Helga deep in trouble - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9775
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 99 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 119 razy
Płeć: Kobieta

Helga deep in trouble - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 25 września 2013, 21:21

Solucja w pdf

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula


Wstęp
• Wybierz tryb rozgrywki - z podpowiedziami lub bez.
• By odblokować dodatkowy rozdział, trzeba odnaleźć sześć maskotek misia.
• Jeśli utkniesz, w ekwipunku znajdziesz podpowiedź do zadań.


Rozdział I

Biuro
• Po animacji wprowadzającej porozmawiaj z trzema osobami.
• Wejdź w drzwi na górze ekranu.
• Porozmawiaj z Magdą.
• Wyjdź z biura i kliknij na misia znajdującego się w doniczce.

Obrazek

• Przeczytaj karteczki znajdujące się na korkowej tablicy.
• Przejdź w prawo, wyjdziesz na zewnątrz.
• Na mapie wybierz sklep.

Sklep
• Porozmawiaj ze sprzedawczynią i kup kawę.
• Wyjdź ze sklepu.
• Porozmawiaj ze starszą panią wyglądającą przez okno.
• Kliknij na misia ukrytego na drzewie.

Obrazek

• Wróć do biura.

Biuro
• Użyj kawy na czajniku.
• Gorącą kawę w kubku zanieś Magdzie.
• Wyjdź z gabinetu.
• Wejdź do gabinetu, musisz posprzątać rozlaną kawę.
• Kliknij na kawę dokumentami znajdującymi się w ekwipunku – potrzebny jest detergent.
• Wyjdź z biura i przejdź do magazynu, drzwi obok.
• Detergentu tu nie znajdziesz, ale trafisz za to na kolejnego misia, na którego kliknij.

Obrazek

• Wyjdź z magazynka i przejdź do toalety, tam również nie znajdziesz detergentu.
• Opuść biuro i idź do sklepu.

Sklep
• Poproś sprzedawczynię o środek czyszczący.
• Wróć do biura.
• Animacja.

Rozdział II

Biuro Helgi
• Przeglądnij papierzyska leżące na biurku.
• Podejdź do wiadra i wyjmij ze środka pułapkę na myszy – potrzebujesz sera.
• Wyjdź z biura i idź do sklepu.

Sklep
• Poproś sprzedawczynię o ser.
• Żadnego z wymienionych serów nie będzie, ale dostaniesz jakiś inny ser oraz gumy do żucia.
• Zabierz ser i wróć do biura.
• Użyj sera na pułapce na myszy – porozmawiasz przez telefon.
• Opuść biuro i wróć, by zabrać mysz.
• Ponownie wyjdź z biura i przejdź pod drzwi studia.
• Użyj dzwonka, ale nie wejdziesz do środka.
• Przeglądnij sms w swoim telefonie.
• Przy pomocy mapy przenieś się do „Pussycats club”

Pussycats klub
• Kliknij na misia znajdującego się przed kontuarem.

Obrazek

• Przeglądnij księgę i zabierz ze środka wizytówkę.
• Opuść klub i wróć do biura.

Biuro Helgi
• Sprawdź zawartość kartonu koło plakatu.
• Wyjmij z pudła swój notes z telefonami.
• Kliknij w ekwipunku notesem na telefon.
• Użyj telefonu i zadzwoń do artysty.
• Umówisz się na spotkanie w Ku-Ku Bar.
• Wyjdź ze swojego biura i wróć.

Ku-Ku Bar
• Podejdź do artysty – jest kompletnie pijany.
• Porozmawiaj ze wszystkimi osobami znajdującymi się w barze (ikona ust).
• Użyj ikony czerwonego serduszka na dziewczynie znajdującej się w barze – dostaniesz torebkę.
• Sprawdź torebkę w ekwipunku - dostaniesz czerwoną szminkę.
• Użyj wizytówki na barmanie – nie jest do niego adresowana.
• Użyj wizytówki na chłopaku siedzącym po lewej.
• Ponownie porozmawiaj z artystą oraz z chłopakiem siedzącym przy stoliku.
• Porozmawiaj z barmanem.
• Opuść bar i idź w okolice sklepu.

Ulica obok sklepu
• Użyj myszy na transformatorze.
• Kot zabierze mysz, ale zostanie oblany wodą.
• Kliknij na transformator (ikona ręki).
• Po rozmowie ze starszą panią otwórz transformator.
• Wróć do biura po kolejną mysz.

Biuro Helgi
• Użyj sera na pułapce.
• Wyjdź i wejdź do biura, zabierz mysz.
• Wróć pod sklep, powtórz manewr z myszą.
• Gdy zgasną latarnie, spójrz na wystawę sklepową.
• Użyj na wystawie sklepowej pierścionka z brylantem.
• Zabierz ze środka farby i sznurek.
• Wróć do baru.

Ku-Ku Bar
• Użyj na wizytówce szminki i daj ją barmanowi.
• Kliknij na artystę, by z nim porozmawiać.
• Użyj na artyście farb, zabranych ze sklepu.
• Animacja.

Rozdział III

Pussycats klub
• Po animacji i minigierce znajdziesz się w klubie.
• Porozmawiaj z programistą.
• Porozmawiaj z kobietą stojącą przy kontuarze.
• Jeszcze raz porozmawiaj z programistą, a potem z kobietą za kontuarem.
• Musisz spowodować, aby pasek na dole zrobił się czerwony poprzez komplementy oraz propozycje kierowane do dziewczyny.

Obrazek

• Animacja.

Pokój w Pussycats klubie
• Po rozmowie spójrz przez dziurkę od klucza i użyj drzwi.

Obrazek

• Podejdź do szafki przy łóżku.
• Otwórz szufladę i wyjmij ze środka nożyczki i pilniczek.
• Zabierz stojącą na szafce lampę.
• Odetnij kabel od lampki w ekwipunku.
• Użyj kabla na gniazdku koło drzwi.
• Użyj drzwi.
• Porozmawiaj z mężczyzną.
• Zabierz gazetę i prześcieradło z łóżka.
• Spójrz ponownie przez dziurkę od klucza.
• Użyj pilniczka na drzwiach, a potem gazety.
• Użyj na dziurce od klucza nożyczek.
• Porozmawiaj z programistą, a potem kliknij na okno po lewej.
• Zabierz nóż od programisty.
• Użyj noża na oknie.
• Zabierz ubrania wiszące na wieszaku.
• Potnij ubrania oraz prześcieradło w ekwipunku nożem.
• Połącz pocięte ubrania z pociętym prześcieradłem.
• Użyj powiązanych rzeczy na oknie.
• Porozmawiaj z programistą.
• Zabierz od niego plan i spójrz na niego w ekwipunku.

Obrazek

• Kliknij na wieszak.
Zamknij okno.
• Kliknij kablem na programistę, żeby naprawił lampkę.
• Kliknij lampką na kontakt koło drzwi.
• Podejdź do okna po prawej i kliknij na niego.
• Podejdź do programisty i użyj na nim planu.
Porozmawiaj z nim, klikając na ikonie serduszka.
• Zabierz kartkę i przyczep do okna.
• Ponownie porozmawiaj z programistą.
• Animacja.

Rozdział IV

Biuro Helgi
• Po animacji i rozmowie przez telefon udaj się do mieszkania pisarza.

Mieszkanie pisarza
• Porozmawiaj z pisarzem.
• Opuść mieszkanie i idź do sklepu.

Sklep
• Porozmawiaj ze sprzedawczynią.
• Wyjdź ze sklepu, porozmawiaj z policjantem i starszą panią.
• Idź do baru – barman jest na ciebie zły.
• Idź do klubu i zapytaj siedzącą tam kobietę o restaurację.
• Wróć do pisarza.

Mieszkanie pisarza
• Użyj telefonu i zamów pizzę.
• Wyjdź i wróć do mieszkania pisarza.
• Wstaw pizzę do piekarnika – spali się.
• Animacja.
• Wyjmij z uchylonej szafki garnek.
• Wróć do swego biura.

Biuro Helgi
• Kliknij na komputer.
• Poszukaj w googlach przepisu na gulasz.
• Opuść biuro i idź do sklepu.

Sklep
• Poproś o składniki potrzebne do wykonania gulaszu.
• Otrzymasz od sprzedawczyni kiełbaskę.
• Opuść sklep i porozmawiaj ze staruszką, żeby dostać wodę.
• Idź prosto w górę ekranu, a trafisz do jej łazienki.

Mieszkanie staruszki
• Animacja

Obrazek

• Otwórz szafkę pod umywalką.
• Wyjmij ze środka: lejek, szampon do włosów, farbę do włosów, sól do kąpieli oraz mydło.
• Z umywalki zabierz gąbkę. Obok wisi ręcznik, jego również weź.
Zabierz rolkę papieru toaletowego, która jest obok ubikacji zawieszona na stojaku - stojak też zabierz.
• Połącz stojak do papieru z lejkiem.
• Użyj połączonego lejka ze stojakiem na wannie, wyjmiesz włosy.
• Użyj spłuczki, dostaniesz gumowe rękawiczki.
• Wyjmij z pudełka tubkę z farbą do włosów.
• Użyj na włosach gumowych rękawiczek, wyjmiesz złamany kluczyk.
• Użyj gumy do żucia.
• Przeżutej gumy użyj na kluczu.
• Kluczykiem otwórz szufladki pod lustrem.
• Zabierz z szufladki: spinkę do włosów, klamerkę do włosów, korek do wanny oraz łańcuszek do korka.
• Otwórz spinką drzwi do zaworów.
• Użyj ręcznika, a następnie gąbki na umywalce.
• Połącz w ekwipunku łańcuszek ze sznurkiem.
• Użyj korka na wannie.
• Użyj papieru na muszli klozetowej.
• Użyj kurka przy wannie.
• Animacja.

Mieszkanie pisarza
• Zabierz z półki pieprz.
• Wlej do garnka wodę oraz wsyp pieprz.
• Opuść mieszkanie i idź do biura.

Biuro Helgi
• Włóż do pułapki na myszy kiełbaskę.
• Opuść biuro i wróć do niego.
• Zejdź na dół do kanałów.
• Porozmawiaj z siedzącym tam człowiekiem.
• Opuść kanały i idź w okolice sklepu.

Ulica koło sklepu
• Porozmawiaj z policjantem, używając ikony serduszka.
• Porozmawiaj z psem.
• Użyj na policjancie sznurka połączonego z łańcuszkiem.
• Idź do biura.

Biuro Helgi
• Użyj psa na otworze prowadzącym do kanałów.
• Wejdź do kanałów.
• Kliknij na przedmioty znajdujące się po lewej.
• W ekwipunku spójrz na worek – zdobędziesz nóż oraz spleśniały chleb.
• Połącz nóż ze sznurkiem.
• Użyj noża ze sznurkiem na martwym szczurze.
• Wróć na górę i udaj się do mieszkania pisarza.

Mieszkanie pisarza
• Wrzuć do garnka szczura oraz spleśniały chleb.
• Bardzo długa animacja.

Rozdział V

Biuro Helgi

• Podejdź do komputera i poszukaj numeru telefonu do Magdy.
• Wpisz w googlach KickOFFStudio.
• Użyj telefonu i zadzwoń do Magdy.
• Po rozmowie udaj się do budynku Kick off Studia.

Kick off Studio
• Kliknij na drzwi, a potem na dzwonek.
• Porozmawiaj ze stojącym tam mężczyzną.
• Idź do mapy i wybierz lokalizację - park.

Park
• Po rozmowie z policjantem kliknij na misia w konarach drzewa.

Obrazek

• Przejdź w prawo.
• Porozmawiaj z kobietą i spójrz na koszyk z wełną.
• Kliknij na wózek.

Obrazek

• Użyj maskotek w kolejności: pies, małpka, tygrys oraz owieczka.
• Dziecko się rozpłacze, a ty zabierz koszyk z włóczką.
• Opuść park i udaj się do klubu „Pussycats”.

Pussycats club
• Porozmawiaj ze znajdującą się tam kobietą.
• Wyjdź i wejdź do klubu.
• Udaj się na ulicę przed sklepem.

Ulica
• Podejdź do straganiarza.
• Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy, a potem użyj na nim ikony z czarnym serduszkiem.
• Idź do parku i złóż raport policjantowi.
• Wróć na ulicę.
• Zabierz pudełko stojące przed straganem.
• Wróć do biura.

Biuro Helgi
• Połącz w ekwipunku: torbę, pudełko i kosz z wełną.
• Na pudle ukaże się znak zapytania, kliknij na nie.
• Musisz upodobnić Helgę do Magdy.

Obrazek

• W pokoju są cztery kartki z Magdą i jej strojem.
• Znajdziesz je: za monitorem, pod szafką, w szafce, oraz za szafką przy ścianie.
• Dopasuj: okulary, buty, sukienkę, włosy oraz torebkę ze zdjęć.
• Po charakteryzacji Helgi kliknij na napis OK w lewym dolnym rogu.
• Animacja.

Mieszkanie Magdy
• Po rozmowie skieruj się do sypialni Magdy (na prawo).
• Animacja.
• Zabierz torbę pozostawioną przez Magdę - zdobędziesz klucz.
• Wejdź do sypialni, kliknij na ostatniego misia leżącego na szafie.

Obrazek

• Opuść mieszkanie Magdy i idź do Kick Off Studio.

Kick off Studio
• Otwórz drzwi przy pomocy klucza.
• Wejdź do środka i idź do gabinetu Magdy.
• Spójrz na ścianę znajdującą się koło drzwi.
• Spójrz na sejf – nie znasz kodu.
• Wróć do mieszkania Magdy.

Mieszkanie Magdy
• Wejdź do sypialni.
• Porozmawiaj z mężczyzną – dowiesz się, że kartkę możesz znaleźć w ubraniach leżących na ziemi.
• Kliknij na ubrania, znajdziesz podartą kartkę.
• Kliknij na kartkę w ekwipunku i ułóż puzzle (dwuklik obraca elementami).

Obrazek

• Po ułożeniu kartki wróć do studia.

Kick off Studio
• Użyj kartki na skanerze.
• Przeczytaj kartkę w ekwipunku i zgodnie z nią wprowadź kod w gabinecie Magdy.

Obrazek

• Kod do kasy pancernej jest zagadką losową.
• Animacja.
• Idź na ulicę.

Ulica
• Podejdź do noszy.
• Wyjmij z torby stojącej koło noszy butelkę z chloroformem.
• Wróć do mieszkania Magdy.

Mieszkanie Magdy
Użyj buteleczki z chloroformem na zawiniętych czekoladkach, leżących na kanapie (prezent).
• Animacja.
• Wyjmij z zielonej torby apaszkę i użyj jej na Magdzie.
• Przejdź na balkon i zabierz sznur.
• Użyj sznura na Magdzie.
• Zabierz dywanik, na którym leży maskotka psa.
• Dywanikiem obwiń Magdę.
• Animacja.
• Jeśli znalazłeś wszystkie misie, możesz przejść do dodatkowego rozdziału.

Rozdział VI

• Zaglądnij do paczki leżącej na stoliku i wyjmij ze środka misia.
• Idź na ulicę.

Ulica

• Porozmawiaj ze starszą panią i daj jej misia.
• Animacja.
• Musisz teraz pozbyć się wszystkich maskotek, bo zawierają narkotyki.
[tab=30]1. W parku wrzuć misia do kosza na śmieci.
[tab=30]2. W lokacji z basenem wrzuć do basenu.
[tab=30]3. W klubie kliknij na kontuar.
[tab=30]4. W sklepie kliknij na odzież po lewej u góry ekranu, aby wejść do przebieralni.
[tab=30]5. W studiu wejdź do łazienki i misia wrzuć do ubikacji.
• Animacja i koniec tej przygodówki.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Helga deep in trouble”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość