Anna - zapisy gry

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 1809
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 82 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 35 razy
Płeć: Kobieta

Anna - zapisy gry

Postautor: adventurka » 01 lipca 2015, 21:59

Paczka zapisów gry Anna - pobierz

[align=justify]
  • Jeden sejw gry Anna to kilka plików, kóre program umieszcza w osobnym folderze. Tytuł temu folderowi nadajemy, dokonując zapisu gry.
  • Ścieżka do folderu z zapisami różni się w zależności od wydania gry i systemu komputera. Jest ona podana na planszy wczytywania i zapisu pod obrazkiem-ikoną sejwu (stanie się widoczna po dokonaniu pierwszego zapisu).
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:

  • 201. Podwórko - początek
  • 202. Podwórko - otworzyć drzwi - po zebraniu przedmiotów, a przed odblokowaniem drzwi budynku
  • 203. Parter - tuż po wejściu
  • 204. Parter - stół roboczy - zabrać rękojeść i otworzyć szufladę
  • 205. Kałuża - przeprowadzić rytuał - po zebraniu potrzebnych przedmiotów, a przed rytuałem nad kałużą
  • 206. Parter - rozmieścić liście - przed aktywowaniem obrazów we wnękach
  • 207. Magazyn - tuż po wejściu - rozpędzić czarny dym
  • 208. Magazyn - zakończenie 1 - pociągnąć za dźwignię i wyjść drzwiami frontowymi
  • 209. Magazyn - zdobyć serce - przed użyciem rytualnego sztyletu na obrazie we wnęce
  • 210. Parter - spalić serce - przed naprawą pieca
  • 211. Strych - tuż po wejściu
  • 212. Strych - zejść na parter - po przeszukaniu strychu i zebraniu potrzebnych przedmiotów
  • 213. Magazyn - użyć maski na obrazie - przed użyciem maski mordercy na obrazie we wnęce
  • 214. Kałuża - wyhodować drzewo - przed użyciem nasion na kałuży
  • 215. Strych - nabrać krwi - po zebraniu potrzebnych przedmiotów, a przed skaleczeniem drzewa
  • 216. Strych - ożywić boginię - przed ułożeniem przedmiotów na krześle z haczykiem
  • 217. Strych - zakończenie 2 - użyć klucza Anny na drzwiach w ścianie
  • 218. Grota - tuż po zejściu - przed ustawienie luster
  • 219. Grota - przejść przez most - po otwarciu przejścia w głąb groty
  • 220. Grota - wydłubać oko - po dotarciu do tunelu z kamiennym okiem
  • 221. Grota - użyć kamiennego oka - po dotarciu do tunelu z kamienną głową
  • 222. Grota - zakończenie 3 - podejść do posągu Anny
[/align]
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „Anna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość