Lilly looking through - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10159
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 110 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 126 razy
Płeć: Kobieta

Lilly looking through - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 03 listopada 2013, 19:31

Solucja w pdf

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula



WSTĘP:
UŻYWAJ GOGLI NA KAŻDEJ PLANSZY, O ILE BĘDĄ DOSTĘPNE.



Plansza pierwsza

• Kliknij na żabę.
• Kliknij na czerwoną apaszkę.

Obrazek

• Spróbuj wdrapać się na skarpę po lewej. (1)
• Użyj taczki – jest zepsuta. (2)
• Przełącz się na chłopca.
• Kliknij na zawieszone gogle – są za wysoko.(3)
• Kliknij na beczkę – jest za ciężka. (4)
• Kliknij na trzpień w beczce – wypuścisz wodę.
• Ponownie kliknij na beczkę, a potem na gogle.
• Przełącz się na Lilly.
• Podnieś obręcz, która odpadła od beczki.
• Użyj obręczy na taczce.
• Użyj taczki.
• Podnieś bazię i odpal ją od drugiej, płonącej bazi.
• Użyj płonącej bazi na linie przywiązanej do kładki.
• Wejdź na samą górę.
• Kliknij na czerwoną apaszkę – odfrunie.

Obrazek

• Kliknij dwa razy na drzewo z owocami. (5)
• Przejdź po roślinie - ślimaku na drugi domek.
• Kliknij na zawieszony na linie trapez, by dostać się na dach.(6)
• Zabierz czapkę chłopca i udaj się za nim w pogoń.

Plansza druga

• Zabierz ułamaną bazię i odpal ją od lampionu.
• Użyj płonącej bazi na roślinie-ślimaku.

Obrazek

• Przejdź do dwóch dźwigni.
• Przestaw dźwignię na dole – przestawisz rurę do robienia baniek.(1)
• Użyj dźwigni znajdującej się nad głową. (2)
• Zejdź na ruchomą skałę poniżej – pozbędziesz się żaby.(3)
• Żeby przedostać się na drugą stronę, zrób mostek od najmniejszej do największej bańki.
• Czyli:
1. Pociągnij za dźwignię nad głową – zrobisz średnią bańkę. (2)
2. Przestaw dźwignię na dole (1) i ponownie użyj dźwigni nad głową (2) – bańkę zmniejszysz.
3. Jeszcze raz przestaw małą dźwignię (1) i pociągnij za dźwignię nad głową, (2) średnia bańka się powiększy.
4. Zejdź na ruchomy kamień (3) – bańka się przesunie.
5. Użyj dźwigni numer (2), a zrobisz średnią bańkę, ponownie zejdź na ruchomy kamień. (3)
6. Użyj dźwigni nad głową (2).
7. Przestaw dźwignię na dole (1) i użyj tej nad głową, (2) a bańka zmaleje.
8. Przejdź po bańkach na drugą stronę.
9. Jeśli się pomylisz, użyj wielkiego pióra na bańkach, by je przekłuć.
• Zabierz gogle – teren przy użyciu gogli (4) ulegnie bardzo dużej przemianie.
• Użyj gogli i wejdź do wielkiej rury.

Obrazek

Zadania będziesz musiał wykonywać albo w świecie widzianym przez gogle, albo normalnie.

Plansza trzecia

• Zdejmij gogle i chwyć się zwisającej liny, by dostać się na budowlę.
• Idź dalej – kamień się zawali, uniemożliwiając przejście.

Obrazek

• Nałóż gogle i zejdź na sam dół.
• Zdejmij gogle.
• Kliknij na wielkie koło – jest zablokowane. (1)
• Użyj dźwigni po lewej i zakręć ponownie kołem. (2)
• Oczko na słupie po prawej stronie podniesie się na samą górę. (3)
• Ponownie zakręć kołem, oczko spadnie na sam dół.
• Użyj na oczku kija leżącego obok głazu. (4)

Obrazek

• Zakręć kołem, aby wskaźnik podjechał do góry i strącił sznur. (5)
• Podejdź do koła i tak ustaw, aby woda leciała na drugie koło młyńskie.
• Pociągnij za dźwignię, aby zablokować obracanie się rur, przez które leci woda.
• Wdrap się po linie i załóż gogle.(5)
• Przejdź przez mostek.
• Zdejmij gogle i kliknij na rurę dostarczającą wodę.

Obrazek

• Po drugiej stronie chwyć się za zwisającą linę i wejdź wyżej. (6)

Plansza czwarta

• Nałóż okulary i wejdź na drzewo.
• Kliknij na gałąź, strącisz żołędzia (1) – z norki wyjdzie wiewiórka i go zabierze.
• Przejdź na drugą gałąź i obudź sowę – strąci gałąź.(2)
• Ponownie strąć żołędzia - sowa zabierze wiewiórkę.(1)
• Gałęzią podważ wielką kulę (3) - spadnie.
• Kolejny raz strąć żołędzia. (1)
• Zabierz wygięty kij i podstaw pod strumień wody, tak by podlać żołędzia. (4 na małym screenie)
• Zdejmij okulary i przejdź po gałęziach na drugą stronę.

Obrazek

• Nałóż okulary i zabierz żołędzia, i rzuć go na trawkę na kolejnej skale po prawej.
• Zdejmij okulary i przejdź po drzewie do kuli.

Obrazek

• Nałóż okulary i stań 2x na płytkę przed kulą (na lewą lub na prawą)tak, aby mała kula zablokowała wypływ wody na skałę poniżej (dół ekranu).
• Wdrap się po schodach – na kulę nie wejdziesz.
• Zdejmij okulary, znajdziesz się na kuli.
• Klikaj na kulę, aż wpadnie do środka.

Plansza piąta

• Pchnij dużą kulę.
• Nałóż gogle i przejdź na koniec drogi.
• Zdejmij gogle, przepchaj dużą kulę do góry 2x.

Obrazek

• Podnieś z ziemi rusztowanie i połóż na dziurze w ziemi.
• Nałóż gogle i przejdź do góry.
• Zdejmij gogle i pchnij kulę.
• Nałóż gogle i przejdź na koniec drogi, zdejmij gogle i kliknij na drewniany pomost.

Obrazek

• Kliknij na strzałkę, gdy Lilly wpadnie do wody, nałóż gogle.
• Podpłyń do murów.

Obrazek

• Użyj dźwigni (1) i zakręć lewym kołem.(2)
• Przejdź do tamy po łódce i jej użyj. (3)

Obrazek

• Użyj wysuniętej rączki, by opuścić koła.(4)
• Zakręć kołem po prawej.(5)
• Podejdź do drzwi i kliknij na nie – są zamknięte.
• Spróbuj wejść na wielki słup.
• Zdejmij gogle i kliknij na zatopiony domek.

Obrazek

• Biegnij w lewo, gdy Lilly skoczy, załóż gogle.
• Przejdź po murze do kolejnych drzwi, są zamknięte.
• Nałóż gogle i wejdź do środka.

Plansza szósta

• Nietoperz zabrał ci gogle.
• Podejdź do tarczy i zakręć nią 2x.

Obrazek

• Przejdź na płytkę przed tarczą po lewej (1) – zapali się światło.
• Przejdź na środkową płytkę, (2) lampa się nie rozłoży, bo blokowana jest przez sowę.
• Przejdź na trzecią (po prawej).(3)
• Podejdź do windy i zjedź na dół.
• Podejdź do ostatniej latarni i kliknij na jej podstawę(po prawej) (4) – masz procę, użyj jej.
• Zabierz kamień (5) i użyj linki u podstawy, robiąc procę, ale po lewej (6) – wyceluj w nietoperza.

Obrazek

• Wróć na górę.
• Użyj środkowej płytki, by rozłożyć latarnię.(2)
• Przestaw dźwignię zegara, a potem ustaw tak latarnie, żeby można było z jednej na drugą przeskoczyć, gdy będą w ruchu.
• Ponownie użyj dźwigni na zegarze, aby pozostała środkowa płytka.
• Kliknij na środkową płytkę – wprawisz w ruch latarnie.

Obrazek

• Przeskocz po latarniach na drugą stronę.

Plansza siódma

• Użyj rączki od dzwonka żółtego – spłoszysz nietoperza.
• Użyj dzwonka zielonego oraz niebieskiego – otworzy się grota pod wodą.
• Użyj dzwonka niebieskiego 3x. Spadną gogle – trafią do groty pod wodą.
• Wskocz do wody, by odszukać gogle.


Plansza ósma

• Podpłyń do dzwonków, wszystkie glony musisz zapalić na żółto.
1. Dzwonek rozciągnięty oddaje kolor glonom, złożony - kolor zabiera.
2. Pamiętaj o zmianie kolorów wynikających z połączenia.
3. Zwróć uwagę, że najmniejszy dzwonek: zabiera czerwony kolor, daje fioletowy.
4. Środkowy dzwonek: zabiera kolor żółty, oddaje zielony.
5. Największy dzwonek po stronie lewej: zabiera niebieski, oddaje pomarańczowy.

• Jeśli się nie pomyliłam, klikaj na dzwonki w kolejności:
1. czerwony złożony,
2. niebieski złożony,
3. czerwony (fioletowy) rozłożony,
4. niebieski (pomarańczowy) rozłożony,
5. czerwony złożony,
6. żółty (zielony) rozłożony,
7. niebieski złożony.

• Po zafarbowaniu glonów na żółto, oświetlisz jaskinię – podnieś swoje gogle.
• Załóż gogle i przestaw wielki głaz po prawej, aby odsłonić wejście do kolejnej groty.
• Zdejmij gogle i popłyń na prawo do kolejnej jaskini.

Plansza dziewiąta

• Spójrz na podwodną grotę w goglach i bez.
• Musisz zmienić kolor jej oświetlenia (skał).
• Wróć do dzwonków i tym razem zagraj w takiej kolejności:

1. czerwony złożony,
2. niebieski (pomarańczowy) rozłożony,
3. czerwony złożony,
4. żółty (zielony) rozłożony,
5. żółty złożony,
6. czerwony złożony,
7. niebieski (pomarańczowy) rozłożony,
8. czerwony złożony.


• Wróć do jaskini i wyjdź na brzeg.
• Załóż gogle i spójrz na zwisający kawałek sopla nad sadzawką.
• Musisz go zabrać, skacząc po grzybach.
• W goglach podejdź do najmniejszego grzyba:

1. Wskocz na niego. (1)
2. Skocz w lewo, ale po skoku nałóż gogle.(2)
3. Znów wykonaj skok w lewo, ale po skoku zdejmij gogle.(3)
4. Na kolejnym grzybie przeskocz na ostatni na lewo.(4)
5. Wykonaj skok w prawo, tuż po skoku nałóż gogle.(3)
6. Przeskocz na największy grzyb na lewo.(4)
7. Wykonaj skok w lewo, po skoku nałóż gogle - zdobędziesz sopel.

Obrazek

• Zabierz sopel, zdejmij gogle i płyń w dół.
• Nałóż gogle i wpłyń do przerębli u góry.
• Kliknij na zamarznięty lód, a Lilly go rozbije przy pomocy sopla lodu.

Obrazek

• Przejdź w górę i na prawo.
• Zdejmij gogle.

Plansza dziesiąta

• Musisz napompować maszynę czerwoną farbą z kokonów, aby uzupełnić dziurę w kotarze.
• Chłopczykiem wejdź na pomost i pociągnij za dźwignię.

Obrazek

• Wejdź chłopczykiem do środka rury.
• Lilly skocz na przycisk.
• Załóż gogle.
• Musisz zmienić motylki na drzewie na kolor czerwony.

Obrazek

• Pewnie jest więcej rozwiązań, ja zrobiłam to tak:

1. Zagraj na flecie niebieskim i zielonym – skocz na przycisk, drzewo stanie się zielone.
2. Zagraj na flecie niebieskim i pomarańczowym – skocz na przycisk, drzewko stanie się żółte.
3. Zagraj na flecie pomarańczowym – skocz na przycisk, drzewko stanie się pomarańczowe.
4. Zagraj na flecie zielonym i niebieskim – skocz na przycisk, drzewko stanie się czerwone.

Obrazek

• Zdejmij gogle.
• Musisz teraz zebrać kokony z misek przy pomocy pompy ssącej.
• Koło przy fletach powoduje ustawienie pompy, które, gdy gałka jest na dole wydłuża się, a gdy jest na dole - podnosi i opuszcza.
• Chłopiec, biegając w środku, będzie poruszał pompą, a Lilly na dole przy pomocy koła będzie ustawiała odpowiednią czynność.
• Musisz podstawić pompę pod każdą z misek, aby mogła wessać kokony.
• Jeśli do miski na samej górze pompa nie podjedzie precyzyjnie, wyciągnij ją maksymalnie, cofnij 2x, i ponownie podjedź pod miskę.
• Gdy to wykonasz, pompa sama się złoży i farbkę z kokonów przepompuje do urządzenia koło kurtyny.
• Pociągnij za drążek przy kurtynie i idź za chłopcem.
• Gdy zaczniesz spadać, załóż gogle.


Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Lilly looking through”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość