Leisure Suit Larry: Reloaded - poradnik, solucja

Awatar użytkownika
kassiopestka
Publicysta
Posty: 3455
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 21:04
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://www.przygodomania.pl/forum/viewt ... 4&start=60
Podziękował(a): 92 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 31 razy
Płeć: Kobieta

Leisure Suit Larry: Reloaded - poradnik, solucja

Postautor: kassiopestka » 05 marca 2014, 16:37

PORADNIK DO GRY LEISURE SUIT LARRY: RELOADED

Uwaga! Leisure Suit Larry: Reloaded to gra dla dorosłych. Zatem jeśli nie masz ukończonych 18 lat, odłóż grę na półkę tatusia / wujka / starszego brata (niepotrzebne skreślić) i idź grzecznie spać zaraz po dobranocce.

W grze oprócz tradycyjnych ikon symbolizujących rozmowę (dymek), poruszanie się (nogi), oglądanie (oko) oraz interakcje typu: otwieranie, zabieranie i nie tylko... (dłoń) występują dwie typowe dla całej serii: jęzor (lizanie i wąchanie) oraz rozporek (demonstracja męskości Larry'ego na kilka sposobów). W przypadku zbliżeń pojawia się też ikona wyjścia z nich (nogi na tle grubej czerwonej strzałki). Najwygodniej zmieniać możliwe opcje, klikając PPM.
Ekwipunek (w postaci walizki) i przejście do menu (koła zębate) są dostępne (po prawej) po przesunięciu kursora w górę ekranu. W inwentarzu można dany przedmiot obejrzeć (oko), zbadać (dłoń) i użyć na innej rzeczy w walizce bądź na obiekcie zewnętrznym (biała strzałka). Kiedy stan posiadania Larry'ego znacznie się powiększy, przytrzymując LPM, przesuwaj zawartość ekwipunku w górę lub w dół, by dostać się do wszystkich zebranych znajdziek.

Gorąco zachęcam do stosowania tradycyjnej metody każdego przygodomaniaka, czyli klikania wszystkim na wszystkim. Komentarze narratora i odzywki Larry'ego są naprawdę tego warte, pojawia się sporo aluzji do czasów współczesnych, z pewnością niewystępujących w pierwszej wersji gry, a przy okazji można czasem zarobić parę dodatkowych nieoczekiwanych punktów.

Maksymalna liczba punktów (postęp w ich gromadzeniu wyświetla się w prawym górnym rogu ekranu i jest sygnalizowany charakterystycznym odgłosem) to 50 000. W treści poradnika zaznaczam, za co zyskuje się kolejne punkty. Oprócz nabijania licznika można też kolekcjonować nagrody – czasem za naprawdę dziwne akcje – warto zatem, jeśli ktoś jest fanem tego typu atrakcji, uruchomić wyobraźnię. Nie podaję natomiast osiągnięć zdobywanych na Steamie, gdyż solucja powstała w oparciu o polską wersję gry z CDA.

Wszystkie znajdźki wyróżnione są w poradniku kolorem zielonym, zdobywane punkty czerwonym, nagrody pomarańczowym, a rozwiązania zagadek i ważne informacje pogrubieniem. Na samym końcu znajduje się lista nagród oraz czynności punktowanych niewynikających z rozwoju fabuły.

Larry może w grze kilkakrotnie zginąć, ale zawsze odradza się w momencie tuż przed śmiercią - jeśli znuży Cię scenka jego wskrzeszania, przewijaj ją LPM.

Warto też zauważyć, że bohater faktycznie płaci posiadanymi w portfelu pieniędzmi (z każdym wydatkiem ilość gotówki maleje), by powiększyć swoje zasoby finansowe, graj na automatach, które (poza dyskoteką) znajdują się w każdej lokacji. A jeśli zdarzy Ci się spłukać do zera, pełen zrozumienia żul, pałętający się po ulicach Lost Wages, poratuje Larry'ego dziesiątakiem.

W razie problemów ze ściąganiem gry na pasek pozostaje zabawa w trybie okna (do ustawienia w opcjach - Windowed) lub przełączanie się na niego przed każdym momentem, kiedy potrzebujesz, by gra na chwilę znikła z ekranu.

By rozpocząć rozgrywkę, trzeba przejść test na dorosłość – pytania (w liczbie 5) są dostosowane do wieku podanego przez gracza. Test trwa w nieskończoność, aż uda Ci się odpowiedzieć na wymaganą liczbę pytań. Nie jest to trudne, zważywszy, że niektóre zostały skonstruowane tak, by wszystkie opcje okazały się poprawne. Niemniej te dotyczące wieku - "mniej niż 15" i "ponad 100" - wykluczą Cię z gry.

FORMULARZ WERYFIKACJI WIEKU

  • Jedną z najskuteczniejszych diet jest:
    a. Dieta „MŻ”.
  • Kto użył określenia „mój skarb”, patrząc na złoty pierścień?
    d. Gollum.
  • Dokończ tekst piosenki: „Wstań, powiedz, nie jestem...”
    c. „...sam!”.
  • Co miażdży swoją ofiarę, ściskając ją jak w imadle?
    d. Boa dusiciel.
  • Kto powiedział: „Kości zostały rzucone”?
    d. Juliusz Cezar.
  • Na baterie działają:
    b. Tamagotchi.
  • Nizoral to:
    b. Szampon przeciwłupieżowy.
  • Kto jest autorem „Piosenki drwala” oraz skeczu o martwej papudze?
    b. Latający Cyrk Monty Pythona.
  • Gdzie jest punkt G?
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • Co nie jest pustynią?
    d. Jellystone.
  • „Pij mleko...”
    a. ”...będziesz wielki”.
  • Roberta Williams projektowała:
    a. Gry komputerowe.
  • Kiedy mówimy, że ktoś rozmawia z „wielkim uchem”, to znaczy, że rozmawia z:
    b. Muszlą klozetową.
    d. Jestem przekonany, że chodzi o odpowiedź b.
  • Asterix i Obelix:
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • Który z aktorów kina akcji został gubernatorem?
    a. Arnold Schwarzenegger.
  • Który z prezydentów Rzeczpospolitej Polskiej został oskarżony o współpracę z SB i miał pseudonim „Bolek”?
    a. Lech Wałęsa.
  • Życie jest prawdą? Czy może fikcją?
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • Która z gier jest najstarsza?
    c. Pong.
  • Co potencjalnie miało spowodować usterkę komputerów na świecie?
    a. Y2K.
  • Bajtek to:
    b. Czasopismo poświęcone tematyce komputerowej.
  • Kto z duetu „Wellman - Prokop” jest bardziej zabawny?
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • „Deszcze niespokojne” to tytułowa piosenka z serialu:
    b. „Czterej pancerni i pies”.
  • Co znajdziemy w Parku Jurajskim?
    c. Sklonowane dinozaury.
  • Kto jest „mądrzejszy od przeciętnego misia”?
    b. Miś Yogi.
    d. No przecież mówię, że Yogi!
  • Jaki kształt ma Trójkąt Bermudzki?
    d. Trójkątny.
  • Co jest dla ciebie najważniejsze?
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • Tom Cruise jest:
    a. Scjentologiem.
  • Jaką ksywkę ma główny bohater filmu „Kiler”, grany przez Cezarego Pazurę?
    b. Kiler.
  • Kto wygłosił słynne przemówienie „Mam marzenie” („I Have a Dream”)?
    b. Martin Luther King.
  • Na plecach nie znajdziemy:
    d. Napletka.
  • „A może frytki do tego?” to znany tekst z reklamy:
    c. McDonald's.
  • „Kobieta mnie bije” to cytat z filmu:
    c. „Seksmisja”.
  • Jaki dźwięk wkurza najbardziej?
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • Co było najważniejszym wynalazkiem XX wieku?
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • Kto był pierwszym prowadzącym programu „Idź na całość”?
    a. Zygmunt Chajzer.
  • Kto przegrał z Aleksandrem Kwaśniewskim w drugiej turze wyborów prezydenckich w 1995 roku?
    c. Lech Wałęsa.
  • Kto wypowiedział zadanie: „Zjadłem jego wątrobę z fasolką i wybornym chianti”?
    d. Hannibal Lecter w „Milczeniu owiec”.
  • Czym zajmują się Fox Mulder i Dana Scully?
    c. Badają zjawiska nadprzyrodzone.
  • Czyje małżeństwo trwało 55 godzin?
    c. Britney Spears.
  • Nazwą tańca nie jest:
    a. Japonka.
  • Smoki z Komodo:
    b. Istnieją.
  • Felix Baumgartner zasłynął...
    a. Skokiem ze stratosfery.
  • Nowy Jork jest potocznie nazywany:
    a. Wielkim Jabłkiem.
  • Kto napisał „Wojnę i pokój”?
    d. Lew Tołstoj.
  • Któremu z prezenterów wiadomości telewizyjnych przeszkadzał brudny stół w studio?
    d. Kamilowi Durczokowi.
  • Dokończ tytuł piosenki: „King Bruce Lee...”
    a. ”...karate mistrz”.
  • Która z odpowiedzi na pytanie: „Czy ja wyglądam grubo?” jest najlepsza?
    Wszystkie odpowiedzi są poprawne.
  • Do kieszonki w marynarce na ogół wkłada się:
    d. Poszetkę.
  • Czego nie znajdziemy w ruskich pierogach?
    c. Rosjan.
  • Co to jest Rów Mariański?
    b. Najgłębszy rów oceaniczny na Ziemi.
    c. Nie uczą tego w szkole? Przecież każde dziecko na to odpowie.
    d. Odpowiedzi b i c są poprawne.


BAR „U LEFTY'EGO”

  • Wysiadłszy z taksówki, wejdź do baru (ikona nóg albo dłoni na drzwiach).
Ponieważ Larry nie ma za wiele w portfelu (startujesz z kwotą 94 dolarów), warto zacząć od poprawienia stanu finansów.

Obrazek

  • Podejdź do automatu po lewej i uruchom go (ikona dłoni). Zapisz stan rozgrywki (trybiki w prawym górnym rogu ekranu). Ustal stawkę środkowym przyciskiem na automacie (BET) – sugeruję wybrać dość wysoką, np. 50 dolarów. Graj, wciskając przycisk po prawej (SPIN). Po każdej podwójnej wygranej zapisuj stan gry (po pojedynczej nie ma to sensu, po prostu odzyskujesz wyłożoną kwotę). Po każdej przegranej wczytuj ostatni zapis. Jeśli chcesz, by Larry'emu starczyło kasy do momentu, kiedy fabuła wymusi na nim oddanie się hazardowi, potrzebujesz około 700 dolarów. Gdy uznasz, że masz dość, wyjdź ze zbliżenia, klikając ikonkę czerwonej strzałki.
Jeśli będziesz mieć dość szczęścia, otrzymasz nagrodę (za trafienie pełnej puli - 3x BAR).

  • Teraz zainteresuj się szafą grającą (obok automatu). Sprawdź dostępne utwory (jest ich 9, a każdy kosztuje 1 dolca). Jeśli wysłuchasz wszystkich, zyskasz 1000 punktów.
  • Kolejne punkty (100) zdobędziesz, przyjrzawszy się tablicy pamiątkowej na cześć zespołu 69 (obok drzwi do WC).
  • Wreszcie siądź na wolnym stołku przy barze (ikonka dłoni) i zaczekaj chwilkę. Gość w granatowym garniturze (uderzające podobieństwo do Kena Williamsa) zacznie opowiadać dowcipy (bla, bla, bla, bla, bla...). Wysłuchaj ich aż 16 (nieistotne, że będą się powtarzać – zarobisz 400 punktów).
  • Teraz zagadaj do barmana. Kiedy pojawi się karta napojów, zdecyduj się postawić wszystkim kolejkę. Ponieważ za pierwszym razem barman tylko ostrzeże Larry'ego, że przyjemność ta kosztuje aż 90 dolców, wybierz ją z karty ponownie – zyskasz w ten sposób 200 punktów.
  • Następnie kup za 5 dolców szklaneczkę whisky (100 punktów), która wyląduje w ekwipunku Larry'ego.
  • I maszeruj do WC (za drzwiami z lewej strony kontuaru).

Obrazek

  • W zagraconym korytarzyku wręcz dość już mocno sponiewieranemu mężczyźnie szklankę whisky (kliknij ją w ekwipunku białą strzałką, następnie kliknij szklanką napis OK, by zamknąć ekwipunek, a potem kliknij whisky pijaka). W podzięce otrzymasz podstawkę pod piwo (200 punktów).
  • Zwiń stojącą we flakoniku na beczce (na wprost pijaka) różę (100 punktów).
  • Wejdź do WC (drzwi po prawej).

Obrazek

  • Skorzystaj z klopa (ikonka rozporka, a potem ikonka dłoni), a zdobędziesz 2x po 100 punktów.
  • By Larry wstał z tronu, kliknij umywalkę (ikonka dłoni). Pojawi się kwestia wyboru ciepłej bądź zimnej wody. Wybierz lewy kurek (ciepła). Lustro zaparuje i Larry odczyta namazany na nim tłustym paluchem napis: „Ken mnie przysłał”. Następnie własną krwią zapisze owo hasło na papierze toaletowym (200 punktów).
  • Zabierz leżący na umywalce (obok lewego kurka) pierścionek z brylantem (100 punktów).
Jeśli chcesz zdobyć nagrodę, naciśnij spłuczkę, umiejscowioną z prawej strony rezerwuaru (nagroda za spłukanie wody w kiblu „U Lefty'ego”).

  • Opuść WC i wróć do baru (ikonka nóg w dole ekranu).

  • Zapukaj do drzwi z czerwonym obiciem (po prawej).
  • Kiedy gość zażąda hasła, użyj na nich skrawka papieru z zapisaną dopiero co wiadomością z lustra (300 punktów).

  • W środku pogadaj z alfonsem, który nie zechce wpuścić Larry'ego na pięterko. Musisz zatem dostać się tam niepostrzeżenie.

Obrazek

  • Zabierz leżący na telewizorze pilot (100 punktów).
  • Przyjrzyj mu się w ekwipunku (ikonka oka) – ma wyczerpane baterie.
  • Teraz przyjrzyj się gablocie stojącej w prawym rogu pomieszczenia, znajduje się w niej wibrator, ale jest ona zamknięta na zamek szyfrowy.
  • W ekwipunku odwróć otrzymaną od pijaka podstawkę pod piwo. Ujawni się zapisany na niej kod: 7-24-46 (niewątpliwie szyfr do gabloty). Obróć ją raz jeszcze, a zdobędziesz 100 punktów.
  • Użyj podstawki pod piwo (odwróconej stroną z szyfrem do góry) na gablocie z akcesoriami erotycznymi.
  • Zwiń wibrator z gabloty (różowy, pośrodku; 200 punktów).
  • W ekwipunku trzykrotnie spróbuj otworzyć przegródkę na baterie wibratora, by wreszcie je z niego wyciągnąć (200 punktów).
  • Zainstaluj baterie w pilocie do telewizora (kliknij je w ekwipunku białą strzałką, a potem nimi pilota; 200 punktów).
  • Włącz pilotem telewizor (30 punktów). Następnie zmieniaj programy (cały czas klikając pilotem telewizor), by za siódmym razem przełączyć na właściwy – rzecz jasna – erotyczny (w sumie 570 punktów).
Przy okazji zdobędziesz nagrodę (za zahipnotyzowanie alfonsa telewizorem).

  • Maszeruj na pięterko (ikonka nóg na schodach w głębi pomieszczenia).

Obrazek

  • W pokoju dziwki przyjrzyj się podstarzałej przedstawicielce najstarszego zawodu świata (100 punktów).
  • Porozmawiaj z nią (dymek na kobiecie, a potem na jej ustach), choć nie jest to konieczne, po czym wyjdź ze zbliżenia.
  • Dwukrotnie użyj dłoni na Larrym, by się rozebrał.
  • Kliknij dłonią dziwkę, by przejść do pożal się Boże aktu miłosnego.
Otrzymasz nagrodę (za seks z prostytutką bez gumki).

  • Po wszystkim użyj dłoni na ubraniu Larry'ego, by się przyodział.
  • Zabierz czekoladki leżące na stoliku przy oknie (100 punktów).
  • Otwórz okno – Larry wyjdzie na schody pożarowe.

Obrazek

  • Skieruj go w lewo, a wpadnie przez otwór w schodach do kontenera ze śmieciami. Znajdzie tam młotek (100 punktów).
Za ten fantastyczny wyczyn otrzymasz nagrodę (za zdobycie młotka z kontenera po skoku ze schodów pożarowych).

  • Przy okazji pogrzeb (dwukrotnie) w zielonym kuble na śmieci. Zyskasz pełny odświeżacz do ust (100 punktów) oraz portfel, identyczny jak posiadany, ale nowszy (100 punktów).
Maszeruj w lewo, przed budynek baru (tu nastąpi zgon Larry'ego z powodu seksu bez zabezpieczenia).

Obrazek

  • Kiedy Larry ożyje, na ulicy pojawi się dziwaczny sprzedawca jabłek – wręcz mu portfel, by za dolara nabyć jabłko (200 punktów). Ponieważ sprzedawca (jak i parę innych postaci) chadza po grze własnymi drogami, może się też nie pojawić w tym właśnie momencie - nie przejmuj się, prędzej czy później się na niego natkniesz.
Teraz naraź Larry'ego na kolejną nieprzyjemność i zaprowadź go w zaułek z lewej strony baru, a otrzymasz nagrodę (za dostanie łomotu od oprycha). Pamiętaj, że trafia się ona tylko raz, a ciemny zaułek występuje w każdej lokacji i wszędzie tam Larry może stracić życie.
To nie koniec znęcania się nad bohaterem, bowiem z premedytacją wejdź na jezdnię, by zginąć pod kołami przejeżdżającego pojazdu – oczywiście wszystko to dla nagrody (za zostanie potrąconym przez rozpędzony samochód).

  • Kiedy bohater powróci między żywych, przyjrzyj się każdej z czterech Gwiazd Niesławy widniejących na chodniku przed barem (ważne dla maniaków punktacji – za obejrzenie wszystkich gwiazd w grze wpadną spore punkty).
  • Wreszcie wezwij taksówkę, klikając ikonką dłoni na zielonej skrzynce na słupie po lewej.
    Wsiądź do taksówki (ikonka dłoni; 100 punktów za pierwszy przejazd taksówką). Na mapie wybierz sklep „Come 'n' Go” (po prawej, powyżej baru).
  • Po dotarciu na miejsce zapłać kierowcy (kliknij taksówkarza portfelem; koszt przejazdu to 17 - 24 dolarów). Nie zapomnij o tym, w przeciwnym wypadku Larry'ego czeka kolejny łomot, tym razem bez nagrody.

SKLEP „COME 'N' GO”

Pod sklepem Larry'ego zaczepi pijak, po rozmowie z którym (nie masz wpływu na jej przebieg), wejdź przez otwarte drzwi do marketu.

Obrazek

Zanim zaczniesz zakupy, sprawdź wysoki automat na prawo od kasy. Otrzymasz nagrodę (za zainteresowanie się automatem do gry w Angry Broads).

  • Następnie weź czasopismo dla panów z regału po prawej (100 punktów) oraz karton wina z regału obok wspomnianego automatu do gier (200 punktów).
  • Podejdź do kasy i kliknij ikonką dłoni front kontuaru, przy którym stoi sklepikarz - w ten sposób Larry ma nadzieję dyskretnie zakupić prezerwatywę (300 punktów). Tu nastąpi szereg pytań (8), odpowiedzi na które wybieraj wedle uznania spośród pojawiających się możliwych opcji.
  • Na koniec zapłać 45 dolarów (kliknij właściciela sklepu portfelem) – próba opuszczenia sklepu bez płacenia grozi zgonem.
Otrzymasz nagrodę za zakup prezerwatywy w Come 'n' Go.

Obrazek

  • Wyjdź na zewnątrz (w lewo) i przyjrzyj się kolejno wszystkim pięciu Gwiazdom Niesławy na chodniku przed sklepem.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w tym momencie przechodzący ulicą piesek uzna za słuszne oznaczyć teren, obierając sobie za cel Larry'ego. Zaowocuje to nagrodą (za zostanie obsikanym przez psa).

  • Kiedy ponownie pojawi się pijak - koniecznie na niego zaczekaj, bowiem próba podróżowania taksówką z alkoholem w ekwipunku zawsze kończy się tragicznym w skutkach wypadkiem (jeśli pijak nie nadchodzi, wejdź do sklepu i zaraz wyjdź – czasem trzeba aż dwukrotnie) - daj mu karton wina. W zamian otrzymasz scyzoryk (300 punktów).
A także nagrodę (za wręczenie wina żulowi).

  • Wezwij taksówkę za pośrednictwem zielonej skrzynki na latarni przed sklepem i każ zawieźć się do hotelu „Fallus Cezara” (na mapie po lewej).
  • Nie zapomnij zapłacić.

HOTEL „FALLUS CEZARA”

Obrazek

  • Przyjrzyj się wszystkim czterem Gwiazdom Niesławy przed hotelem, po czym pakuj się do środka.
  • Pomiędzy rzędami automatów do gry maszeruj w głąb holu, aż dotrzesz do windy.

Obrazek

  • Pogrzeb w wielkiej popielniczce po lewej i zwiń zalaminowany papierek - kartę członkowską bywalca popularnej dyskoteki (200 punktów).
  • Wsiądź do windy (ikonka dłoni) i wybierz 8 piętro.

  • Porozmawiaj z Faith - ochroniarzem płci żeńskiej (100 punktów), pilnującym wejścia do dwóch apartamentów. Pod koniec dialogu narrator podsunie Larry'emu myśl, że do zdobycia tej ślicznotki konieczne będzie wsparcie się środkami farmakologicznymi.
  • Wyjdź ze zbliżenia, wsiądź do windy i jedź na 7 piętro.

Obrazek

  • Zauważ coś białego wśród liści rośliny przy windzie – weź to: to kombinezon roboczy (200 punktów). Przeszukaj w ekwipunku jego kieszenie, a znajdziesz kluczyk (300 punktów). Jeśli okaże się, że w kombinezonie nie ma kluczyka - oznacza to, że jeszcze nie kupiłeś jabłka u ulicznego sprzedawcy - zrób to i raz jeszcze sprawdź kombinezon.
  • Teraz zapukaj do wszystkich czterech pokoi na tym piętrze.

  • Wejdź do windy i jedź na 6 piętro, gdzie również zapukaj do wszystkich czterech pokoi na tym piętrze.
  • To samo zrób na piętrze 5, 4 i 3. Za zakłócenie spokoju wszystkim gościom hotelowym otrzymasz 200 punktów.
  • Zjedź na 2 piętro i znalezionym w kombinezonie kluczykiem otwórz jedyne drzwi na tym piętrze (po prawej, z napisem „Private”; 200 punktów).

  • Larry trafi do miejsca urzędowania atrakcji hotelu - wieloryba Wigglesa i jego opiekunki Jasmine. Porozmawiaj z nią (100 punktów). Kiedy wyczerpiesz wszystkie opcje dialogowe, dowiesz się, że dziewczyna jest koneserką perfum i bardzo chciałaby poznać jakiś nowy zapach.
  • Zakończ rozmowę, wyjdź ze zbliżenia i w ekwipunku przejrzyj (ikonka oka) nabyte w markecie pisemko (100 punktów). Dowiesz się, że z kwiatów, alkoholu, wymiocin wieloryba (ambra) i wydzieliny kota (cywet) możesz stworzyć własne perfumy.
  • Opuść pomieszczenie (wyjście pod czerwonym napisem "Exit"), wejdź do windy i jedź na pierwsze piętro.

Obrazek

  • Udaj się do bufetu (po lewej), gdzie wskaż (ikonka dłoni) 12 grudo-kleksów potraw niewchodzących w skład serwowanego tu żarcia. Zyskasz w ten sposób butelkę ostrego sosu (200 punktów).
A także nagrodę (za zdobycie ostrego sosu po znalezieniu wszystkich ukrytych elementów w bufecie).

  • Wyjdź ze zbliżenia i spróbuj owego sosu, czy aby na pewno taki ostry (użyj butelki na Larrym; 100 punktów).
  • Wejdź do windy i jedź na 2 piętro, gdzie kluczykiem otwórz drzwi po prawej.

Obrazek

  • Jasmine nie będzie w miejscu pracy, wykorzystaj to, by wlać panu Wiglessowi do nozdrzy zawartość butelki.
Otrzymasz nagrodę (za potraktowanie walenia ostrym sosem).

  • Zabierz unoszącą się na wodzie ambrę (500 punktów).
  • Ze stojącego przy brzegu basenu koszyka (po lewej) zwiń kałamarnicę (200 punktów).

  • Opuść pomieszczenie z basenem i udaj się windą na pierwsze piętro, po czym przejdź do sali z automatami do gry (ikonka nóg w dole ekranu).
  • Kiedy któraś z przebywających tam osób skomentuje nieświeży oddech Larry'ego, użyj na bohaterze odświeżacza do ust, który od samego początku ma on w ekwipunku (może to nastąpić w każdym innym miejscu, ważne, by zrobić to po pierwszej takiej uwadze; 100 punktów).
  • Opuść hotel (ikonka nóg w dole ekranu) i wezwij taksówkę (ikonka ręki na zielonej skrzynce na słupie po lewej), po czym jedź do baru (lokacja w dole mapy).

BAR „U LEFTY'EGO”

Obrazek

  • Zapłać taksiarzowi i po opuszczeniu samochodu zainteresuj się snującym się po ulicy kotem, a w zasadzie kotką (czasem pojawia się już przy hotelu). Zwab ją kałamarnicą, a resztę załatwi Larry, któremu w ten podstępny sposób uda się zdobyć cywet (500 punktów).
Otrzymasz też nagrodę (za pozyskanie cywetu od kici).

  • Wejdź do baru i siądź na stołku. Zagadnij barmana i za 5 dolarów zamów wódkę (100 punktów).
  • Przelej ją do butelki po ostrym sosie (200 punktów), ale nie dorzucaj jeszcze pozostałych składników (jeśli chcesz zarobić dodatkowe punkty).

  • Zejdź ze stołka i zastukaj do czerwonych drzwi, po czym podaj alfonsowi hasło i wejdź do pomieszczenia po prawej.
  • Maszeruj na pięterko, gdzie rozbierz Larry'ego z górnej i dolnej części stroju.

Obrazek

  • Tym razem zabezpiecz go zakupioną w sklepie prezerwatywą (użyj jej na bohaterze; 100 punktów).
Otrzymasz nagrodę (za założenie gumki przed seksem z prostytutką).

  • Kliknij ikoną dłoni prostytutkę, by zainicjować bezpieczny seks (200 punktów).
Otrzymasz nagrodę (za seks w gumce z prostytutką).

  • Po wszystkim ubierz Larry'ego (ikonka dłoni na jego opuszczonych spodniach).
  • Jak poprzednio wyjdź przez okno, wpadnij do kontenera i przejdź na ulicę przed barem.
Tu okaże się, że szerzysz zgorszenie, paradując z rozpiętym rozporkiem i otrzymasz nagrodę (za noszenie gumki na świeżym powietrzu).

  • Kiedy akcja cofnie się do momentu po seksie, kliknij ikonką dłoni nagiego Larry'ego, by zdjąć zużytą prezerwatywę (100 punktów).
  • Ponownie ubierz nieszczęsnego amanta, wyprowadź go przez okno i zaprowadź na ulicę przed barem.
  • Tam wezwij taksówkę i na mapie wybierz kaplicę "Weddin' Ready" – obok hotelu (po prawej). Za przewiezienie alkoholu taksówką (w butelce po sosie) otrzymasz 200 punktów.

KAPLICA "WEDDIN' READY"

Obrazek

  • Zapłać taksiarzowi i opuściwszy pojazd, obejrzyj wszystkie cztery Gwiazdy Niesławy na chodniku przed kaplicą.
  • Rzuć okiem na śmieci przy kratce ściekowej (100 punktów).
  • Podejdź do ekshibicjonisty - chcąc nie chcąc – staniesz się świadkiem demonstracji tego, co ma pod płaszczem (100 punktów).
  • Zagadnij go trzykrotnie (50 punktów).
  • Zerwij kwiat rosnącego przy płotku jaśminu (200 punktów).
  • Przejdź w lewo – pod hotel i wejdź do środka.

HOTEL „FALLUS CEZARA”

  • Maszeruj do windy i jedź na 2 piętro.
  • W ekwipunku do butelki po ostrym sosie, w której jest już wódka, dorzuć: kwiat jaśminu (200 punktów); ambrę wieloryba (200 punktów) i cywet kici (200 punktów; kolejność obojętna). Za uzyskanie w ten sposób perfum dostaniesz następne 200 punktów.
Otrzymasz też nagrodę (za wytworzenie perfum Eau d' Larry).

  • Kluczem otwórz drzwi po prawej, by dostać się do królestwa Jasmine i jej walenia.

Obrazek

  • Daj stojącej nad basenem dziewczynie (normalnie lub w zbliżeniu) własnoręcznie skomponowane perfumy (500 punktów). Niestety, nie wszystko pójdzie po myśli Larry'ego i ostatecznie wylądujesz pod windą.
  • Zjedź na pierwsze piętro i opuść hotel.
  • Wezwij taksówkę i udaj się do klubu "Studio 69" (na mapie na prawo od sklepu).

KLUB „STUDIO 69”

Obrazek

  • Przyjrzyj się wszystkim czterem (ostatnia kryje się w cieniu za latarnią po prawej) Gwiazdom Niesławy na chodniku przed klubem – jeśli nie przegapiłeś żadnej z gwiazd w innych lokacjach, zyskasz 2100 punktów.
Otrzymasz też nagrodę (za odkrycie wszystkich gwiazd z Alei Niesławy).

  • Wręcz bramkarzowi kartę członkowską znalezioną w wielkiej popielniczce przy hotelowej windzie (300 punktów).
  • Jako rabin Kornzweig wkrocz na schody wiodące w głąb klubu.

Obrazek

  • Jeśli masz ochotę, porozmawiaj z gościem siedzącym po lewej w otoczeniu lasek. To niejaki Adam.
  • Następnie zagadaj do blondynki w niebieskim (po prawej; 100 punktów).
  • Wyczerp wszystkie opcje dialogowe – dowiesz się, że Fawn lubi to, co wszystkie kobiety: kwiaty, słodycze, biżuterię.
  • Zakończ zatem rozmowę i wręcz jej: zabraną z przedsionka przed WC w barze różę (200 punktów), zabrane barowej prostytutce czekoladki (200 punktów), zabrany z umywalki w barowym WC pierścionek z brylantem (200 punktów). Po dostaniu trzech tak imponujących prezentów Fawn porwie Larry'ego na parkiet (200 punktów).
Otrzymasz dzięki temu nagrodę (za taniec z Fawn w Studiu 69) - o ile wcześniej w rozmowie próbowałeś poprosić ją do tańca.

  • Na koniec daj Fawn swój portfel, który w ten sposób stanie się lżejszy o 200 dolców (200 punktów). Jeśli nie masz już przy sobie tyle kasy, przespaceruj się do sklepu obok klubu (w lewo) i wygraj potrzebną forsę na automacie (w sposób opisany przy pierwszej wizycie Larry'ego w barze), po czym wróć do Fawn i uszczęśliw ją żywą gotówką.
  • Opuść klub (w lewo) i wezwij taksówkę (ikonka dłoni na zielonej skrzynce na latarni po prawej) – każ się wieźć do kaplicy.

KAPLICA "WEDDIN' READY"

  • Zapłać taksiarzowi i wejdź do kaplicy (200 punktów).

Obrazek

  • Wręcz kaznodziei portfel, by uiścić opłatę za ślub w wysokości 100 dolarów (200 punktów) – ważne, żeby zapłacić bezpośrednio jemu, a nie dawać gotówki Fawn. Jeśli nie masz już przy sobie tyle kasy, wygraj potrzebną forsę na automacie w kaplicy (w prawym dolnym rogu ekranu; w sposób opisany przy pierwszej wizycie Larry'ego w barze).
Po zakończeniu ceremonii otrzymasz nagrodę (za poślubienie Fawn w kaplicy „Weddin' Ready”).

  • Wyjdź z kaplicy (ikonka nóg w dole ekranu) i maszeruj do hotelu (w lewo).

HOTEL „FALLUS CEZARA”

  • W środku wjedź windą na 4 piętro i zapukaj do apartamentu dla nowożeńców (po prawej; 100 punktów).

Obrazek

  • W owym gniazdku miłości zagadnij swoją świeżo poślubioną małżonkę – ta zasugeruje, że przydałoby się stworzyć odpowiedni nastrój za sprawą muzyki.
  • Trzykrotnie pokręć którąś z gałek stojącego na stoliku przy oknie radia, aż padnie komentarz Larry'ego (300 punktów).
  • Jeszcze raz pokręć którąś z gałek radia, by ustawić jakąś stację – usłyszysz reklamę dostarczanego na miejsce Chateau de Jabol (200 punktów). Fawn koniecznie zapragnie napić się tego właśnie wina.
  • Opuść pokój i hotel, wezwij taksówkę i jedź pod sklep.

SKLEP „COME 'N' GO”

Obrazek

  • Zapłaciwszy taksiarzowi, przyjrzyj się automatowi telefonicznemu na latarni przed sklepem (100 punktów).
  • Następnie skorzystaj z niego (ikonka dłoni), dzwoniąc pod podany w radiu numer: 555-8039 (300 punktów).
  • Kiedy zamówisz już winko do hotelowego pokoju, przejrzyj w ekwipunku (ikonka dłoni) wizytówki w portfelu Larry'ego. Znajdziesz wśród nich wizytówkę Sierry On-Line Inc., a na niej numer: 1-209-683-8989. Oczywiście zatelefonuj tam (200 punktów).
  • Wykręć też dawny numer Sierry: 1-209-683-6858.
Otrzymasz w związku z tym nagrodę (za telefon pod numer 1-209-683-6858).
Można też wybrać numer ze starym kierunkowym (bez 1), funkcjonującym w czasach, kiedy powstawały pierwsze gry z serii, i również dodzwonić się do firmy, ale nie ma za to nagrody.

  • Jeśli masz ochotę, zadzwoń również pod numer 867-5309 – to nawiązanie do popularnego w Stanach w latach 80. dzwonienia do Jenny pod wpływem piosenki "867-5309/Jenny". Wprawdzie nie ma za to punktów ani nagrody, ale kiedy „pomylisz” numer i tyrkniesz pod 837-5309, zyskasz 200 punktów.
  • Oczywiście wystukaj też numer funkcjonujący w pierwszym wydaniu gry: 555-6969. Dodzwonisz się na gorącą linię krajowej ankiety „Szybki Numerek” (100 punktów). Odpowiedzi na zadawane pytania wpisuj z klawiatury w specjalnym okienku, które pojawi się na ekranie, po czym zatwierdzaj klawiszem OK.
Otrzymasz w ten sposób nagrodę (za telefoniczny seksquiz).

  • Możesz też wybrać numer wyryty na aparacie telefonicznym (u dołu po prawej): 555-1234 i połączyć się z gorącą linią „Napaleni”, ale nie ma za to punktów ani nagrody.

  • Kiedy zakończysz telefonowanie, wyjdź ze zbliżenia i wstąp do sklepu, gdzie po kliknięciu ikonką dłoni frontu kontuaru, za którym stoi sprzedawca, zakup prezerwatywę (100 punktów).
  • Zapłać 15 dolarów i opuść sklep (w lewo).
  • Na zewnątrz usłyszysz dzwoniący automat telefoniczny. Odbierz połączenie – to efekt ankiety, w jakiej przed chwilą Larry wziął udział (niestety, popsuty w polskiej wersji; 200 punktów).
  • Po wszystkim wyjdź ze zbliżenia i przywołaj taksówkę. Jedź do hotelu.

HOTEL „FALLUS CEZARA”

  • Zapłaciwszy taksiarzowi, wejdź do hotelu, gdzie windą dotrzyj na 4 piętro.
  • Zastukaj do apartamentu dla nowożeńców (po prawej) – w środku będzie już stało wiaderko z winem (na blacie po prawej).

Obrazek

  • Weź butelkę – Larry naleje trunku do kieliszków i poda jeden Fawn.
  • Po spełnionym toaście zagadnij swą uroczą małżonkę, by wypowiedzieć dwa magiczne słowa (w przypadku Larry'ego to w zasadzie jedno; 100 punktów).
  • Tradycyjnie okaże się jednak, że nie wszystko poszło po myśli nieszczęsnego poszukiwacza miłości. Oswobodź się z więzów, przecinając je scyzorykiem (300 punktów), otrzymanym od żula w zamian za karton wina ze sklepu, a jeśli nie miałeś tak szerokiego gestu wobec marginesu społecznego i nie posiadasz rzeczonego scyzoryka – przegryź je zębami (ikonka jęzora na linach; 100 punktów).
W tym drugim przypadku otrzymasz nagrodę (za przegryzienie się przez liny do bungee w apartamencie dla nowożeńców).

  • Zabierz pozostałe na łóżku liny (200 punktów).
  • Opuść pokój, zjedź na pierwsze piętro i wyjdź z hotelu.

  • Wezwij taksówkę i udaj się do baru.
  • Na miejscu, przy próbie płacenia, okaże się, że Larry ma za mało kasy. Nie przejmuj się tym i powtórz manewr z wezwaniem taksówki przy niewystarczającej ilości gotówki w portfelu jeszcze dwukrotnie, a zarobisz 500 punktów.

Obrazek

  • Wróć do hotelu - nie ma przebacz, musisz się jakoś wzbogacić. Najlepiej - grając na automacie: tradycyjnym (po prawej) lub do blackjacka (po lewej). W tym drugim przypadku masz trochę większy wpływ na przebieg gry, niż zdając się na ślepy los.
    Przed rozpoczęciem zabawy warto zapoznać się z jej zasadami (klawisz STAY). Klawiszem DEAL/HIT inicjujesz kolejne rozdanie i dobierasz karty, STAY – sprawdzasz, BET ustalasz stawkę (strzałkami góra - dół), DOUBLE DOWN – podwajasz ją (gdy masz na starcie 10 lub 11 punktów), SPLIT – rozdwajasz karty (jeśli na starcie masz dwie identyczne – dobierasz wówczas do dwóch układów), SOURRENDER – poddajesz się.
    Jeśli chcesz szybko zwiększyć ilość gotówki w portfelu, zapisuj stan gry po każdej wygranej i wczytuj ostatni zapis po każdej przegranej.
  • Z wypchanym portfelem (do końca zabawy powinno wystarczyć jakieś 100 dolarów) opuść hotel, wezwij taxi i wreszcie dotrzyj do baru.

BAR „U LEFTY'EGO”

  • Zapłać taksiarzowi i wejdź do baru, gdzie zapukaj do drzwi po prawej, po czym użyj na nich hasła zapisanego na papierze toaletowym.
  • Następnie maszeruj na pięterko, gdzie dwukrotnie potraktuj Larry'ego ikonką dłoni, by go rozebrać.
  • Oczywiście zabezpiecz go zakupioną w sklepie prezerwatywą.
  • Kliknij prostytutkę ikonką dłoni, by zainicjować bezpieczny seks (500 punktów).
  • Po wszystkim każ bohaterowi zdjąć zużytą prezerwatywę (ikonka dłoni na golutkim Larrym) i się przyodziać (ikonka dłoni na jego opuszczonych gatkach).
  • Tradycyjnie opuść przybytek rozkoszy, otwierając okno (po prawej).

  • W ekwipunku połącz ze sobą dwa krótsze kawałki liny zabranej z apartamentu dla nowożeńców po oswobodzeniu się z więzów (200 punktów).
  • Następnie dołącz do nich trzeci, najdłuższy kawałek liny – jeśli chcesz, możesz wypróbować linę w tym rozmiarze, ale uprzedzam – jest za długa i skok na niej nie skończy się dla Larry'ego za dobrze.
  • Użyj zatem ikonki dłoni na długaśnie długiej linie, by rozdzielić wszystkie kawałki liny (200 punktów), po czym raz jeszcze połącz tylko te dwa krótsze.

Obrazek

  • Tak powstałą całkiem długą linę przywiąż do barierki schodów pożarowych.
  • Następnie kliknij ikonką dłoni Larry'ego, by przyczepił sobie drugi koniec liny do paska od spodni.
  • Wyjmij z ekwipunku młotek i użyj go na szybie okna na parterze, widocznego po drugiej stronie płotu. Larry wykona bohaterski skok, stłucze szybę i zdobędzie buteleczkę tabletek – specyfiku o nazwie „Hiszpańska Mucha” (500 punktów).
Otrzymasz też nagrodę (za zabranie pigułek z okna baru „U Lefty'ego”).

  • Przejdź w lewo, by wpaść do kontenera, a kiedy Larry się z niego wygrzebie, maszeruj przed front budynku.
  • Wezwij taksówkę i jedź do hotelu.

HOTEL „FALLUS CEZARA”

  • Zapłać taksiarzowi i wejdź do budynku, gdzie dotrzyj windą na 8 piętro.

Obrazek

  • Wręcz Faith zabraną z baru buteleczkę afrodyzjaku (200 punktów).
  • Kiedy laska się ulotni, wciśnij prawy guzik w jej biurku – otworzysz w ten sposób drzwi przeszklonej windy kursującej do apartamentu po prawej.

  • Wsiądź do niej – dotrzesz do lokum Adama (kolesia z dyskoteki; 200 punktów).
Otrzymasz też nagrodę (za dostanie się do apartamentu Adama).

  • Z salonu maszeruj w lewo (za windę), a przejdziesz do sypialni.

Obrazek

  • Otwórz w niej drzwi do garderoby (po prawej). Larry znajdzie sflaczałą dmuchaną lalę, którą zabierze (200 punktów). Przyjrzyj się jej w ekwipunku, okaże się, że jest uszkodzona – ma odgryzione sutki.
  • Wyjdź z sypialni (w lewo) i opuść apartament Adama (ikona dłoni na przeszklonej windzie po lewej).

  • Wejdź do windy hotelowej i zjedź na 2 piętro, gdzie posiadanym kluczykiem otwórz drzwi po prawej.

Obrazek

  • Okaże się, że Jasmine zostawiła otwartą szafkę, zabierz z niej zestaw naprawczy (200 punktów), ale jeszcze powstrzymaj się od jego użycia.
  • Wróć do windy i zjedź na pierwsze piętro, gdzie skieruj się w prawo od windy – do sali kabaretowej.

Obrazek

  • Ze środkowego stolika w pierwszym rzędzie zabierz butlę z helem (200 punktów). Użyj jej na nienaprawionej lali w ekwipunku – zabieg cokolwiek bezsensowy, ale przynoszący kolejne 200 punktów.
  • Teraz możesz naprawić lalę za pomocą zabranego z szafki Jasmine zestawu do klejenia (700 punktów).
Otrzymasz nagrodę (za załatanie dmuchanej lali).

  • Opuść salę i hotel, wezwij taksówkę i jedź do Studia 69.

KLUB „STUDIO 69”

  • Zapłać taksiarzowi, pokaż bramkarzowi wejściówkę i wbijaj do klubu.

Obrazek

  • Tam zaprezentuj Adamowi jego dmuchaną lalę (500 punktów).
Otrzymasz nagrodę (za pokazanie Adamowi Olgi).

  • Opuść klub (w lewo), wezwij taxi i wracaj do hotelu.
  • Zapłać taksówkarzowi i wejdź do środka.

HOTEL „FALLUS CEZARA”

  • Maszeruj do windy, ale zanim z niej skorzystasz, raz jeszcze zajrzyj do sali kabaretowej (po prawej).

Obrazek

  • Trwa tam występ – uprzyjemnij go komikowi, siadając na dowolnym krześle (50 punktów).
  • Teraz, jeśli chcesz zdobyć w grze maksimum punktów, musisz zatrzymać się tu na dłużej. Kiedy przetrwasz cały popis Jeffa (przerywany co najmniej dwukrotnie wykonaniem tej samej piosenki; nie zraź się, gdy gość powie, że to już koniec – trzeba go jeszcze chwilę posłuchać), zdobędziesz 500 punktów. Za pozostanie na sali w trakcie wykonu piosenki przez Tracey dostaniesz 200 punktów.
Otrzymasz też nagrodę (za wysłuchanie wszystkich kawałów komika).

  • Pozyskawszy dodatkowe punkty, opuść salę kabaretową (występ będzie tam już trwać w nieskończoność) i windą dotrzyj na 8 piętro.
  • Naciśnij prawy guzik w blacie kontuaru z napisem „Security” i wejdź do przeszklonej widny po prawej, która dowiezie Larry'ego do apartamentu Adama.

Obrazek

  • Skieruj się do drzwi balkonowych, na których użyj ikonki jęzora (200 punktów).
  • Wreszcie otwórz je i wyjdź na balkon.
  • Kiedy Larry zakończy zachwyty nad piękną nieznajomą, napełnij załataną dmuchaną lalę Adama helem z butli zabranej z sali kabaretowej (800 punktów).

Obrazek

  • W zbliżeniu kliknij nadmuchaną lalę ikonką rozporka (dwukrotnie - jej usta i samą lalę; 500 punktów), po czym wyjdź ze zbliżenia.
Otrzymasz nagrodę (za użycie rozporka na naprawionej dmuchanej lali), a także (za użycie dmuchanej lali do pokonania przepaści).

Obrazek

  • Po dotarciu na taras sąsiedniego apartamentu porozmawiaj z Eve (100 punktów).
  • Ściągnij garniak (2x ikonka dłoni na Larrym) i wskocz do jacuzzi (ikonka dłoni na wodzie; 500 punktów).

Obrazek

  • Pokrętłem (na prawo od Larry'ego) zlikwiduj bąbelki – trzeba przekręcić je 10 razy.
Otrzymasz nagrodę (za wyłączenie bąbelków w jacuzzi Eve).

  • Daj Eve jabłko zakupione u ulicznego sprzedawcy (25 000 punktów).
Otrzymasz nagrodę (za wręczenie jabłka Eve).

Na koniec gry otrzymasz też nagrodę za jej ukończenie z daną liczbą punktów.
Jeśli nigdy całkowicie nie wyczyściłeś portfela i nie musiałeś zdawać się na łaskę żula, otrzymasz nagrodę za to, że ani razu nie spłukałeś się do zera.


DODATKOWE PUNKTY (niewynikające z rozwoju fabuły)

  • Za wysłuchanie wszystkich (9) utworów z szafy grającej w barze „U Lefty'ego” (1000 punktów).
  • Za przyjrzenie się tablicy pamiątkowej na cześć zespołu 69 w barze „U Lefty'ego” (obok drzwi do WC; 100 punktów).
  • Za wysłuchanie wszystkich (17) dowcipów gościa w granatowym garniturze w barze „U Lefty'ego” - trzeba usiąść obok niego na stołku, by zaczął je opowiadać(400 punktów).
  • Za postawienie wszystkim kolejki w barze „U Lefty'ego” (200 punktów).
  • Za dwukrotne skorzystanie z klopa w barze „U Lefty'ego” (wysiusianie się i załatwienie poważniejszej potrzeby; w sumie 200 punktów).
  • Za przyjrzenie się prostytutce w barze „U Lefty'ego” (100 punktów).
  • Za wygrzebanie z zielonego kubła na śmieci na tyłach w baru „U Lefty'ego” odświeżacza do ust (100 punktów).
  • Za wygrzebanie z zielonego kubła na śmieci na tyłach w baru „U Lefty'ego” portfela (100 punktów).
  • Za zakup czasopisma dla panów w sklepie „Come 'n' Go” (100 punktów).
  • Za przejrzenie owego czasopisma w ekwipunku (100 punktów).
  • Za zakup wina w sklepie „Come 'n' Go” (200 punktów).
  • Za dostanie od żula scyzoryka w zamian za wino (300 punktów).
  • Za zakup pierwszej prezerwatywy w sklepie „Come 'n' Go” (300 punktów).
  • Za zakup drugiej prezerwatywy w sklepie „Come 'n' Go” (100 punktów).
  • Za nałożenie przez Larry'ego po raz pierwszy prezerwatywy przed seksem z prostytutką w barze „U Lefty'ego” (100 punktów).
  • Za pierwszy seks w prezerwatywie z prostytutką w barze „U Lefty'ego” (200 punktów).
  • Za zdjęcie przez Larry'ego zużytej prezerwatywy (100 punktów).
  • Za drugi seks w prezerwatywie z prostytutką w barze „U Lefty'ego” (500 punktów).
  • Za zapukanie do wszystkich drzwi pokoi hotelowych w Fallusie Cezara (piętra 3 – 7; 200 punktów).
  • Za spróbowanie przez Larry'ego ostrego sosu z bufetu (100 punktów).
  • Za przewiezienie alkoholu taksówką w butelce po ostrym sosie (200 punktów).
  • Za pierwsze skorzystanie z odświeżacza do ust po skomentowaniu przez kogoś oddechu Larry'ego (100 punktów).
  • Za przyjrzenie się śmieciom przy kratce ściekowej pod kaplicą (100 punktów).
  • Za trzykrotne zagadnięcie ekshibicjonisty pod kaplicą (50 punktów).
  • Za przyjrzenie się wszystkim Gwiazdom Niesławy na chodniku w Lost Wages (4 pod barem, 5 pod sklepem, 4 pod hotelem, 4 pod kaplicą, 4 pod klubem; 2100 punktów).
  • Za wręczenie 100 dolarów bezpośrednio kaznodziei w kaplicy (200 punktów; można dać je Fawn, a wtedy nie ma punktów).
  • Za przyjrzenie się automatowi telefonicznemu pod sklepem (100 punktów).
  • Za zadzwonienie z niego pod numer 1-209-683-8989 (200 punktów).
  • Za zadzwonienie z niego pod numer 837-5309 (200 punktów).
  • Za zadzwonienie z niego pod numer 555-6969 (100 punktów).
  • Za odebranie połączenia z dzwoniącego automatu pod sklepem (200 punktów).
  • Za oswobodzenie się za pomocą scyzoryka z więzów w apartamencie dla nowożeńców (300 punktów).
  • Za trzykrotny przejazd taksówką z niewystarczającą do zapłacenia ilością gotówki w portfelu (500 punktów).
  • Za rozdzielenie połączonych uprzednio trzech kawałków liny (200 punktów).
  • Za użycie butli z helem na nienaprawionej dmuchanej lali (200 punktów).
  • Za pokazanie dmuchanej lali Adamowi w klubie (500 punktów).
  • Za posadzenie Larry'ego na krześle w sali kabaretowej (50 punktów).
  • Za wysłuchanie piosenki śpiewanej przez Tracey podczas występu komika w sali kabaretowej (200 punktów).
  • Za wysłuchanie wszystkich kawałów komika w sali kabaretowej (500 punktów).
  • Za polizanie drzwi balkonowych w apartamencie Adama (200 punktów).
  • Za dwukrotne użycie ikonki rozporka na nadmuchanej lali (500 punktów).


DODATKOWE NAGRODY (niewynikające z rozwoju fabuły)

  • Za trafienie pełnej puli na automacie do gry.
  • Za spłukanie wody w kiblu „U Lefty'ego”.
  • Za seks z prostytutką bez gumki.
  • Za założenie gumki przed seksem z prostytutką.
  • Za seks w gumce z prostytutką.
  • Za noszenie gumki na świeżym powietrzu.
  • Za dostanie łomotu od oprycha.
  • Za zostanie potrąconym przez rozpędzony samochód.
  • Za zainteresowanie się automatem do gry w Angry Broads.
  • Za zakup prezerwatywy w Come 'n' Go.
  • Za zostanie obsikanym przez psa.
  • Za wręczenie wina żulowi.
  • Za odkrycie wszystkich gwiazd z Alei Niesławy.
  • Za taniec z Fawn w Studiu 69.
  • Za telefon pod numer 1-209-683-6858.
  • Za telefoniczny seksquiz.
  • Za pokazanie Adamowi Olgi.
  • Za wysłuchanie wszystkich kawałów komika.
  • Za użycie rozporka na naprawionej dmuchanej lali.
  • Za wyłączenie bąbelków w jacuzzi Eve.
  • Za niespłukanie się do zera.


KONIEC

Wróć do „Leisure suit Larry: reloaded”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość