The Blackwell: convergence - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 891
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 17 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć: Kobieta

The Blackwell: convergence - solucja, poradnik

Postautor: vaapku » 21 listopada 2013, 19:46

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
vaapku



Początek


  • Drzwi są zamknięte, więc Rosa nie dostanie się do środka. Przełącz się na ducha i wejdź do pomieszczenia.
  • Na podłodze przy drzwiach leży jakiś mały przedmiot. Popatrz na niego (PPM), a następnie kliknij (LPM), by Joey dmuchnął weń.
  • Przełącz na Rosę. Użyj spinacza do papieru, by otworzyć drzwi.
  • Podejdź do biurka i zajrzyj do szuflady - znajdziesz notkę informującą o samobójstwie niejakiego Allena Reikena.
  • Ściągnij prześcieradło zasłaniające środkowe okno. Na zewnątrz widać jakąś postać.
  • Rosa nie wyjdzie na zewnątrz, w związku z tym Joey musi to zrobić. Każ mu wyjść przez okno.
  • Porozmawiaj z duchem Allena. Musisz wyciągnąć z niego informacje na temat powodów, dla których chce się zabić (a raczej już to zrobił). Wypytaj go o żonę. Powiedz, że przyszła z nim porozmawiać.
  • Gdy będziecie w środku, Rosa będzie udawać żonę Allena. Niech powie, że dobrze zrobiła, zostawiając go. Jeśli wybierzesz inną odpowiedź i facet ponownie wyjdzie na gzyms, Joey musi znów do niego pójść i tym razem umówić go na randkę - w roli dziewczyny znów wystąpi Rosa. Niech powie mu, że jest beznadziejny.


    Śledztwo


  • Rosa wie, że powinna coś zrobić, ale nie pamięta co. Rzut oka na kalendarz i wszystko staje się jasna - obiecała swojej sąsiadce, że pojawi się na otwarciu galerii.
  • Wyjdź z mieszkania - okazuje się, że dziewczyna nie ma pojęcia, gdzie owa galeria się znajduje.
  • Wróć i wyszukaj w komputerze adres - wpisz "Park gallery". Przy okazji możesz zalogować się na skrzynkę e-mailową Rosy (o tak, żeby poczytać jej wiadomości).
  • Idź do galerii. Porozmawiaj z Nishanti. Jej towarzyszka podobno zna jakąś historię o duchu. Dostaniesz wizytówkę Monique - odwiedzisz ją jutro w pracy.
  • Skieruj się do wyjścia z galerii. Nishanti będzie chciała cię zatrzymać. Wybór należy do ciebie.
  • Rosa obudzi się w przejściu między światem żywych i martwych. Idź w stronę portalu - pojawi się duch, odezwie się tajemniczo i zniknie.
  • Gdy nastanie ranek, Rosa powinna odwiedzić Monique. Zanim wyjdziesz, obejrzyj najpierw jej wizytówkę, by wiedzieć, gdzie iść.
  • Porozmawiaj z kobietą. Zyskasz dostęp do nowego miejsca - mostu gotyckiego idź tam.
  • Spróbuj porozmawiać z przechadzającym się po parku duchem. To bez wątpienia aktor, który przygotowuje się do roli - czyli Frank Lyons, o którym mówiła Monique. Możesz próbować się z nim dogadać, ale w pewnym momencie żadna z dostępnych kwestii nie zadowoli Franka - musisz skombinować scenariusz filmu, w którym aktor miał zagrać.
  • Przełącz się na Joeya, niech on także spróbuje wyciągnąć coś z Franka. Duchowi pójdzie lepiej, dowiesz się, że aktor przygotowuje się do roli, facet wspomni też o miejscu zwanym Minetta, gdzie podobno często bywa.
  • Wróć do mieszkania. Znajdź w internecie adres Minetty. Udaj się tam.
  • Zapytaj barmana o Franka - kojarzy go, ale nigdy nie przychodził do baru.
  • Wróć na most. Przełącz na Joeya i porozmawiaj z duchem - powiedz mu, że byłeś w barze Minetta. Zacznie się dziwnie zachowywać, wspomni o facecie, który nazywa się Joe Gould.
  • Idź do mieszkania Rosy i wklep w wyszukiwarkę wspomniane nazwisko.
  • Ponownie odwiedź Minettę i zapytaj o Goulda. Obejrzyj jego portret.
  • Idź do Monique. Powinieneś dowiedzieć się od niej, że jej firma wynajmowała dla Franka mieszkanie. Niestety nie zechce ci podać adresu.
  • Przez okno powinien wskoczyć kot - należał do Franka. Niech Rosa do niego podejdzie - będzie agresywny. Wobec tego przełącz się na Joeya, niech on spróbuje zbliżyć się do zwierzaka. Gdy będzie go głaskał, znów przełącz na Rosę i kliknij na kota - kobieta przeczyta adres na obroży.
  • Idź do mieszkania Franka. Jest zamknięte, więc do środka musi wejść Joey. Niech przeczyta scenariusz - leży na stole.
  • Wyjdź z mieszkania i udaj się w okolice mostu. Rosa musi odegrać scenę z filmu. Wybieraj opcje:

    1. Ask how he knew.
    2. Tell him he's death.
    3. You aren't going.
    4. Repeat yourself.
    5. Tom.

  • Po skończonej "scenie" porozmawiaj z Frankiem, w końcu się zorientuje, że od jakiegoś czasu jest martwy. Gorzej, że po chwili okaże się, że facet wcale nie zmarł na atak serca.
  • Na kolejne wydarzenia nie będziesz mieć wpływu. Gdy Rosa obudzi się w barze, raz jeszcze obejrzyj portret Goulda.
  • Rano Joey powie Rosie, że w galerii widział obraz przedstawiający Hrabinę - ducha, który zaatakował ich w parku. Idźcie do galerii, by obejrzeć ten obraz.
  • Popatrzcie na malowidło - zwróć uwagę na latarnię w tle.
  • Porozmawiaj z Josie na wszystkie tematy. Dowiesz się więcej o latarni , że autor obrazów prawdopodobnie dodaje sobie odwagi, pijąc w jakimś lokalu i że galeria została otwarta dzięki wsparciu fundacji braci Meltzerów.
  • Idź do Minetty, zastaniesz tam autora obrazów. Pogadaj z nim na wszystkie tematy, podczas rozmowy powinno paść nazwisko Mitchell. Mężczyzna nie chce nic powiedzieć na temat obrazu przedstawiającego Hrabinę - nie póki jest trzeźwy.
  • Odwiedź Monique i porozmawiaj z nią o prawdziwej przyczynie śmierci aktora - początkowo nie będzie chciała powiedzieć prawdy.
  • Idź do mieszkania. Znajdź namiary na fundację Meltzerów (Meltzer foundation). Odwiedź ich biuro.
  • Pogadaj z Paulem. W trakcie rozmowy powinno ponownie paść nazwisko Mitchell. Gdy skończysz i Rosa opuści pomieszczenie, niech Joey zostanie i podsłucha, o czym rozmawiają bracia.
  • Podejdź do modemu - internet padł. Po chwili się odsuń - znów działa. Poznasz hasło do skrzynki Paula - Tennis53.
  • Wróć do mieszkania. Zaloguj się na pocztę Paula, login to: Paulm (jest na wizytówce, którą dostała Rosa). Przeczytaj wiadomości.
  • Idź do galerii. Claude jest już dostatecznie pijany, by rozmawiać o obrazie, rzecz w tym, że Rosa nie jest godna rozmawiać o sztuce - nie zna się na niej. By udowodnić, że jest inaczej, musisz wypowiedzieć się na temat trzech obrazów, do których podejdzie Claude. Wybieraj opcje:

    1. The hard lines in this painting are really provocative.
    2. Does this painting represent darkness in shadow?
    3. Why is one side so colorful and the other so dark?

  • Teraz Claude chętnie z tobą porozmawia - wyjdź za nim.
  • Wybieraj kolejne opcje aż pojawi się Hrabina i zabije mężczyznę.
  • Kolejna noc i kolejne spotkanie z duchem.
  • Udaj się na wyspę Roosevelta. Spróbuj porozmawiać ze starszym panem, ale nie będzie rozmowny. Gdy wspomnisz o jego kubku, Rosa zapyta, co jest na nim napisane.
  • Przełącz się na Joeya i sprawdź, co jest na kubku - Gold Tech.
  • Wróć do domu. W internecie sprawdź, czymże jest ów Gold Tech.
  • Ponownie udaj się w okolice latarni i raz jeszcze porozmawiaj z mężczyzną - zapytaj, czy nazywa się Marty Goldwater. Teraz zechce odpowiedzieć na twoje pytania.
  • Idź do mieszkania. Wyszukaj informacje na temat Lazarus Technology - firmie, o której wspominał Goldwater.
  • Zadzwoń do firmy i wybierz opcję 1. Dowiesz się, że działania firmy sponsorowane są przez fundację Meltzerów.
  • Udaj się do galerii i porozmawiaj z Josie.
  • Idź do siedziby fundacji. Porozmawiaj z Paulem o wszystkim. Aktor, młody naukowiec i malarz - wszyscy zostali zamordowani i wszystkich można powiązać z działalnością fundacji.
  • Gdy Rose zostanie wyproszona, Joey wychyli głowę, by podsłuchać rozmowę. Dowiesz się, jak Paul nazywa Charlesa - Scooter. Wracaj do domu.
  • Jeśli uważnie czytałeś wiadomości na skrzynce Paula, wiesz, że hasło do konta Charlesa to przezwisko nadane mu w dzieciństwie przez brata. Wobec tego zaloguj się na jego skrzynkę. Login: Charlesm, hasło: Scooter. Nie ma tam żadnych wiadomości, są tylko nazwiska zamordowanych osób. Po krótkiej rozmowie z Joeyem na liście pojawi się nowe nazwisko: Rosangela Blackwell...
  • Kilka chwil później w pokoju pojawi się Hrabina. Joey chwilowo się nią zajmie, a Rosa niech wyjdzie z mieszkania i wejdzie do graciarni - środkowe drzwi.
  • Gdy duchy przeniosą się do mieszkania sąsiadki, ty wróć do swojego. Weź zdjęcie, które przechyliło się na ścianie. Pokaż je Hrabinie.
  • Wylądowaliście w przejściu między światami. Porozmawiaj z Madeline. Masz robotę do wykonania.
  • Wejdź do baru. Porozmawiaj z duchami. Gdy Gould pokaże ci swoje zapiski, zabierz spinacz do papieru.
  • Mitchell da Gouldowi papierosa pod warunkiem, że gaduła pójdzie gdzieś indziej - ale niestety nie mogą opuścić baru, a kuchnia jest zamknięta.
  • Użyj spinacza, by otworzyć drzwi do kuchni.
  • Otwórz środkowy piekarnik i porozmawiaj ze światłem - nie możesz go wyjąć, bo w piekarniku jest mu ciepło.
  • Do kuchni wejdzie Joe, ale zignoruj go i idź do Josepha, by dał ci papierosy - powiedz, że Gould poszedł sobie.
  • Wróć do kuchni. Daj Gouldowi papierosa. Jest tak uprzejmy, że się z tobą podzieli.
  • Użyj papierosa na światełku w piekarniku.
  • Wyjdź do głównej sali, a gdy Mitchell zniknie - opuść bar.
  • Po powrocie do świata żywych idź do fundacji Meltzerów.
  • Po chwili znajdziecie się na dachu, gdzie musicie ostatecznie pokonać Hrabinę. Daj jej papierosa ze światełkiem.
  • Podnieś krawat Joeya. Wyczaj moment, gdy Hrabina zamachnie się i wtedy złap ją krawatem.
  • Przełącz się na Joeya i popchnij Hrabinę.


Koniec
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Wróć do „The Blackwell: convergence”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość