The Blackwell: deception - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 882
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 17 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Kobieta

The Blackwell: deception - solucja, poradnik

Postautor: vaapku » 13 listopada 2013, 16:42

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
vaapku

W Blackwell: deception kierujesz poczynaniami dwójki bohaterów: Rosy i Joeya, który jest duchem. Niemal w każdym momencie możesz przełączać się między bohaterami. Jeśli na jakimś etapie gry utkniesz, upewnij się, czy wykorzystałeś wszystkie umiejętności postaci - np. jeśli Rosa nie może się gdzieś dostać, jest duże prawdopodobieństwo, że uda się to jej partnerowi. W razie kłopotów z pchnięciem fabuły do przodu warto również wykorzystać telefon Rosy. Znajdziesz w nim krótkie notatki dotyczące osób i miejsc związanych z badaną sprawą. Za pomocą telefonu możesz także przeszukiwać sieć, by znaleźć potrzebne informacje.
Jeżeli mimo wszystko nie będziesz wiedział, co należy zrobić dalej, porozmawiaj z Joeyem (lub z Rosą, gdy sterujesz duchem) - otrzymasz sugestię, czym powinieneś się teraz zająć.



Wprowadzenie do gry


Sprawa, którą zajmiesz się na początku, nie ma związku z intrygą, w którą bohaterowie zostaną później wplątani. Twoje pierwsze zadanie służy zapoznaniu z mechaniką gry. Przede wszystkim będziesz miał okazję dowiedzieć się, jakimi umiejętnościami dysponuje Joey.

  • Jako Rosangela wejdź po drabince i spróbuj otworzyć drzwi. Są zamknięte, więc już teraz masz okazję przetestować umiejętności partnera.
  • Przełącz się na Joeya i przeniknij przez drzwi. Rosa krzyknie, by Joey wracał, ale zaraz ponownie wejdź do sterówki.
  • Spróbuj porozmawiać z duchem, który się pojawi - strzeli do ciebie. Możesz spokojnie wrócić do sterówki, ale tym razem nie inicjuj rozmowy.
  • Musisz znaleźć sposób, by Rosa mogła dostać się do środka. Zwróć uwagę na klucz wiszący obok drzwi. Joey nie może go wziąć, ale za to może go... zdmuchnąć. Użyj tej zdolności, by zrzucić klucz z haczyka, a następnie przesunąć go trochę w lewo, do
  • Wróć do Rosy i jako ona wejdź do pomieszczenia na dole. Zaświeć światło.
  • Zwróć uwagę na kratkę wentylacyjną w suficie. Odkręć ją przy pomocy monety, a następnie sięgnij do góry, by zabrać klucz do kabiny na górze.
  • Zanim pójdziesz do sterówki, zwróć jeszcze uwagę na ścianę po lewej stronie, jest na niej sporo sęków.
  • Wyjdź z kabiny i użyj klucza, by dostać się do górnego pomieszczenia.
  • Duch zacznie do ciebie strzelać, ale jego broń nic nie zrobi Rosangeli. Porozmawiaj z nim (odpowiedź nie jest istotna) - uzna, że przysłał cię ktoś z banku.
  • Przyjrzyj się diagramowi na ścianie. Jest na nim osiem kropek oznaczonych różnymi literami. Nie kojarzy ci się to z niczym?

    Obrazek
  • To podpowiedź do panelu, który znajduje się na parterze. Brakuje tylko informacji, które litery i w jakiej kolejności należy wciskać.
  • Wyjdź na zewnątrz. Jako Joey przyjrzyj się napisowi wyrytemu na statku: Ryan + June. Można się domyślić, że tak miała na imię ukochana właściciela statku.
  • Jako Rosa wejdź do kabiny na dole i podejdź do ściany z sękami. Pamiętając, jakie litery odpowiadają poszczególnym punktom, wciskaj je tak, by ułożyć imię June:

    Obrazek
  • Nie możesz zabrać znalezionych pieniędzy, ale przyjrzyj się im (PPM). Na każdym pliku jest banderola z napisem GCT. Spróbuj poszukać rozwinięcia tego skrótu, korzystając z internetu w telefonie Rosy - niestety, pojawia się zbyt dużo wyników.
  • Pamiętasz, że duch właściciela statku zapytał się, czy przysłał cię ktoś z banku? Może wobec tego pieniądze pochodzą właśnie stamtąd? Wpisz w wyszukiwarce "Bank GCT". Bingo! Teraz wyszukaj informacje na temat "Grant City Trust". Dowiesz się, że w wyniku postrzału zginął Ryan Jacobs, który obrabował bank. Na jego jachcie nie znaleziono pieniędzy, które ukradł.
  • Porozmawiaj z Ryanem, w szczególności o napadzie na bank. Facet zamierza dostać się do Bostonu i nie ma szans, by zatrzymał jacht wcześniej.
  • Spójrz na monitor pokazujący wasze obecne położenie. Zauważyłeś, że w ogóle się ono nie zmienia?
  • Przełącz się na Joeya i każ mu stanąć przed monitorem, który zacznie wariować. Odsuń się, gdy pokaże się mapa przedstawiająca Boston i okolice (zielony maziaj u dołu ekranu).
  • Jako Rosa porozmawiaj z duchem właściciela i zapytaj, jak daleko od Bostonu się znajdujecie. Gdy okaże się, że jesteście prawie na miejscu, "wyjdzie" na pokład, by podziwiać widok. Idź za nim, porozmawiajcie. Zacznie do niego docierać, co się stało.
  • Wróć za Ryanem do sterówki. Jako Joey użyj na duchu krawata, by pomóc mu przejść na drugą stronę.
  • Po krótkiej scence Rosa wróci do żywych. Okazuje się, że Ryan zwiększył prędkość i za chwilę się rozbijecie. Musisz uciekać. Wyjdź z kabiny, zejdź na pokład i zeskocz do wody. Jeszcze tylko krótka pogawędka i możesz przejść do właściwej części gry.


    Sprawa Jeremy'ego Samsa


  • Udaj się do Jeremy'ego. Jest... nie do końca żywy, ale oczywiście nie zdaje sobie z tego sprawy. Porozmawiaj z nim. Śmierć nie wpłynęła najlepiej na jego pamięć, musisz więc udać się do miejsca, w którym pracował, by zdobyć jego notatki. Idź zatem do redakcji City Post.
  • Porozmawiaj z recepcjonistką. Jeremy miał ją uprzedzić, że przyjdziesz, ale najwyraźniej mu się to nie udało. Kobieta cię nie wpuści.
  • Ponownie wykorzystaj umiejętności swojego partnera. Jako Joey wejdź do pomieszczenia na piętrze. Nie możesz zabrać notatek, ale za to możesz przeczytać karteczkę przyklejoną do monitora. Jeremy miał się z kimś spotkać na High Line. Udaj się tam.
  • Na miejscu, jako Rosa, porozmawiaj z detektywem. Powiedz, że wiesz, kim była ofiara. Nie uwierzy ci. Musisz mu to jakoś udowodnić.
  • Jedź do mieszkania Jeremy'ego. Na stoliku leżą fotografie. Obejrzyj tę na wierzchu i zapytaj, czy możesz ją zabrać.
  • Wróć na miejsce morderstwa. Pokaż zdjęcie detektywowi, teraz ci uwierzy.
  • Jedź do redakcji gazety. Recepcjonistka wie już, że Jeremy rzeczywiście został zamordowany. Możesz iść na górę po jego notatnik. Przeczytaj go. Weź również legitymację prasową, jest na stoliku po lewej.
  • Udaj się do Jeremy'ego. Porozmawiaj z nim o tym, co zapisał w notatniku. Dostaniesz namiary na Penelope Haines. Jedź do jej mieszkania.
  • Otworzy ci jej synowa. Z rozmowy dowiesz się, że Penelope mieszka teraz w ośrodku, który można chyba nazwać domem spokojnej starości. Niestety, dziewczyna nie powie ci w którym.
  • Po skończonej rozmowie każ swojemu partnerowi się rozejrzeć. Wejdź przez drzwi po prawej stronie do sypialni. Przeczytaj ulotkę znajdującą się na komodzie. Już wiesz, gdzie szukać Penelope. Udaj się tam.
  • Porozmawiaj z pielęgniarką, a następnie użyj windy, by dostać się do świetlicy, w której Penelope spędza większość czasu.
  • Podejdź do starszej kobiety i z nią porozmawiaj. Na razie zbyt wiele się nie dowiesz, więc skieruj się do windy. Po scence ze staruszkiem udaj się z powrotem do mieszkania synowej Penelope.
  • Dowiesz się kilku nowych rzeczy o starszej pani - między innymi o tym, że duży wpływ na nią miał niejaki Gavin.
  • Wróć do domu opieki i ponownie przepytaj Penelope. Synowa zabrała jej perydot - kamień, otrzymany od Gavina. Jeśli uda ci się go odzyskać, kobieta będzie bardziej rozmowna. Zanim wyjdziesz, zabierz jeszcze ze stolika motek włóczki.
  • Raz jeszcze udaj się do mieszkania Hainesów. Zapytaj o kamień - oczywiście go nie dostaniesz, a dziewczyna poprosi, by jej więcej nie nachodzić. Dowiesz się także, że to popołudnie zamierza spędzić poza domem. Aż się prosi, by pod jej nieobecność przeszukać mieszkanie, tylko jak się tam dostać? Joey może się co prawda wkraść do środka, ale przecież nie jest w stanie zabrać kamienia...
  • Jeśli uważnie słuchasz wszystkich rozmów, na pewno pamiętasz, że dziewczyna twierdzi, że dała teściowej klucz do mieszkania, by mogła w każdej chwili ich odwiedzić. Rzecz w tym, że staruszka wypiera się tego. Musisz zatem znaleźć sposób, by ten klucz jakoś zdobyć.
  • Udaj się do domu opieki i jako Joey podejdź do biurka pielęgniarki i przeczytaj, co jest napisane na kartce, która kobieta z taką uwagą studiuje. Dowiesz się, który pokój zajmuje staruszka i że zaplanowano w nim na dzisiaj sprzątanie. Zabierz jedną z broszurek leżących na stojaku.
  • Wjedź na dwunaste piętro. Przywiąż do broszurki kawałek włóczki i włóż to pod drzwi. Jako Joey wejdź do środka i dmuchnij, by przesunąć broszurkę w prawo, a następnie zdmuchnij klucz wiszący na krześle. Przełącz się na Rosę i zabierz klucz. Uwaga! Jeśli klucz spadł na podłogę, zjedź do recepcji i zapytaj, kiedy zostanie posprzątany pokój Penelope. Gdy wrócisz na górę, klucz będzie z powrotem na krześle.
  • Znów idź do mieszkania Hainesów i wejdź do środka. Przejdź do sypialni i zabierz wiszący na łóżku naszyjnik. Niestety, gdy będziesz chciał wyjść, okaże się, że właściciele wrócili wcześniej i musisz znaleźć sposób, by wydostać się z mieszkania.
  • Jako Joey przejdź do salonu i podejdź do maluszka. W jakiś sposób cię wyczuje i zacznie za tobą podążać. Gdy przejdziesz przez drzwi po lewej, mały uderzy się i nie będzie mógł iść za tobą dalej. Trzeba więc zrobić coś, by drzwi zostały otwarte.
  • Podejdź do termostatu i dmuchnij w niego. Matka otworzy drzwi. Znów zbliż się do malucha i gdy za tobą pójdzie, przejdź przez otwarte drzwi.
  • Gdy kobieta pójdzie za swoim dzieckiem, ty wróć do Rosy. Przełącz się na nią i opuść mieszkanie.
  • Znów odwiedź Penelope, oddaj jej wisior. W zamian dostaniesz namiary na Lisę Tenzin. Jedź do niej.
  • Zadzwoń do drzwi i wejdź do środka. Porozmawiaj z Lisą, zapytaj ją o Jeremy'ego i powiedz, że nie żyje. Kobieta nie chce przyznać, że miała z nim jakiś kontakt.
  • Jedź zatem do Jeremy'ego. Przypomni sobie, że rzeczywiście spotkał się z Lisą. Tylko jak to udowodnić?
  • Jeremy zapisał w swoim notatniku, że zgubił telefon. Jeśli zadzwonisz do detektywa, dowiesz się, że nie udało się go znaleźć - może jest więc gdzieś u Lisy?
  • Podczas rozmowy w mieszkaniu Lisy Rosa nie ma możliwości rozejrzenia się. Możesz wysłać do środka swojego partnera, ale on również nic nie znajdzie. Wobec tego gdy znajdziesz się przed budynkiem, zadzwoń do Jeremy'ego - okaże się, że jego telefon wylądował w śmietniku. Wyjmij go stamtąd.
  • Idź do Lisy i powiedz jej o znalezisku - zdenerwuje się i odmówi dalszej współpracy.
  • Odwiedź Jeremy'ego. Pokaż mu telefon. Gdy opuści mieszkanie, idź za nim (udał się w miejsce, w którym został zamordowany). Porozmawiaj z nim, a następnie, jako Joey, użyj na nim krawata.

  • Następnego dnia udaj się ponownie do Lisy. Kobieta nie chce dziś z nikim rozmawiać. Wobec tego każ duchowi zakraść się do środka. Przejdź do pomieszczenia po prawej i spójrz na zdjęcie, w które Lisa się wpatruje.
  • Wróć do Rosy i przełącz się na nią. Jedź do domu opieki. Zapytaj pielęgniarkę o Danny'ego. Dowiesz się, że zmarł.
  • Raz jeszcze odwiedź Lisę. Powiedz, że wiesz o śmierci staruszka. Zapyta, skąd w ogóle wiesz o jego istnieniu. Na początku odpowiedz cokolwiek, a następnie wybierz opcję "Joey", by poprosić go o jakieś wskazówki. Wybierz dowolną z trzech wypowiedzi. Po chwili Lisa w końcu cię wpuści.
  • Porozmawiajcie. Nie jest istotne, za kogo się jej podasz. Zgódź się na propozycję, że poda ci nazwiska dwóch dziewczyn.


    Tiffany Walters


  • Przyjrzyj się domofonom - dziewczyna mieszka pod dwójką, na parterze - a zatem to drzwi po prawej.
  • Spróbuj wejść do środka, zamknięte. Wobec tego poślij tam swojego partnera.
  • Jako Joey wejdź do środka i spróbuj porozmawiać z dziewczyną. Niestety nie powie ci niczego konkretnego. Wobec tego sam musisz się czegoś o niej dowiedzieć.
  • Przyjrzyj się zdjęciu stojącemu na szafie. Tiffany prawdopodobnie pracowała kiedyś w biurze, a jej koleżanką była niejaka Rachel.
  • Przeczytaj list znajdujący się na stole, nadawcą jest firma STP.
  • Wyjdź na korytarz. Przyjrzyj się ogłoszeniom na tablicy. Przeczytaj notkę, zapamiętaj uwagę, że imię psa nie jest najlepszym hasłem do komputera. Przyda ci się to później, gdy będziesz próbował uruchomić komputer drugiej dziewczyny.
  • Wciąż sterując duchem, zajrzyj do skrzynki na listy należącej do Tiffany. W środku jest jakaś koperta, ale niewiele widać.
  • Jeśli jeszcze nie przyglądałeś się wizytówce Rosy, to przełącz się na nią i zrób to teraz. Dowiesz się, że świeci w ciemności. Wrzuć ją do skrzynki.
  • Ponownie przełącz się na ducha i raz jeszcze zajrzyj do skrzynki. List pochodzi od niejakiej(go) R. Abu.
  • Koleżanka Tiffany ze zdjęcia ma na imię Rachel, więc być może to ona wysłała list. Wpisz w wyszukiwarce "Rachel Abu", a dowiesz się, gdzie ją znajdziesz.
  • Idź do kawiarni, porozmawiaj z właścicielką na wszystkie tematy.
  • W notatniku w telefonie Rosy połącz ze sobą dwie informacje - skrót STP oraz to, że Tiffany pracowała dla agencji pracy tymczasowej. Rosa znajdzie w internecie namiary na agencję STP. Udaj się tam.
  • Spróbuj wyciągnąć od siedzącego przy biurku mężczyzny jakieś informacje - niestety będzie konsekwentnie odmawiał odpowiedzi na temat Tiffany i niejakiego Kena, o którym wspominała koleżanka zmarłej.
  • Wróć do mieszkania Tiffany i (jako Joey) zapytaj o agencję Sterling. Dziewczyna twierdzi, że zwolniono ją bez powodu.
  • Wróć do STP. Powiedz, że wiesz o tym, że Tiffany została wyrzucona z pracy. Mężczyzna dalej nie będzie zbyt rozmowny, boi się o reputację firmy. Wobec tego pokaż mu legitymację prasową zabraną z biura, w którym pracował Jeremy, a następnie użyj szantażu. Dostaniesz namiary do Kena.
  • Udaj się w dowolne miejsce. W wyszukiwarce wpisz "Ken Sharpe", zostanie dodana nowa lokacja. Udaj się tam.
  • Wejdź do studia i porozmawiaj z Kenem. Twierdzi, że nie pamięta żadnej Tiffany.
  • Przełącz się na ducha i idź przeszukać studio. Zajrzyj do szuflady biurka - coś tam majaczy, ale nie widać co, a tym razem nie ma możliwości wykorzystania świecącej wizytówki. Obejrzyj jeszcze fotografie na ścianie i wyjdź.
  • Przeczytaj notkę przyczepioną do drzwi po prawej stronie. W szufladzie, do której zaglądałeś, leży między innymi telefon jakiejś dziewczyny. Gdyby udało się zadzwonić na jego numer, Joey mógłby sprawdzić, co jeszcze leży w szufladzie.
  • Przeczytaj tabliczkę wiszącą obok drzwi. Jako Rosa poszukaj w internecie informacji na temat Gal Friday Publishing.
  • Zadzwoń pod znaleziony numer i przełącz się na ducha. Wejdź do studia i zajrzyj do szuflady, przeczytaj list od Tiffany.
  • Wróć do Rosy. Sterując nią, rozłącz się i wejdź raz jeszcze do studia. Zapytaj o list miłosny od dziewczyny, a następnie wyciągnij z niego całą historię.
  • Jako Joey udaj się do dziewczyny i porozmawiaj z nią o Kenie, o tym że ich romans jest skończony. Wspomnij o tym, jak go nazywała, dopiero wtedy zacznie ci wierzyć, ale i tak będzie chciała usłyszeć prawdę od Kena.
  • Podąż za Tiffany do studia. Poproś Kena o potwierdzenie, że jego związek z dziewczyną jest definitywnie skończony.
  • Gdy znajdziecie się na korytarzu, każ duchowi porozmawiać z Tiffany, a następnie "uwolnij" ją za pomocą krawata. Jeszcze dwie krótkie rozmowy i sprawę Tiffany możesz uznać za zakończoną.


    Jamie Graham

  • Rose nie może wejść do pokoju Jamie - drzwi otwierają się po wpisaniu kodu. Wobec tego niech Joey wejdzie do środka.
  • Przeczytaj notkę przyczepioną do drzwi: "Pamiętaj o Waterloo".
  • Bitwa pod Waterloo odbyła się w 1815 roku. Przełącz się na Rose i wklep tę datę, by otworzyć drzwi. Wejdź do pokoju.
  • Spróbuj uruchomić laptopa - niestety nie znasz hasła.
  • Obejrzyj rozkład zajęć - wisi na ścianie. Jedna z prowadzących zajęcia uczyła kiedyś Rosangelę.
  • Wpisz w wyszukiwarce nazwisko wykładowczyni - Elaine Appleton. Zadzwoń do niej. Dowiesz się, że Jamie nie żyje, że interesowała się głównie historią Środkowego Wschodu, a także że jej ulubionym miejscem był klub nocny Munray's. Użyj wyszukiwarki, by poznać adres klubu. Kobieta napomknie też, że była przesłuchiwana w sprawie śmierci dziewczyny przez Durkina - zapamiętaj to.
  • Zanim wyjdziesz, rozejrzyj się po pokoju. Obejrzyj plakat i zapamiętaj nazwę zespołu - Epileptic Fish.
  • Udaj się do klubu nocnego. Rosa może spróbować zagadywać do ludzi, ale wszyscy ją zignorują. Wobec tego przełącz się na jej partnera.
  • Idź na górę, do strefy dla VIP-ów. Znajdziesz tam naszą zagubioną duszyczkę.
  • Porozmawiaj z Jamie, początkowo będzie to szło bardzo opornie. Zaproś ją do tańca - odmówi, bo nie odpowiada jej muzyka. Dowiesz się tylko, że jej pies wabi się Benji.
  • Pamiętasz ogłoszenie, które wisiało w bloku Tiffany? "Ustawianie imienia psa jako hasła do komputera nie jest najlepszym pomysłem"... Wróć do mieszkania Jamie i uruchom jej sprzęt, wpisując hasło "benji". Przeczytaj wszystkie wiadomości. Dowiesz się między innymi, że niejaki Seb, który prawdopodobnie był zakochany w Jamie, co wieczór przychodzi do Munray's. Jeśli go znajdziesz, może dowiesz się czegoś na temat dziewczyny. Ponadto zapamiętaj, że rodzice Jamie mieszkają na zachód od Illinois oraz że ma koleżankę w Matoon.
  • Wróć do klubu nocnego i, kierując Rosą, zagadaj do blondyna opartego o sofę (zwróć się do niego po imieniu). Porozmawiaj z nim na każdy temat. Chłopak twierdzi, że Jamie była uzależniona od narkotyków.
  • Pora skonfrontować to, czego się dowiedziałeś z informacjami, które zebrała policja. Udaj się w jakieś cichsze miejsce (obojętnie gdzie, w klubie Rosa nie będzie w stanie rozmawiać przez telefon). Zadzwoń do Durkina, zapytaj się o Jamie i umów się na spotkanie w kawiarni. Jedź tam.
  • Pogawędź z detektywem, nagabuj go aż w końcu obieca ci wysłać raport koronera.
  • Jedź do klubu. Przeczytaj raport koronera (w telefonie) i porównaj go z tym, co mówił Seb na temat uzależnienia od narkotyków. Najwyraźniej kłamał, bo w krwi nie było śladu podejrzanych substancji.
  • Powiedz Sebowi, że według raportu dziewczyna była czysta. Stwierdzi, że rozpaczliwie chciała imponować innym. Ważną informacją, którą powinieneś zapamiętać, jest to, że czytała Ashblessa. Sprawdź w internecie, jakie jego dzieło jest najbardziej popularne - to Anubis at the gate.
  • Pora ponownie zająć się dziewczyną. Podejdź do panelu przy wejściu do strefy dla VIP-ów. Wpisz w wyszukiwarkę utworów nazwę ulubionego zespołu Jamie - Epileptic Fish.
  • Przełącz się na ducha i wejdź do strefy dla VIP-ów. Poproś Jamie do tańca.
  • Wypytaj ją o zainteresowania. Musisz sprawić, że uwierzy, że jesteście pokrewnymi duszami.
  • Gdy zapyta, co studiowałeś, odpowiedz, że historię Środkowego Wschodu.
  • Na pytanie o sposób spędzania wolnego czasu odpowiedz, że czytasz książki Ashblessa, a twoja ulubiona to Anubis at the gate.
  • Jako rodzinne strony wskaż zachód, Illinois, Matoon.
  • Gdy Jamie uzna, że naprawdę wiele was łączy, zaprosi cię do swojego pokoju. Idź tam zatem.
  • Krótka rozmowa, przejście na drugą stronę - sprawę Jamie można uznać za zakończoną.


    Finał

  • Wiesz już na pewno, że obie dziewczyny nie żyją i że w ich śmierć zamieszany był Gavin. Idź z tą informacją do Lisy.
  • Zadzwoń do drzwi. Powiedz o śmierci Jamie i Tiffany i o Gavinie. Lisa wpuści cię do środka. Zgodzi się zaaranżować spotkanie z Gavinem, ale za kilka dni.
  • Gdy wyjdziesz na zewnątrz, czeka cię niespodzianka - mężczyzna, którego poszukujesz, pofatygował się do ciebie osobiście. Krótka "rozmowa" i Rosa obudzi się przywiązana do krzesła. Musisz ją uwolnić.
  • Sterując Joeyem, zdmuchnij na podłogę słoik. Następnie użyj na Rosangeli krawata i spróbuj pociągnąć ją w prawo. Niestety, za drzwiami jest Lisa, która wszystko słyszy.
  • Wyjdź z pomieszczenia. Zignoruj Lisę i zejdź na parter. Kliknij na Gavina, by podsłuchać jego rozmowę telefoniczną. Gdy skończy, wróć do Rosy.
  • Przełącz się na Rosę. Kliknij na drzwi, by krzyknąć do Lisy. Powiedz, że Gavin zamierza ją zabić. Gdy zapyta co robić, spytaj czy jest stąd inne wyjście.
  • Gdy Lisa ucieknie, przełącz na Joeya. Podaj Rosie krawat. Przesuń jej krzesło 2x w prawo i raz do tyłu.
  • Znów przełącz się na Rosę. Złap kawałek szkła i użyj go, by przeciąć więzy. Wyjdź z pokoju.
  • Gavina nie tak łatwo przechytrzyć. Porozmawiaj z nim.
  • Po skończonej "pogawędce" przełącz się na Joeya. Zejdź na parter, do pierwszego pomieszczenia. Porozmawiaj z duchem Lisy. Gdy wspomnisz o Dannym, powie że nie może o nim mówić, bo to od niego wszystko się zaczęło.
  • Przejdź do salonu. Zdmuchnij ze stołu zdjęcie Danny'ego, dmuchnij raz jeszcze, by trafiło do pokoju, w którym jest Lisa.
  • Powiedz Lisie o zdjęciu. Porozmawiajcie, po chwili do kobiety dotrze, że została zabita.
  • Przejdziecie do salonu, gdzie odbędzie się krótka scenka. Cóż, Joey pomagał zmarłym odchodzić w zaświaty, a teraz sam tam trafił i dobrze byłoby się stamtąd wydostać.
  • "Idź" w prawo. Porozmawiaj z Madeline. Gdy skończycie, daj jej krawat, który łączy Joeya ze światem żywych.
  • Wróciłeś do naszego świata. Rozmawiaj z Lisą, aż w końcu zniknie.
  • Musisz przekonać Rosę, by nie dała się ogłupić Gavinowi. Porozmawiaj z nią na temat czterech ofiar. Wybieraj najbardziej negatywne opcje:
  • Na temat Jeremy'ego: "Yeah, good riddance".
  • Na temat Jamie: "You're nobody".
  • Na temat Penelope: "Not a damn thing".
  • Na temat Tiffany: "You are no better".
  • Gdy Lisa i Gavin zaczną walkę, użyj na nich krawata.
  • Jeszcze dwie rozmowy i możesz obejrzeć zakończenie.
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Wróć do „The Blackwell: deception”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość