The Cat Lady – solucja, poradnik

Awatar użytkownika
ZenekZombie
Moderator
Posty: 2285
Rejestracja: 19 października 2014, 14:19
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634&p=30700#p30700
Podziękował(a): 47 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 45 razy
Płeć: Kobieta
Kontakt:

The Cat Lady – solucja, poradnik

Postautor: ZenekZombie » 04 kwietnia 2015, 16:51

Solucja w pdf

The Cat Lady – solucja
Autorka: ZenekZombie


Wszelkie prawa autorskie do solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!


Obrazek



Sterowanie:

←→ - poruszanie się
↓ - ekwipunek
↑ - interakcja
ENTER - zatwierdzenie
SPACJA - przewijanie dialogów
ESC - menu





Chapter 1 ‘HOUSE IN THE WOODS’

Znajdujesz się na polu. Idź w prawo, aż zobaczysz budynek. Spróbuj otworzyć drzwi, potrzebujesz klucza do kłódki.

Kontynuuj spacer w prawo, dalszą drogę zastawia karetka pogotowia. Drzwi karetki są zamknięte. Cofnij się trochę, aż usłyszysz hałas. Znowu podejdź do karetki. Przyjrzyj się ciału, w ustach znajdziesz klucz.

Wróć do budynku na polu. Znalezionym kluczem otwórz drzwi. W środku przyjrzyj się maszynie oraz zabitemu deską otworowi. Na razie nie możesz tu nic zrobić więc wyjdź z budynku i udaj się w lewo.

Obrazek


Zobaczysz jelenia, podążaj za nim aż dotrzesz do wiszącego ciała, przyjrzyj mu się. Zauważysz klucz na szyi, spróbuj go dosięgnąć. Niestety ciało wisi za wysoko. Obejrzyj linę, spróbuj ją rozwiązać. Spróbuj otworzyć drzwi, są zaryglowane.

Idź w prawo, aż zauważysz wronę, następnie udaj się w kierunku, w którym odleciała. Doprowadzi cię ona do jelenia. Wyjmij nóż i odrygluj drzwi. Nożem odetnij linę. Zabierz klucz do bramy z ciała.

Idź w prawo, aż dotrzesz do bramy, którą otworzysz kluczem. Podążaj dalej w prawo, aż natkniesz się na staruszkę. Porozmawiaj z nią (wybór opcji dialogowej powoduje jedynie inną reakcję). Wejdź za nią do domu. Przyjrzyj się obrazowi na ścianie, możesz spróbować go dotknąć. Znów porozmawiaj z dziwną staruszką.
Idź za nią do kolejnego pomieszczenia, porozmawiaj i wejdź za nią do następnego pokoju. Tam zabierz łom, leżący obok krzyża.

Obrazek


Znowu zwróć się do staruszki. Zgódź się na jej propozycje lub odmów. Automatycznie zostaniesz przeniesiony do pokoju. Wypytaj staruszkę o wszystkie dostępne tematy. Zdmuchnij świecę i wyjdź na zewnątrz.

Znajdziesz się w lokacji z jeleniem. Idź do budynku z dziwną maszyną. Łomem odłam deskę i włóż rękę w otwór. Biegnij w stronę drzwi, a następnie podejdź do dziwnej maszyny, ta włączy się, a drzwi się otworzą. Wyjdź z budynku i idź w prawo.

Obrazek


Osiągnięcia

Follow the Maggots: Zgódź się na warunki Królowej Czerwi.
I’ll Do It My Way: Odmów Królowej Czerwi.




Chapter 2 ‘SECOND FIRST BREATH’

Kiedy odzyskasz kontrolę nad Susan, przyjrzyj się opasce w ekwipunku. Podejdź do stojaka z rękawiczkami i weź kilka z nich. Wyjdź z pokoju i idź w prawo do toalety. Ktoś jest w środku. Idź w lewo, po drodze przeczytaj karty pacjentów wiszące przy drzwiach. W recepcji porozmawiaj z pielęgniarką, spróbuj zabrać wypis ze szpitala. Idź dalej w lewo, porozmawiaj ze strażnikami.

Wróć do toalety, wyjdzie z niej pacjentka. Porozmawiaj z nią, będzie chciała z tobą rozmawiać dopiero gdy podasz imię jej matki.
Wejdź do toalety. Z kosza wyjmij kubeczek na leki. Przeczytaj tabliczkę przy lustrze, przyjrzyj się lustru i zabierz jego kawałek. Puść ciepłą wodę i zaczekaj, aż na lustrze zaczną pojawiać się litery.

Obrazek


Włącz wtedy alarm, pojawi się pielęgniarka. Na jej pytanie odpowiedz, że masz zawroty głowy (‘I feel a bit woozy’). Dalej, bez względu jaką odpowiedź wybierzesz, i tak dostaniesz leki. Wyjdź z łazienki i idź do swojego pokoju. Tam połóż się na łóżku.

Obrazek


Po wybudzeniu wyjdź na korytarz i porozmawiaj z pacjentką. Podaj imię jej matki (Sheila). Zapytaj czy wymieni się z tobą opaską. Tak, pod warunkiem, że przyniesiesz jej leki.

Idź do toalety i ponownie włącz alarm. Znowu wybierz te same odpowiedzi. Gdy dostaniesz halucynacji, idź do recepcji, tam kawałkiem lustra dźgnij „czerwone serce” i do kubeczka po lekach wlej trochę „krwi”. Wróć do pokoju i połóż się na łóżku.

Obrazek


Przekaż pacjentce kubeczek z zawartością. Wymienicie się opaskami. W łazience do toalety wrzuć rękawiczki i spuść wodę. Zadzwoń po pielęgniarkę. Z recepcji zabierz wypis. Podejdź do strażników, wypuszczą cię.

Idź w stronę wyjścia aż trafisz na Doktora X.

Podążaj za Liz. Wejdź do windy. Na dachu, w rozmowie z Liz, wybierz takie odpowiedzi, jakie chcesz (Jeśli odpowiesz na 3 pytania prawidłowo, w późniejszym etapie będziesz mieć możliwość wyboru1). Prawidłowe odpowiedzi to:
1. Yeah, she smoked a cigarette & burned in bed
2. Stripper
3. On Valentine’s day

W teatrze przejdź na lewą stronę sceny, pociągnij za sznur. Przejdź w prawo i posłuchaj kruka. Idź dalej w prawo. Będziesz mieć dwoje drzwi do wyboru. Możesz zadać tylko 1 pytanie jednemu strażnikowi drzwi. Jeden zawsze kłamie, jeden mówi prawdę. Wybierając właściwe drzwi, otrzymasz nagrodę. Pytanie, które należy zadać, to: ‘Which door would the other doll point me to?’. Podświetlą się jedne drzwi. Należy przejść przez te niepodświetlone.

Ze stołu zabierz kwiaty i przejdź przez drzwi po prawej. W kolejnym pomieszczeniu zdmuchnij świecę.

Idź w prawo. Otwórz worek ze zwłokami. Obudzisz się w kolejnym pomieszczeniu.

Przeczytaj notatkę pożegnalną na ścianie. Zabierz żelazny pręt z ciała po prawej. Wyjdź z pomieszczenia i podnieś krzesło, otrzymasz jego nogę. Wejdź do pokoju po prawej. Z szafki zabierz ostrze piłki. Troszkę dalej znajdziesz mydło, które zwilż wodą z kranu. Wyjdź i idź dalej w prawo, natkniesz się na „Damę z Łasiczką”. Obejrzyj ją i zabierz głowę lalki. Kontynuuj w prawo. Z przybitego ciała wyjmij kolejny pręt. 1Jeśli odpowiedziałeś dobrze na pytania Liz, obok drzwi będzie leżał klucz, którymi je otworzysz. Będziesz mógł wtedy uciec z tego miejsca).

Wróć się teraz w lewo, aż dotrzesz do „Venus”. Użyj na obrazie mydła, a otrzymasz nakrętkę. Idź dalej w lewo. Otwórz szafkę obok „Dziewczyny z Perłą” i wyjmij z niej klucz.

Idź teraz do warsztatu obok „Mony Lisy”. Zabierz stamtąd śrubę i podejdź do stołu. Tam z zebranych przedmiotów stwórz maczugę i włócznię.
Wracaj na korytarz i idź w lewo. Po jakimś czasie zobaczysz doktorka. Zaatakuj go przy pomocy włóczni lub maczugi. Następnie rozwiąż dziewczynę. 

Osiągnięcia

I Listened: Odpowiedz prawidłowo na pytania Liz. Prawidłowe odpowiedzi to:
1. Yeah, she smoked a cigarette & burned in bed
2. Stripper
3. On Valentine’s day

The Great Reward: Wybierz właściwe drzwi. Zadaj pytanie: ‘Which door would the other doll point me to?’. Podświetlą się jedne drzwi. Należy przejść przez te niepodświetlone.
Sharp Scratch: Zakończ żywot doktora przy pomocy włóczni.
A Lady with a Mace: Zakończ żywot doktora przy pomocy maczugi.



Chapter 3 ‘RIVER’

Idź w lewo aż dojdziesz do sypialni Susan. Zauważ wiersze na biurku. Z torebki na szafce zabierz monety i papierosy. Wróć się do łazienki, po drodze otwórz drzwi do szafy i zabierz piłkę.

W łazience zapal światło i spróbuj wziąć prysznic. Wyjdź z mieszkania i wrzuć monety do licznika prądu. Idź wziąć prysznic.

Z balkonu zabierz kubek. Wracaj do kuchni. Napełnij czajnik wodą i ją zagotuj. Zrób kawę i dosyp do niej zabielacza do kawy, który jest w szafce (jeżeli użyjesz mleka z lodówki, kawę będzie trzeba zrobić od nowa). Z lodówki wyjmij burgera, którego odgrzej w mikrofalówce. Nastaw ją na 60 sekund i po odgrzaniu zjedz burgera. Z szafki wyjmij jedzenie dla kotów oraz zapałki i wyjdź z kuchni.

Zabierz kapelusz wiszący przy drzwiach i idź na balkon. Po drodze wejdź do dodatkowej sypialni i zabierz z niej koszulę. Na balkonie załóż koszulę, piłkę oraz kapelusz na stojak do prania, następnie podejdź w stronę wrony, a gdy ta odleci, zapal papierosa i wypij kawę.

Obrazek


Wejdź do sypialni i zagraj na pianinie, przywoła to koty. Idź na balkon i nasyp im jedzenia do miseczek. Wracaj do mieszkania.
Po chwili usłyszysz pukanie do drzwi. Idź i porozmawiaj z sąsiadem. 

Osiągnięcia

Unpreakable: W lewym dolnym rogu pojawią się dwa wskaźniki: czerwony i zielony. Nie wolno pozwolić, aby czerwony się zapełnił. W tym celu:
• Opłać licznik, zanim włączysz światła.
• Przyjrzyj się rachunkom, zanim sięgniesz do torebki.
• Obejrzyj burgera i nastaw mikrofalówkę na właściwy czas.
• Użyj zabielacza zamiast mleka.
• Zbierz wszystkie przedmioty potrzebne do zbudowania stracha i ustaw go, zanim pójdziesz na dymka.
Go *** Yourself: Powiedz Brianowi, żeby się odpier****.



Chapter 4 ‘BULLET FOR SUSAN’

Usłyszysz pukanie. Otwórz drzwi wejściowe i porozmawiaj z gościem. Zaprowadź ją do dodatkowej sypialni.

Jako Teacup. Strąć klatkę (musisz cofnąć się w lewo tak daleko jak się da i podbiec na drugi koniec klatki. Czynność wykonać należy parę razy). Wejdź do pomieszczenia po lewej, gdzie przetrzymywana jest Susan. Wskocz do dziury (pojawi się menu kontekstowe). Przejdź przez szyb, następnie przeskocz po szafkach i połknij klucz.

Obrazek


Deratyzator wejdzie do pomieszczenia. Wróć do pokoju z Susan (możesz przejść tylko gdy deratyzator trzyma broń skierowaną w dół) i wypluj klucz.

Jako Susan (ekran będzie cały czarny) idź w prawo aż będziesz mógł podnieść broń. Upuścisz ją, więc poszukaj jej na podłodze. Gdy ją odzyskasz, zastrzel się.

Obrazek


Znajdziesz się z powrotem w swoim mieszkaniu. Mitzi zasugeruje napicie się wina i poprosi o przyniesienie kieliszków i korkociągu. Korkociąg znajdziesz w szafce kuchennej, a kieliszki w gablocie w sypialni. Wróć z nimi do Mitzi i przekaż je jej. Obie panie pójdą na balkon porozmawiać. Wypytaj Mitzi na wszystkie tematy.

Dom szczurołapa: Przejdź do pomieszczenia po prawej, znajdziesz tam poskrom.

Obrazek

W kolejnym pomieszczeniu po prawej śpi szczurołap. Zakradnij się tam i obejrzyj dokładnie pokój, zauważ okienko, z którego dochodzi przeciąg. Wróć do poprzedniego pomieszczenia i wejdź po schodach na górę.

Wejdź do kuchni po lewej, zabierz nóż i kontynuuj do jadalni. W jadalni zdejmij ze ściany przekrzywiony obraz. W kolejnym pomieszczeniu automatycznie podniesiesz wybielacz.

Dom Susan: Wyjdź z mieszkania Susan i podejdź do vana, następnie spróbuj wrócić do mieszkania.

Dom szczurołapa:[/b] Zabierz z półki szmatkę. Drzwiami po prawej wyjdź na zewnątrz. W jednej z wanien zobaczysz[b] klucz. Wyjmij go przy pomocy poskromu. Podejdź do komórki i zajrzyj do środka (nie wchodź tam, bo będziesz musiał zaczynać od nowa). Wróć do holu.

Obrazek
Obrazek


Przy pomocy szmatki wykręć żarówkę, drugą znajdziesz obok drzwi prowadzących do piwnicy. Wejdź do pomieszczenia po prawej. Znajdziesz się w ciemnej bibliotece. Wkręć żarówki i spróbuj dodzwonić się do domu. Susan nie pamięta swojego numeru. Poszukaj książki telefonicznej i spróbuj jeszcze raz. Obejrzyj dokładnie telefon, będzie na nim widniał numer.

Obrazek

Wróć do holu i drzwiami po lewej wyjdź przed dom. Nożem poluzuj cegłę po lewej. Następnie kluczem otwórz bagażnik vana i zabierz maskę przeciwgazową. Cegłą wybij przednią szybę i zabierz telefon komórkowy. Obrazem zasłoń szybkę prowadzącą do piwnicy, zatrzymasz tak przeciąg.

Obrazek
Obrazek


Idź teraz do jadalni. Podejdź do stołu i zadzwoń do swoich porywaczy. NATYCHMIAST schowaj się pod stołem. Następnie idź do komórki i zabierz pestycydy. W drodze powrotnej znowu schowaj się pod stołem.

Idź teraz do pomieszczenia, w którym śpi szczurołap. Załóż maskę i do stojącego tam wiaderka wlej wybielacz i pestycydy.

Obrazek

Wróć teraz do komórki. 

Spoiler:


Osiągnięcia

Monster in the Fog: Po wyjściu przed dom szczurołapa idź w prawo aż wyskoczy achievement. Może to trochę zająć.
How Very Cleaver: Nie daj się zabić Gladys. Zdarza jej się przebywać w kuchni i komórce, więc uważaj.



Chapter 5 ‘SOME FLOWERS NEVER BEND TOWARDS THE SUN’

Podejdź do stolika i przy nim usiądź. Po kolei wybierz wszystkie opcje dialogowe. Usłyszysz pukanie, idź otworzyć drzwi.
Idź w lewo. Spróbuj otworzyć drzwi na końcu korytarza. Wróć się i ze stolika zabierz nóż, zbij nim lustro aby otrzymać kluczyk. Pociągnij za dźwignię w lustrze. Obok lustra leży maczuga. Zabierz ją. Maczugą zbij obie ściany blokujące drogę. Wejdź w uprzednio zamknięte drzwi.

Obrazek

Zdmuchnij jedną ze świec.

Wyjdź z budynku na molo. Idź molem aż trafisz na windę, po drodze zwróć uwagę na cyfry, jakie tworzą obiekty w oddali.

ObrazekObrazek

Wracaj do budynku. Wejdź w drzwi po lewej. Ustaw się tak, aby odbicie Susan było zwrócone ku potworowi i dźgnij go.

Obrazek

Następnie obejrzyj kłódkę na drzwiach po prawej i wprowadź kod 384. Wyjmij dźwignię tkwiącą w mechanizmie.

Obrazek

1. Włóż dźwignię w panel nr 1 i naciśnij na nią.
2. Włóż maczugę w panel nr 2 i naciśnij.
3. Wyjmij dźwignię z panelu 1., przełóż ją do 3. i naciśnij.
4. Wyjmij maczugę z panelu 2., przełóż do 4. i naciśnij
5. Wyjmij dźwignię z panelu 3., przełóż ją do 5. i naciśnij.

Idź do windy i zjedź na dół.

Wspomnienia Suzan Obejrzyj bukiet, przeczytaj liścik. Odbierz dzwoniący telefon. Kwiaty ukryj w pokoju Zoe (postaw je tam na szafce). Gdy wróci Eric, wyjmij kieliszki z gabloty w sypialni.

Teraźniejszość zagraj na pianinie. Podstaw Mitzi krzesło i podtrzymaj ją. 

Osiągnięcia

Nettles: Jako młoda Susan odbierz telefon. Bądź nieprzyjemna dla dzwoniącego. Wybierz odpowiedzi:
• It was just one dinner…
• It was just lipstick
• ….were like nettles



Chapter 6 ‘THE LEGEND OF CAT WIDOW’


Obrazek

Poproś Mitzi, aby otworzyła drzwi do mieszkania nr 3, zamek jest zbyt skomplikowany, więc zejdź na parter. Porozmawiaj ze sprzątającą tam kobietą. Powąchaj kwiatki, kiedy wazon stłucze się zabierz jego kawałek.

Idź na pierwsze piętro i przyjrzyj się sofie, z jej środka wyjmij flakonik z kozłkiem lekarskim. Poproś Mitzi, aby otworzyła drzwi do 3. W środku znajdziesz klucz francuski. W kolejnym pomieszczeniu zauważysz dziurę w suficie, a w niej figurkę. Na razie nie możesz jej dosięgnąć, więc wyjdź z mieszkania i udaj się na 3. piętro.

Kluczem odkręć korbę przy rowerze, a następnie zabierz szmatę z kaloryfera.

Zejdź na 1. piętro. Połóż szmatę na kaloryferze obok mieszkania nr 2, następnie polej ją kozłkiem.

Zejdź na dół i poskarż się na ujadającego psa. Gdy kobieta sobie pójdzie, zabierz miotłę, a następnie odsuń szafę sprzed drzwi do piwnicy. Zanim wejdziesz, poproś Mitzi, aby otworzyła skrzynkę na listy, w ten sposób otrzymasz list do Joe oraz list do Pauline, które przeczytaj.

Wejdź do piwnicy. Zabierz przedłużacz, następnie przy użyciu korby otwórz zsyp z węglem, obejrzyj puszkę z farbą oraz suknię.

Idź na pierwsze piętro, Mitzi automatycznie przeszuka mieszkanie nr 2. Wejdź do 1. i miotłą strąć figurkę. Potrząśnij nią, a gdy usłyszysz dźwięk - stłucz, w ten sposób otrzymasz klucz do mieszkania nr 3, do którego natychmiast się udaj.

W mieszkaniu nr 3 udaj się do pokoju z laptopem. Gdy zostaniesz sam, spróbuj wyjść na zewnątrz, otrzymasz klamkę do drzwi. Otwórz nią drzwi z napisem 666. Z toalety zabierz kabel do laptopa i wyjdź z łazienki.

Obrazek

‘Quiet Haven Hotel’: otwórz drzwi w kolejności 4, 1, 2, 3.

Po przejściu przez drzwi obejrzyj półkę na książki, większość z nich to dzieła Stephena Kinga. Podejdź do Joe i porozmawiaj z nim. Przyjrzyj się odciskom rąk na szafie oraz nad drzwiami, ważne jest, która ręka została odciśnięta.

Obrazek

Wejdź do pomieszczenia po lewej i porozmawiaj z kobietą przed lustrem. Wróć do głównego pomieszczenia i poszukaj na półce książki „Misery”, otwórz ją, a otrzymasz śrubokręt. Wróć do pomieszczenia z lustrami i otwórz śrubokrętem panel. Wciśnij przyciski w kolejności: prawy, prawy, lewy, prawy, prawy.
Wejdzie Joe. W zależności od twojej decyzji, scenka z Mitzi potoczy się trochę inaczej.

Porozmawiaj ze staruszkiem spod 5.

Wejdź na 4 piętro i zapukaj do drzwi nr 8 (musisz najpierw przeczytać list do Pauline). W mieszkaniu Pauline po pozbyciu się natrętnej opiekunki wejdź do sypialni i zabierz z łóżka nożyczki. Wyjdź na korytarz, wyłącz licznik prądu i przetnij nożyczkami kabel, następnie wróć do salonu. Jako Mitzi wejdź do sypialni i sprawdź laptopa Pauline. Wyjdź z mieszkania.

Poproś Mitzi, aby otworzyła drzwi do 7. Z salonu zabierz maskę hokejową. W drugim pokoju sprawdź laptopa i przerzuć przedłużacz przez okno. Idź do mieszkania nr 1 i tam podłącz przedłużacz do gniazdka. Wróć do 7, a Mitzi przeszuka komputer.

Zejdź do piwnicy. Śrubokrętem otwórz i zabierz puszkę z farbą. Zdejmij suknię ze stojaka i umaż ją w węglu. Odwieś suknię i dokonaj poprawek nożyczkami. Dalej będziesz mieć wpływ na historię o „Cat Widow”.

Osiągnięcia

You’re welcome: Wykonaj czynności w takiej kolejności:
1. Przeszukaj mieszkania 1, 2, 3 i 5.
2. Następnie załatw mieszkanie, odetnij prąd itd.
3. Gdy Jessie wyjdzie, włam się do jego mieszkania (7), zabierz maskę i wyjdź.
4. W piwnicy złóż kostium Cat Widow, i opowiedz jej historię (mieszkanie 6).
5. Wróć do mieszkania Jessiego i podepnij przedłużacz.
6. W mieszkaniu 1. wepnij przedłużacz do gniazdka.
7. Przeszukaj komputer Jessiego.



Chapter 7 ‘DON’T FEED THE TROLL’

Przyjrzyj się akwarium. Obejrzyj drzwi z tabliczkami. Wejdź do kuchni i po rozmowie zabierz pudełko.
Od tego momentu Twoje decyzje będą mieć wpływ na zakończenie historii, więc ZAPISZ GRĘ.
Otwórz pudełko. Zdecyduj teraz, komu oddasz maskę.

Oddałeś maskę Mitzi: Idź w prawo, aż spotkasz się z Królową Czerwi. Masz teraz wybór: zdmuchnąć lub nie jedną ze świeczek (ważne tylko przy odblokowaniu A Flower That Bent Towards The Sun). ZAPISZ GRĘ. Porozmawiaj z Mitzi i wejdźcie do pokoju Adama. Zdecydujesz teraz o jego losie. Możesz pozwolić go zabić lub namówić Mitzi do odłożenia broni.

Maskę ma Susan: Wyjdź z kuchni i podejdź do przeciwległej ściany. Zawróć w stronę kuchni, idź w prawo, aż spotkasz się z Królową Czerwi. Masz teraz wybór: zdmuchnąć lub nie jedną ze świeczek (ważne tylko przy odblokowaniu A Flower That Bent Towards The Sun). ZAPISZ GRĘ. Wejdź do pokoju Adama. Zdecydujesz teraz o jego losie. Możesz go zabić lub pozwolić mu żyć.

Osiągnięcia
Scared of Dying: Załóż sobie maskę przeciwgazową.
Revenge: Zabij Oko Adama.
Sacrifice: Oddaj maskę przeciwgazową Mitzi.
A Ruthless Killer: Pozwól Mitzi zabić Oko Adama.
I Care About You: Nie pozwól Mitzi zapić Oka Adama.

Istnieje jeszcze jedno ukryte zakończenie. Zapraszam do sekcji Osiągnięcia -> Decyzje podczas całej gry -> ] Flower That Bent Towards The Sun po porady jak je odblokować. 

Decyzje podczas całej gry
A Flower That Bent Towards The Sun:
  • Chapter 1: Odmów Królowej Czerwi.
  • Chapter 2: Odpowiedz prawidłowo na pytania Liz.
  • Chapter 2: Rozwiąż zagadkę Kruka i otrzymaj nagrodę.
  • Chapter 3: Nie doświadcz załamania.
  • Chapter 7:
    • Oddaj Mitzi maskę przeciwgazową.
    • Odmów zdmuchnięcia ostatniej świeczki.
    • Nie pozwól Mitzi zabić Oka Adama.


Gratuluję, ukończyłeś grę na 100%! :oklaski:
kontakt w sprawach forum: zenekzombie[at]przygodomania.pl
Filmy Youtube - link

Wróć do „Cat lady, The”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość