The scoop - ocena użytkownika

Co myślisz o grze?

10. Idealna pod każdym względem
0
Brak głosów
9. Prawie doskonała
0
Brak głosów
8. Świetna z małymi niedociągnięciami
0
Brak głosów
7. Dobra, ale czegoś jej brakuje
0
Brak głosów
6. Mogłaby być troszkę lepsza
1
100%
5. Niczym specjalnym się nie wyróżnia
0
Brak głosów
4. Więcej wad niż zalet
0
Brak głosów
3. Mogło być jeszcze gorzej
0
Brak głosów
2. Kiepska, to mało powiedziane
0
Brak głosów
1. Szkoda pieniędzy i zachodu
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 1

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9489
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 87 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 109 razy
Płeć: Kobieta

The scoop - ocena użytkownika

Postautor: Urszula » 07 lutego 2013, 17:39

Obrazek

Mile widziane uzasadnienie oceny

qwerty
Publicysta
Posty: 1098
Rejestracja: 28 lutego 2012, 15:45
Otrzymał(a) podziękowania: 8 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: The Scoop - ocena użytkownika

Postautor: qwerty » 07 lutego 2013, 22:58

Jako dziennikarz poczytnego pisma musisz rozwiązać 2 sprawy kryminalne, które mogą - ale nie muszą - być ze sobą powiązane. Na rozwiązanie obu spraw masz 5 dni, w trakcie których zwiedzisz kawałek Wielkiej Brytanii, przesłuchasz podejrzanych, sprawdzisz alibi. Czas nie stoi w miejscu jak w innych grach. Każda czynność/rozmowa przesuwa do przodu wskazówki zegara. Nie raz dojdzie do sytuacji, w której przegapiasz jakąś ważną konwersację. Co ciekawe, postacie żyją własnym życiem, w różnych porach dnia są w innym miejscu: rano idą do pracy, w środku dnia pracują, wieczorem idą do pubu/baru, późnym wieczorem spać. Jeśli wtargniesz do domu delikwenta w nocy, niechybnie cię z niego wyrzuci (a przynajmniej nie będzie z tobą gadał). Do tego w mieście działa konkurencja, więc możesz podążać za ich własnym śledztwem.

Nie mam większych zastrzeżeń do gry. Jest dość przyjemną przygodówką detektywistyczną. Jedyne, co mi się nie podobało - i przez co zrobiłem sobie kilkutygodniową przerwę - jest miejscowy brak wskazówek, co robić dalej, kogo śledzić, gdzie szukać informacji. Co gorsze przedmioty, które trzeba wziąć, aby popchnąć akcję do przodu nie są widoczne na ekranie. Za każdym razem trzeba "przeczesywać" lokację (opcja Search) w nadziei, że może coś nowego się pojawiło (a chciałbym zauważyć, że ich liczba oscyluje w okolicach 90). Właśnie wskazówek sugerujących, że coś mogło się pojawić w jakimś miejscu najbardziej mi brakowało. Muzyka słyszalna jest tylko na ekranie tytułowym, przez resztę czasu towarzyszą graczowi efekty dźwiękowe, głównie kroków.

6+/10
Na tapecie:
Przygodówka: Space Bar / Professor Leyton and the Diabolical Box (NDS)
RPG: Final Fantasy (PSP) / Mass Effect 3
Taktyczna: Front Mission (SNES)
Survival Horror: Silent Hill
FPS: Half-Life 2: Episode 2
Akcja: Tokyo 42
Logiczna: Babel Tower


Wróć do „Scoop, The”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość