Solucja w pdf
Zapisy z gry - również te z solucji
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula
W tej odsłonie masz do odblokowania 50 osiągnięć oraz do odnalezienia 15 jaj dziobaków. Wykonanie tych zadań nie jest konieczne, by ukończyć rozgrywkę. Jednak jeśli masz ochotę je zdobyć, to nie pomijaj minigierek, które odblokowują osiągnięcia, męcz wszystkich pytaniami i wypatruj jajek dziobaków.
Początek
- Po przejściu samouczka zaczniesz właściwą rozgrywkę. Jeśli chcesz go pominąć, wciśnij klawisz X po prawej stronie ekranu.
- Po dość długiej animacji przejmiesz w końcu kontrolę nad głównym bohaterem.
- A nie, jeszcze musisz wysłuchać ballady.
Statek
- Wyjdź na pokład, a potem na dziób.
- Przejdź na rufę i idź wzdłuż ściany i jak pojawi się znak, chwyć go.
- Przejdź do Goal, pomajstruj przy śrubach.
- Chwyć za pasek Goal.
- Porozmawiaj z fanem, aż pozbędziesz się strażnika.
- Ponownie porozmawiaj z fanem na wszystkie tematy.
- Wciśnij czerwony przycisk po prawej, otworzysz skrzynkę z dźwignią.
- Ustaw dźwignię, zwiększając obroty, a potem kliknij na nią jeszcze 2x.
- Zabierz toporek strażacki.
- Połącz wąż strażacki z armatką i użyj jej.
- Kliknij na linę, by dostać się do Goal.
- Użyj na linie toporka strażackiego.
- Zejdź na dół, idąc za przyjaciółmi.
- Wejdź w pierwsze drzwi po lewej i użyj wielkiego dzwonka recepcyjnego.
- Porozmawiaj z recepcjonistą na wszystkie tematy i zabierz klucz do pokoju numer 5.
- Przy wejściu przejdź na prawo do stołówki.
- Kliknij na obraz, pod spodem jest śruba, ale jej nie odkręcisz.
- Użyj expresu do kawy, zdobędziesz tylko kurz.
- Kliknij na jajko na górze maszyny
- Spod szafki po lewej zabierz korkociąg.
- Ze stołu zabierz solniczkę oraz pieprzniczkę.
- Opuść recepcję i zejdź niżej.
- Przejdź do drzwi po prawej.
- Zanim wejdziesz do środka, kliknij na jajko dziobaka po lewej.
- Wejdź na korytarz i przejdź do pokoju po lewej.
- Porozmawiaj z wróżem na wszystkie tematy i zabierz pastę do zębów.
- Poproś o szlafrok, ale go nie dostaniesz.
- Wróć na korytarz i przejdź do kolejnych drzwi – to szafa.
- Zabierz z szafy poszewkę na poduszkę.
- Przejdź do kolejnych drzwi, w środku trafisz na ducha.
- W rozmowie powiedz, że jesteś z obsługi hotelowej.
- Kliknij na naczynia pod nogami (nie widać ich) - zabierzesz nóż.
- Opuść pomieszczenie i idź do drzwi po prawej.
- Użyj na drzwiach klucza i wejdź do środka.
- Po rozmowie podnieś teczkę i sprawdź ją w ekwipunku – zdobędziesz szampon.
- Porozmawiaj z Bozem i poproś o ręcznik.
- Użyj interkomu przy drzwiach i porozmawiaj z recepcją.
- Opuść pokój i przejdź na prawo.
- Stań przed dziwnym urządzeniem. Twoim zdaniem jest zapalić wszystkie ekraniki na kolor niebieski.
2. Użyj kolejny raz przycisku po przekątnej, potem środkowego, a na końcu bocznego po lewej – wyłączyłeś ogrzewanie.
save1
- Przejdź drzwiami po lewej i kliknij na kosz na śmieci.
- Użyj solniczki na koszu na śmieci.
- Kliknij na jajko dziobaka, które zatrzymało się na rurze po lewej poniżej balkonu.
- Wróć do swojego pokoju i jeszcze raz zapytaj o ręcznik.
- Opuść pokój i idź do pralni po strój Boza – droga poniżej recepcji.
- Trafisz w środku na sektę, zabierz ubranie Boza oraz wieszak. Koło bębna na dole znajdziesz jajko.
- Wróć do pokoju i spróbuj oddać ubranie Boza.
- Wróć do recepcji i podmień teczkę Boza z teczką Cletusa.
- Sprawdź zawartość teczki, zdobędziesz forsę.
- Idź do toalety na dole i porozmawiaj z gościem.
- Daj mu pieniądze, a otrzymasz monetę.
- Otwórz drzwi od toalety i zabierz papier toaletowy.
- W ekwipunku użyj papieru na monecie.
- Wróć do pomieszczenia z grzejnikiem i użyj monety na automacie z ciastkami.
- Zabierz ciasto i w ekwipunku przypraw je: pyłem, pastą do zębów i pieprzem.
- Idź do pelikana i użyj na nim wieszaka.
- Z gardła pelikana wyjmij rybę i użyj na niej noża, a zdobędziesz łuski.
- Idź do pokoju wróża. Wsyp do kaptura łuski.
- Porozmawiaj z wróżem i w trakcie rozmowy powiedz, że dobrze wygląda.
- Daj wróżowi szampon i przejdź do pokoju ducha.
- Przejdź przez okno, trafisz na balkon.
- Zaglądnij przez okno do pokoju wróża i zabierz pająka.
- Użyj na słoiku z pająkiem korkociągu, a otrzymasz słoik i korek.
- Użyj korka na wycieku z rury.
- Idź do toalety i pociągnij za spłuczkę.
- Z muszli klozetowej zabierz kostkę i połącz z ciastkiem w ekwipunku.
- Zanieś przyprawione ciastko Bozowi.
- Po rozmowie daj mu ubranie, a zdobędziesz ręcznik.
- Wróć do wróża i wrzuć mu do kaptura poszewkę i ponownie powiedz, że dobrze wygląda.
- Wejdź ponownie do pokoju i zabierz szlafrok.
- Wróć do pokoju ducha i zabierz prześcieradło.
- Idź do pralni, kliknij na jajko dziobaka, koło bębna największej maszyny na dole.
- Daj członkom sekty: poszewkę, prześcieradło i ręcznik.
- Trafisz do dziwnej maszyny.
- Musisz teraz przejść zabawę albo wcisnąć przycisk X, aby to pominąć.
- Kliknij w kolejności: Rufus, poszewka, prześcieradło, ręcznik, na koniec ubranie Cletusa, gdy pojawi się koło członków sekty.
save2
- Kliknij na ubranie Cletusa w ekwipunku i idź do recepcji.
- W przebraniu idź do własnego pokoju i zabierz śrubokręt.
- Musisz teraz zdobyć klucz do pokoju Cletusa, gdy ten będzie spożywał posiłek.
- Użyj interkomu. Powiedz, że dzwonisz z pokoju numer 1 i zamów obiad – nie znasz menu.
- Poproś o przysłanie asystenta na górę.
- Sam zejdź na dół i sprawdź menu, ale zanim zejdziesz, idź do pomieszczenia z automatem do ciast, żeby cię nie widział asystent.
- Po przeglądnięciu menu wróć na górę i ponownie użyj interkomu.
- Obiad będzie przygotowany na godzinę 12.
- Zejdź do kuchni i w miejscu gdzie jest śruba po zdjętym obrazie, użyj 2x śrubokrętu.
- Gdy zjawi się Cletus, przebierz się za niego i idź do recepcji.
- Poproś o klucz i idź do pokoju Cletusa – otrzymałeś zły klucz.
- Wróć do recepcji, oddaj klucz i ponownie użyj 2x na śrubie śrubokrętu.
- Wróć do recepcji i oddaj klucz do pokoju numer 5 i poproś o właściwy.
- Ponownie przejdź na stołówkę i przekręć 2 x śrubę.
- Wróć do recepcji i zabierz właściwy klucz.
- Idź do pokoju Cletusa.
- Zabierz płyn do czyszczenia dywanów oraz tabletki na mole.
- Podejdź do łóżka i zabierz torbę.
- W ekwipunku połącz tubkę pasty z szamponem do dywanów.
- Wejdź do pomieszczenia, gdzie były tabletki.
- Kliknij śrubokrętem na lustro i odkręć je.
- Podmień pastę do zębów Cletusa z tą wymieszaną z szamponem.
- Wyjdź ze zbliżenia i kliknij tabletkami na mole w rurę.
- Ponownie kliknij na lustro, musisz naśladować ruch Cletusa, aby myślał, że to jego oblicze w lustrze.
- Po udanym naśladowaniu przyjdzie asystent i poprosi o teczkę z pieniędzmi.
- Daj mu teczkę i idź za nim do recepcji.
- Podmień teczki, które pomyliłeś.
- Ruszy grupa pościgowa; musisz teraz po odzyskaniu kontroli nad Rufusem kliknąć 2x na drzwi prowadzące do wróża oraz na zejście w dół po prawej.
- W efekcie panienka z roztańczonymi kończynami trafi za Cletusem do szafy.
save3
Podróż
- Podejdź do panelu koło drzwi i wciśnij guzik.
- Użyj ekspresu do kawy i zabierz kawę w plastikowym kubku.
- Otwórz szafę z ubraniami.
- Otwórz przyciskiem koło biurka szufladę i zabierz buty.
- Z biurka zabierz nóż do listów.
- Kliknij na łóżko, Rufus pozbędzie się przebrania i wejdzie do łóżka.
- Musisz się dostać do kamer monitorujących, żeby wykasować nagrania.
- Nożem do listów odkręć kratkę wentylacyjną.
- Kliknij na materac i zabierz spod niego drewniany stelaż.
- Użyj drewnianego stelażu na kratce wentylacyjnej.
- Otwórz szafę i włóż do środka buty.
- Poproś strażnika, aby wszedł i przeszukał pomieszczenie.
- Gdy strażnik będzie zaglądał do szybu, wciśnij przycisk od szuflady oraz od łóżka, by je schować.
- Wyjdź z pomieszczenia.
- Użyj na wycieraczce kawy. Gdy zjawi się robot sprzątacz, połóż na nim kubek z resztką kawy i użyj na kubku noża do papieru.
- Wróć do pokoju, zabierz kolejny kubek kawy i wejdź do szybu.
- Użyj kolejnego kubka kawy na wycieraczce pod szybem.
- Wróć do swej kajuty i podążaj za śladami pozostawionymi przez robota.
- Niestety robot zdąży posprzątać, więc trzeba będzie wykonać kolejny manewr.
- Wróć do pokoju, wylej kawę przed wejściem.
- Gdy zjawi się robot, napełnij jego kubek.
- Wejdź do szybu, wylej kawę na wycieraczkę i kolejny raz wypełnij jego kubek z poziomu szybu.
- Wyjdź z kajuty i idź śladami rozlanej kawy.
- Jesteś na miejscu, musisz tak zrobić, aby kamery nakierowały się na ciebie, a Goal mogła dostać się do wszystkich trzech terminali, by skasować nagranie z kamery.
- Numerując pola od 1 do 26, musisz przejść następującą drogę:
1. Przejdź na pola: 2, 19, 22, 16, 15, 4, 9, 15, 11, 17, 18 – zawołaj Goal.
2. Przejdź teraz na pola: 6, 9, 4, 1, 23, 26, 21, 22, 10, 9, 15, 16, 22, 21, 26 – zawołaj Goal.
3. Przejdź na pola: 24, 23, 18, 17, 11, 13, 24, 26 – zawołaj Goal i od razu musisz przejść na pola 21, 20, 14.
- Zostaniesz ponownie złapany.
- Poproś o spełnienie ostatniego życzenia, czyli o kawę.
- Wylej kawę i przejdź do wyjścia po prawej.
save4
- Kliknij na jajko dziobaka na półce na samym dole przy drzwiach.
- Wejdź do urządzenia pod ścianą po prawej.
- Wciskaj przyciski - nie ma znaczenia jakie.
- Wylądujesz w pierwszej lokacji gry.
Ratujesz Goal
- Podnieś znak i umieść go w maszynie.
- Wciśnij przycisk i ponownie podnieś znak.
- Przejdź na platformę po prawej od urządzenia.
- Zapalisz światło, pokazując wszystkie urządzenia znajdujące się w pomieszczeniu.
- Zanim coś zrobisz, kliknij na jajko, które jest na rurze nad fotelem.
- Umieść znak na tej płycie.
- Przejdź na prawo i zabierz falownik energii, który zamocuj na środku panelu.
- Wciśnij przycisk i skocz w otwór, znajdziesz się na linii montażowej.
- Po jej przejściu wrócisz na miejsce.
- Podejdź do urządzenia po prawej, maszyna jest odpowiedzialna za kolejność wykonywanych czynności na taśmie.
- Musisz zmienić tę kolejność według następującego schematu, licząc od lewej: piła tarczowa, zamrożenie, spalenie, przecięcie laserem, cios pałką.
- Patrz na symbole widniejące na bezpiecznikach.
- Jeszcze raz użyj przycisku na panelu i wskocz do dziury.
- Zabierz pałkę i idź w stronę światła.
- Po wciśnięciu przycisku skieruj się na lewo.
- W kolejnej lokacji wśród różnych przedmiotów w barze po lewej znajdziesz jajko.
- Przejdź przez drzwi na prawo.
- W kolejnej lokacji koło wiatraka znajdziesz jajko.
- Przeszukaj całe pomieszczenie i zabierz: oliwki, butelkę oleju, worek z soją i baniak z wodą.
- Oliwki wrzuć do urządzenia stojącego na stole i zabierz wyciśnięty olej.
- Sprawdź zablokowane drzwi po lewej i potraktuj je pałką.
- Przejdź dalej i porozmawiaj ze śmiercią.
- Kliknij na jajko znajdujące się po lewej stronie na dole w rurze.
- Użyj pałki na czerwonych elementach podpór, śmierć odejdzie.
- Trafi do ciebie Goal.
- Kliknij na konsolę po prawej i zobacz, czego potrzebujesz do klonowania.
- Wróć pomostem i podejdź do zegara czasowego, zabierz kartę.
- Wróć do urządzenia klonującego i sprawdź rurę po lewej u góry.
- Na dziobaku wampirzym użyj karty.
- Wróć do zegara i użyj na nim przedziurawionej karty, a otrzymasz czosnek.
- Przejdź na lewo do baru i spróbuj otworzyć drzwi.
- Użyj na drzwiach oleju z oliwek i wejdź do środka. Zabierz: tłuszcz, napój, frytki i sól.
save5
- Wróć do rury z dziobakiem wampirzym i daj mu czosnek, a będziesz mógł zabrać jajko.
- Wróć do fabryki i wrzuć wszystkie składniki do lejka, czyli: frytki, napój, sól, jaja, tłuszcz, wodę, worek fasoli i butelkę oleju.
- Na maszynie w głębi po prawej zapalą się wszystkie lampki na zielono.
- Wróć do maszyny klonującej, aby stworzyć Hermesa i uratować Goal.
- Kliknij na panel.
- Pokrętło na dole przestaw na III.
- Wciśnij przycisk (kolor fioletowy) nad kościotrupem i ustaw na nim Hermesa.
- Pociągnij za dźwignię i idź za klonami.
- Porozmawiaj z Hermesem III, a dostaniesz skan mózgu Goal.
- Wróć do maszyny klaunującej i użyj na panelu skanu mózgu Goal.
- Ustaw pokrętło na I i pociągnij za rączkę.
- Coś poszło nie tak, musisz kierować trzema Rufusami.
- Kliknij na pierwszego Rufusa po prawej, on ma kwas nukleinowy, kliknij na kwas PPM w ekwipunku.
- Porozmawiaj z środkowym Rufusem.
- Kliknij na Rufusa po lewej, a potem kliknij na kwas.
Rufus na karcie czerwonej
- Kliknij na Rufusa z czerwonej karty, a znajdziesz się w mieszkaniu państwa Mooków.
- Podejdź do państwa Mooków i porozmawiaj na wszystkie tematy.
- Podejdź do suszarki i obróć ją tak, by śpioszki były obok ciebie.
- Użyj śpioszków, a dostaniesz lizaka.
- Podejdź do wystających nóg jakiegoś człowieka i sprawdź jego torbę i zabierz ze środka list.
- Idź w przejście obok, a potem wejdź na górę.
- Przeszukaj ubranie Boza i zabierz kawałek kartki.
- Zejdź na dół, zabierz „nianię” z kołyski i daj dziecku lizaka.
- Przełącz się na Rufusa na karcie zielonej.
- Kliknij na Goal, a potem poszukaj w ciemnościach smoczka.
- Daj Goal smoczka.
- Odszukaj: szczeliny, gałązki oraz szczotki.
- Użyj kawałków szczotki oraz patyka na szczelinie, rozpalisz ogień – no, no, ale się porobiło.
- W kolejnej lokacji niedaleko wycieku z rury górnej znajdziesz jajko dziobaka wodnego.
- Kliknij na Goal, a potem przełącz się na Rufusa z niebieskiej karty.
- Kliknij na jajko obok rury po prawej.
- Wejdź do rury po prawej i kliknij na przycisk na latarni.
- Sprawdź etykiety na skrzyniach i spróbuj je otworzyć.
- Przełącz się na Rufusa z zielonej karty.
- Przestaw lampę, by oświetlała tunel.
- Rufus z karty niebieskiej zostanie złapany.
- Przejdź tunelem po lewej i trafisz do babci zbierającej butelki.
- Kliknij na jajko w korzeniach drzewa.
- Porozmawiaj z babcią na wszystkie tematy, a dowiesz się, komu sprzedała probówkę.
- Skieruj się w lewo, trafisz do kolejnej lokacji.
- Porozmawiaj z kataryniarzem, a potem wdrap się obok po szczeblach.
- Porozmawiaj z parą z budki.
- Spójrz na kratkę ściekową (lewy górny róg), a będziesz mógł współpracować z Rufusem z karty czerwonej.
- Wróć do dzieciaków i pogadaj ze zbokiem z przyczepy.
- Przełącz się na Rufusa z czerwonej karty.
- Zabierz jajko, jest nad zakratowanym oknem po lewej.
- Porozmawiaj z kobietą w budce, potrzebuje pomocnika.
- Zabierz tabliczkę z ogłoszeniem i idź do drugiego przejścia w głębi po lewej.
- Przejdź do terapeuty i pokaż mu skierowanie do lekarza.
- Połóż się na kozetce i porozmawiaj z terapeutą na wszystkie tematy.
- Opuść terapeutę i przejdź do drzwi obok, trafisz do drukarza.
- Zabierz: literkę, papier oraz tusz.
- Porozmawiaj z drukarzem i opuść to pomieszczenie.
- Przejdź kolejnymi drzwiami, trafisz do handlarza linami.
- Zabierz z lady ulotkę.
- W ekwipunku połącz: papier z farbą oraz ulotkę z czcionką.
- Opuść sklep z linami i przejdź w prawo.
- Zabierz antenę i użyj wskaźnika laserowego na rusztowaniu po prawej, zobaczysz małego Boza.
- Porozmawiaj z dwójką starych znajomych.
- Zapukaj do bramy rebeliantów, nie zostaniesz wpuszczony.
- Jeszcze raz porozmawiaj ze znajomymi, a dowiesz się o wzorze na tatuaż.
- Przekaż brudną kartkę Rufusowi w kanale.
- Przełącz się na Rufusa z karty zielonej.
Rufus na karcie zielonej
- Zapukaj jeszcze raz do drzwi zboka.
- Użyj na pluszowym zwierzaku pobrudzonej kartki – zdobędziesz odcisk.
- Odcisk przekaż Rufusowi na górze.
- Przełącz się na Rufusa z kartki czerwonej.
- Wróć do znajomych i daj im odcisk na kartce jako wzór nowego tatuażu.
- Zabierz krzesło i łom.
- Porozmawiaj z Lotii, pomoże dostać się do obozu rebeliantów, ale nie teraz.
- Wejdź do przyczepy i porozmawiaj z Bambi, ta również nie może pomóc.
- Przejdź dalej i porozmawiaj z Toni, aż do wyczerpania wszystkich opcji dialogowych.
- Przekaż Rufusowi z kanału łom i przełącz się na niego.
- Wejdź jeszcze raz po szczeblu wyżej.
- Kliknij 2x na dzieciaki i po ich głowach przejdź na domek zboka.
- Na skrzyni za bananami użyj łomu i zabierz owoce.
- Daj małpie banany i zabierz fez.
- Oddaj fez małpie, zabierz korbę – po lewej stronie.
- Użyj korby na podnośniku obok małpy po prawej.
- Przełącz się na Rufusa - tego u góry.
- Wróć do budki z burrito.
- Daj Goonowi krzesło, a zabierz termowentylator.
- Przełącz się na Rufusa w kanale.
- Użyj ponownie korby, do kanału wpadnie June.
- Porozmawiaj z June.
- Wciśnij przycisk zwalniający korbę i oddaj korbę małpie.
- Zabierz fez i daj go June.
- Przejdź do babci zbierającej butelki i powiedz jej o nowej małpie.
- Wróć do kataryniarza i po małym występie zabierz 5 zł i daj je Rufusowi na górze.
- Spróbuj przejść przez drzwi koło bramkarza, ale to ci się nie uda.
- Przełącz się na Rufusa na górze.
Rufus na karcie czerwonej
- Porozmawiaj z Goonem i pokaż mu ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika.
- Gdy Goon zacznie pracować, daj mu 5 zł, a dostaniesz 4 duże burrito.
- Daj burrito, antenę i grzejnik Rufusowi w kanałach i przełącz się na niego.
- Wróć do rurkowego lasu, a potem idź środkowym przejściem do kolejnej lokacji.
- Koło wejścia pod żabką znajdziesz kolejne jajko dziobaka.
- Do otwartej gęby włóż grzejnik.
- Podejdź do gniazdek po lewej i włóż wtyczkę do dolnego gniazdka.
- Kliknij na bezpiecznik na górze po lewej.
- Wejdź na górę i pociągnij za dźwignię.
- Zejdź na dół i użyj anteny na górnym gniazdku.
- Daj dziecku antenę i jeszcze raz pociągnij za dźwignię.
- Zabierz bezpiecznik (koło górnego gniazdka) i włóż go koło wetkniętej wtyczki.
- Kliknij na telewizor i porozmawiaj z dzieciakami.
- Kliknij na dzieciaki czterema burrito i przełącz się na Rufusa u góry.
Rufus na karcie czerwonej
- Idź do czołgu i daj Bambi list.
- Otwórz drzwiczki i zabierz ze środka pudełko na drugie śniadanie.
- Sprawdź pudełko w ekwipunku, zdobędziesz hormony.
- Idź do Boza i zabierz mleko oraz garnek z sosem.
- Daj garnek, mleko i hormony Rufusowi na dole i przełącz się na niego.
- Kliknij garnkiem na dzieci, nie chcą spać zanim nie opowie się im bajki.
- Podejdź do telewizora, kliknij na antenę, a potem na telewizor.
- Jeszcze raz użyj garnka na dzieciach.
- Gdy dzieciaki usną, idź do knajpy pilnowanej przez mięśniaka.
- Zabierz trzy kufle oraz ulotkę koło baru.
- Użyj kufli na dozowniku po lewej stronie i idź do babci zbierającej butelki.
- Pokaż babci ogłoszenie, kliknij na grzyby i jeszcze raz pokaż ogłoszenie.
- Zerwij grzyba ze stopy babci.
- Uzupełnij kufle z pomyjami nowymi składnikami. Do jednego wrzuć mleko, do drugiego grzyba, do trzeciego hormony.
- Wróć do knajpy i daj kufle klientom: temu przy drzwiach kufel z grzybami, temu po lewej z hormonami, a ostatniemu na górze z mlekiem.
- Wróć do knajpy, zabierz obrazek z lady i wraz z zupą przekaż Rufusowi na górze.
- Przełącz się na Rufusa u góry.
- Idź do czołgu. Wejdź do kokpitu i użyj na radiu elektronicznej niani.
- Daj elektryczną nianię Rufusowi na dole, żeby użył go i zadzwonił do Toni.
- Gdy Toni zobaczy dwóch Rufusów, pobiegnie do terapeuty.
- Użyj elektrycznej niani i przełącz się na Rufusa na górze.
- Idź do sklepu ze sznurkami i podsłuchaj rozmowę Toni z terapeutą.
- Użyj na terapeucie papierowego samolociku.
- Przełącz się na Rufusa z niebieskiej karty.
- Jesteś zamknięty w celi, kliknij na pościel – to Cletus.
- Porozmawiaj z Cletusem na wszystkie tematy.
- Kliknij na strażnika i powiedź, że jesteś głodny i chcesz skorzystać z toalety.
- Zabierz: kawę, pieprz, obwarzanka, szczoteczkę i pastę do zębów, a także kostkę toaletową.
- Wylej kawę na dywan, a jak się zjawi sprzątacz robot, zabierz mu torbę z kurzem.
- Połącz w ekwipunku: obwarzanek z kurzem, pieprzem, kostką toaletową oraz pastą do zębów.
- Tak przyprawiony obwarzanek daj Cletusowi.
- Kliknij na strażnika, a gdy otworzy celę, idź na prawo.
- Zabierz samolocik i przełącz się na Rufusa z czerwonej karty.
Rufus na karcie czerwonej
- Idź do czołgu i wejdź do kokpitu.
- Zabierz receptę i wróć do sklepu ze sznurkami.
- Pokaż receptę, otrzymasz linę.
- Przejdź do drukarni i porozmawiaj z drukarzem.
- Trafisz na rusztowanie.
- Kliknij na jajko dziobaka, jest pod deską obok tej, po której wędruje malec.
- Użyj liny na haku, a potem kliknij na dziecko.
- Wejdź na deski, a potem kliknij na koniec liny.
- Idź do domu Boza i wejdź na górę.
- Pokaż Bozowi wszystkie trzy obrazki i zapamiętaj, jakich udzielał odpowiedzi.
- Wróć do terapeuty, by ponownie z nim porozmawiać.
- Udzielaj odpowiedzi dotyczących obrazków tak samo jak Bozo.
- Możesz po chwili zabrać antydepresanty oraz leki wymiotne.
- Połącz zupę z lekami antydepresyjnymi.
- Idź do Boza, żeby poczęstować go zupą.
- Spróbuj poczęstować Boza zupą, zjadł ją dzieciak.
- Użyj na dzieciaku środków wymiotnych, a potem kliknij dzieciakiem na Boza.
- Zabierz skarbonkę świnkę. Trafisz za bramę obozu.
- Kliknij na drzwi, nie wejdziesz do środka.
- Przełącz się na Rufusa z niebieskiej karty.
- Przejdź w prawo i zabierz ze skrzynki druczek.
- Kliknij na terminal. otworzysz go.
- Użyj czcionki na terminalu, a potem wypełnij wniosek, zamawiając śrubokręt.
- Zejdź na dół i użyj przycisku skanera, nie działa.
- Przejdź po prawej do kolejnej lokacji.
- Idź cały czas przejściami, aż dojdziesz do Janusza.
- Poproś o śrubokręt i porozmawiaj na wszystkie tematy.
save7
- Podejdź do rury z pocztą pneumatyczną i użyj na niej śrubokrętu.
- Włóż do kasety swoje zamówienie na śrubokręt i idź do pierwszej lokacji.
- Włóż swoje zamówienie do poczty pneumatycznej – odbierz śrubokręt.
- Weź kolejny formularz i użyj na terminalu. Tym razem wypisz zamówienie serwisu sanitarnego.
- Włóż formularz do tuby zgłoszeniowej i użyj na poczcie pneumatycznej.
- Wróć do kowboja i kliknij na złapanym więźniu - zdobędzie ubranie.
- Ubierz się w dopiero co zdobyte ciuchy i wejdź na salę operacyjną.
- Kliknij na Cletusa, musisz wyjąć tasiemca, ale wpierw trzeba usunąć organy.
- Sprawdź dokładnie jak to wygląda i po zabraniu tasiemca włóż organy na miejsce. Wróć do Janusza i Dodo.
- Daj śrubokręt Cletusowi, a sam wróć do poczty pneumatycznej.
- Ponownie wybierz formularz, na którym wpisz zapotrzebowanie na śrubokręt.
- Użyj poczty pneumatycznej i wróć do Janusza.
- Daj Cletusowi tasiemca, masz za zadanie przesunąć rączkę w dół.
- Twoje ruchy to: ↓↓→↑←←↓→→↑←↓→↑←←↓↓.
- Wróć do pierwszej lokacji i przebierz się za strażnika.
- Podejdź do Argusa, a potem kliknij na armacie.
- Automatycznie wejdziesz w rolę Rufusa z czerwonej karty.
- Wejdź do środka, drzwi nie stanowią przeszkody.
- Porozmawiaj ze wszystkimi. Daj skarbonkę i kartkę Rufusowi niebieskiemu i się na niego przełącz.
- Jako Rufus z karty niebieskiej daj Rufusowi z karty zielonej skarbonkę oraz obrazek Elizjum i się na niego przełącz.
- Wejdź do pubu i daj skarbonkę barmanowi, a otrzymasz kwas nukleinowy.
- Idź do dzieciaków, Goal zniknęła.
- Idź więc przejściem po prawej - Goal trzeba jakoś wydostać.
- Przełącz się na Rufusa z niebieskiej karty.
- Idź w przejście prowadzące do transportera.
- Potem przez rurę w okolice kratki ściekowej.
- Kliknij na kratkę ściekową PPM, a potem daj Rufusowi (czerwony) obrazek z Elizjum.
- Jako Rufus z karty niebieskiej podejdź do beczki i przyczep do niej kartkę z obrazkiem.
- Wejdź do beczki i kliknij na pomocnika Cletusa.
Rufus na karcie zielonej
- Znów kierujesz Rufusem w kanałach.
- Przejdź rurą po lewej i kliknij na wir.
- Znów automatycznie zostaniesz przełączony na Rufusa z karty niebieskiej.
- Kliknij na guzik przy drzwiach po lewej, brakuje ci kodów.
- Przejdź przejściem po prawej nad drzwiami.
- Użyj dyktafonu, a potem przejdź pod biurkiem.
- Sprawdź w ekwipunku dyktafon i wyjmij ze środka kartę pamięci, a dyktafon odłóż na biurko.
- Kliknij na Argusa i podaj mu kod, nie ma znaczenia jaki.
- Gdy włączy się alarm, zabierz dyktafon i przejdź rurą do okna, a potem na zewnątrz.
- Połącz kartę pamięci z dyktafonem i włącz odtwarzanie – zapamiętaj kod 4437.
- Następnie włącz nagrywanie i powiedz, że kaseta spadła za biurko.
- Wróć na miejsce, odłóż dyktafon na swoje miejsce i wyłącz alarm.
- Przejdź oknem do drugiego okna, wejdź do środka, otwórz sejf i zabierz jego zawartość.
- Wyjdź drzwiami 2x.
- Przełączysz się automatycznie na Rufusa na dole.
- Użyj kwasu na Goal.
- Znów jesteś Rufusem u góry, skocz za Goal.
- Ponownie jesteś na dole, przeproś ojca i spróbuj wyjąć wtyczkę.
- Jesteś na dole obok czołgu.
- Wejdź do środka i dalej do kokpitu.
- Gdy drugi Rufus będzie przeszkadzał, kliknij na jego ranę.
- Weź długopis i kliknij na plan.
- Porozmawiaj z doktorem i Toni.
- Ponownie użyj długopisu na planie.
- Kliknij na guzik otwierający drzwi i porozmawiaj z gromadką.
- Wciśnij dźwignię.
- Porozmawiaj z żołnierzami i przejdź na drugą stronę.
- Wejdź do windy i użyj dźwigni raz i po chwili drugi raz.
- Naciśnij pedał stop i pod otwartą klapą wymontuj element.
- Ponownie użyj pedału, dźwignię ustaw do góry, zatrzymaj windę, znów wciśnij pedał, przesuń dźwignię w dół i ją zatrzymaj.
- Pozbyłeś się przeciwnika, idź więc w prawo.
- Wygłoś przemówienie, wybierając opcje dialogowe takie jakie chcesz.
- Po przemówieniu musisz odśpiewać hymn.
- Twoim zadaniem jest ustawienie nutek na pięciolinii w taki sposób, aby jak najmniej fałszować i zadowolić zgromadzonych żołnierzy. Muszą zapalić się serduszka nad publicznością.
- Po wykonanym zadaniu idź w górę do kolejnego pomieszczenia.
- Po długiej rozmowie trafisz na zewnątrz, oderwij antenę i użyj jej na kablu, by przejść na drugą stronę.
- Użyj anteny na przekaźniku.
- Porozmawiaj z dwoma bohaterami, a potem ustaw wskaźnik myszy przy wirniku, jak się pokaże strzałka w dół to kliknij.
- Wykręć śrubę z mostu po lewej i wkręć ją pośrodku.
- Wykręć drugą śrubę oraz kolejne dwie po lewej stronie.
- Przejdź na lewo i zabierz transmiter.
- Przykręć śrubkę, by pomost się nie ruszał.
- Użyj transmitera na wirniku.
- Po animacji porozmawiaj z Goal, wybieraj dowolne opcje dialogowe, a potem skocz w przepaść.
Koniec