Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9490
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 87 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 109 razy
Płeć: Kobieta

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: Urszula » 01 listopada 2013, 14:14

domx pisze:[
Dzieki! Bedziemy sie starali wzniesc na wyzyny, ale przebicie mistrzow gatunku to karkolomne wyzwanie... wiec przyda nam sie sporo dopingu :)



Dopingu... czy kibiców, bo i jedno i drugie da się załatwić. :D
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Gocciana
Publicysta
Posty: 2562
Rejestracja: 03 stycznia 2012, 19:52
Lokalizacja: Małopolskie
Podziękował(a): 11 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć: Kobieta

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: Gocciana » 01 listopada 2013, 16:38

Ja już kibicuję i jakby co... dopingować będę :) Bo chociaż grafika 'Pana Naleśnika' jakoś mi nie pasi (przez jej pewną infantylność chyba), a o całej 'reszcie' gry niewiele wiem, to widzę w Was duuuży potencjał. Takich ludzi, nam - przygodomaniakom, w Polsce na gwałt potrzeba :tak:
Один человек сказал, всем нам улыбается смерть, мы лишь можем улыбнутся ей в ответ:-)

Awatar użytkownika
domx
Posty: 7
Rejestracja: 29 października 2013, 21:38
Płeć: Nieokreślona

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: domx » 19 listopada 2013, 15:45

Dopingu... czy kibiców, bo i jedno i drugie da się załatwić.


Kazde wsparcie jest dla nas bezcenne :)

Jakbyscie chcieli poczytac troche wiecej na nasz temat, to dzis goscimy na lamach Gamezilli http://gamezilla.komputerswiat.pl/publi ... onca-zycia

A tymczasem mam dla Was pytanie jako znawcow przygodowek. Mamy do podjecia decyzje designerska przy Pancake'u w kontekscie funkcji "przygladania sie" przedmiotom w grze. W niektorych przygodowkach mamy tekstowy lub piktograficzny przycisk Look at i po zaznaczeniu obiektu w grze bohater wyglasza jakas wypowiedz na temat tego obiektu. W innych grach bywa tak, ze pierwsza dostepna interakcja z przedmiotem to taki look at z komentarzem, natomiast po jego wygloszeniu zostaje on permanentnie zablokowany i pozniej mozna wykonac tylko i wylacznie inna interakcje np. uzycie czy wziecie przedmiotu.

Ktora opcja jest wedlug Was lepsza? Wielokrotna czy jednorazowa mozliwosc "podgladu" przedmiotu w swiecie gry?

Z gory dziekujemy i pozdrawiamy :)

Awatar użytkownika
twig
Przyjaciel forum
Posty: 1423
Rejestracja: 25 lutego 2012, 12:41
Podziękował(a): 18 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 32 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: twig » 19 listopada 2013, 16:00

Ja wolę, jeśli mogę przyglądać się hotspotom wielokrotnie (i jeśli komentarze są ciekawe, to nawet cieszę się, jeśli jest ich kilka przypisanych do jednego przedmiotu - pamięta ktoś krzesło w norce Wilbura w The Book of Unwritten Tales?). Za pierwszym razem można przypadkowo przewinąć tekst :D
Hurra i wciąż szukasz dziur
Gram: ---
Niedawno ukończyłem: Anna's Quest
W sprawach PrzygodoManii piszcie na twig(małpa)przygodomania(kropka)pl
Przygodomania - z miłości do przygodówek. Wszystko o przygodówkach: solucje, recenzje, galerie, łatki, zapisy z gier

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9490
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 87 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 109 razy
Płeć: Kobieta

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: Urszula » 19 listopada 2013, 16:31

Ten koń na końcu był najlepszy.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Scoffer
Publicysta
Posty: 714
Rejestracja: 28 lutego 2012, 14:37
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634#p1876
Lokalizacja: Giżycko/Warszawa
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowania: 3 razy
Płeć: Kobieta

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: Scoffer » 19 listopada 2013, 16:53

Dla mnie najwygodniejsze jest jak jednym przyciskiem myszy się ogląda (w nieskończoność), a drugim jakoś działa.
Wszystkie drogi przede mną!

Awatar użytkownika
kassiopestka
Publicysta
Posty: 3443
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 21:04
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://www.przygodomania.pl/forum/viewt ... 4&start=60
Podziękował(a): 92 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 28 razy
Płeć: Kobieta

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: kassiopestka » 20 listopada 2013, 16:10

Popieram Scoffer, jeśli chodzi o przyciski. Przeważnie PPM do oglądania, LPM do zbierania czy innych interakcji. Tak jest w Tajnych Aktach np. Mnie grafika nie odrzuciła, bo lubię kreskówkową, lubię infantylną, lubię nawet dziwnie wystylizowaną, nie cierpię realistycznej czy pseudorealistycznej.
Fajnie by było, jakby postacie były w 3D, bo płaskie jednak trącają myszką.
A dla mnie istotne pytanie, będą miały jakieś głosy czy tylko napisy i muzyczka w tle?
Zauważyłam, że bezgłosowe postacie robią jednak wrażenie takich trochę bez życia...

Tytuł jest świetny, jakbym zobaczyła w sklepie grę czy książkę pod takim tytułem, kupiłabym w ciemno. :D

Awatar użytkownika
Elum
Obserwator
Posty: 134
Rejestracja: 26 lutego 2012, 23:45
Płeć: Nieokreślona
Kontakt:

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: Elum » 20 listopada 2013, 16:57

kassiopestka pisze:Fajnie by było, jakby postacie były w 3D, bo płaskie jednak trącają myszką.

Pisałaś już w tej sprawie np. do Daedalic? Oni chyba o tym jeszcze nie wiedzą.

kassiopestka pisze:Zauważyłam, że bezgłosowe postacie robią jednak wrażenie takich trochę bez życia...

Byle nic na siłę. Od braku głosów o wiele gorsze są kiepskie głosy.

Awatar użytkownika
kassiopestka
Publicysta
Posty: 3443
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 21:04
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://www.przygodomania.pl/forum/viewt ... 4&start=60
Podziękował(a): 92 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 28 razy
Płeć: Kobieta

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: kassiopestka » 21 listopada 2013, 10:10

Przeczytałam wywiad i weszłam na waszą stronkę, panowie Roboty Dżentelmeni. :)
Ja jestem trochę ułomna technicznie, więc mogłam po prostu nie znaleźć, ale można poczytać ją też w PL? A jak nie, to przewidujecie taką opcję?

Awatar użytkownika
domx
Posty: 7
Rejestracja: 29 października 2013, 21:38
Płeć: Nieokreślona

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: domx » 02 grudnia 2013, 18:23

Dziękujemy za sugestie w sprawie oglądania otoczenia. W Pancake'u opcja ta będzie zawsze dostępna dla aktywnych hot spotów na PPM :)

ale można poczytać ją też w PL? A jak nie, to przewidujecie taką opcję?


Bez osoby zajmującej się tylko i wyłącznie stroną trudno byłoby nam prowadzić ją w paru językach, stąd narazie wybór angielskiego. Inaczej czas, który moglibysmy przeznaczyć na pracę przy grze spędzalibysmy tłumacząc posty :(

Docelowo na pewno dostępna będzie polska wersja statycznych stron (opisy gier, strony informacyjne).

Fajnie by było, jakby postacie były w 3D, bo płaskie jednak trącają myszką.


To oczywiscie kwestia stylu, ale nie jestesmy wielkimi fanami mieszania 2D z 3D. Jak będziemy robić trójwymiarową przygodówkę, to prawie na pewno wszystkie elementy będą 3D.

A dla mnie istotne pytanie, będą miały jakieś głosy czy tylko napisy i muzyczka w tle?
Zauważyłam, że bezgłosowe postacie robią jednak wrażenie takich trochę bez życia...


Narracja, prowadzona przez głównego bohatera w niektórych momentach gry będzie głosowa. Konwersacje w pierwszej wersji gry będą tylko tekstowe. Oczywiscie będzie także muzyka i inne efekty dźwiękowe. Planujemy zrobić wersję z pełnym VO, jesli gra się sprzeda i uzbieramy potrzebne na to fundusze.

Tytuł jest świetny, jakbym zobaczyła w sklepie grę czy książkę pod takim tytułem, kupiłabym w ciemno.


Cytujac klasyczna polska komedie "I o to chodzi i o to chodzi" :)
http://www.youtube.com/watch?v=Z8J_yzppjI8

Awatar użytkownika
domx
Posty: 7
Rejestracja: 29 października 2013, 21:38
Płeć: Nieokreślona

Re: Pan Naleśnik, czyli jak przestałem się martwić i cofnąłem się w czasie

Postautor: domx » 23 marca 2014, 18:53

Pozdrowienia dla forumowiczów!

Mamy sporo pracy przy Pancake'u, więc ostatnio niewiele się udzielałem, ale mam nadzieję, że zmieni się to niebawem. Tymczasem, jeśli ktoś nie miał okazji czytać informacji na naszej stronie, to chciałem potwierdzić, że premiera Pancake'a została nieco przesunięta, ze względu na sprawy techniczne - portujemy grę na inny silnik, aby można ją było wydać równolegle na różne platformy, w tym Windows, Mac, Linux i prawopodobnie Android oraz iOS. Prace idą wartko i dzięki temu będziemy mieli w najbliższych tygodniach odrobinę czasu na dzielenie się informacjami z Wami i innymi graczami, zainteresowanymi Naleśnikiem.

Jednocześnie chciałem pozdrowić koleżankę, która wczoraj na moim porannym, pyrkonowym wykładzie pytała mnie o datę premiery gry - wydaje mi się, że to jedna z forumowiczek :)


Wróć do „Gry wstrzymane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość