumasa, którego musisz poskładać.

Obrazek

  • Przejdź jeden krok do przodu, po lewej znajdziesz drugi kawałek Kolumasa, ale żadnego nie możesz podnieść.
  • Przejdź pod drzwi tawerny.
  • Porozmawiaj z chłopcem 2x i ze strażnikiem na temat Kolumasa, złodzieja oraz sztyletu.
  • Idź do domu handlarza niewolnikami w poszukiwaniu sztyletu.

Obrazek

  • Zabierz sztylet - leży na kamiennej ławce koło drzwi.
  • Zanieś sztylet żołnierzowi, a będziesz mógł porozmawiać z Nubijczykiem.
  • Wejdź do tawerny porozmawiaj z Nubijczykiem, a dostaniesz bransoletkę.
  • Jeszcze raz pomawiaj z chłopcem stojącym przed tawerną, dowiesz się coś na temat jego ojca oraz kapłanki.

Zapis 5

  • Wybierz na mapie mieszkanie ojca chłopca, który jest architektem.
  • Porozmawiaj z architektem, a dowiesz się więcej o kapłance.
  • Musisz zdobyć papirus, oraz odnaleźć kapłankę, by oczyścić Nubijczyka z zarzutów.
  • Przy pomocy mapy idź do „Świątyni Słońca”.
  • Porozmawiaj z kapłanką o więźniu i papirusie.
  • Daj kapłance jej bransoletkę, a dostaniesz list do strażnika.
  • Wróć do strażnika i daj mu list od kapłanki.
  • Wejdź do tawerny i porozmawiaj 2x z Nubijczykiem.
  • Idź do domu architekta i daj mu papirus.
  • Zbuduj „Świątynię Słońca”, a dostaniesz narzędzia.

Obrazek

  • Wróć do Heliopolis.
  • Użyj narzędzi na kawałkach Kolumasa.
  • Wróć do tawerny i poskładaj do końca Kolumasa.
  • Kliknij na Kolumasa, zostaniesz przeniesiony do nowej lokacji .
  • Porozmawiaj z Kolumasem i rozegraj minigierkę .
  • Zapełnij piramidę klockami (tetris), a zdobędziesz informację o złodzieju i kawałek bandaża.
  • Wróć przed tawernę i zapytaj o ducha.

Zapis 6

Rozdział III

  • Zabierz jedzenie i kliknij na budzik.
  • Przy pomocy mapy przenieś się do spichlerzy.
  • Podejdź do trzeciego spichlerza i zabierz ze schodów złamany pektorał.
  • Wróć do Heliopolis.
  • Idź do Hippo koło tawerny i kliknij na niego.
  • Pokaż złamany pektorał i porozmawiaj o handlarzu niewolnikami.
  • Rozegraj grę, a otrzymasz wytrych.

Zapis 7

  • Wróć do Heliopolis i idź do domu handlarza niewolnikami.
  • Użyj na drzwiach wytrychu, który dostałeś od Hippo.
  • Wejdź do środka i w głębi spójrz na kawałek fresku na ścianie po lewej stronie.
  • Użyj mapy i przenieś się do „Domu Życia”.

Obrazek

  • Wejdź do środka i na prawo od skryby, kliknij na obrazek „Dwie strony”.
  • Porozmawiaj z małpką o imieniu „Dwie strony” na temat Nal, zaproponuje zabawę.
  • Kliknij na obrazek skryby po lewej na drzewie.

Obrazek

  • Twoim zadaniem jest ułożenie puzzli – ilość elementów oraz rodzaj obrazka, zależy od wybranego stopnia trudności.

Zapis 8

  • Po ułożeniu wróć do Heliopolis, musisz odnaleźć kawałki rozbitego fresku: ostatni kawałek fresku jest na schodach po lewej stronie we wnęce (mało widoczna). Trzy pierwsze w pierwszym pomieszczeniu.

Obrazek

  • Po znalezieniu czterech elementów, ułóż fresk, a za plecami otworzą się drzwi.

Zapis 9

  • Porozmawiaj z Nal 2x - o złodzieju i o namiestniku.
  • Udaj się do skryby i porozmawiaj z nim.
  • Przejdź w lewo i kliknij na papirusy, aby zagrać w mini grę.
  • Twoim zadaniem jest odszukać brakujący hieroglif.
  • Po wykonaniu zadania kliknij na mapę by dostać się do pałacu Namiestnika.
  • Kliknij na ślepego skrybę ikoną handlarza niewolników, a zakończysz rozdział.

Zapis 10

Rozdział IV

  • Podejdź do chłopca koło tawerny i porozmawiaj na temat Mumii.
  • Wejdź do tawerny porozmawiaj z Kolumasem.
  • To samo uczyń klikając na Hippo.
  • Wybierz na mapie aptekę.

Obrazek

  • W szafce po lewej stronie znajdziesz figurkę kota, kliknij na nią.
  • Trafisz do świata Miu.
  • Porozmawiaj z Miu o mumii oraz o pomocy.
  • Musisz rozegrać minigierkę zręcznościową.
  • Po wygraniu otrzymasz pomoc, ale musisz porozmawiać na temat mumii i bandaża.

Zapis 11

  • Idź do domu architekta i pokaż mu bandaż, a powie ci o kamieniołomach.
  • Przy pomocy mapy idź do kamieniołomów.

Obrazek

  • W krypcie przejdź w górę ekranu.
  • Obróć się zabierz drabinę i kliknij na tylną ścianę krypty.
  • Wejdź po drabinie i kliknij na mumię.
  • Wróć do Miu by otrzymać wskazówki.
  • Idź do kapłanki i pomawiaj z nią o mumii i czarownikach.
  • Po lewej od kapłanki kliknij na grę i pomóż uporządkować grobowiec.

Obrazek

  • Po wykonaniu zadania ponownie porozmawiaj z kapłanką.
  • Wróć do mumii i daj jej statuę.
  • Porozmawiaj z mumią na wszystkie tematy.

Zapis 12

Rozdział V

  • Idź do Hippo i z nim porozmawiaj, a dostaniesz przepustkę.
  • Idź do pałacu Namiestnika i kliknij na ślepca przepustką.
  • Wejdź do środka spróbuj porozmawiać z namiestnikiem.
  • Wróć się i na zewnątrz, skręć na lewo do ogrodu.
  • Idąc drogą po prawej trafisz na muzykantkę.
  • Porozmawiaj z muzykantką, a potem się wróć o dwa kroki.

Obrazek

  • Po lewej znajdziesz wielki bęben, kliknij na niego.
  • Przed tobą kolejna minigierka.
  • Po zagraniu na instrumentach wróć do muzykantki.

Zapis 13

  • Oddaj jej instrumenty, a potem przejdź do przodu i kliknij na harfę.
  • Znów musisz przejść minigierkę – rozpoznać, na jakich instrumentach gra muzykanta.
  • Po wykonaniu zadania otrzymasz flet.
  • Idź do namiestnika i kliknij na niego fletem, a dostaniesz odpowiednią przepustkę.
  • Wyjdź z pałacu, a zostaniesz schwytany.
  • Podejdź do węży i użyj na nich fletu.
  • Zabierz figurki i skieruj się do prawego przejścia.

Zapis 14

  • Kliknij figurkami na odnalezioną mumię.
  • Kieruj się do wyjścia, znów trafisz na swoich prześladowców.Tym razem pomoże ci mumia.
  • Po animacji zabierz skarabeusza oraz klucz.

Obrazek

  • Obróć się w prawo i wejdź w przejście po lewej.
  • Podejdź do skrzyni czarnoksiężnika i użyj na nim klucza.
  • Zabierz ze skrzyni, znajdujące się w niej przedmioty.
  • Wróć do Nal, kliknij na nią kluczem.
  • Skieruj się do wyjścia lewym tunelem.
  • Użyj na zamkniętym, okrągłym, drewnianym przycisku blokującym przejście, deseczki zabranej ze skrzyni czarnoksiężnika.
  • Udaj się do pałacu namiestnika.
  • Daj mu papirus czarnoksiężnika.
  • To była ostatnia czynność – ukończyłeś grę.

Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Dzieci Egiptu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość