MI 2: LeChuck's revenge - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9490
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 87 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 109 razy
Płeć: Kobieta

MI 2: LeChuck's revenge - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 30 czerwca 2014, 22:36

Zapisy z gry

Solucja w pdf


Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula




Rozdział I - The Largo Embargo


  • Spróbuj przejść przez most – masz spotkanie z Largo.
  • Spójrz na znak, zabierz łopatę i przejdź przez most.

Obrazek

  • W drugim domku znajdziesz kartografa – zabierz kartkę.
  • Odczekaj chwilkę i zabierz monokl (odkłada go na stół).

Obrazek

  • Przejdź w lewo i zejdź pod pokład, do baru.
  • Zapytaj barmana o Largo.
  • Gdy Largo splunie na ścianę, zabierz flegmę przy pomocy kartki.
  • Wróć przez mostek i idź prosto do widoku mapy.
  • Odszukaj na mapie bagna i udaj się tam.
  • Trumną podpłyń do czaszki.
  • Wejdź do czaszki i porozmawiaj z Voodu na temat Largo – dostaniesz przepis jak zrobić laleczkę Voodu.
  • Daj Lady flegmę i idź na cmentarz.
  • Wejdź na pagórek i odszukaj grób przodka Largo.

Obrazek

  • Użyj łopaty przed nagrobkiem, a znajdziesz kość.
  • Wróć do miasta.
  • Spróbuj wejść do kuchni – tylko dla pracowników.
  • Wyjdź na pokład, i do kuchni wskocz przez okno.
  • Zabierz ze stołu nóż u wyjdź z kuchni tą samą drogą.
  • Przejdź na drugi statek po lewej.

Obrazek

  • Użyj noża na sznurku aligatora.
  • Zabierz chrupki z miski aligatora.
  • Wejdź do pokoju Largo i zabierz tupecik.
  • Idź do pralni i pogadaj z właścicielem oraz piratami.
  • Wróć się do pierwszego budynku porozmawiaj ze stolarzem i kup pastę polerską.
  • Wróć do piratów.
  • Użyj pasty polerskiej na piracie.
  • Porozmawiaj z piratami i zabierz wiadro.
  • Wróć na mostek i na drogę.
  • W widoku mapy, idź na plażę i zabierz patyk.

Obrazek

  • Wróć do widoku mapy i skieruj się na bagna.
  • Napełnij wiadro błotem.
  • Wróć do pokoju Largo, zamknij drzwi i postaw wiadro z błotem na framudze, sam schowaj się za parawan.


Obrazek

  • Opuść pokój Largo.
  • Idź do pralni, pogadaj z właścicielem.
  • Wróć do pokoju Largo i z drzwi zabierz kwit do pralni.
  • Wróć do pralni i odbierz rzeczy Largo.
  • Wejdź do trumny i płyń nią w prawo do siedziby Voodoo Lady.
  • Podejdź do stolika z czaszką i zabierz sznurek.
  • Wejdź do Lady i daj jej wszystkie składniki potrzebne do zrobienia laleczki.
  • Wróć do miasteczka.
  • Idź do pokoju hotelowego i użyj na laleczce szpilek.
  • Kolejny raz idź do pralni.
  • Musisz złapać szczura przy pomocy kija, sznurka, skrzyneczki i chrupek.

Obrazek

  • Po złapaniu wyjmij zwierzaka ze skrzynki.
  • Idź do barowej kuchni przez okno i wrzuć szczura do garnka.
  • Wyjdź przez okno i wejdź do baru.
  • Poproś kucharza o jedzenie.
  • Przyjmij pracę w kuchni.
  • Opuść kuchnię przez okno i uciekaj z miasteczka.
  • Idź na półwysep.
  • Spróbuj wynająć statek.
  • Daj monokl zabrany kartografowi i zapytaj jeszcze raz o statek.

Rozdział II - Four Map Pieces


Statek

  • Zabierz karmę dla ptaków i idź do kapitana.


Obrazek

  • Wybierz wyspę, na którą chcesz dopłynąć.

Phatt Island

  • Jesteś w celi, spod materaca zabierz kij.

Obrazek

  • Kijem zabierz kość z sąsiedniej celi.
  • Kość daj psu i zabierz klucz.
  • Użyj klucza i opuść celę.
  • Zabierz z półki dwie koperty.
  • Sprawdź zawartość kopert w ekwipunku.
  • Po opuszczeniu więzienia idź do biblioteki.
  • Z latarni stojącej na stole zabierz soczewkę.

Obrazek

  • Sprawdź katalog książek.
  • Sprawdź katalog i wybierz opcję zapamiętania tytułu.
  • Podejdź do bibliotekarki załóż kartę i wybierz trzy książki: The Joy of Hex, Great Shipwrecks of our Century oraz dowolną.
  • Wróć na ulicę i wejdź w zaułek po lewej stronie biblioteki.
  • Idź za gościem, który grał w koło fortuny.
  • Podsłuchaj hasło, jakie podaje gość przed dużymi drzwiami.
  • Zapukaj do okienka i poproś o następną liczbę, jaka zostanie wylosowana.
  • Musisz wskazać ilość palców, jakie pokazuje osoba z okienka. Pokazuje zawsze dwa razy, ty zapamiętaj liczbę palców pokazanych poprzednim razem. Czyli: jeśli pokaże wpierw jeden palec, a potem cztery wybierasz odpowiedź jeden palec.
  • Po uzyskaniu informacji wróć do koła fortuny i zagraj.
  • Wybierz wygraną w postaci biletu na Imprezę.
  • Idź na pomost.
  • Porozmawiaj z wędkarzem i się z nim załóż, kto złapie większą rybę.
  • Idź do rezydencji gubernatora – widok mapy.
  • Porozmawiaj ze strażnikiem i żartem odciągnij go od schodów.
  • Idź na górę i wymień książkę u gubernatora.
  • Wróć na statek by popłynąć na Booty Island.

Booty Island

  • Wejdź do sklepu.
  • Zabierz: róg, znak na ścianie oraz piłę.
  • W miejscu znaku jest hak, na którym powieś karmę dla ptaków.
  • Kup lustro i spróbuj kupić mapę jest za droga.
  • Porozmawiaj ze sprzedawcą i dogadaj się na temat wymiany mapy za głowę mały z zatopionego statku.
  • Wyjdź ze sklepu i idź do drugiego, gdzie handluje się kostiumami.
  • Daj sprzedawcy bilet, a dostaniesz kreację na przyjęcie.
  • Wyjdź ze sklepu i podejdź do kobiety stojącej na zewnątrz.
  • Poproś ją o ulotkę i idź do domu Elaine.
  • Po drodze porozmawiaj ze strażnikiem.
  • Wejdź do rezydencji i zabierz mapę wiszącą po lewej stronie.
  • Wyjdź z rezydencji, spotkasz psa, w wyniku, czego trafisz przed oblicze Eleine.
  • Porozmawiaj z Eleine, mapa zostanie wyrzuca przez okno.
  • Wróć do pokoju i zabierz wiosło ze ściany.

Obrazek

  • Wyjdź na zewnątrz i zabierz psa.
  • Spróbuj zabrać mapę, ale wiatr ci to uniemożliwi.
  • Idź na tył budynku.
  • Kopnij kilka razy w kosz, aby wywabić kucharza.
  • Biegnij dookoła domu i wejdź do kuchni.
  • Zabierz rybę ze stołu i wróć na statek.
  • Płyń na Phatt Island.

Phatt Island

  • Podejdź do wędkarza i daj mu rybę zabraną z kuchni.
  • Idź do bram więzienia i na list gończy przyklej ulotkę Kate.
  • Idź w kierunku statku i zobacz animację.
  • Wróć do więzienia, zabierz list z półki.
  • Sprawdź zawartość w ekwipunku.
  • Wypuść Kate z celi.
  • Płyń na Booty Island.

Booty Island

  • Idź na urwisko – droga w dół na lewo.
  • Popatrz w dół i przy pomocy spróbuj wyłowić mapę.

Obrazek

  • Podążaj za ptakiem, który ukradł mapę.
  • Włóż wiosło w dziurę drzewa i wejdź na nie – złamało się.
  • Zapamiętaj słowa piosenki zaśpiewanej przez rodziców.
  • Zabierz połamane wiosło.
  • Musisz popłynąć na Scabb Island, by naprawić wiosło.


Scabb Island

  • Idź do stolarza i pokaż mu wiosło.
  • Idź do piratów i odetnij piratowi nogę piłą.
  • Idź szybko do stolarza i zabierz młotek i gwoździe.
  • Idź do baru, zamów grog ukazując kartę biblioteczną.
  • Zamów drinki:Blue Whale i Yellow Beard's Baby – oba drinki zmieszaj w ekwipunku.
  • Kliknij na metronom bananem i zabierz małpę.
  • Płyń na Booty Island.

Booty Island

  • Idź do wielkiego drzewa.
  • Użyj na nim naprawionego wiosła.
  • Wkładając na przemian w dziury drzewa wiosło i stopień dostaniesz się na górę.
  • Wejdź do domku i użyj na stercie kartek psa – zdobędziesz mapę.

Obrazek

  • Wyjdź z domku i spójrz na lewo nad dachem – zabierz widoczną lunetę.
  • Wróć na Phatt Island.

Phatt Island

  • Przejdź drogą do widoku mapy i wybierz wodospad.
  • Wejdź ścieżką na górę wodospadu i użyj na pomie małpki.
  • Zejdź na dół i wejdź do jaskini pod wodospadem.

Obrazek

  • Idź korytarzami aż wyjdziesz po drugiej stronie.
  • Wejdź do chatki na górze.
  • Porozmawiaj z właścicielem chatki i wyraź zgodę na picie grogu.
  • Jak tylko dostaniesz swój kubek grogu, jego zawartość wylej do doniczki z drzewkiem.

Obrazek

  • W ekwipunku wlej do swojego kubka near-grog.
  • Gdy staruszek padnie, umieść lustro w ramie na ścianie.
  • Wyjdź na zewnątrz i otwórz okiennicę po lewej.
  • Włóż lunetę w rękę statuy i patrzymy, na jaką cegłę padnie promień światła.

Obrazek

  • Wciśnij cegłę, a trafisz do piwnicy.
  • Zabierz mapę wraz z ręką.
  • Wyjdź przez dziurę i wróć na Booty Island.

Booty Island

  • Wejdź do sklepu obok sklepu z kostiumami.
  • Zapytaj sprzedawcę o trumnę.
  • Gdy sprzedawca wejdzie do trumny użyj na niej gwoździ i młotka.
  • Zabierz klucz do krypty, wiszący za ladą.

Obrazek

  • Wyjdź ze sklepu i skieruj się na prawo.
  • Zadmij w róg i gdy wszyscy się obrócą, przestaw flagi.

Obrazek

  • Wypij zielonego drinka przez słomkę i weź udział w zawodach.
  • Spluń wtedy, gdy będzie wiało – poznasz to po powiewającej przepasce u kobiety.
  • Idź do sklepu gdzie kupiłeś wcześniej piłę.
  • Daj sprzedawcy plakietkę.
  • Przeczytaj książkę o wrakach, żeby się dowiedzieć gdzie zatonął statek Mad Monkey - 36N 85W – zagadka jest losowa.

Obrazek

  • Podejdź do Kate i wynajmij statek.
  • Znajdź odpowiednie współrzędne na mapie i płyń.
  • Zanurkuj w oceanie, zabierz głowę małpy i pociągnij za kotwicę.
  • Idź do sprzedawcy i daj mu głowę małpy – otrzymasz fragment mapy.
  • Płyń na Scabb Island.

Scabb Island

  • Idź na cmentarz.
  • Użyj klucza na krypcie po prawej.

Obrazek

  • Wejdź do środka i odszukaj trumny z napisem "Violets are blue, roses are red...”.
  • Otwórz trumnę zabierz prochy.
  • Idź do Lady.
  • Sprawdź na półce, gdzie stoi butelka z Ash-2-life i spróbuj zabrać.
  • Porozmawiaj z Lady i daj jej potrzebne składniki do wykonania mikstury.
  • Zabierz miksturę i wróć do krypty.
  • Użyj mikstury na prochach i porozmawiaj z trupkiem.
  • Idź do zamkniętej restauracji na plaży i zakręć gaz.

Obrazek

  • Wróć do krypty dostaniesz kawałek mapy.
  • Idź z kawałkami map do kartografa, aby pomógł odnaleźć wyspę.
  • Daj kartografowi soczewkę zabraną z latarni w bibliotece.
  • Wróć do Voodoo Lady odebrać eliksir miłosny dla kartografa.
  • Sprawdź zawartość torby w ekwipunku.
  • Wróć do kartografa, okaże się, że został porwany wraz z mapą.
  • Idź na brzeg bagna otwórz skrzynię i wejdź do środka.

Rozdział III - LeChuck's Fortress


  • Idź w prawo i na schody.
  • Przejdź na prawo do tunelu, przejdź obok szkieletów.

Obrazek

  • W kolejnej lokacji podejdź do krat i porozmawiaj z więźniem.
  • Wróć do pierwszej lokacji i w ekwipunku sprawdź papier, którym ściągałeś ślinę ze ściany.
  • Zgodnie z zapisaną instrukcją (piosenka rodziców), musisz po kolei przejść przez drzwi.

Obrazek

  • Na szkielety patrz od góry do dołu, czyli u mnie było pierwsze: głowa, żebra biodro.
  • Kliknij na taki szkielet i przejdź przez otwarte przejście. W kolejnej lokacji wyszukaj drugie przejście zgodnie ze słowami piosenki, aż do dojdziesz do wielkiej sali.
  • Pchnij wielkie drzwi, wejdź przez nie do kolejnego pomieszczenia.

Obrazek

  • Zabierz wiszący klucz po lewej – wpadłeś w pułapkę.
  • Po animacji, napij się zielonego drinka przez słomkę i spluń, na patelnię w dole ekranu.

Obrazek

  • Następnie pluń na tarczę po prawej 2x.
  • W ciemności zapal zapałkę – trawisz na kolejną wyspę.



Rozdział IV - Dinky Island


  • Weź butelkę i rozbij ją o kamień.
  • Podnieś kieliszek oraz łom.
  • Kieliszek napełnij morską wodą i wlej do maszyny.
  • Otwórz beczkę zabierz ze środka krakersa.

Obrazek

  • Idź w lewo do dżungli.
  • Kierując się ciągle w lewo dojdziesz do torby zawieszonej na drzewie.

Obrazek

  • Użyj na torbie rozbitej butelki, zabierz pudełko krakersów w proszku.
  • Zmieszaj krakersy w proszku z wodą z kieliszka, a otrzymasz kolejne dwa krakersy.
  • Wróć na plażę i daj krakersa papudze, a otrzymasz pierwszą wskazówkę, gdzie jest skarb.
“Head due east from the pond to the dinosaur - na wschód od stawu do dinozaura.”
  • Wróć do dżungli i tym razem skręć w prawo na rozdrożu.
  • Koło stawy stoi kufer obwiązany liną.
  • Zabierz linę, wieko otwórz przy pomocy łomu.
  • Zabierz ze środka laski dynamitu.
  • Kieruj się na wschód jak mówiła papuga.
  • Gdy dojdziesz do dinozaura, daj papudze krakersa
  • Otrzymasz podpowiedź: „Head north from the dinosaur to the pile of rocks - na północ od dinozaura do sterty kamieni”.
  • Przy kamieniach daj papudze krakersa i otrzymasz ostatnią wskazówkę:” Head due east from the rocks to the X - na wschód od skał do X.”
  • Użyj łopaty na wilkiem znaku X.
  • Podpal dynamit i wrzuć do dziury.
  • Zapisz grę.
  • Połącz linę z łomem i zarzuć go u góry na kratę.
  • W ciemności znajdź włącznik światła.
  • Będziesz przenoszony między pomieszczeniami.
  • W pomieszczeniu z pudłami zabierz z pudełka balon i lalkę, poczekaj na LeChucka i daj mu chusteczkę.

Obrazek

  • W ambulatorium z kosza rękawiczki, z szuflady strzykawkę oraz czaszkę ojca.

Obrazek

  • W pomieszczeniu z automatem, napełnij rękawiczki i balon helem.

Obrazek

  • Pociągnij za rączkę automatu, wypadnie moneta.
  • Poczekaj na LeChucka, gdy schyli się po monetę zabierz mu gacie.
  • Podejdź do windy i wciśnij przycisk przywołujący.
  • Wejdź do windy i uruchom ją.
  • Zabierz brodę LeChucka.

Obrazek

  • Do różowej torby włóż: zużytą chusteczkę, czaszkę, majtki, brodę i lalkę - powstaje lalka voodoo LeChucka.
  • Zjedź windą na dół i wyjdź na korytarz.
  • Kiedy pojawi się LeChuck, wbij strzykawkę w lalkę, a potem urwij lalce nogę.

Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Monkey Island 2: LeChuck's revenge”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość