CSI - 3 wymiary zbrodni - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 908
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 10 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć: Kobieta

CSI - 3 wymiary zbrodni - solucja, poradnik

Postautor: Emma » 16 stycznia 2013, 21:07

Solucja w pdf

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Emma



CSI - 3 WYMIARY ZBRODNI – SOLUCJA



OBRAZY EGZEKUCJI:

Najpierw możesz sobie przejść kurs szkoleniowy oraz wybrać poziom trudności: normalny, zaawansowany lub ekspert. Solucja napisana jest do poziomu normalnego.

BIURO:

Poznajesz sprawę, potem kliknij na ikonkę w lewym dolnym rogu.

GALERIA SZTUKI - MIEJSCE ZBRODNI:

Obejrzyj ofiarę, zrób jej zdjęcie. Jeszcze raz dokładnie jej się przyjrzyj, na lewym ramieniu pod rękawem znajduje się włos, zabierz go pęsetą. Przyjrzyj się lewej dłoni ofiary. Za pomocą rękawiczek ściągnij pierścionek. Zrób zbliżenie głowy i wacikiem pobierz wymaz krwi. Teraz zwróć uwagę na ślady krwi na ścianie – zrób zdjęcie i pobierz próbkę krwi wacikiem. Obejrzyj ślad buta za ofiarą, zrób zdjęcie odcisku. Przyjrzyj się teraz eksponatom z prawej strony ofiary. Ze środkowego postumentu pobierz odcisk z opisu – proszek daktyloskopijny + taśma klejąca.

Obrazek

Na koniec porozmawiaj z właścicielem galerii. W trakcie rozmowy przyjrzyj się jego butom i pobierz próbkę za pomocą fioletu krystalicznego, a potem wacika. Otrzymasz też odciski palców Ackermana, numer telefonu rzeźbiarza oraz zdjęcie brakującego posążku. Z zebranym materiałem idź do laboratorium.

LABORATORIUM:


Podejdź do urządzenia z prawej strony, to analizator próbek DNA, porównaj ze sobą krew ofiary za śladami na ścianie.

Obrazek

Porównaj także krew ofiary z wymazem z buta Ackermana. Teraz skorzystaj z mikroskopu porównawczego, umieść w nim włos i porównaj z włosami otrzymanymi z bazy (opcja „szukaj”). Potwierdź dobór z czwartą próbką, okaże się, że to włos wiewiórczy. Wrzuć teraz odciski palców do komputera laboratoryjnego (z prawej strony mikroskopu) i porównaj odciski palca z pustego postumentu i Nathana Ackermana – są identyczne. Porównaj też w komputerze zdjęcie rozmazanego odcisku buta z samym butem (trochę trudno wkładałoby się w rzeczywistości but do monitora, ale co tam…), potwierdź dobór. Kliknij na stół montażowy i na poszczególne niezbadane przedmioty, przynajmniej pojawią się przy nich znaczki gwarantujące, że zrobiliśmy z tymi dowodami wszystko, co możliwe. Teraz czas wybrać się do:

PROSEKTORIUM:

Poproś dra Robbinsa, żeby przywieźli ciało ofiary i wypytaj o szczegóły, otrzymasz od niego włóknisty materiał znaleziony w mózgu dziewczyny, jej odciski palców i próbkę płynów ustrojowych. Przyjrzyj się ciału: twarzy, ranie czaszki i klatce piersiowej. Wróć do:

LABORATORIUM:

Umieść w urządzeniu do badania DNA płyny ustrojowe i poszukaj właściciela, kliknij "szukaj", a następnie porównaj ze sobą próbki, nas będzie interesować próbka D. To sperma Marka Stocka. Skieruj się teraz do biura.

BIURO BRASSA:

Porozmawiaj na wszystkie możliwe tematy. W międzyczasie trafisz na przesłuchanie Marka Stocka, wypytaj go o wszystko. Wróć do biura Brassa i kontynuuj rozmowę, zapytaj o Patricka Miltona i Ackermana. Udaj się teraz do hotelu, w którym mieszkała ofiara.

POKÓJ HOTELOWY:

Obróć się w lewo i zabierz za pomocą rękawiczek leżący na stoliczku przy drzwiach rachunek za obrazy. Z prawej strony z kolei, na drugim stoliczku, leży bilet, zabierz go. Weź też z szuflady małego stoliczka pod lustrem kartkę z zapisanym numerem telefonu. Przejdź do sypialni, podświetl latarką łoże i w rękawiczkach zabierz leżącą na nim koszulę. Obejrzyj ją w ekwipunku i kilkakrotnie popsikaj luminalem, pobierz wacikiem próbkę krwi z przodu koszuli. Idź do:

PRACOWNIA ARTYSTY:

Porozmawiaj z Patrickiem Miltonem, zbierz wacikiem próbkę farby z jednego z jego pędzli. Otrzymasz też kasetę.

LABORATORIUM:

Zbadaj w analizatorze DNA obie próbki – krew z koszuli z wymazem krwi ofiary, okażą się identyczne. Przejdź na prawo i w analizatorze składu chemicznego zbadaj farbę z puszki od pędzli Miltona. (kliknij „szukaj” po włożeniu próbki), właściwa będzie piąta próbka. Przyjrzyj się raz jeszcze pędzlom Miltona i pęsetą pobierz włosie. Porównaj z wiewiórczym włosiem znalezionym przy ofierze w mikroskopie porównawczym. W komputerze laboratoryjnym przesłuchaj kasetę magnetofonową z telefonu. Wybierz opcję audio-video.

GALERIA SZTUKI:


Porozmawiaj z Nathanem Ackermanem na wszystkie możliwe tematy. W trakcie rozmowy dostajesz klucz od galerii, jest na nim ślad krwi, popryskaj go fioletem krystalicznym i pobierz wacikiem próbkę. Obejrzyj klucz jeszcze raz, proszkiem daktyloskopijnym i taśmą ściągnij odcisk.

LABORATORIUM:

Zbadaj w analizatorze DNA krew znalezioną na kluczu i porównaj ją z krwią ofiary, potwierdź dobór, próbki się zgadzają. W komputerze laboratoryjnym zbadaj odcisk z klucza, opcja "szukaj" i porównaj go z bazą danych, ale nie będzie się zgadzał z żadnym odciskiem. Natomiast doskonale będzie pasował do odcisku palców ofiary z ekwipunku.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz rewizji zaplecza galerii. Udaj się tam.

BIURO GALERII:

Najpierw obejrzyj biurko, nożyczki, ale one nic nie wniosą do sprawy. Przyjrzyj się teczce leżącej z lewej strony, na której widnieją plamy. Zbadaj je światłem UV, a następnie pobierz próbkę wacikiem. Idź w kierunku szafki i z rogu, z niszczarki, za pomocą rękawiczek wyciągnij zniszczony list.

Obrazek

Obejrzyj też sejf w szafce, ale chwilowo nie mamy na niego nakazu. Wyjdź ze zbliżenia i skieruj się na prawo. Z użyciem rękawiczek zabierz rzeźbę ptaka, możesz zajrzeć do skrzyni w rogu, ale i tak nic w niej nie ma. Podejdź teraz do stołu, przyjrzyj się wysypanemu proszkowi i zbierz go do probówki. Możesz sobie jeszcze obejrzeć obraz ptaka.

LABORATORIUM:

Umieść na stole montażowym zniszczony list i poskładaj go w całość.

ObrazekObrazekObrazek

Odwróć się i podejdź do analizatora DNA - wrzuć do badania wymaz śliskiej substancji z biurka, kliknij "szukaj" i spośród 5 danych próbek dobierz próbkę "C". Potwierdź dobór, zbadaj też próbkę pylistej substancji ze stolika w analizatorze składu chemicznego - to metamfetamina. Została nam jeszcze rzeźba. Zapytamy o nią w:

PROSEKTORIUM:

Zapytaj doktorka o narzędzie zbrodni.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz dla Marka Stocka. Zadaj mu wszystkie możliwe pytania. Po przesłuchaniu wróć do biura Brassa i zapytaj, czy pojawiło się coś nowego w sprawie. Obejrzyj otrzymaną figurkę jastrzębia i pobierz wacikiem próbkę z piersi ptaka. Ponownie zrób zbliżenie jastrzębia i zbadaj jego dziób, kilkakrotnie popsikaj go fioletem krystalicznym, pobierz wacikiem próbkę.

LABORATORIUM:

W analizatorze DNA zbadaj próbkę krwi z dzioba, kliknij ”szukaj” (brak zgodności) i porównaj ją z krwią ofiary. W analizatorze składu chemicznego zbadaj niebieską substancję z rzeźby jastrzębia – to farba odpowiadająca próbkom z pędzli Miltona.

PROSEKTORIUM:

Zapytaj doktorka o możliwy krwotok i o to, czy figurka jastrzębia odpowiada kształtem ranie głowy.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz rewizji sejfu Nathana Ackermana.

BIURO GALERII:

Za pomocą rękawiczek weź z sejfu woreczek z proszkiem i wyciąg z konta.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz rewizji pracowni Patricka Miltona – udaj się tam.

PRACOWNIA ARTYSTY:


Najpierw porozmawiaj z artystą, a później przeszukaj jego pracownię. Obejrzyj obraz z wizerunkiem ofiary. Z użyciem rękawiczek zabierz malowidło. Z białego fragmentu obrazu pobierz wacikiem próbkę farby. Obejrzyj figurkę Rachel. Możesz obejrzeć stoliczek, kanapę i miejsce pod nią, ale niczego tam nie znajdziesz. Podejdź do komody pod oknem, w otwartej szufladzie jest woreczek z proszkiem. Użyj rękawiczek i zabierz go.

Obrazek

Możesz obejrzeć zlew, ale też nie ma tam nic interesującego. Wejdź na górę i zajrzyj do lewego pudełka przy łóżku. W rękawiczkach wyciągnij z niego bilety na spektakl. Zejdź na dół i zapytaj Patricka o te bilety.

LABORATORIUM:

Odwróć bilety i popsikaj je kilkakrotnie ninhydryną, a uzyskasz odcisk. Korzystając z komputera laboratoryjnego, porównaj odcisk z biletów z odciskiem ofiary. Wejdź teraz w „wyszukiwanie specjalne” i zbadaj wyciąg z konta Ackermana – opcja „szukaj”. W analizatorze składu chemicznego zbadaj woreczek z proszkiem z sejfu Ackermana oraz substancję z szuflady Miltona. Chwilowo badanie przerwie ci Catherine, ale zaraz po rozmowie dokończ analizę. Oba proszki to metamfetamina. Zbadaj też farbę z obrazu.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz przesłuchania Nathana Ackermana, zapytaj o wszystko co możliwe. Wróć do biura Brassa i zapytaj o alibi Ackermana. Poproś o nakaz aresztowania Patricka Miltona, przesłuchaj go, wysłuchaj swojej oceny i sprawdź statystyki (48/48).

FIRST PERSON SHOOTER:

SALA POKAZOWA - MIEJSCE ZBRODNI:

Animacja. Przyjrzyj się ofierze, cyknij zdjęcie. Zrób zbliżenie głowy i zbierz proch z rany do probówki. Przyjrzyj się klatce piersiowej, pobierz wacikiem wymaz krwi. Obejrzyj karabin i zabierz go z użyciem rękawiczek. Pobierz też wacikiem próbkę krwi z podłogi, obok głowy ofiary. Przeszukaj tylną kieszeń spodni, znajdziesz tam portfel i dowód osobisty denata (wyciągasz rzeczy w rękawiczkach). Zwróć uwagę na plakat i duży głośnik w rogu pomieszczenia. Porozmawiaj z Mayą Nguyen, a następnie skieruj się na lewo od niej. Zabierz z krzesła podartą koszulkę, a z gabloty – pistolet automatyczny, kaliber 45. Z dołu gabloty pobierz odcisk palca (proszek daktyloskopijny + taśma).

MOBIL - JEDNOSTKA BADAWCZA:

Obejrzyj karabin, pobierz z niego odcisk za pomocą proszku daktyloskopijnego i taśmy. W analizatorze DNA porównaj ze sobą DNA ofiary z krwią z podłogi. W komputerze laboratoryjnym sprawdź odciski palców z gabloty – nie będzie żadnego pasującego w bazie danych (opcja „szukaj”). To samo zrób z odciskiem z karabinu i wynik podobny. A może to linie papilarne Mai ? porównaj ze sobą oba odciski: z gabloty i z karabinu.
SALA POKAZOWA:

Pogadaj z Mayą o głośnej muzyce i poproś ją o odciski palców. Ale jesteś nieuważny, obok dużego plakatu, w ścianie tkwi kula – wyjmij ją pęsetą i leć do:

LABORATORIUM:

Sprawdź odciski Mayi z odciskiem na broni i … możesz załatwiać nakaz. Porównaj też odciski dziewczyny ze śladami palców pobranymi z gabloty.

PROSEKTORIUM:

Poproś o przywiezienie ciała. Wypytaj o wszystkie szczegóły i obejrzyj ciało: głowę, klatkę piersiową – zwróć uwagę na siniak, pstryknij fotkę.

Obrazek

Zwróć uwagę na stopy – tutaj przyjrzyj się ukąszeniom i również wykonaj zdjęcie.

BIURO BRASSA:

Porozmawiaj na wszystkie możliwe tematy i przesłuchaj Mayę. Następnie wróć do Brassa i poproś o adres strzelnicy.

POKÓJ HOTELOWY:

Pogadaj z Andym. Zajrzyj do torby na łóżku, jest tam palmtop, zapytaj się Andy’ego, czy możesz go zabrać. Z nocnej szafki weź wizytówkę Stana (w rękawiczkach). Zwróć uwagę na robaka wystającego spod poduszki w lewym łóżku – to skorpion, zabierz go (rękawiczki). Podejdź do lustra i w rękawiczkach weź reklamówkę gry z dopisaną uwagą Mai.

Obrazek
Obrazek

Po przeszukaniu pokoju jeszcze raz zapytaj Andy’ego o kilka spraw. I tu taka mała pułapka, w pokoju jest włączony laptop – kiedy na niego klikniemy, pojawia się zamknięta skrzyneczka – nieaktywna, jednak bądź dociekliwy i spróbuj otworzyć niektóre foldery. Wejdź do Internetu i przeczytaj komentarze dotyczące gry, przeczytaj pocztę, ale są tam zaszyfrowane e-maile. Skorzystaj z Pendrive'a SanDisk Crossfire i skopiuj je.

STRZELNICA "LINIA OGNIA":

Porozmawiaj z ekspedientką, wypytaj ją o wszystko, da ci listę gości i pozwoli obejrzeć tor strzelniczy. Podejdź do pierwszego z lewej, wciśnij dolny przycisk na wiszącym pulpicie, przybliżysz tarczę.

Obrazek

Jest na niej zdjęcie Stana, obejrzyj go w ekwipunku. Widnieje na nim odcisk, spryskaj go ninhydryną.

BIURO BRASSA:

Zapytaj o telefon Stana i powtórnie przesłuchaj Mayę.

PARKING CENTRUM KONFERENCYJNEGO:


Porozmawiaj z Craigiem Landersem na wszystkie możliwe tematy.

Porównaj odciski palców Andy’ego z odciskami z karabinu, ale to nie to. Natomiast odciski palców ze zdjęcia z tarczy strzeleckiej będą identyczne z odciskami Craiga. Sprawdź je też z odciskami z gabloty – pasują jak ulał. Podejdź do mikroskopu, porównaj kulę z ciała ofiary z kulą ze ściany (przekręć kilka razy + z lewej strony). Kliknij opcję „Wyszukiwanie specjalne” i zbadaj zaszyfrowany e-mail z laptopa Stana (opcja „szukaj”). Umieść też tu wizytówkę Stana i kliknij „szukaj”. Chwilowo pracę przerwie ci Catherine, ale zaraz potem kontynuuj badania. Obejrzyj telefon, obróć go, z drugiej strony jest ślad palców. Pobierz odcisk (proszek daktyloskopijny + taśma).

LABORATORIUM:

Zapytaj o użądlenie i skorpiona.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz przeszukania samochodu Craiga.

PARKING CENTRUM KONFERENCYJNEGO:

Poinformuj Craiga o nakazie przeszukania. Podejdź do otwartego bagażnika, zwróć uwagę na słoik ze skorpionem i broń. Pistolet zabierz z użyciem rękawiczek. Zajrzyj do kabiny samochodu, z tylnej części zabierz (rękawiczki) pudełko z nabojami. Na przednim siedzeniu znajdziesz konsolę, ale nie będzie z niej pożytku.

LABORATORIUM:

Zajmij się teraz bronią, nie było łatwo wpaść na to co z nią zrobić, bo nie ma pokazanej aktywnej ikonki. Wciśnięcie przycisku „Rozłóż” nie działa. Trzeba przy górnej lewej części kliknąć, przytrzymując lewy przycisk myszy i przeciągnąć element pukawki. Podobnie ze środkową częścią, tyle, że ciągniemy ją w dół, trzymając oczywiście cały czas lewy przycisk myszy. Z próby balistycznej uzyskujesz pocisk.

Obrazek

Podobnie zrób z drugim pistoletem, i tu także otrzymujesz kulę. Przejdź do mikroskopu i porównaj je ze sobą, a także z dwoma pozostałymi pociskami (z ciała i ściany). Pocisk ze ściany pasuje do tego z „22””. Pojawia się Catherine i radzi, aby zajrzeć na strzelnicę.

STRZELNICA "LINIA OGNIA":

Porozmawiaj z ekspedientką – dostaniesz od niej pocisk, który wystrzeliło „nasze towarzystwo”. Następnie wróć do:

LABORATORIUM:

Catherine przyniesie adapter do modyfikacji broni, załaduj nim „45” (na stole montażowym) i po próbie balistycznej uzyskasz kolejny pocisk. Pod mikroskopem porównaj ze sobą kule, popróbuj różnych kombinacji. Pocisk ze strzelnicy pasuje do pocisku wystrzelonego z „22”.

Obrazek

Wykonaj badanie pocisku wystrzelonego z adaptera CSI, ale nie znajdziesz odpowiednika. Spróbuj jeszcze połączyć pocisk wystrzelony z adaptera CSI z pociskiem wydobytym z ciała – to ważna kombinacja – musisz skombinować inny adapter.

Obrazek

BIURO BRASSA:

Poproś Brassa o inny adapter do pistoletu, a także o kolejne przesłuchanie Mai. Zadaj jej wszystkie możliwe pytania.

POKÓJ HOTELOWY:


Porozmawiaj z Andym – dowiesz się o nowych faktach (Craig został wyrzucony z firmy). Trzeba to wyjaśnić.

PARKING CENTRUM KONFERENCYJNEGO:

Zamień kilka zdań z Craigiem, dostaniesz też od niego pierścień.

PROSEKTORIUM:


Zapytaj się o siniaka na ciele ofiary.

BIURO BRASSA:

Wypytaj o wszystko, poproś o nakaz przesłuchania Craiga, wysłuchaj, co ma do powiedzenia. Zaproś też na rozmowę Mayę.


STRZELNICA "LINIA OGNIA":


Ekspedientka da ci artykuł o przeróbkach broni.

POKÓJ HOTELOWY:

Porozmawiaj z Andym – zabierz z torby podróżnej jego palmtopa. W folderze trafisz na zaszyfrowane pliki, skorzystaj więc z „Pendrive’a SanDisk Crossfire” i skopiuj dane. Pędź do laboratorium.

LABORATORIUM:

Wejdź do komputera laboratoryjnego i w opcję „Wyszukiwanie specjalne”, przeciągnij Pendrive’a, kliknij opcję „szukaj” i odczytaj zaszyfrowany plik z palmtopa Andy’ego.

BIURO BRASSA:

Poproś Mayę na przesłuchanie. Wypiera się morderstwa i daje zaszyfrowany plik na Pendrivie.

LABORATORIUM:

Odczytaj ten plik w komputerze w „Wyszukiwaniu specjalnym”.

BIURO BRASSA:

Zapytaj najpierw, czy są postępy w poszukiwaniach narzędzia zbrodni. Otrzymasz adapter do broni.

LABORATORIUM:

Przyjrzyj się adapterowi – ma ślad, zdejmij go proszkiem daktyloskopijnym i taśmą.

Obrazek

Podejdź do stołu montażowego, załaduj adapterem pistolet „45” i wykonaj próbę balistyczną. Teraz odciski – porównaj odcisk z adaptera z innymi. Bingo – pasują do Andy’ego.

Obrazek

Tylko co z częściowym odciskiem z telefonu komórkowego – nic mi się nie udało z nim zrobić.

I na koniec porównaj pocisk z adaptera ze śmietnika z pociskiem wydobytym z ciała ofiary.

Obrazek

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz aresztowania Andy’ego. Przesłuchaj go, wysłuchaj oceny Catherine i obejrzyj statystyki (44/45).

CÓRECZKA TATUSIA:


Poznajesz szczegóły nowej sprawy.

MIESZKANIE OFIARY - MIEJSCE ZBRODNI:


Ulala…, całe mnóstwo krwi, pobierz z podłogi próbkę krwi (wacik), najpierw tej sprzed lady kuchennej. Zabierz słabo widoczny naszyjnik leżący między kałużą krwi a nogami Sary (w rękawiczkach).

Obrazek
Obrazek

Następnie obejrzyj sekretarzyk, zwróć uwagę na uszkodzenie szufladki, wykorzystaj mikrosil i wykonaj odlew śladu narzędzia. Obok długopisów widoczne są ślady palców, użyj proszku magnetycznego i zbierz odcisk taśmą. Cofnij się i sfotografuj kałużę krwi z prawej strony, obok przewróconego fotela.

Obrazek

Z tego samego miejsca pobierz wacikiem próbkę krwi. Obejrzyj szafkę, na której stoi lampka, na jej blacie widnieje odcisk buta. Sfotografuj go, przyjrzyj się też uchylonemu oknu, wisi tam strzępek folii, zabierz go, używając rękawiczek.

Obrazek

Podejdź teraz do sofy, tam na zagłówku obejrzyj światłem UV plamę (nic nie będzie widać), a następnie pobierz próbkę wacikiem. Wyjdź ze zbliżenia i skieruj się na lewo, na wycieraczce przy drzwiach wejściowych leży klucz. Zabierz go (w rękawiczkach), obejrzyj w powiększeniu i zbierz pył probówką. Sfotografuj też ślad buta. Cofnij się i ze stolika zabierz notatnik ze śladami wcześniejszej informacji, pomaluj kartkę proszkiem daktyloskopijnymi i odczytaj wiadomość. Zajrzyj do otwartej zamrażarki. Na filarze obok Sary widoczne są rozbryzgi krwi – zrób zdjęcie i pobierz wacikiem próbkę krwi.

Obrazek

Porozmawiaj z Michaelem, obejrzyj jego buty, popsikaj podeszwę fioletem krystalicznym i pobierz wacikiem próbkę DNA.

BIURO LUCY:

Porozmawiaj z nią, dostaniesz jej próbkę DNA, dowiesz się też, że zaginęła jej karta kredytowa. Trzeba będzie wypytać o to Brassa. Przyjrzyj się notesowi leżącemu na biurku. Wynika z niego, że Lucy była umówiona z siostrą. Zrób zbliżenie skrzyneczki z żetonami i rozejrzyj się w lewo, wyciągnij z kosza na śmieci podartą kartkę (w rękawiczkach). Z prawej strony biurka zabierz (w rękawiczkach) nóż do otwierania listów. Obejrzyj go dokładnie, spryskaj luminolem, a następnie pobierz próbkę wacikiem. Zapytaj Lucy o zaplanowane z siostrą spotkanie i o krew na nożu.

MIESZKANIE MICHAELA:

Spytaj go, czy ma coś, co należy do Carrie. Będą to okulary, dwukrotnie je obejrzyj, za pierwszym razem ściągnij pęsetą z prawej strony włos (musisz obrócić okulary). Za drugim razem wejdź w „Przedmioty” i też obróć okulary, z wewnętrznej strony szkła ściągnij wacikiem próbkę kremu. Możesz obejrzeć sobie tył mieszkania, telefon komórkowy na stole czy kuchnię, ale nie ma tam nic interesującego.
PROSEKTORIUM:

Robbins zajmie się zdjęciami (rozbryzgi i kałuże krwi), a także badaniami toksykologicznymi krwi. Okaże się, że część krwi jest skrystalizowana.

BIURO BRASSA:

Wypytaj go o wszystko.

LABORATORIUM:

Jest co badać. W analizatorze DNA zbadaj krew z podłogi i porównaj z krwią z zacieku, z podłogi, ze ściany, a także z krwią z buta Michaela i krwią Lucy. Jej DNA porównaj też z krwią z podłogi. Tę ostatnią sprawdź pod kątem podobieństwa z włosem z okularów. Porównaj również nasienie z kanapy z DNA Michaela. Sprawdź, czy Lucy nie kłamała z krwią na nożu – porównaj ją z DNA Lucy. W komputerze laboratoryjnym umieść odcisk palca z biurka i kliknij „Szukaj” – pasuje do Michaela. Potem przejdź w opcję „Odciski butów/bieżników” i porównaj zdjęcie krwawego odcisku buta z butem Michaela, potwierdź dobór. W analizatorze składu chemicznego zbadaj osad z klucza (kliknij „szukaj” – to wosk do nart) i osad z okularów („szukaj”) – to korektor w płynie. Poddaj analizie kawałek folii, zakładka „Przedmioty” i potem znów „Szukaj”. Już wiesz, że to pospolity worek na śmiecie. Pod mikroskopem porównawczym obejrzyj pęknięty naszyjnik, klucz, a także ślad po narzędziu na szufladzie, zresztą nie wiem po co. Na stole montażowym ułóż w całość podarty papier.

Obrazek
Obrazek

BIURO LUCY:

Wypytaj Lucy o wszystko, co się da.

MIESZKANIE MICHAELA:


Zadaj mu wszystkie pytania.

SZPITAL SKYLERA:

Pogadaj z Alexem Portersonem.

BIURO LUCY:

Poproś ją o tenisówki, odwróć je spodem i popsikaj luminolem, wacikiem pobierz próbkę. Pędź do:

LABORATORIUM:

W analizatorze składu chemicznego zbadaj plamę z buta Lucy. W komputerze laboratoryjnym porównaj ze sobą zdjęcie częściowego odcisku buta z tenisówkami Lucy i potwierdź dobór.

BIURO BRASSA:

Poproś go o sprawdzenie Alexa Portersona, wykaz rozmów telefonicznych Carrie i informacje na temat hotelu na Arubie.

BIURO LUCY:

Zapytaj się o ślad tenisówki pozostawiony po morderstwie w domu ofiary. Lucy naturalnie wszystkiego się wyprze.

SZPITAL SKYLERA:

Porozmawiaj z Alexem o wykazach rozmów telefonicznych i o biciu Carrie przez Michaela. Poproś go o próbkę DNA, ale odmówi.

MIESZKANIE MICHAELA:

Powiedz Michaelowi, że masz dowody na to, że bił Carrie. No cóż…, odwróci kota ogonem.

SZPITAL SKYLERA:

Jeszcze raz zapytaj Alexa o siniaki Carrie i jego kłamstwa. Gdy odstawi kubek – zabierz go (w rękawiczkach). Zbierz odciski palców przy użyciu ninhydryny. Wacikiem pobierz próbkę DNA ze śliny pozostawionej na brzegu kubeczka.

LABORATORIUM:

Zbadaj ślinę Alexa, opcja „szukaj” w analizatorze DNA nic nie da. Porównaj ją ze spermą. Bingo, pasuje – to sperma Alexa. Odcisk palca z kubeczka przeanalizuj w komputerze laboratoryjnym – opcja „szukaj” – próbka C, potwierdź dobór.

SZPITAL SKYLERA:

Powiedz Alexowi o wynikach badań.

MIESZKANIE MICHAELA:

Powiedz Michaelowi o romansie Carrie z pielęgniarzem.

SZPITAL SKYLERA:

Porozmawiaj z Alexem, widać, że miał kontakt z Michaelem.

BIURO BRASSA:

Dowiesz się, że Michael został zatrzymany. Przesłuchaj go i wróć potem do Brassa po nakaz rewizji Michaela Dubois.

MIESZKANIE MICHAELA:

Odwróć się w prawo, przejdź do kuchni i obejrzyj nóż leżący na stole, weź go w rękawiczkach, a następnie popsikaj luminolem i pobierz wacikiem próbkę.

Obrazek
Przyjrzyj się teraz półce z lewej strony lodówki, jest na niej aktówka, zabierz ją w rękawiczkach.

Obrazek
Odwróć ją i pobierz odciski za pomocą ninhydryny. Zajrzyj do środka i wyciągnij w rękawiczkach śrubokręt. Wyjdź na balkon (drzwi znajdują się z prawej strony szklanego stołu z komórką). Zajrzyj do kosza na śmieci i wyciągnij worek foliowy (rękawiczki).

LABORATORIUM:

W analizatorze DNA porównaj próbki krwi z noża z krwią z podłogi. Następnie na komputerze laboratoryjnym zbadaj odcisk palca z aktówki - opcja „szukaj”. O!…, to ciekawe, to paluszki Lucy (4 próbka od lewej). W analizatorze składu chemicznego przeanalizuj worek ze śmieci z mieszkania Michaela. Na koniec pod mikroskopem porównaj ślad po narzędziu z szuflady ze śrubokrętem i potwierdź dobór.

BIURO BRASSA:

Poproś o przesłuchanie Michaela, zapytaj o nóż i ślady krwi Carrie – będzie oburzony. Wspomnij też o śrubokręcie. Następnie wróć do biura Brassa i poproś o nakaz rewizji biura Lucy. Udaj się tam.

BIURO LUCY:

Z biurka zabierz w rękawiczkach kluczyk, a z szuflady notes (rękawiczki). Przyjrzyj się szafce z prawej strony biurka, w rogu pomieszczenia. Zmień pole widzenia, najedź z lewej strony i w rękawiczkach wyciągnij pudełko.

Obrazek

Popsikaj go fioletem krystalicznym i pobierz wacikiem wymaz. Psiknij też ninhydryną z prawej strony pudełka, jest odcisk. Biegnij do:

LABORATORIUM:

Pod mikroskopem porównaj klucze: z mieszkania ofiary i z biura Lucy, pasują do siebie. Wymaz z igieł porównaj z krwią z ofiary. Został jeszcze odcisk z pudełka. W komputerze laboratoryjnym porównaj go z innymi odciskami (np. z kubka) lub włącz opcję „szukaj" – próbka E – Alex.

PROSEKTORIUM:

Zleć badanie toksykologiczne krwi. Kliknij drugi raz na doktorka, będzie już wynik.

BIURO BRASSA:

Poproś o ponowne przesłuchanie Michaela, zapytaj go o księgę zakładów, skąd się ona wzięła w biurze Lucy, a także o to, czy Carrie brała narkotyki. Wróć do biura i poproś o nakaz przesłuchania Lucy. Ją też zapytaj o księgę zakładów, o klucz do mieszkania Michaela, o nóż z jego domu i znalezione w jej biurze igły.

SZPITAL SKYLERA:

Zapytaj Alexa o igły.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz rewizji szafki Alexa Portersona.

SZPITAL SKYLERA:

Udaj się od razu do otwartych drzwi za plecami pielęgniarza. Przeszukaj przedostatnią, otwartą szafkę z prawej strony.

Obrazek
W rękawiczkach zabierz fotkę Carrie i tenisówkę (pobierz wacikiem próbkę krwi), a z torby weź worek foliowy, sukienkę (również pobierz wacikiem próbkę krwi) oraz butelkę po soku pomidorowym. Z otworu butelki pobierz kolejną próbkę krwi – wacikiem. Zapytaj Alexa o zakrwawione ubranie – wymyśli cienką historyjkę. Leć do:

LABORATORIUM:

W analizatorze DNA porównaj krew z ubrania, tenisówek i z butelki, z krwią ofiary. Następnie w analizatorze składu chemicznego zbadaj worek foliowy z szafki. W komputerze laboratoryjnym wybierz opcję „odciski butów/ bieżników” i porównaj zdjęcie częściowego odcisku buta ze znalezioną w szafce Alexa tenisówką.

Obrazek
BIURO BRASSA:

Poproś Brassa o nakaz aresztowania Alexa Portersona. Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy, wiele się wyjaśni w tej przedziwnej układance. Obejrzyj statystyki (57/57).

ZABÓJCZA DZIAŁKA:

Animacja – poznajesz szczegóły sprawy.

OBOZOWISKO NA PUSTYNI:

Najpierw sfotografuj ciało, a potem dokładnie je obejrzyj, Zajrzyj do nosa, wyjmij pęsetą larwy muchy mięsnej i zrób fotkę siniakowi na czole. Zwróć uwagę na lewą, lekko zmumifikowaną rękę. Wyjdź ze zbliżenia i kliknij na strzykawkę - zabierz ją z użyciem rękawiczek. Z podeszwy prawego buta pobierz taśmą klejącą odcisk.

Obrazek
Spod lewej nogi wyciągnij pęsetą niedopałek papierosa. Wyjdź całkiem ze zbliżenia i obejrzyj biały głaz z lewej strony. Leży pod nim butelka, ale nas interesować będzie ślad opony – zrób gipsowy odlew.

Obrazek
Skieruj się teraz na prawo, zajrzyj do namiotu. Zwróć uwagę na 2 zwinięte śpiwory z lewej strony, podświetl je latarką. Pomiędzy nimi leży buteleczka, zabierz ją w rękawiczkach – to insulina. Pobierz też taśmą klejącą odcisk buta, zaraz przy wejściu. Z prawej strony namiotu nie ma nic ciekawego.

MOBILNA JEDNOSTKA BADAWCZA:

W komputerze laboratoryjnym zbadaj odcisk buta ofiary – opcja „szukaj”, niestety nic nie ma, nie pasuje też do odcisku buta z namiotu. Zbadaj tą samą metodą odcisk buta z namiotu, pasuje do próbki C. Przeanalizuj też metodą „szukaj” ślad opony z pustyni (również będzie to próbka C). W analizatorze składu chemicznego sprawdź zawartość: strzykawki, niedopałka i buteleczki.

PROSEKTORIUM:


Zapytaj doktorka o czas zgonu, przyczynę śmierci i czy ofiara była cukrzykiem. Porusz temat siniaka, odcisku i szczura.

LABORATORIUM:

Sprawdź nasiona bielunia dziędzierzawy w analizatorze składu chemicznego.

BIURO BRASSA:

Zapytaj Brassa, kto mógł być właścicielem buteleczki. Pojawia się nowa lokacja. Ale nim tam pójdziesz, wróć na miejsce zbrodni.

OBOZOWISKO NA PUSTYNI:

Przyjrzyj się śpiworowi, na którym leżała ofiara. Na poduszce znajduje się kartka z pogróżkami, zabierz ją, używając rękawiczek.

Obrazek
Na wysokości nóg jest do zabrania niedopałek – skorzystaj z pęsety, a następnie użyj probówki, aby zebrać pył.

LABORATORIUM:

W analizatorze składu chemicznego przeanalizuj pył z niedopałka.

PROSEKTORIUM:

Zapytaj doktorka, czy owa biała substancja mogła zabić Derrika i czy mógł umrzeć z przedawkowania narkotyków.

MIESZKANIE DERRICKA I CARLI:

Porozmawiaj z Carlą na wszystkie tematy. Na przeszukanie domu bez nakazu kobieta nie wyrazi zgody.

POSIADŁOŚĆ EMILY:

Pogadaj z Emily Hanson – matką ofiary. Wypytaj ją o wszystko, np. kiedy ostatni raz widziała syna, gdzie była, gdy Derrick wyjechał, czy ktoś u niej był itp. Poproś o niedopałek papierosa. Emily nie wyrazi zgody na przeszukanie domu, na pobranie próbki DNA, a także dość specyficznie będzie się wyrażać o synu i synowej.

WARSZTAT BUDOWLANY:

Wypytaj Lou Astora o to, kiedy ostatni raz widział Derrika, czy się z nim kłócił i czy ma ciężarówkę itp. Lou nie pozwoli przeszukać biura ani wziąć odcisków palców. Za to zgodzi się na przeszukanie terenu. Zajrzyj do otwartej ciężarówki stojącej za Lou i sprawdź, co jest w kartonie, używając latarki. W rękawiczkach zabierz słoik i pobierz z jego brzegu biały osad do probówki. Wyjdź ze zbliżenia i rozejrzyj się z prawej strony pomieszczenia. W rękawiczkach podnieś żeton leżący pod stołem.

Obrazek
Skorzystaj z proszku daktyloskopijnego i zdejmij z niego odcisk (taśmą klejącą).

LABORATORIUM:

Porównaj w komputerze laboratoryjnym odciski palców ofiary z odciskami palca z żetonu – no cóż… pasują. W analizatorze składu chemicznego zbadaj niedopałek papierosa Emily i osad ze słoika z warsztatu.

BIURO BRASSA:

Porozmawiaj na wszystkie tematy, dostaniesz odcisk bieżnika, który trzeba będzie porównać w laboratorium.

LABORATORIUM:

Wybierz w komputerze opcję „Odciski butów/bieżników” i porównaj ślad opony z pustyni ze śladami opony ciężarówki od Brassa. Potwierdź dobór.

POSIADŁOŚĆ EMILY:

Zapytaj Emily o artykuł kampanii i podobieństwo śladów opon. Dostaniesz od niej kartę ze zdjęciami i ręcznie napisaną wycenę.

LABORATORIUM:

W komputerze laboratoryjnym wejdź w opcję „Audio/Wideo” i załaduj kartę ze zdjęciami. Kliknij wyceną na komputer, a w drugim okienku umieść nieprzyjazną wiadomość. Potwierdź dobór, zostanie stwierdzone podobieństwo grafologiczne obu notatek.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz rewizji Lou Astora.

WARSZTAT BUDOWLANY:

Najpierw porozmawiaj z Astorem, później przeszukaj biuro. W rękawiczkach zabierz z biurka podarty dokument.
Zwróć uwagę na szafkę stojącą w rogu biura. Stoi na niej trucizna Fluoroctan sodu, żebyś mógł to zobaczyć podświetl wiaderko latarką.
Zabierz je w rękawiczkach. W rogu, oparty o szafkę znajdziesz też złamany trzonek od grabi. Pobierz pęsetą pojedynczy włos, a następnie w rękawiczkach weź sam trzonek. Spójrz teraz nieco na lewo, na blacie obok czerwonej aktówki leży komórka. Podświetl ją latarką i zabierz w rękawiczkach.

LABORATORIUM:

W analizatorze DNA porównaj włos z grabi z DNA ofiary. W analizatorze składu chemicznego zbadaj wiaderko z pestycydem – no tak, to się już zaczyna układać w całość. Jeszcze pozostał podarty dokument. Ułóż go w całość na stole montażowym.

033.png


PROSEKTORIUM:

Porozmawiaj z doktorkiem o trzonku grabi i o truciźnie. Automatycznie przenosisz się do laboratorium, by podsumować znalezione dowody i poszlaki.

BIURO BRASSA:

Zapytaj Brassa o ciężarówkę, telefon oraz poproś o nakaz przesłuchania Lou Astora. Przesłuchaj go, aż ci wszystko wyjaśni, szczególnie jeżeli chodzi o truciznę. Wróć do biura po nakaz przeszukania garażu Emily.

POSIADŁOŚĆ EMILY:

Porozmawiaj z Emily, powiedz jej o nakazie. Skieruj się do garażu. Obejrzyj książkę na stole z prawej strony, pobierz odcisk palca (ninhydryną). Cofnij się i zwróć uwagę na dokumenty leżące na brzegu półki, zabierz je (w rękawiczkach).

Obrazek
Następnie udaj się na koniec garażu. Na jednej z półek jest ciemny kąt, podświetl go latarką i w rękawiczkach zabierz słoik z proszkiem.

Obrazek
Pobierz z niego odcisk, korzystając z proszku daktyloskopijnego i taśmy klejącej.

LABORATORIUM:

Najpierw metodą „szukaj” sprawdź odcisk palca z książki (wynik wyszukiwania C), potwierdź dobór. Następnie tej samej metody użyj do zbadania odcisku palca ze słoika (wynik wyszukiwania C, potwierdź dobór). Przejdź w opcję „Audio/Wideo” i przesłuchaj 3 wiadomości z poczty głosowej Derrika. W analizatorze składu chemicznego zbadaj słoik z proszkiem.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz przesłuchania Emily Hanson. Na koniec zapytaj ją, czy wyrazi zgodę na pobranie odcisków palców. Wróć do biura Brassa, poproś o zlokalizowanie sklepu z tytoniem. Przesłuchaj jeszcze raz Lou, w sprawie trucizny. Znów wróć do Brassa i tym razem poproś o nakaz rewizji mieszkania Carli Mitchell.

MIESZKANIE DERRICKA I CARLI:

Porozmawiaj na wszystkie możliwe tematy. Zwróć uwagę na bieliznę leżącą na stole, podświetl ją światłem UV, pobierz próbkę wacikiem. Skieruj się do kuchni. Pod oknem jest blat z wyciętym miejscem na zlew, nas interesować będzie dół. Podświetl zakamarek latarką, leży tam przykrywka od słoika. Podnieś ją (rękawiczki), przekręć i zbierz do probówki brązowe płatki. Z wierzchu pokrywki pobierz odcisk palca (proszek daktyloskopijny i taśma klejąca). Zwróć też uwagę na odcisk palca przy niedokończonym kontakcie, zastosuj proszek magnetyczny i taśmę klejąca, by go zdobyć.

LABORATORIUM:

W komputerze zbadaj odciski palców z mieszkania i porównaj je z odciskami Emily – potwierdź dobór. Zbadaj odcisk palca z nakrętki, opcja „szukaj”, ale nic nie będzie pasować. Następnie wejdź w opcję „Odciski butów/bieżników” i porównaj ze sobą buty turystyczne Carli z odciskami butów z namiotu, potwierdź dobór. W analizatorze składu chemicznego, zbadaj brązowe płatki nakrętki – to tytoń. A w analizatorze DNA – nasienie z bielizny Carli – opcja „szukaj”. Wynik wyszukiwania A, potwierdź dobór.
BIURO BRASSA:

Poproś o możliwość przesłuchania matki przedsiębiorcy budowlanego i na koniec Carli. W trakcie przesłuchania dostaniesz odciski palców żony Derricka.

LABORATORIUM:

W komputerze porównaj ze sobą odciski palców Carli z odciskami palca z nakrętki w mieszkaniu. Potwierdź dobór.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz aresztowania właściciela odcisków z nakrętki – animacja.

Sprawdź statystyki (49/ 49) i ruszaj do zbadania ostatniej sprawy.

WIELKIE BIAŁE KŁAMSTWO:

W trakcie spotkania z Grissomem poznajesz kulisy kolejnej sprawy.

ZAUŁEK - MIEJSCE ZBRODNI:

Najpierw sfotografuj położenie ciała. Potem zajrzyj do skrzyni i pstryknij jeszcze jedną fotkę. Wyjdź ze zbliżenia i zrób kolejne zdjęcie, tym razem to ślad opon. Zajrzyj jeszcze raz do skrzyni i pobierz wacikiem próbkę krwi ze spodni ofiary. Teraz czas przyjrzeć się samochodowi, zwróć uwagę, że nie ma tablic rejestracyjnych. Zajrzyj do bagażnika i pobierz odcisk palca z miejsca nad brakującą tablicą rejestracyjną (proszek daktyloskopijny + taśma klejąca). Obejrzyj samochód z jego lewej strony. Nad tylnym kołem widoczna jest plama – spryskaj ją luminalem i wacikiem pobierz próbkę.

Obrazek
Obejrzyj kabinę, zrób zdjęcie numeru VIN samochodu, znajduje się nad kierownicą. Wyjdź z samochodu, podejdź do kontenera ze śmieciami (za Grissomem) i w rękawiczkach zabierz kluczyki od samochodu, leżące na prawej klapie.

PROSEKTORIUM:

Zapytaj o ofiarę, przyczynę śmierci, czas zgonu. Dostaniesz odciski palców i wydobyty z mózgu ofiary pocisk.

ZAUŁEK - MIEJSCE ZBRODNI:

Zajrzyj do pustej już skrzyni, w której wcześniej umieszczone były zwłoki, podświetl środek latarką i zbierz pył z potłuczonej wazy, wykorzystując do tego probówkę. Zajrzyj ponownie do skrzyni, użyj latarki i w rękawiczkach zabierz odłamki ceramiki.

LABORATORIUM:

Zbadaj zdobyte dowody i poszlaki. Umieść DNA ofiary w analizatorze DNA i wciśnij opcję „szukaj” (wynik wyszukiwania B, potwierdź dobór). O kurcze, to nasz… Porównaj DNA ofiary z krwią z błotnika, potwierdź dobór. Z odciskami niewiele da się zrobić, w opcji „szukaj” nic nie ma. Nie pasują też do odcisku palca z klapy bagażnika. W analizatorze składu chemicznego zbadaj pylistą substancję z potłuczonej wazy – to kokaina. Kliknij zdjęciem z numerami VIN samochodu na komputer laboratoryjny, a znajdziesz właściciela samochodu.

PROSEKTORIUM:

Zapytaj doktorka, czy we krwi ofiary jest kokaina.

BIURO BRASSA:

Zapytaj o Melvoya, zostaje dodana nowa lokacja – udaj się tam.

BIURO OFIARY:

Najpierw przyjrzyj się otwartym drzwiom. Mikrosilem wykonaj odlew ze środkowej części framugi drzwi pojazdu. Obejrzyj sprzęt inwigilacyjny z prawej strony. Potem przejdź do biurka. Za pomocą proszku magnetycznego i taśmy klejącej pobierz odcisk palca, widoczny przed samą klawiaturą. Z górnej półeczki, w rękawiczkach zabierz aparat fotograficzny. Wyjdź z biura, skręć na lewo i idź wzdłuż korytarza – do sypialni. Zabierz w rękawiczkach wyciąg z konta leżący na półeczce. Teraz sprawdź kabinę kierowcy, na prawo od biura. Zabierz w rękawiczkach strzępek kartki z numerem telefonu.

LABORATORIUM:

Porównaj w komputerze odciski palców ofiary z odciskami z biurka, potwierdź dobór. Kliknij wyciągiem konta bankowego na komputer laboratoryjny - animacja.

BIURO BRASSA:

Zapytaj się o numer telefonu ze skrawka papieru znalezionego w przyczepie kempingowej – animacja. Porozmawiaj z Lucy Cannelli.

BIURO GALERII:

Porozmawiaj z Ackermanem i Cleinem.

MIESZKANIE MICHAELA:

Wypytaj o wszystko Michaela Duboisa.

MIESZKANIE CARRIE:

Czas na pogawędkę z siostrzyczkami. Dostajesz od nich 2 zdjęcia, w tym jedno podarte.

BIURO BRASSA:

Brass potwierdzi alibi Lucy Cannelli.

LABORATORIUM:

Umieść podarte zdjęcie na stole montażowym i złóż je w całość. Porównaj też w komputerze fotkę Nathana w galerii ze zdjęciem położenia ciała obok pojazdu.

Obrazek
Obrazek

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz rewizji biura galerii.

BIURO GALERII:


Najpierw w rękawiczkach zabierz wyciąg z konta, leżący nieopodal kwiatka na biurku. Potem obejrzyj skrzynie. W jednej z nich umieszczona jest urna, podobna do tej, jaka była w skrzyni z ciałem. Zabierz ją, używając rękawiczek.

LABORATORIUM:

Przeanalizuj w komputerze wyciąg z konta z galerii. Połóż wazę na stole montażowym i przytrzymując lewy przycisk myszy, rozłóż jej część w miejscu pęknięcia. W środku znajdziesz niespodziankę – przypuszczalnie dowód wysokich obrotów galerii. Po rozłożeniu wszystkich 10 fragmentów urny (jest jeden szczególny, na dole z prawej strony, taki malutki) paczuszka automatycznie pojawi się w ekwipunku.

Obrazek

Obejrzyj ją z wierzchu i pobierz za pomocą ninhydryny odcisk palca. Korzystając z analizatora chemicznego, określ zawartość paczuszki – to kokaina. Następnie w komputerze laboratoryjnym umieść odcisk palca z woreczka i włącz opcję „szukaj” – wynik wyszukiwania D, potwierdź dobór.

BIURO BRASSA:

Poproś Brassa o nakaz przesłuchania Ackermana. Wypytaj go o wszystko.

BIURO GALERII:

Pogadaj z Gusem Cleinem na temat narkotyków, znajomości z Duboisem itp.

MIESZKANIE MICHAELA:

Wykorzystaj wszystkie pytania do Michaela, by trochę rozjaśnić sprawę.

MIESZKANIE CARRIE:

Porozmawiaj z Carrie na wszystkie możliwe tematy. Dostajesz od niej znaleziony w domu Michaela łom.

LABORATORIUM:

Pod mikroskopem porównaj odlew śladów na drzwiach pojazdu kempingowego z łomem.

Obrazek

BIURO BRASSA:

Poproś Brassa o nakaz rewizji mieszkania Michaela.

MIESZKANIE MICHAELA:

Najpierw zapytaj Michaela, gdzie naprawdę był w chwili morderstwa, potem poinformuj go, że masz nakaz przeszukania mieszkania. Zwróć uwagę na kasetę audio leżącą na lewej, dolnej półce regału z telewizorem. Zabierz ją, ubierając rękawiczki. Później zajrzyj do otwartej szafki, poświeć sobie latarką i zabierz (w rękawiczkach) „wysokiej klasy dyktafon”.

Obrazek

Tą samą metodą (rękawiczki) weź kartę pamięci do aparatu cyfrowego leżącego pod telewizorem. Na koniec zabierz oparty o nogę stołu obraz.

LABORATORIUM:

W komputerze laboratoryjnym sprawdź w opcji „Audio/Wideo” kartę pamięci i odtwórz kasetę z mieszkania Michaela. Porównaj ze sobą zdjęcie Nathana w galerii ze zdjęciem magazynu. Kliknij też mikrofonem kierunkowym i dyktafonem na komputer i wciśnij opcję „szukaj”. No i znasz już właściciela sprzętu.

BIURO BRASSA:

Poproś o możliwość przesłuchania Michaela. Wypytaj go o wszystko i wróć do biura Brassa po nakaz przeszukania terenu przed magazynem. Pojawia się nowa lokacja.

MAGAZYN:

Najpierw pogadaj z Gusem Cleinem. Potem przyjrzyj się małej kratce ściekowej sprzed drzwi garażowych i wyciągnij ze środka biały materiał (pęsetą). Obejrzyj też zaciek prowadzący do kratki ściekowej. Spryskaj go luminalem i pobierz wacikiem próbkę.

LABORATORIUM:

Zbadaj w analizatorze DNA ciecz z plamy w magazynie, a następnie biały przedmiot z odpływu ---> opcja „szukaj”, wynik wyszukiwania B, potwierdź dobór i idź po nakaz.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz rewizji magazynu Gusa Cleina.

MAGAZYN:

Wejdź do środka. Po animacji skręć maksymalnie na lewo i przyjrzyj się czerwonemu automatowi do gry. Na jego dole widoczny jest numer seryjny, zrób zdjęcie. Obejrzyj laptopa stojącego za automatem, kliknij na niego, a następnie na żółty folder. Pliki są co prawda zaszyfrowane, ale wystarczy skorzystać z Pendrive’a SanDisk. Wyjdź ze zbliżenia i skręć nieco w prawo, tam gdzie stoi bela papieru. Zajrzyj do zaułka i przyjrzyj się apteczce na ścianie. Broń zabierz z użyciem rękawiczek. Ściągnij za pomocą proszku daktyloskopijnego i taśmy klejącej odcisk palca z pistoletu. Znów wyjdź ze zbliżenia i zajrzyj do prawej części magazynu. Butelkę i zegarek możesz sobie odpuścić. Natomiast ważny jest ślad opony obok skrzyni, zrób fotkę. Możesz też obejrzeć wiszący na ścianie wąż.

LABORATORIUM:

Zapoznaj się z zaszyfrowanym plikiem z laptopa w komputerze laboratoryjnym. Skorzystaj też z tego urządzenia, by zbadać odcisk palca z pistoletu, opcja „szukaj”, wynik wyszukiwania D, potwierdź dobór. Wrzuć numer seryjny automatu do gier, znów opcja „szukaj”. Porównaj również ślady opon z magazynu ze śladami opon z zaułka, potwierdź dobór. Umieść pistolet na stole montażowym i, trzymając lewy przycisk myszy, rozłóż broń na części. Otrzymasz pocisk wystrzelony z pistoletu, porównaj go pod mikroskopem z pociskiem z ciała ofiary. Kliknij 3x na plusik z lewej strony i potwierdź dobór.

Obrazek
BIURO BRASSA:

Poproś o możliwość przesłuchania Ackermana. Zadaj wszystkie możliwe pytania (broń, automaty). Wróć do Brassa i przesłuchaj też Gusa Cleina. Po powrocie do biura poproś, by Brass sprawdził alibi Gusa.

LABORATORIUM:

Animacja, w trakcie której Grissom zaproponuje wizytę u Carrie.

DOM CARRIE:

Porozmawiaj z Carrie, dostaniesz od niej zegarek. Zbadaj plamę na bransolecie, korzystając z fioletu krystalicznego i wacika.

LABORATORIUM:

W analizatorze zbadaj krew z zegarka i porównaj ją z krwią ofiary, potwierdź dobór.

Obrazek

BIURO BRASSA:

Poproś o przesłuchanie Michaela Dubois. Dostajesz kasetę, którą musisz przesłuchać w:

LABORATORIUM:

W komputerze laboratoryjnym przesłuchaj kasetę i porównaj ją z kasetą z mieszkania Michaela, potwierdź dobór.

BIURO BRASSA:

Poproś o przesłuchanie Ackermana, Michaela (pogadaj z nimi), a następnie poproś o nakaz aresztowania osoby, którą wskazuje kaseta. Obejrzyj sobie statystyki (42/ 42) i skocz na zasłużoną kawę. ;)

KONIEC
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Wróć do „CSI: 3 wymiary zbrodni”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość