3 czaszki Tolteków - solucja, poradnik, osiągnięcia

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10367
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 120 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 128 razy
Płeć: Kobieta

3 czaszki Tolteków - solucja, poradnik, osiągnięcia

Postautor: Urszula » 26 marca 2019, 22:26

3 czaszki Tolteków poradnik do gry

WSTĘP: Do zdobycia jest 16 osiągnięć o ile gramy uważnie, wszystkie same wpadną do worka. Gra niestety jest bardzo niestabilna. Zapis jest automatyczny po wciśnięciu klawisza Esc, używajcie go często, żeby nie trzeba było wracać w połowie do jej początku.

Kanion

• Rusz zwłoki, żeby je schować za wóz.
• Podejdź do mnicha i go zagadaj.
• Gdy zacznie biegać jak szalony, zabierz kilof.
• Użyj trzonka od kilofu na mnichu.
• Zabierz mnichowi habit.
• Wskocz na osiołka i jedź na lewo do klasztoru – zdobędziesz osiągnięcie „Donkey”.

Klasztor

• Porozmawiaj z żołnierzem, spróbuj wyłudzić od niego tytoń.
• Porozmawiaj na temat śpiącego rewolucjonisty oraz o klasztorze.
• Podejdź do śpiącego rewolucjonisty i spróbuj go obudzić.
• Przy pomocy mapy wróć do kanionu – zdobędziesz osiągnięcie „Map”.

Kanion

• Mnich już doszedł do siebie, więc porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.
• Dowiesz się, że śpiącego rewolucjonistę, może obudzić tylko mocna kawa.
• Mnich w przebraniu: potrzebuje kapelusza, gwiazdy i pistoletu.
• Zakończ rozmowę i udaj się ścieżką do miasta.

Miasto

• Wejdź do stajni i zaglądnij do bali, zdobędziesz śrubkę.

Obrazek

• Wejdź po drabinie i rusz znak z literą P.
• Zejdź na dół i zabierz znak.
• Skieruj się na lewo, aż zobaczysz studnię.
• Zaglądnij do studni, a potem z nią porozmawiaj.
• Idź za stajnią w lewo, a trafisz na główną ulicę.
• Wejdź do banku poproś o kredyt.
• Miń saloon i porozmawiaj z babcią, a dowiesz się, że potrzebuje nici.

Obrazek

• Idź do budynku obok banku, tam urzęduje zastępca szeryfa i z nim porozmawiaj.
• Przejdź do sklepu, porozmawiaj ze sklepikarzem i powiedz mu o niciachzdobyłeś osiągnięcie "Borrowing Groceries".
• Gdy sklepikarz opuści sklep, zabierz mu: marchewkę, cukier, krakersy, cygaro oraz kawę.
• Opuść sklep drugim wyjściem i sprawdź zawartość stojącej pod sklepem skrzynki, zdobędziesz drzewo.

Obrazek

• Teraz podejdź do wejścia do salonu.
• Nie zostaniesz wpuszczony, musisz porozmawiać z obibokiem i przekonać go, że powinieneś zostać wpuszczony do środka – zdobędziesz osiągnięcie "Looks Rude".
• Porozmawiaj również z Panią stojąca na balkonie.
• Po wejściu do salonu, porozmawiaj najpierw z szeryfem.
• Potem porozmawiaj z barmanem, ale tak, by wydobyć od niego pustą butelkę po whisky – sprawdza się opcja „wkładania do środka miniaturowego statku i metody jak to się robi”.
• Musisz również porozmawiać na temat kawy, aby dowiedzieć się, że zaginął zaparzacz.
• Na koniec porozmawiaj z bandytą, mówiąc, że jesteś z gazety, aby zdradził miejsce pobytu swojego szefa.
• Gdy dowiesz się, że szef śpi na górze, wejdź po schodach na piętro.
• Zaglądnij przez dziurkę od klucza w drzwiach po lewej stronie, a potem porozmawiaj z panienką pukając do drzwi po prawej.
• Z panienką wybieraj te opcje dialogowe, żeby się dowiedzieć, gdzie trzyma jej przyjaciółka pieniądze.
• Po załatwieniu wszystkiego w salonie, wyjdź na zewnątrz i sprawdź pusta butelkę w ekwipunku, a poznasz miejsce wytwórni whisky.

Obrazek

• Wróć do zastępcy szeryfa i pomóż w spisie, mówiąc że zaparzacz jest niepotrzebny, bo powinien być w salonie.
• Zabierz zaparzacz z półki.

Obrazek

• Idź teraz na wprost do kościoła.
• Porozmawiaj z proboszczem, a potem wejdź na zakrystię, gdzie spróbuj zwędzić kwit leżący na stole.

Obrazek

• Przejdź do stajni i daj osiołkowi marchewkę, w czasie gdy będzie jadł, zabierz mu kapelusz.
• W ekwipunku połącz zaparzacz z kawą i obok stacji kolejowej napełnij go wodą.
• Podejdź do drezyny i użyj na niej śrubki, naprawiona – zdobyłeś osiągnięcie "Trolley".
• Wejdź na stację i porozmawiaj z zawiadowcą, sprawdź telegram.
• Wskocz do drezyny i udaj się na cmentarz.

Cmentarz

• Z drzewa zabierz zwisającą linę.
• Daj papudze krakersy, a gdy będzie jadła zabierz ją.

Obrazek

• Przejdź na lewo i użyj kilofa na parceli.
• Wracaj do drezyny i wybierz kolejną lokację fort.

Wodospad

• Wybierz na mapie wodospad.
• Wejdź na górę, po prawej stronie wodospadu.
• Użyj liny na wystających skałach.

Obrazek

• Tunelem przejdź do krat, zobaczysz, w jakim jesteś miejscu.
• Opuść teren wodospadu i ponownie wskakuj do drezyny.
• Jedź teraz do fortu.

Fort

• Przed fortem porozmawiaj z maszynistą.
• Wejdź na teren fortu i porozmawiaj z oficerem.
• Idź na lewo, wejdziesz do kuchni, z której zabierz sos Tabasco.

Obrazek

• Możesz do kuchenki wsadzić drzewo, ale nie masz zapałek.
• Przejdź do pomieszczenia na wprost, drzwi zamknięte, ale popatrz przez okno.
• Przejdź dalej i wejdź do celi, porozmawiaj ze śpiącym sierżantem.
• Ostatnie drzwi po prawej prowadzą do pralni.
• Porozmawiaj z chińczykiem, a potem zabierz miskę ryżu.

Obrazek

• Opuść fort i udaj się do wioski Apaczów.

Wioska Apaczów

• Zabierz nóż wbity w ogrodzenie.
• Spróbuj porozmawiać z szamanem.
• Wejdź do namiotu z rozdarciem, zabierz ze środka: butelkę z zielonym napojem oraz świeczkę.
• Przejdź dalej porozmawiaj z Apaczem opierającym się o totem.

Obrazek

• Wejdź do namiotu w głębi ekranu i porozmawiaj z Apaczem na temat zbiorów muzealnych oraz złotej czaszki.
• Kolejny Apacz stoi przy wigwamie i nie wpuści do środka, póki nie dostanie gumy do żucia.
• Opuść więc wioskę Apaczów i jedź do lasu.

Las

• Przed chatką po prawej przy pomocy noża weź zdrap gumę do żucia z drzewa.

Obrazek

• Wejdź do chatki i porozmawiaj Tomem, poznasz składniki potrzebne do sporządzenia whisky.
• Zabierz wędkę stojącą pod ścianą.
• Opuść chatkę i użyj wędki na rzeczce, wyłowisz trąbkę.
• Po lewej stronie chatki wisi materiał, zabierz go.
• Wróć do wioski Apaczów.

Wioska Apaczów

• Podejdź do Apacza pilnującego wejścia.
• Daj Apaczowi gumę do żucia, a będziesz mógł wejść do środka.
• Jeśli zdobyłeś tytoń, wchodź do środka i wypal fajkę pokoju, w odpowiednim czasie zmieniając tytoń na lekki w fajce – zdobędziesz osiągnięcie "Peace Pipe".
• Jeśli nie masz tytoniu wróć do miasteczka.
• Idź do banku weź kredyt, a potem udaj się do klasztoru, żeby zakupić troszkę tytoniu.
• Gdy Apacze będą świętować, wróć do namiotu i spójrz do miski po środku, zabierz troszkę jęczmienia.
• Przejdź do namiotu w głębi ekranu – obok stoi koń i zabierz z kosza zapałki.
• Pojedź teraz na cmentarz.

Cmentarz

• W miejscu gdzie użyłeś kilofa rozsyp ziarno.
• Użyj zielonej butelki i zbierz jęczmień.

Obrazek

• Udaj się do fortu przy pomocy mapy.
• Za używanie mapy do szybkiego przemieszczania się między lokacjami – zdobędziesz osiągnięcie "Explorer".

Fort

• Przejdź w lewo i spójrz na klapę na górnym podeście nad kuchnią.

Obrazek

• Otwórz klapę i użyj wędki, a zdobędziesz dynamit.
• Podejdź do żołnierza pełniącego wartę i zapytaj go prawidłowy dźwięk hejnału do opuszczenia flagi na maszcie.
• Gdy odegrasz prawidłowy dźwięk, flaga zostanie opuszczona.
• Zabierz flagę i daj myjącemu się pułkownikowi.

Obrazek

• Wróć do kuchni: użyj na piecu drzewa, zapałek, a potem zagotuj kawę.
• Wyjdź z kuchni i udaj się pomieszczenia pułkownika.
• Użyj beczki, trafi na drezynę.

Obrazek

• Podnieś mokrą gąbkę i zabierz mundur.
• Idź do pralni oddaj mundur do prania i odbierz czysty.
• Przeszukaj mundur, a znajdziesz klucz.
• Wróć do kwatery pułkownika.
• Użyj na alarmie gąbki, a potem klucza na drzwiach.
• Opuść kwaterę pułkownika i wejdź do ostatnich drzwi po prawej.
• Porozmawiaj z sierżantem i Ligą antyalkoholową.

Obrazek

• Spójrz na tablicę pełną medali, opuść fort.
• Wracaj do miasta.

Miasto i destylarnia

• Napełnij beczkę wodą, dodaj jęczmień i cukier.
• Zatkaj beczkę znakiem z literką P i zawieź do destylarni.
• Po chwili znów jesteś w wiosce Apaczów.
• Użyj pustej butelki na beczce, a potem spróbuj zabrać złotą czaszkę.
• Po animacji opuść wioskę Apaczów i udaj się do miasta.

Miasto

• Udaj się do babci i poproś o naprawianie materiału.
• Wejdź do banku i zdobądź kredyt.
• Wejdź do kościoła, umieść świeczkę w kandelabrze i ją podpal.
• Użyj papugi na konfesjonale i poproś proboszcza o spowiedź.

Obrazek

• Gdy Anzelmo opuści zakrystię, wejdź do środka i zabierz kwit ze stołu oraz ze skrzyni pistolety.
• Sprawdź kwit w ekwipunku.
• Użyj habitu i pokaż kwit, jako barat Anzelmo – zdobędziesz osiągnięcie Costume.
• Porozmawiaj z kasjerem, a potem opuść bank.
• Idź do saloon i na piętrze użyj zielonej butelki, zejdź i zabierz stojące wiadro obok dekoracji.
• Opuść saloon i idź do studni.
• Użyj na studni wiadra, a uwolnisz pianistę.
• Idź do Kanionu.

Kanion i klasztor

• Porozmawiaj z generałem, a potem daj mu kapelusz i pistolety.
• Wypytaj go na temat gwiazdy, a potem udaj się do klasztoru.
• Użyj na śpiącym Meksykaninie kawy i tak porozmawiaj, żeby wyjawił ci miejsce kryjówki rewolucjonistów.

Obrazek

• Wróć do kanionu i za krzakami znajdziesz wejście do kryjówki.

Kryjówka rewolucjonistów

• Wejdź do kryjówki, zabierz leżące na środku karty.
• Wejdź na wieżę i porozmawiaj z zastępcą generała.
• Opuść kryjówkę i jedź do fortu.

Fort

• Idź do Ligi antyalkoholowej i daj sierżantowi butelkę.
• Opuść na chwilę pomieszczenie i wróć, sierżant pociąga zdrowo z butelki.
• Przejdź do kobiet i powiedz im o tym.
• Gdy opuszczą pomieszczenie odszukaj gwiazdy Meksyku i ją zabierz.
• Sprawdź gwiazdę w ekwipunku, a zdobędziesz korkociąg.
• Udaj się do wioski Apaczów i porozmawiaj z wodzem.
• Jedź do kanionu, aby generałowi oddać Gwiazdę.

Kanion

• Daj generałowi gwiazdę, a potem pokaż kryjówkę rewolucjonistów.
• Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy i przyłącz się do rewolucjonistów.
• W trakcie opracowywania strategii, zaproponuj atak z powietrza balonem, a potem powiedź o tajnym przejściu.
• Wróć do miasta.

Miasto

• Wejdź do kościoła i udaj się na dzwonnicę.
• Wskaż miejsce balkon, a bohater dostanie się po dachach do saloon.
• Wejdź do pierwszego pokoju i z szuflady zabierz książkę.

Obrazek

• W drugim pokoju zabierz obie poduszki.
• Na poduszkach użyj noża, zdobędziesz fałszywy pieniądz.
• Wróć do banku i ponownie użyj przebrania mnicha.
• Powiedź, że powiadomisz klientów o banku.
• Jako FF spróbuj zamknąć konto.
• Zejdź na dół i do kasy pancernej przymocuj dynamit, a potem go podpal - zdobyłeś osiągnięcie "Explosion".
• Wróć do banku i przy drugim okienku zgarnij gotówkę.
• Przejdź do studni i wyjmij z niej złotą czaszkę i stetoskopzdobyłeś osiągnięcie "Scull".
• Udaj się do fortu.

Fort

• Porozmawiaj ze strażnikiem pilnującym więźniów, a dowiesz się, że strażnik jest głodny.
• Wejdź do kuchni podpal drzewo, do miski wsyp ryż i polej sosem tabasco.
• Wyjdź z kuchni i użyj trójkąta by zawołać żołnierzy na posiłek.
• Udaj się do celi porozmawiaj z Apaczem, jest zamknięta.
• Wróć więc do miasta.

Miasto

• Wejdź do saloon i zagraj w karty z szeryfem.
• Użyj asy z fałszywym dolarem - zdobędziesz osiągnięcie "Win at Poke"r.
• Trafisz do więzienia.
• Przy nodze FF podnieś kamień i zdziel zastępcę szeryfa.

Obrazek

• Wyciągnij rzutkę z tyłka współwięźnia.
• Rzutką wydłub pierścień nad głową - zdobędziesz osiągnięcie Jail.
• Przejdź do stacji kolejowej i spójrz na wiatrak, gdy zacznie bardzo szybko się kręcić przestaw dźwignię przy semaforze, zawiadowca stacji zostanie na zewnątrz.
• Wejdź do stacji kliknij na telegraf, nie umiesz się nim obsługiwać.
• Spójrz na półkę z książkami, a znajdziesz podręcznik alfabetu Morse’a.

Obrazek

• Użyj telegrafu i opuść budynek.
• Udaj się ponownie do fortu.

Fort

• Użyj zdobyty klucz na drzwiach celi.
• Daj stetoskop Apaczowi.
• Wyjdź na zewnątrz i zagadaj pułkownika, udając żołnierza.
• Wejdź do kwatery pułkownika, zostaniesz nakryty na włamaniu do sejfu.
• Po animacji idź do miasta.

Miasto

• Wejdź do saloon i porozmawiaj z księdzem.
• Daj strój generała pułkownikowi, a sam udaj się do kryjówki rebeliantów.

Kryjówka rebeliantów

• Wyjaw cały plan generałowi, a rozpocznie się atak na klasztor – zdobędziesz osiągnięcie "Under Attack".

Klasztor

• Przejdź przez dziedziniec do drzwi po lewej stronie.
• W środku wejdź do pomieszczenia pierwszego po lewej.
• Zakręć sterem by podnieść kraty i zabierz kulę.

Obrazek

• Przejdź przez kolejne drzwi, a potem idź do tych w głębi korytarza.
• Wysuń półki po lewej stronie i wdrap się na górę.

Obrazek

• Połącz wąż z kranikiem beczki i wyjdź na zewnątrz.
• Użyj węża na oknie po stronie prawej.

Obrazek

• Zaglądnij przez okno i na stosie książek, gdzie są żołnierze użyj zapałek.
• Wróć na dziedziniec i przy pomocy liny wdrap się na armatę.
• Przestaw armatę, załaduj kulę i jeszcze raz ją przestaw.
• Po linie zejdź na dół.
• Przejdź do drzwi po prawej stronie.
• Podnieś zieloną książkę, leży obok schodów.

Obrazek

• W ekwipunku zaglądnij do książki, zdobędziesz klucz.
• Wejdź po kręconych schodach i otwórz drzwi do wyroczni.
• Po zawaleniu się ściany przejdź w prawo i pociągnij za szmatę.

Obrazek

• Przejdź w lewo i kliknij na symbol słońca, wróć i opuść wyrocznię.
• Po animacji powinieneś otrzymać jeszcze 3 osiągnięcia
• Zakończenie gry: "3 Skulls of the Toltecs"
• Z podniesienie wszystkich możliwych przedmiotów w grze - "All Items"
• Oraz za porozmawianie z każdą możliwą postacią "Chatterbox".

Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „3 czaszki Tolteków”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość