Wehikuł czasu - patch XP

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9232
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 81 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 102 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Urszula » 03 stycznia 2014, 19:16

Ustawiłaś w trybie zgodności z win 98 i wyłączyłaś zaawansowane usługi tekstowe?
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 905
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 9 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Emma » 03 stycznia 2014, 19:21

Tak Urszula, wszystko wg instrukcji. Te usługi tekstowe też

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9232
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 81 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 102 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Urszula » 03 stycznia 2014, 19:41

U mnie gra działa z normalną prędkością, muszę sprawdzić, czy gdzieś coś mozna zmienić.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 905
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 9 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Emma » 03 stycznia 2014, 20:43

Teraz, kiedy znowu odpaliłam grę kolejne zmiany. Tła ok, muzyka ok, głosy też, nawet chód i poruszanie się jest zachowane w normalnym tempie. To gdzie problem ? Wszystkie postacie znikają, łącznie z głównym bohaterem. czasem jak się gdzieś w kącie zaklinuje, to pojawia się na chwilę fragment konturów, ale o tym żeby pograć, nie ma mowy.

Obrazek

Ten czarny niby trójkącik to czubek jego głowy zwróconej na prawo...

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9232
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 81 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 102 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Urszula » 03 stycznia 2014, 20:58

A sprawdź jak będzie bez ustawiania trybu zgodności lub z odhaczeniem usług tekstowych. Sprawdzałam w tej chwili, czy włączenie przyspieszenia teksturownia AGP coś zmieniło, ale nie widzę żeby postać poruszała się wolniej. U mnie idzie w normalnym tempie.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
locarno
Przyjaciel forum
Posty: 59
Rejestracja: 11 lutego 2013, 13:25
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował(a): 14 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: locarno » 03 stycznia 2014, 21:16

U mnie też działa normalnie na laptopie z WIN XP oraz na stacjonarnym. Może masz zbyt zaawansowaną kartę graficzną ?
Właśnie ukończyłem: Aztec: Klątwa w sercu złotego miasta
Aktualnie gram: Dreamfall Chapters

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 905
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 9 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Emma » 03 stycznia 2014, 21:52

Odhaczyłam tryb zgodności i usługi tekstowe, ale jest tak samo niewidzialny, tylko znowu zaczął się poruszać z prędkością światła. Czego zresztą nie widać... :E

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9232
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 81 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 102 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Urszula » 03 stycznia 2014, 21:54

Wyłącz u siebie przyspieszenie AGP i zobacz, czy będzie poprawa.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
locarno
Przyjaciel forum
Posty: 59
Rejestracja: 11 lutego 2013, 13:25
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował(a): 14 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: locarno » 04 stycznia 2014, 17:03

Próbowałaś tego ?

1.Windows + R
2.Wpisz dxdiag i kliknij enter
3.Przejdź do zakładki ekran i wyłącz tam wszystkie przyspieszenia.

Może to pomoże.
Właśnie ukończyłem: Aztec: Klątwa w sercu złotego miasta
Aktualnie gram: Dreamfall Chapters

Awatar użytkownika
porfirion
Publicysta
Posty: 368
Rejestracja: 17 lutego 2014, 13:07
Podziękował(a): 27 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: porfirion » 17 lutego 2014, 13:51

Serdeczne dzięki za te wszystkie patche, jestem wniebowzięty (no, może przesadzam, ale naprawdę uradowany :) )

Azteca niedawno skończyłem i wszystko było świetnie i bez problemów. Wehikuł czasu też ruszył, jak trzeba (dopiero zacząłem, ale mam nadzieję, że problemów nie będzie), później będzie czas też na Odyseję :)

Mam takie malutkie, nieśmiałe pytanie: czy istnieje choć cień szansy, że ukaże się kiedyś także łatka do gry Arthur's Knights: Rycerze Króla Artura? (pokazuje taki sam błąd jak Aztec, Wehikuł, Odyseja, czy Egipt bez patchy) Wydaje mi się, że ta gra jest mniej znana niż inne gry Cryo (nawet nie ma tu na forum własnego działu), ale byłoby super, gdyby w nią też dało się zagrać :)


Aha, wybaczcie mały offtop od tematu patcha, tylko do samego Wehikułu czasu: czy ktoś z Was wie, czy da się jakoś (w miarę prostym sposobem) wyłączyć w grze dźwięki tła/otoczenia - np. kroki postaci itp.? Bo wyłączenie w opcjach dźwięku gry "natężenia efektów" ucisza tylko odgłosy przy klikaniu na opcje w menu, a odgłosy tła, kroki dalej słychać... Żadnej innej opcji do tego tam nie ma (tylko natężenie muzyki i głosów postaci)To w sumie drobiazg, więc jeśli by trzeba bardzo kombinować, to sobie odpuszczę, ale może po prostu coś przeoczyłem (albo u mnie jest jakiś błąd, że nie chcą się uciszyć?).
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element

Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9232
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 81 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 102 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Urszula » 17 lutego 2014, 17:41

W opcjach dźwięku w grze, możesz wyłączyć wszystkie odgłosy klikając na potencjometr u góry po prawej stronie (natężenie dźwięków).

Obrazek

Przed chwilką to sprawdziłam i nie mam odgłosów: chodzenia i innych odgłosów otoczenia.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Sir_Kiełbasa
Z Przygodą na Ty
Posty: 1945
Rejestracja: 01 sierpnia 2013, 18:46
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: Gothic 1 i 2, Lotus 3, Montezuma's Revenge, Red Baron, Sokoban, International Karate
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 18 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Sir_Kiełbasa » 17 lutego 2014, 17:56

A po co wyłączać dźwięki otoczenia :pytanie: Co innego muzyka.

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9232
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 81 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 102 razy
Płeć: Kobieta

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Urszula » 17 lutego 2014, 17:59

Tego nie wiem, ale o to pytał porfirion, więc mu odpisałam. :D
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
porfirion
Publicysta
Posty: 368
Rejestracja: 17 lutego 2014, 13:07
Podziękował(a): 27 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: porfirion » 17 lutego 2014, 18:24

Dzięki za szybką odpowiedź - cóż, to znaczy, że mam jakiś błąd, bo właśnie wskazany przez Ciebie potencjometr już wcześniej obniżyłem do zera, a kroki jak były, tak są... (manipulowanie nie miało chyba żadnego efektu, kroki zawsze były w takiej samej głośności) No nic, zobaczę czy zwykłe przeinstalowanie gry coś tu odblokuje, a jeśli nie, to dalsze kombinowania sobie odpuszczę.

A gwoli wyjaśnienia, dlaczego chciałem wyłączyć te odgłosy: chciałem móc nagrać próbki głosów postaci z gry w jak najlepszej jakości, bez odgłosów tła. Wyjaśnienie zapewne trochę dziwne i niewiele wyjaśnia ;) więc uprzedzając kolejne pytanie: mam takie hobby rozpoznawania aktorów z gier, przez pewien czas udzielałem się przy uzupełnianiu bazy w portalu Dubscore.pl (gra-aktor-rola w grze + próbka głosu postaci). A skoro ukazały się patche do Azteca, Wehikułu i Odysei, to chciałem je też wziąć "na warsztat" :)
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element

Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu

Awatar użytkownika
Sir_Kiełbasa
Z Przygodą na Ty
Posty: 1945
Rejestracja: 01 sierpnia 2013, 18:46
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: Gothic 1 i 2, Lotus 3, Montezuma's Revenge, Red Baron, Sokoban, International Karate
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 18 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: Sir_Kiełbasa » 17 lutego 2014, 18:27

porfirion pisze:A gwoli wyjaśnienia, dlaczego chciałem wyłączyć te odgłosy: chciałem móc nagrać próbki głosów postaci z gry w jak najlepszej jakości, bez odgłosów tła. Wyjaśnienie zapewne trochę dziwne i niewiele wyjaśnia ;)


W zupełności. Już myślałem, ze chciałeś tak grać. :D

maugosias
Posty: 2
Rejestracja: 15 listopada 2016, 11:45
Płeć: Nieokreślona

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: maugosias » 15 listopada 2016, 11:48

Dziękuję, u mnie działa i tona Win 7 Professional :-) Straciłam już nadzieję, że jeszcze kiedyś w to zagram, a tu taka niespodzianka :-)

maugosias
Posty: 2
Rejestracja: 15 listopada 2016, 11:45
Płeć: Nieokreślona

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: maugosias » 15 listopada 2016, 15:02

maugosias pisze:Dziękuję, u mnie działa i tona Win 7 Professional :-) Straciłam już nadzieję, że jeszcze kiedyś w to zagram, a tu taka niespodzianka :-)


PS Oczywiście włączam w trybie zgodności z wcześniejszą wersją systemu

moser
Posty: 1
Rejestracja: 16 marca 2017, 23:56
Płeć: Nieokreślona

Re: Wehikuł czasu - patch XP

Postautor: moser » 17 marca 2017, 00:14

lol o dziwo u mnie na Viście też działa!!!
Mam Dual core 2ghz i grafike nvidia 1gb i gra działa bez najmniejszych problemów.

Miałem problem z samą instalacją gry ale pomogło ustawienie zgodności setup.exe konkretnie na Win2000 (na 95/98/Xp wyskakiwał błąd). Później wystarczyło podmienić na plik z łatką i tyle. W pliku TimeQuake nie ustawiałem żadnej zgodności.

Jak byłem brzdącem grałem w to ale utknąłem na samym początku. Po 15 latach przypomniałem sobie o tej grze i teraz sobie właśnie do niej zasiadam. :)


Wróć do „Wehikuł czasu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość