Anna: extended edition - zapisy gry

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2063
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 88 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 37 razy
Płeć: Kobieta

Anna: extended edition - zapisy gry

Postautor: adventurka » 30 czerwca 2015, 22:41

Paczka zapisów gry Anna: Extended Edition - pobierz

  • Jeden sejw gry Anna: Extended Edition to kilka plików, kóre program umieszcza w osobnym folderze. Tytuł temu folderowi nadajemy, dokonując zapisu gry
  • Ścieżka do folderu z zapisami bardzo się różni w zależności od wydania gry i systemu komputera. Jest ona podana na planszy wczytywania i zapisu pod obrazkiem-ikoną sejwu (stanie się widoczna po dokonaniu pierwszego zapisu).
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
NA ZEWNĄTRZ
  • 101. Podwórko - początek
  • 102. Podwórko - naprawić mechanizm - po zebraniu potrzebnych przedmiotów, a przed otwarciem drzwiczek pod schdami
PARTER
  • 103. Młyn - zakończenie 1 - tuż po wejściu do głównego pomieszczenia - można użyć drzwi za plecami
  • 104. Warsztat - tuż po wejściu - przed zabraniem narzędzi
  • 105. Główne pomieszczenie - otworzyć szufladę
  • 106. Zalane pomieszczenie - tuż po wejściu - po zebraniu potrzebnych przedmiotów, a przed przeprowadzeniem rytuału upuszczania krwi i rozmieszczniem liści na malowidłach
  • 107. Główne pomieszczenie - pieczęcie zdjęte - można wejść do magazynu
  • 108. Magazyn - zakończenie 2 - dym rozpędzony i drzwi w kącie się ujawniły
  • 109. Magazyn - wziąć serce - książki uzupełnione, piec naprawiony, otworzyć właz na strych
  • 110. Główne pomieszczenie - wejść na strych
PIĘTRO
  • 111. Strych - zakończenie 3 - użyć drzwi w pobliżu
  • 112. Pomieszczenie z kominkiem - po wejściu - przed przeszukaniem
  • 113. Pomieszczenie z manekinami - po wejściu - przed przeszukaniem
  • 114. Korytarz - otworzyć drzwi - po zebraniu potrzebnych przedmiotów, a przed otwarciem drzwi
  • 115. Druga sypialnia - tuż po wejściu - przed przeszukaniem
PARTER
  • 116. Główne pomieszczenie - przeszukać parter
  • 117. Warsztat - mam maskę bogini
  • 118. Magazyn - mam czerwoną perłę
PIĘTRO
  • 119. Strych - mam żużel
  • 120. Pomieszczenie z kominkiem - mam złoty pierścień
PARTER
  • 121. Wartsztat - zakończenie 4 - w inwentarzu użyj maski bogini na sobie - stracisz przytomność
  • 122. Świątynia - tuż po wejściu - przed przeszukaniem
  • 124. Świątynia - wziąć kielich - wszystko zrobione - tylko wziąć kielich (Po wyjściu ze świątyni, już w warsztacie, użyj na sobie oblicza prawdy i spójrz na drzwi świątyni. Kilka razy kliknij LPM lewą rękę postaci-klucza - odzyskasz zdrowie)
PIĘTRO
  • 125. Strych - nabrać krwi - potrzebne przedmioty zebrane - skaleczyć drzewko
  • 126. Strych - wziąć klucz Anny - po ożywieniu bogini - wziąć klucz z rąk kobiecego manekina
GROTA
  • 127. Grota - zakończenie 5 - przejść przez most (nie ma żadnego łączenia przeczuć)
PIĘTRO
  • 128. Pokój rzemieślnika - drzwi zamknięte
  • 129. Pokój rzemieślnika - w inwentarzu jest ikona przeczucia "Chcę zostać" - użyć klucza Anny
GROTA
  • 130. Grota - tuż po wejściu - odzyskać maskę (w inwentarzu jest ikona przeczucia "Chcę zostać" - nie ma blokady z manekinów)
  • 131. Grota - mam maskę - zakończenie 6 - użyć maski na sobie (w inwentarzu jest ikona przeczucia "Chcę zostać")
  • 132. Grota - idź w głąb - iść w głąb tuneli (w inwentarzu jest ikona przeczucia "Chcę zostać")
  • 133. Grota - dać mu topór - użyć topora na manekinie (w inwentarzu jest ikona przeczucia "Chcę zostać")
  • 134. Grota - zakończenie 7 - podejść do posągu (w inwentarzu jest ikona przeczucia "Chcę zostać")
  • 135. Grota - zakończenie 8 - podejść do posągu (w inwentarzu jest komplet przeczuć)
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „Anna: extended edition”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość