The visitor - solucja, poradnik

Dział z grami uruchamianym w przęglądarce internetowej
Awatar użytkownika
michal0308
Publicysta
Posty: 658
Rejestracja: 28 lutego 2012, 14:50
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://przygodomania.pl/forum/viewtopic ... 1869#p1869
Lokalizacja: Rzeszów ;)
Podziękował(a): 13 razy
Płeć: Mężczyzna

The visitor - solucja, poradnik

Postautor: michal0308 » 28 lutego 2012, 23:34

The Visitor – solucja



Wszelkie prawa do tej solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody zabronione.
michal_0308



The Visitor


Plansza 1


1. Naciskamy na gałąź drzewa – urwie się i wpadnie do wody. Naciskamy na nią ponownie – nasz robaczek przeskoczy na gałąź.
2. Klikamy na śpiącą żabę – obudzi się i pożre robaczka, jednak ten ją rozsadzi i nabierze cech żabich. Krew z żaby, która obryzgała drzewo przyciągnie robaczki, wychodzące z dziupli.
3. Naciskamy więc dziuplę w drzewie – ptak siedzący na konarze obok wędki podleci tam. Naciskamy więc na konar, a potem na wędkę, która wskoczy na niego i zanurzy żyłkę w wodzie.
4. Klikamy na kamień w wodzie, na którym przylecieliśmy na animacji wstępnej – zanurzy się i w wodzie zobaczymy cień płynącej w stronę wędki ryby.
5. Naciskamy więc na naszego robaczka-żabę, który wskakuje na koniec wędki. Teraz klikamy 5x na kołowrotek – robak zostanie wystrzelony w kierunku zarysowanego w tle domu jak z katapulty.


Plansza 2a


1. Lądujemy na parapecie okna. Naciskamy klamkę drzwi, lecz przed skokiem na nią powstrzymuje nas kot. Klikamy więc na pajęczynę – pojawia się pająk, ale znika, nie interesując zbytnio kota. Klikamy w takim razie leżący na ziemi ogryzek – nasz robaczek zjada go i wymiotuje na trawę z pajęczyną. To powoduje wzlot much i pojawienie się trzęsącego się pająka. Zwabia to kota, odwracając jego uwagę od nas.
2. Naciskamy ponownie na klamkę – robaczek skacze na nią, ale jest za słaby, by otworzyć drzwi; upada na ziemię. Naciskamy więc na dziurę w ścianie domu.
3. Kot odwraca się w naszą stronę. W prawym górnym rogu ekranu widzimy cień(żółta strzałka na screenie). Naciskamy go – robaczek językiem przyciągnie gałąź drzewa, co odwróci uwagę kota. Robaczek wchodzi do dziury w ścianie.

Plansza 2b


1. Mamy tutaj rury i pokrętła w czterech kolorach. Żeby wydostać się stąd, musimy nacisnąć kolejno: 2x pokrętło czerwone, 1x pokrętło żółte(jak na screenie). Znajdujemy się ponownie na parapecie.

Plansza 2a – ciąg dalszy


1. Kotek jednak zajęty jest szukaniem nas w dolnej dziurze. Naciskamy więc na jego odbyt. Robaczek wchodzi i rozsadza kota od środka. Nabieramy cech kocich.
2. Naciskamy na klamkę – teraz już mamy wystarczającą ilość siły, by otworzyć drzwi. Wchodzimy do środka.

Plansza 3


1. Naciskamy na pokrywkę sokowirówki(czerwona strzałka na screenie), bierzemy z koszyka na lodówce jedną pomarańczę – wpada do urządzenia do produkcji soku. Naciskamy włącznik na sokowirówce(żółta strzałka na screenie).
2. Zdejmujemy pokrywkę, co powoduje rozbryzgiwanie się soku i odwrócenie na moment uwagi kobiety. Teraz szybko musimy wykonać trzy czynności(podane numerkami na screenie; nie muszą być akurat w takiej kolejności, choć nóż zawsze po szufladzie):

1) Otwieramy pierwszą od góry szufladę.
2) Naciskamy na nóż.
3) Naciskamy na kran.

3. Kobieta zginie, a my klikamy 2x przycisk oznaczony żółtą strzałką na screenie. Odpadnie kratka wentylacyjna nad lodówką, umożliwiając nam przejście(jako, że pod drzwiami czyha pies i nie da rady się prześlizgnąć).
4. Naciskamy na naszego robaczka, a następnie na żarówkę(niebieska strzałka na screenie) i potem na szyb wentylacyjny. Dostajemy się do następnego pomieszczenia.

Plansza 4


1. Naciskamy na kratkę wentylacyjną. Następnie na rybę w akwarium – zjada nas, lecz rozsadzamy ją i nabieramy cech rybich.
2. Klikamy na klatkę z ptakiem – drzwiczki otwierają się i ptak ucieka na barierkę górnego łóżka. Naciskamy więc na naszego robaczka-rybę, który wyskakuje z akwarium na podłogę, przewracając puszkę z karmą i rozsypując jej zawartość.
3. Próby złapania ptaka, poprzez naciśnięcie go(robaczek wysunie swój długaśny język), spełzają na panewce – wzlatuje do góry, lecz zaraz ponownie wraca na miejsce. Klikamy więc na stertę ubrań obok łóżka, żeby się schować – ptak zlatuje do rozsypanej karmy i zaczyna jeść. Wtedy naciskamy na niego i pożarłszy go, nabieramy cech ptasich. Kliknąwszy na stertę ubrań, wzlatujemy spod niej do góry.
4. Naciskamy chłopca śpiącego na górnym łóżku – robak-ptak wleci mu do środka przez otwarte usta i rozsadzi go. Chłopak na dole budzi się ze strachem w oczach. Klikamy na naszego robaczka, który teraz przybrał dziwny kształt, i tym samym zeskakujemy na ziemię, pod dolne łóżko. Naciskamy na drugiego chłopaka – zostaje przedziurawiony łapą robaka przez łóżko.

Plansza 5 – finałowa


Mamy tutaj najprawdopodobniej trzy sposoby na zwycięstwo(a przynajmniej tyle ja znam ;]).

Sposób I


Jest chyba najpopularniejszy, bo nie trzeba właściwie nic robić, by go zobaczyć. Można chwilę poczekać, a przez drzwi wpadnie nasz robaczek-hybryda i pożre połowę głowy ostatniego chłopca, a następnie ucieknie przez okno. Można też wykonywać czynności zdążające do ujrzenia innych sposobów wygranej, ale pomyliwszy się w którymś miejscu w kolejności, niestety, ujrzymy to samo zakończenie ;].

Sposób II


Kolejność jest dodatkowo zaznaczona na screenach numerkami:
1. Zamykamy drzwi.
2. Naciskamy na papier toaletowy.
3. Potem na muszlę klozetową.
4. Następnie na spłuczkę.
5. Na kurek wanny, bliższy prawemu dolnemu rogowi ekranu.
Czynności 2, 3, 4 można wykonać naprzemiennie z czynnością 5.
6. Otwieramy prawe drzwiczki szafki.
7. Bierzemy do ręki suszarkę.
8. W tym momencie potwór wpada przez drzwi, lecz poślizguje się. My wkładamy wtyczkę do kontaktu, naciskając na kontakt.
9. Naciskamy na potwora.

Sposób III


Powtarzamy wszystkie czynności ze sposobu I aż do 8 włącznie. Kolejność reszty jest dodatkowo zaznaczona na screenach poniżej numerkami:
9. Naciskamy na kran umywalki nad szafką.
10. Następnie na wodę, która się doń nalała – spowoduje to otwarcie się drugich drzwiczek szafki.
11. Ze środka wyjmujemy pistolet.
12. Naciskamy na pistolet 3x, strzelając, a potem kolejne 2x, dobijając stwora.

KONIEC
Obecnie: Gram w: W planach GTA lub Bugs.
Niedawno: Ukończyłem: Simon the Sorcerer 4 po raz drugi.

Wróć do „Gry online”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość