Cognition episode 4: the cain killer - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 905
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 9 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć: Kobieta

Cognition episode 4: the cain killer - solucja, poradnik

Postautor: Emma » 25 marca 2015, 18:29

Wszelkie prawa autorskie do solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Emma

COGNITION - SOLUCJA
AN ERICA REED THRILLER
EPIZOD 4 – THE CAIN KILLER

Animacja – streszczenie poprzednich epizodów.

TRZY LATA WCZEŚNIEJ…NOC ŚMIERCI SCOTTA
TEREN MAGAZYNÓW:
W rozmowie z John’em wybrałam: „Chyba tak, ale to nadal niesprawiedliwe". Rozmawiając z McAdams’em wybierz trzy pytania:
1. Jak Jetta będzie przekazywać mi informacje?
2. Gdzie znajdę informacje o Kainie?
3. Jaką mam przykrywkę?
Na koniec, by zdobyć zaufanie szefa, obiecaj mu, że zrobisz wszystko, co w twojej mocy.
Uwaga! Tu można zginąć (np. gdy udzielisz niewłaściwej odpowiedzi lub będziesz wykonywać jakąś czynność zbyt długo).

WYBIERZ:
1. Przyszłam w sprawie dostawy broni.
2. Blefuje – Trzymaj się swojej wersji.
3. Kiedy koleś zapyta o numer przesyłki – wybierz opcję „Rozejrzyj się” i kliknij na górną skrzynkę po prawej stronie. Odpowiedz mu, że jest to 100-344.
Jeśli chcesz, możesz wcześniej poprosić o pomoc Jettę ( spoglądając na nią). Ona wtedy cię nakieruje wzrokiem na miejsce, gdzie znajduje się owa przesyłka.

Obrazek
4. Jay mnie przysłał, zgadza się.
5. Jasne, dzwoń do niego.
6. Ariel
7. Mam sprawdzić zawartość przesyłki.
8. Rozejrzyj się i spójrz na Jettę.
9. Ani w jednej, ani w drugiej, w środkowej. Obejrzyj książkę, zastosuj na niej moc – Animacja.
10. Skup się na Steliosie – spróbuj odebrać mu broń. Jeżeli wcześniej wybrałeś inne rozwiązania, może nie być tej opcji, wtedy wybierz inną. Animacja.

NAZAJUTRZ PO ŚMIERCI SCOTTA
DOM NAD JEZIOREM – CORDELIA:
Rozejrzyj się, drzwi i oba okna są zamknięte. Udaj się do ostatniego okna, tego najbardziej po lewej, ale po drodze zabierz miotłę.

Obrazek
Otwórz je i wejdź do środka, zastosuj moc na łazience – Animacja. Spróbuj podnieść bluzę Keitha, ale podłoga zaskrzypi. Wykorzystaj więc do tego miotłę. Kliknij w ekwipunku na rękę i bluzę – zdobędziesz w ten sposób klucz do drzwi. Wyjdź na zewnątrz i tym razem wejdź głównym wejściem, używając oczywiście do tego klucza. Ze stołu pod ścianą zabierz cienki przewód, nie będzie to możliwe, gdy uprzednio nie obejrzysz animacji z Keithem. Kabelek przywiąż do stolika pod telewizorem, a ze stolika po lewej stronie, tego przy kanapach, zabierz klucz do samochodu. Wyjdź z domu i kluczykiem otwórz bagażnik samochodu Keitha. Skrzyneczka i kartony są mało interesujące, ale zajrzyj pod gazetę i zabierz broń. Obejrzyj też proszek z lewej strony, użyj na nim swojej mocy.

Obrazek

Po animacji otwórz schowek i zabierz kilka woreczków białego proszku. Wróć do salonu, ale oknem, przywiąż do szafki przy oknie cienki przewód, przygotuj w ekwipunku broń, kliknij na łazienkę i opcję walizki – Animacja. Wybierz takie odpowiedzi, dzięki którym Keith zacznie ufać Cordelii – w przeciwnym razie zabije ją.

Spoiler:

Animacja.

SKLEP Z ANTYKAMI
Animacja. Poproś Rose, by pozwoliła ci zajrzeć do swoich wspomnień. Kliknij na nią, używając swojej mocy i dokładnie obejrzyj wszystkie wspomnienia.

PRZYWRACANIE WSPOMNIEŃ
Najpierw kliknij na świątynię, potem na kolejnych obrazkach kliknij na następujące fragmenty:
Spoiler:

Następnie wypytaj Rose o wszystko, o co się da. We wspomnieniach trzeba właściwie wybrać/ustawić: książkę, flagę, nazwisko, figurkę i słowa. Masz do dyspozycji komórkę i wskazaną półkę. W komórce ustaw wyszukiwanie stron www, symbolikę religijną – wyszukaj, a następnie wybierz Trang Bang i Cao Dai. Poznajemy flagę.

Obrazek
Obejrzyj półkę, przy której stoi Rose, użyj na niej mocy i zaznacz 3 przedmioty powiązane z tamtymi wydarzeniami: spaloną figurkę, trójkątny przedmiot (obok leży fragment zdjęcia – zabierz go) i piłkę. Znów kliknij na moc. Wiesz już jak wyglądał przedmiot, który dostała Rose, zapamiętaj jego kształt.

Obrazek
Znów wejdź we wspomnienia, zmień flagę na właściwą, obejrzyj identyfikator na kolejnym zdjęciu i ustaw właściwy kształt figurki w dłoni. Zapytaj Rose o inne nazwisko, skieruje cię do szuflady biurka, zajrzyj tam. Obejrzyj wszystkie książki, ale najważniejsza jest „Alchemia szczęścia”. Wyciągnij z niej drugi fragment zdjęcia Rose. Kliknij na moc i oba fragmenty w ekwipunku. Poznasz nazwisko Rose „BAILEY”. Pokaż Rose jeden z fragmentów zdjęcia i wejdź ponownie we wspomnienia. Wybierz książkę „Alchemia szczęścia, nazwisko „Bailey” i słowa Rose „Widzisz przyszłość”. Jak będzie wszystko ułożone, użyj mocy na wspomnieniach – Animacja. Porozmawiaj z Rose, w trakcie rozmowy użyj na niej mocy.

GŁÓWNA SIEDZIBA FBI W BOSTONIE
Animacja. Spróbuj pogadać ze Skorobeus’em, ale on nie będzie zbyt chętny. Zapytaj go o domek nad jeziorem i zastosuj na nim swoją moc, ale nie pozwoli się dotknąć. Przyprzyj go do ściany, możesz jeszcze usiłować go o coś zapytać lub użyć siły. Opuść rozmowę i ponownie zastosuj moc – Animacja. Po przybyciu agentów – popchnij Holmberga i uciekaj.

DOM NAD JEZIOREM – ERICA:
Animacja. W trakcie rozmowy zastosuj swoją moc na ręczniku. Jako Erica, użyj mocy na łazience. Zajrzyj do szafki, zabierz lupę, brzytwę i kubek, do którego od razu wlej wodę. Obejrzyj apteczkę, szczoteczki do zębów i alkohol. Zejdź do piwnicy i w rozmowie z Cordelią wybierz opcję „Rozumiem”. Obejrzyj pułapki i podejdź do okrągłego stołu. Przyjrzyj się do których przycisków doprowadzone są połączenia:

1, 2, 3, 5, 7, 8, 10
Obrazek
Teraz jako Erica użyj mocy na stole i zwróć uwagę na kolejne połączenia.

1, 2, 3, 7, 8
Obrazek
To samo zrób jako Cordelia. Tym razem będzie to wyglądać tak:

1, 3, 4, 7, 8, 10.
Obrazek
Zwróć uwagę do których przycisków idą wspólne połączenia w każdej z tych opcji. Powtarzają się:

1, 3, 7, 8.
Przejdź do trybu „Erica” i wciśnij podane przyciski. Ze środka stołu „wynurzą” się dziwne figurki, zabierz je. Jako Cordelia użyj mocy na stole – na każdej z ćwiartek osobno. Jako Erica umieść figurki w kwadratowych otworach, zgodnie z podpowiedzią z wizji:

Spoiler:


Ale, ale zostało jeszcze 8 otworów na figurki, a tych mamy tylko 6. Odwróć się i przyjrzyj urządzeniu na wierzchu sarkofagu. Jako Cordelia użyj mocy i zapamiętaj słowa wypowiedziane przez Erikę, bo to one będą wyznacznikiem dobrze ustawionej dźwigni.

Spoiler:


Wróć na tryb „Erica” i poruszaj dźwigniami tak długo, aż wypowie ona cytowane wyżej słowa.

Pierwszą dźwignię przemieść 1x
Drugą – 3x
Trzecią – 3x
Czwartą – 2x

Obrazek
Gdy sarkofag otworzy się, zabierz z jego wnętrza wszystkie przedmioty. Jako Erica wejdź w tryb Cognition i połącz ze sobą kolejno – pary przedmiotów związane z ofiarami poszczególnych zbrodni:

Spoiler:

Podsumowując zebrane informacje o zbrodniach, ustaw figurki w następujący sposób:

Spoiler:


Obrazek
Użyj mocy na figurce Cordelii, w trakcie wizji dostaniesz dyskretną podpowiedź dotyczącą kolejnych figurek. Idź na górę. Jako Cordelia – obejrzyj kominek, jako Erica zgaś ogień wodą z kubka. Wyciągnij figurkę z kominka i obejrzyj ją w ekwipunku, używając szkła powiększającego. Jako Cordelia obejrzyj dwukrotnie prawą fotografię z kominka. Odwróć fotkę i jako Erica, rozetnij go brzytwą. Zejdź do piwnicy, umieść figurki w otworach stołu. Użyj mocy i kliknij na trzy figurki i znów na moc – Animacja.

W SAMOCHODZIE MCADAMSA
Animacja. Spróbuj otworzyć okno, będzie to jednak niemożliwe, bo jest zablokowane. Poproś o to McAdamsa. Usiłuj wyrzucić kolczatkę za okno, ale w aucie jest trochę za cicho. Zwróć uwagę na radio i zaproponuj szefowi, żeby je włączył. Gdy to zrobi, wyrzuć kolczatkę za okno i zaatakuj agenta. W rozmowie wybierz opcję:
Spoiler:

Animacja.

CMENTARZ M. AUBURN
Animacja. Kliknij na leżącego ojca i wybierz: „Tato, zrób to, teraz!”, zastosuj pięść na oprawcy. Animacja. W rozmowie z Cordelią wybierz:
Spoiler:

Animacja.
Twoim zadaniem będzie poznać część kodu urządzenia, z którego Erica musi się wyswobodzić. UWAGA! Tu można zginąć !

Obrazek
Spoiler:

Animacja.
W trakcie walki celuj w:
Spoiler:

Animacja.
Obejrzyj zakończenie historii.

KONIEC

Wróć do „Cognition episode 4: the cain killer”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość