CSI: mroczne motywy - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 908
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 10 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć: Kobieta

CSI: mroczne motywy - solucja, poradnik

Postautor: Emma » 25 stycznia 2013, 21:14

Solucja w pdf z obrazkami

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Emma


CSI – Mroczne motywy – solucja

KRAKSA RYZYKANTA:

MIEJSCE WYSTĘPU KASKADERA:
Przyjrzyj się śladom opon,

Obrazek

a następnie podejdź do przewróconego motoru, zwróć uwagę na widoczną plamę obok motoru, zbierz jej próbkę z użyciem wacika. Obejrzyj prototyp gaźnika, zbadaj za pomocą lupy wystającą metalową część, wyjdź ze zbliżenia, potem ją zabierz, używając rękawiczek lub pęsety.

Obrazek

Następnie pobierz wacikiem próbkę płynu znajdującego się na kablu przepustnicy. Obejrzyj teraz górną część silnika i pobierz odcisk palca proszkiem do gładkich powierzchni. Przyjrzyj się kierownicy, używając pęsety, zabierz naklejkę.

Obrazek

Zbadaj też przednie koło, użyj taśmy klejącej do pobrania odcisku. Podejdź do ciężarówki, pobierz wacikiem próbkę rozlanego płynu.

Obrazek

Zbliż się do podjazdu, obejrzyj w zbliżeniu ślady opon. Zbadaj też miejsce z lewej strony motoru. Pogadaj z mężczyzną stojącym obok podjazdu, z McLaddenem – na wszystkie tematy. Chwilowo nie możemy wejść do przyczepy McLaddena. Skieruj się więc do :

SZPITAL ST. ANTHONY:
Porozmawiaj na wszystkie tematy z Dillinger’em i obejrzyj animacje.

LABORATORIUM:
Daj Greg’owi ( przeciągnij na jego osobę ) ślad motocykla, substancję z kabla od przepustnicy, żółtą ciecz spod motocykla, odcisk palca z silnika, substancję chemiczną spod ciężarówki, a także pękniętą sprężynę i naklejkę serwisową. Przejrzyj w komputerze ślady motocykla i porównaj je z drugim odciskiem z dołu. Następnie porównaj odcisk palca z bazą danych, ale i tak nic nie będzie pasować.

BIURO BRASSA:
Poproś o adres Vegas Motorcycle i Draffler Promotions, ale na nakazy przeszukań mamy za mało dowodów.

VEGAS MOTORCYCLE:
Zwróć uwagę na ślad opon w prawym dolnym rogu ( przed opuszczonymi drzwiami od garażu ), ale na razie je zostaw.

Obrazek

Wejdź do środka i porozmawiaj na wszystkie tematy z dziewczyną. Cofnij się ze zbliżenia i pobierz z lady, przed kasą, odciski palców ( puder do odcisków ). Wychodząc, ściągnij ślad opony sprzed wjazdu, z użyciem elektrostatycznego próbnika.

BIURO DRAFFLER PROMOTIONS:
Pogadaj z Muzotti’m, przyjrzyj się plamie na ścianie, obok dystrybutora wody, pobierz wacikiem próbkę ze ściany.

Obrazek

Z klamki ściągnij pudrem odcisk palca.

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi odciski palców z lady i klamki, ślad bieżnika, próbkę plamy ze ściany. Sprawdź w komputerze odciski palców. Ten z lady będzie pasował do 1-ego z dołu od lewej ( Muzotti ). Do pozostałych nie znajdziemy odpowiedników w bazie danych, ale możemy porównać je ze sobą. Ślad bieżnika będzie pasował do 1 – go z lewej u dołu ekranu i do tego sprzed bramy wjazdowej Vegas Motorcycle.

MIEJSCE WYSTĘPU KASKADERA:
Porozmawiaj z McLadden’em.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przeszukania przyczepy McLadden’a.

PRZYCZEPA MCLADDEN’A:
Sprawdź wszystko, co się da. Zwróć uwagę na jednorazowy kubek po kawie, ściągnij z niego odcisk palca używając pudru magnetycznego, potem go zabierz ( rękawiczki ). Z szuflady weź narzędzie do ściągania izolacji. Zajrzyj do kosza i w rękawiczkach zabierz zniszczoną kasetę. Z szufelki przy pomocy pęsety wyciągnij kawałek metalu ( w zbliżeniu ). Porównaj kawałek metalu ze sprężyną zabraną z motoru i obejrzyj miejsce pęknięcia z użyciem lupy.

Obrazek

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi odcisk palca z kubka ( za chwilę sprawdź go w komputerze ) oraz sam kubek. Daj też Sanders’owi połączoną z kawałkiem metalu sprężynę, narzędzie do ściągania izolacji, kasetę video. Obejrzyj pod mikroskopem uratowane klatki z filmu. Ostatni obraz pokaże pękniętą śrubę. Odcisk po kawie nie pasuje do żadnego z bazy danych, ale jest zgodny z odciskiem z wejścia i silnika.

BIURO DRAFFLER PROMOTIONS:
Porozmawiaj z Muzotti’m na temat odcisku z lady Vegas Motorcycle.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przeszukania biura Draffler Promotions oraz o przesłuchanie McLaddena – zadaj mu wszystkie pytania..

BIURO DRAFFLER PROMOTIONS:
Zrób zbliżenie biurka, przeczytaj i zabierz list od Barkley’a ( rękawiczki ).

Obrazek

Przejrzyj też komputer, przeczytaj dwie odebrane wiadomości i skopiuj na dyskietkę 1-ną zaszyfrowaną wysłaną wiadomość. Odczytaj ją w :

LABORATORIUM:
Przekaż dyskietkę Greg’owi i wejdź do komputera do zakładki „ szukaj powiązań”. Przeciągnij dyskietkę do okna i wciśnij „szukaj”.

VEGAS MOTORCYCLE:
Pogadaj z Leslie.

SZPITAL ST. ANTHONY:
Porozmawiaj z Ace’m.

BIURO BRASSA:

Poproś o nakaz przeszukania Vegas Motorcycle.

VEGAS MOTORCYCLE:

Obrazek

Przejrzyj komputer oraz półkę na wprost, z lewej i z prawej strony. W rękawiczkach zabierz bilety na loterię. Ninhydryną ściągnij odciski palca z koperty, a następnie zabierz kopertę ( rękawiczki ). Na półce, gdzie stoi lampa leżą rachunki, weź je używając rękawiczek. Z półki z prawej strony zabierz narzędzie Komawa ( rękawiczki ), ale najpierw ściągnij z rączki odciski palców ( puder ).

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi odciski z koperty, kopertę i narzędzia Komawa, a także kupon na loterię, rachunki, a także samo Komawa. Przeanalizuj odciski palca z koperty i z komawa, czyli najpierw porównaj z bazą danych a potem z posiadanymi odciskami. Odcisk z koperty pasuje do 2-go dolnego z lewej ( czyli Muzotti ) a także do odcisku z lady.

BIURO BRASSA:
Poproś o przesłuchanie Leslie, weź od niej odciski palców.

LABORATORIUM:
Przekaż odcisk Leslie Greg’owi i zbadaj go w komputerze ( porównaj z bazą danych i z posiadanymi ), porównaj z odciskiem z narzędzia komawa.

BIURO DRAFFLER PROMOTIONS:
Pogadaj z Muzotti”m

SZPITAL ST. ANTHONY:
Porozmawiaj z Ace’m.

BIURO BRASSA:
Poproś o przesłuchanie Leslie- pogadaj z nią. Wróć do Brassa i poproś o przesłuchanie Muzotti’ego.

Na zakończenie mamy 5 pytań dodatkowych, które sprawdzają naszą pamięć i spostrzeżenia, pytania są losowe i nie wpływają na nasz ogólny wynik. Liczą się tylko do statystyki. Przykładowe pytania i odpowiedzi: Jakiego koloru był motor Ace’a: żółtego z niebieskimi pasami; jakie nominały widniały na banknotach w kopercie z pieniędzmi w Vegas Motorcycle: 100 oraz 50; co było napisane z tyłu policyjnej furgonetki na miejscu wypadku: Forensics; gdzie znaleziono drugi fragment pękniętej sprężyny przepustnicy: na szufelce; jakiego koloru była rączka narzędzia znalezionego w przyczepie reżysera: czerwonego; którego z poniższych urazów nie doznał kaskader: stłuczenia wątroby; ile kosztował kupon na loterię znaleziony w sklepie z częściami: 2 $; jaka suma widniała na rachunkach znalezionych w Vegas Motorcycle: 309,91; ile roślin stało w biurze Draffler Promotions: 2.

ODCISKI I NĘDZNICY:

PROSEKTORIUM:

Porozmawiaj z doktorkiem, przyjrzyj się ciału: klatce piersiowej, lewej dłoni, lewemu barkowi i otwartym wnętrznościom. Ze spodni leżących obok prawej dłoni, ściągnij wacikiem próbkę plamy.

Obrazek

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi próbkę DNA ofiary i próbkę plamy ze spodni. Obejrzyj wyniki w komputerze. Porównaj ze sobą obie próbki.

BIURO BRASSA:
Pogadaj z Brassem na temat miejsca znalezienia zwłok oraz restauracji serwującej trufle – pojawią się nowe lokacje.

OPUSZCZONY PRZYTUŁEK:
Przyjrzyj się śladom krwi, zrób zbliżenie pękniętej posadzki i zajrzyj do środka. Pęsetą wyciągnij larwę muchy mięsnej. Zbierz odcisk buta, używając taśmy klejącej.

Obrazek

Odwróć się i w rękawiczkach zabierz zaostrzony kawałek szkła, leżący na stole, ściągnij częściowy odcisk palca. Spod ściany pobierz wacikiem próbkę cieczy, to samo zrób z farbą z graffiti na ścianie.

Obrazek

Przejdź w głąb pomieszczenia, z prawego rogu podnieś w rękawiczkach prosty kawałek szkła, ściągnij z niego odcisk palca i połącz odciski, łącząc ze sobą oba kawałki rozbitej butelki.

Obrazek

Wyjdź ze zbliżenia i zwróć uwagę na słabo widoczny ślad kobiecego buta, zbierz jego odcisk korzystając z elektrostatycznego próbnika pyłów.

Obrazek

Przejdź do drugiego pomieszczenia, przyjrzyj się wózkowi inwalidzkiemu. Użyj na oparciu światła ultrafioletowego, z lewej rączki w zbliżeniu pobierz odcisk palca. Mikrosilem zrób odlew numeru wózka ( lewa rączka ).

Obrazek

RESTAURACJA LE FIGARO:
Pogadaj z kierownikiem – Markusen Hellen’em. Po rozmowie podejdź do zaułka z prawej strony. Na kartonach leżą rachunki, zabierz trzy z nich.

Obrazek

Przyjrzyj się też kawałkowi niedojedzonego mięsa z kośćmi. Obejrzyj go pod lupą i użyj probówki, by zebrać proszek, którym posypano mięso. Przyjrzyj się drutowi kolczastemu na ogrodzeniu, znajduje się tam strzępek materiału, zabierz go, używając pęsety.

Obrazek

LABORATORIUM:
Oddaj Greg’owi błotnisty odcisk stopy, odcisk stopy w kurzu, próbkę farby w spray’u, próbkę cieczy z podłogi, odcisk palca z wózka, proszek z wyrzuconego jedzenia, 3 rachunki, larwę muchy mięsnej, połączone kawałki butelki, odcisk numeru seryjnego z wózka ( SN – 21003 ), wyrzucone jedzenie i strzępek materiału z drutu kolczastego. Zajrzyj do mikroskopu - potwierdź dobór z drugą od lewej próbką. Znasz czas zgonu. W komputerze porównaj odcisk palca z wózka i odciski butów z bazą danych. Damski odcisk buta nie pasuje do niczego, męski jest zgodny z czwartym wzorem u dołu, od lewej. Zbadaj też DNA, ale poszukiwania będą bezowocne.

BIURO BRASSA:
Zadaj mu pytania dotyczące graffiti i wózka inwalidzkiego. Poproś o nakaz wydania przez właściciela restauracji, wyciągu z karty kredytowej.

RESTAURACJA LE FIGARO:
Pogadaj o karcie kredytowej.

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi rachunek i sprawdź w komputerze, kto jest właścicielem karty, opcja"szukaj powiązań".

KRYJÓWKA:
Ze stołu zabierz notatnik ( rękawiczki ). Na kartonie stoi spray do graffiti, najpierw pobierz odciski palców ( puder ), a następnie zabierz puszkę ( rękawiczki ). Podejdź do stołu bilardowego i z popielniczki zabierz niedopałek ( pęseta ).

Obrazek

MIESZKANIE W NORTH MEADOWS:
Pogadaj z Clair Thomas.

PROSEKTORIUM:

Porozmawiaj z doktorkiem.

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi notes z kryjówki ( pojawi się nowa lokacja ) i niedopałek papierosa. Sprawdź dane w komputerze. Najpierw z bazą danych, a później z posiadanymi próbkami, ale nie znajdujesz odpowiedników.

LOMBARD:
Zajrzyj do kosza na śmieci, zabierz zgniecioną kartkę ( rękawiczki ), a sprzed drzwi nie do końca odgaszonego papierosa.

LABORATORIUM:
Przekaż kartkę i niedopałek Greg’owi. Sprawdź DNA w komputerze. DNA obu niedopałków jest zgodne.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przesłuchania Markusa Hellen’a.

LABORATORIUM:
Daj Greg’owi DNA i odciski palców Markusa. W komputerze porównaj ze sobą dwa posiadane odciski. DNA Markusa porównaj z DNA z plamy na spodniach. Połącz ze sobą trzy fragmenty odcisków ( dwa z połączonych kawałków butelki i z puszki w spray’u ). Sprawdź je w komputerze. Pasują do Lane Jackson.

PROSEKTORIUM:

Porozmawiaj z doktorkiem.

LOMBARD:
Zrób zbliżenie miejsca obok kosza. Podnieś leżący tam pierścionek ( rękawiczki ). Przejrzyj leżącą obok kurtkę, pęsetą zabierz włosy, a wacikiem ściągnij próbkę plamy. Pogadaj z opryszkiem.

Obrazek

LABORATORIUM:
Wręcz Greg’owi włosy i wymaz plamy z kurtki. Obejrzyj włos pod mikroskopem – to kot singapurski.

Obrazek

MIESZKANIE W NORTH MEADOWS:
Zapytaj o kota.

BIURO BRASSA:
Spytaj też o kota. Poproś o nakaz przeszukania mieszkania.

MIESZKANIE W NORTH MEADOWS:
Obejrzyj karton stojący na sofie. Z klatki kota pobierz pęsetą próbki sierści. Pod lupą obejrzyj krawat na portrecie, wzór będzie identyczny z herbem na pierścieniu.

Obrazek

Zajrzyj do kominka, wyciągnij ( w rękawiczkach ) fragment spalonej kartki i kolejną larwę muchy.

Obrazek

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi próbkę sierści i fragment spalonego raportu, larwę muchy oraz pierścionek. Pod mikroskopem zbadaj sierść kota i porównaj ją z włosem z kurtki ( zgodność obu próbek ). W komputerze dokonaj analizy DNA, czyli DNA z larwy z kominka porównaj z DNA plamy na spodniach i DNA ofiary.

PROSEKTORIUM:

Porozmawiaj z doktorkiem na temat pierścienia.

BIURO BRASSA:
Poproś o przesłuchanie Clair Thomas.

LABORATORIUM:
Daj Greg’owi nowo pobrane odciski palców i DNA Clair. Obejrzyj je w komputerze. Odciski porównaj z odciskami palca z uchwytu wózka. DNA Clair porównaj z DNA plamy na spodniach i DNA z larwy z kominka.

BIURO BRASSA:
Poproś o ponowne przesłuchanie Clair Thomas.

Przykładowe pytania i odpowiedzi: Jak umarł J.J.Thomas – na raka płuc; gdzie sanitariusze znaleźli ciało – w opuszczonym przytułku; jak nazywał się deser na jednym z rachunków restauracji – Alaska; jakiej rasy był kot J.J. Thomasa- singapurskiej; jaka flaga wisiała w melinie gangu – brytyjska; jak nazywała się restauracja Markusa – Le Figaro; jaki był orientacyjny czas zgonu ofiary na podstawie badań larwy – 28 godzin, jakiego rozmiaru pierścień nosiła ofiara – 5; co oznaczają tłuste osady na wątrobie - nadużywanie alkoholu.

WYKOPALISKA:

WYKOPALISKA:
Pogadaj z Eliotem Landsdown’em. Zrób zbliżenie kości i czaszki – zbierz z okolicy lewego oczodołu odłamki szkła ( pęseta ). Obejrzyj też miejsce przy lewej stronie szczęki – obok leży ząb. Wyjdź ze zbliżenia i sprawdź szkielet w dolnej części – przy użyciu pędzelka oczyść kości prawej dłoni i w kolejnym zbliżeniu obejrzyj dokładnie końcówkę palca wskazującego ( lupa ).

Obrazek

Jest tam włókno – zbierz je pęsetą. Zwróć też uwagę na plamę z lewej strony szkieletu – pobierz próbkę gleby ( probówka ).

Obrazek

Przejdź całkiem na lewo placu – obejrzyj ziemię pod reflektorem, zrób gipsowy odlew śladu opony i zabierz artefakt ( rękawiczki ). Możesz też obejrzeć drzewo i gniazdo.

Obrazek

PROSEKTORIUM:
Poproś o wydobycie szczątków i zadaj doktorkowi wszystkie pytania. Przyjrzyj się ciału – lewemu oczodołowi, szczęce i prawej ręce, ale to nie wniesie nic nowego do sprawy.

LABORATORIUM:
Przekaż Greg’owi włókno, próbkę gleby, odlew gipsowy, próbkę DNA, zdjęcie RTG, szkło z czaszki i artefakt. Pod mikroskopem zbadaj szkło i włókno. W komputerze sprawdź ślady opon, DNA ofiary i zdjęcie czaszki.

PROSEKTORIUM:
Pogadaj z doktorkiem.

BIURO BRASSA:
Zadaj wszystkie możliwe pytania.

WYKOPALISKA:
Porozmawiaj z archeologiem i Landsown’em. Z wystawionego przez kartonu wyciągnij zegarek i obejrzyj kij bejsbolowy, używając w jego dolnej części ( w zbliżeniu ) światła ultrafioletowego. Wyciągnij kij i jeszcze raz obejrzyj go w ekwipunku. Z górnej części pobierz kawałek szkła ( pęseta ).

Obrazek

PRZYBYTEK MEDIUM:
Pogadaj z Madame Lazor’ą. Obejrzyj kulę wróżki i półkę, na której stoi duża ilość płynu do zapalniczek.

Obrazek

VISTA COURT:
Zamień kilka słów z Adamem Kilbornem.

BIURO BRASSA:
Poproś o życiorys Kilborna oraz o nakaz przeszukania jego mieszkania.

VISTA COURT:
Przeczytaj i zabierz ( rękawiczki ) list leżący na kartonach. Figurkę stojącą na podłodze najpierw spryskaj luminalem, potem ją zabierz ( rękawiczki ). Przejdź w głąb pokoju i zabierz leżącą na półce, obok klawiatury kasetę. Z prawej strony, na półce regału z książkami jest oparty toporek. Zabierz go w rękawiczkach.

Obrazek

LABORATORIUM:
Oddaj Greg’owi list odmowny, uszkodzony zegarek, kij bejsbolowy, odłamek szkła, kasetę, chińską statuetkę i toporek. Pod mikroskopem porównaj oba kawałki szkła. W komputerze przebadaj list, próbkę DNA ze statuetki i kasetę. Ponownie zajrzyj pod mikroskop i obejrzyj fotografię.

WYKOPALISKA:

Porozmawiaj z archeologiem.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przeszukania przyczepy Montany.

PRZYCZEPA ARCHEOLOGA:

Najpierw przyjrzyj się oponom – taśmą klejącą ściągnij odcisk. Z górnej części przyczepy wacikiem zbierz próbkę z plamy. Wejdź do środka, obejrzyj łopatę – ściągnij wacikiem próbkę plamy krwi. Obejrzyj figurki w otwartej szafie. Zwróć uwagę na plamę na ścianie. Użyj luminolu i pobierz wacikiem próbkę. Z dziury w dywanie zabierz dwie próbki włókna - starej i nowej wykładziny ( pęseta ).

Obrazek

PROSEKTORIUM:
Pogadaj z doktorkiem.

LABORATORIUM:

Daj Greg’owi bieżnik z przyczepy, próbki substancji z przyczepy, krew z łopaty i ze ściany, oba włókna z dywanów. Pod mikroskopem porównaj włókna z palca ofiary z włóknem ze starego dywanu – potwierdź dobór. W komputerze: bieżnik z przyczepy porównaj z czwartym od lewej z bazy i z posiadanym z placu budowy ( zgodność ), a próbkę DNA ze ściany w przyczepie z DNA ofiary.

WYKOPALISKA:
Pogadaj z architektem, zabierz gniazdo ( rękawiczki ).

Obrazek

PRZYBYTEK MEDIUM:
Porozmawiaj z wróżką.

BIURO BRASSA:
Wypytaj Brassa o Eddiego. Poproś o przesłuchanie Johna Montany, a potem Adama Kilborn’a. Po przesłuchaniu idź do

LABORATORIUM:
Porównaj jego DNA z próbką z chińskiej statuetki, daj Greg’owi gniazdo.

BIURO BRASSA:
Jeszcze raz poproś o przesłuchanie Adama Kilborn’a.

Przykładowe pytania i odpowiedzi: Okres po dynastii Ching oznacza – 1911 i do teraźniejszości; w którym roku zarejestrowano firmę Amerykańskie Rzeźby z mydła – 1993; jakiej marki był zegarek noszony przez Johna Montanę – Rolston Precision Classic, ile dioptrii wynosiła korekta wady wzroku okularów ofiary – 2,35; jaką godzinę wskazywał zepsuty zegarek – 12:10; gdzie John Montana trzymał swoją przyczepę – na uniwersytecie; ile przenośnych toalet stało na placu budowy – 1; jakiej marki był płyn do zapalniczek w przybytku Lazary – Maarten’s; czego Brass dowiedział się o Madame Lazorze – niczego; ile Elliot potrzebował na wybudowanie kasyna – 250 milionów $.

MISS ZGON:

TEATR COLOSSUS:
Pogadaj z Heather Colby, obejrzyj ciało: zrób wymaz z dolnej rany postrzałowej ( wacik ), z górnej wyciągnij pęsetą kawałek petardy.

Obrazek

Przy pomocy światła ultrafioletowego odszukaj siniaka na prawym policzku dziewczyny. Podejdź do nocnej szafki, z lufy pistoletu wacikiem pobierz ślad prochu, a potem w rękawiczkach zabierz broń. Porozmawiaj z Clayton'em Regisem ( odwracając się w stronę widowni ). Obejrzyj też znak za Heather, który wskazuje aktorowi, gdzie ma stać na scenie.

Obrazek

REKWIZYTORNIA:
Podejdź do "stołu warsztatowego", zwróć uwagę na brak jednego narzędzia.

Obrazek

Z jednego pudełeczka weź ślepy nabój ( rękawiczki ), z drugiego ściągnij ninhydryną odcisk palca. Naboju chwilowo nie da się zabrać. Obejrzyj strzelby z prawej strony pomieszczenia - brak jednej sztuki. Zajrzyj do otwartej szafy, zabierz jedno zdjęcie i jedną tenisówkę ( wszystko w rękawiczkach ). Pobierz wacikiem próbkę wody z kałuży na podłodze, obok dystrybutora wody.

PROSEKTORIUM:
Pogadaj z doktorkiem. Obejrzyj pod lupą fragmenty pocisku.

LABORATORIUM:
Przekaż zebrane dowody Greg'owi: krew Meryl, proch z lufy, odcisk z pudełka, próbkę wody z kałuży, zdjęcie, petardę, pistolet, ślepy nabój, tenisówkę, fragment pocisku, który najpierw obejrzyj z użyciem lupy. Pod mikroskopem sprawdź zdjęcie, a w komputerze zbadaj odcisk tenisówki z bazą danych - zgodność z czwartą próbką od lewej. Dowiedz się czegoś o próbce wody z kałuży.

TEATR COLOSSUS:
Jeszcze raz pogadaj z Heather.

REKWIZYTORNIA:
Ze stolika warsztatowego zabierz nabój kaliber 0,22 ( rękawiczki ).

LABORATORIUM:
Przekaż nabój Greg'owi.

PROSEKTORIUM:
Zrób mikrosilem odlew niżej położonej rany.

Obrazek

LABORATORIUM:
Przekaż odlew Greg'owi.

TEATR COLOSSUS:
Kliknij na manekina i włącz urządzenie, przyciskając włącznik. Obejrzyj miejsce na krzesełku dla orkiestry, które wskazuje laser. Najpierw pudrem ściągnij odcisk z przekaźnika, a potem zabierz samo urządzenie ( rękawiczki ). Znów pogadaj z Heather,

LABORATORIUM:
Oddaj odcisk z detonatora i samo urządzenie Greg'owi. W bazie danych poszukaj właściciela odcisku z detonatora ( pierwsza próbka z lewej ).

BIURO BRASSA:
Pogadaj z Brassem i poproś o nakaz przesłuchania Gus'a Harrison'a. Zadaj mu wszystkie pytania. Wróć do biura i poproś o adresy do Heather i Clayton'a - pojawią się nowe lokacje.

DOM HEATHER:
Porozmawiaj z Heather.

DOM REGISÓW:
Spróbuj porozmawiać z Clayton'em, ale nie będzie zbyt rozmowny.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przeszukania domu Heather.

DOM HEATHER:
Obejrzyj licencję na ścianie. Przyjrzyj się też majtkom, leżącym pod łóżkiem, zastosuj na nich światło ultrafioletowe, a potem je zabierz (rękawiczki).

Obrazek

LABORATORIUM:
Przekaż Greg'owi narzędzie, list i jego odcisk oraz majtki Heather. W komputerze porównaj obie posiadane próbki DNA ( z majtek i krwi Meryl ). Porównaj odcisk z listu z odciskiem z rekwizytorni.

TEATR COLOSSUS:
Teraz sprawdź nową trajektorię lotu kuli. Wejdź na balkon i zbierz po jednym śladzie z każdego rodzaju butów ( elektrostatycznym próbnikiem pyłów ).

Obrazek

Zajrzyj za fotel, wacikiem pobierz próbkę zacieku. W probówce umieść też ciemny proch z oparcia loży.

LABORATORIUM:
Przekaż Greg'owi odciski tenisówki, mokasyna, próbkę zacieku, ciemny proch. W komputerze sprawdź odciski mokasynów z bazą danych ( zgodność z drugim z lewej ), a potem porównaj ze sobą oba odciski z tenisówek, które posiadasz. Sprawdź jeszcze zaciek wody z loży.

BIURO BRASSA:
Pogadaj z Brassem, a potem poproś o przesłuchanie Heather.

LABORATORIUM:
Sprawdź jej odciski, ale do niczego nie pasują.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przeszukania domu Regisów.

DOM REGISÓW:
Zadaj Clayton'owi wszystkie pytania. Obejrzyj zlew i mydło ( zabierz je w rękawiczkach ). To samo zrób z termosem. Skieruj się na lewo, obejrzyj model serca na półce, a z dołu zabierz mokasyny ( rękawiczki ). Z niedomkniętej szuflady wyciągnij obcęgi ( rękawiczki ).

Obrazek

LABORATORIUM:
Daj Greg'owi mydło, termos, obcęgi i mokasyny. W komputerze odciski mokasyna porównaj z odciskiem buta z loży. Zbadaj też próbkę wody z termosu.

BIURO BRASSA:
Poproś o przesłuchanie Gus'a Harrison'a - zadaj mu wszystkie pytania, a potem przesłuchajClayton'a Regis'a.

LABORATORIUM:
Przekaż odciski Greg'owi i zbadaj je w komputerze. Porównaj je z odciskami z rekwizytorni i z listu z pogróżkami.

BIURO BRASSA:
Zaproś ponownie na przesłuchanie Clayton'a Regis'a.

Przykładowe pytania i odpowiedzi: Co przedstawiały obrazy na ścianach w domu Heather Colby - kwiaty; co znajdowało się na stoliku w domu Heather Colby - miska z owocami; jakiego kolory były trzy lampki na zdalnym detonatorze znalezionym na stanowisku orkiestry - żółtego/zielonego/czerwonego; jakiego koloru były majteczki znalezione w mieszkaniu Heather - różowego; ile otworów wywiercono w mydle - 2; której z poniższych substancji nie znaleziono w próbkach wody - karbonit; na jakiej uczelni Heather Colby zrobiła dyplom - University of Mestern Nevada; ile zdjęć znajdowało się w szafie - 3; jakiego koloru były tenisówki w szafie z rekwizytorni - białego z niebieskimi i żółtymi paskami; jaki zagadnieniom były poświęcone książki na półce w domu Regisa - anatomii; jaki tytuł nosiła piosenka, którą Heather śpiewała w przedstawieniu - "Covering My Track"; jak nazywała się ulica, przy której mieszkali państwo Regis - Vermont Drive; ile poduszek leżało na łóżku Heather - 3; co stało obok szafki w rekwizytorni - wieszak, co oprócz kombinerek znajdowało się w szufladzie w domu Regisa - notatnik.

SMOCZE SKARBY:

CIRQUE DES LEZARDS:
Pogadaj z Arnoldem Ziegler'em. Przyjrzyj się klatce, w lewym rogu obejrzyj pod lupą i pobierz włos ( pęseta ) i drewno ( rękawiczki ). Z prawego roku ponieś ludzki palec ( rękawiczki ). Obróć się w lewo, zrób zbliżenie kaktusów i zabierz pęsetą niebieski strzępek. Przyjrzyj się śladom na piasku - zrób gipsowy odlew.

Obrazek

Dalej kieruj się na lewo, zwróć uwagę na pluującą kobrę. Zadaj jeszcze klika pytań Arnoldowi i udaj się do :

DOM POGRZEBOWY:
Pogadaj z Victorem Kaufman'em.

PROSEKTORIUM:
Porozmawiaj z doktorkiem.

LABORATORIUM:
Przekaż Greg'owi włos, płatek winylu, odlew śladu opon, drewno i palec. Pod mikroskopem obejrzyj włos i winyl. W komputerze wyszukaj odpowiednika do odcisku palca ( baza danych ), będzie pasował do ostatniej próbki, z bieżnikiem i próbką DNA chwilowo nic nie zrobimy.

BIURO BRASSA:
Pogadaj z Brassem.

GABINET Dra JULIUSA RIVELLI:
Pogawędź sobie z Julisem.

DOM POGRZEBOWY:
Porozmawiaj z Victorem

BIURO BRASSA:
Zapytaj się o adres i udaj się tam.

RED CURTAIN IMPORTS:
Obejrzyj akwarium za plecami, i to po lewej stronie ( leży tam nasz smok ). Podejdź do wózka - zbierz ślady używając elektrostatycznego próbnika pyłów.

Obrazek

Zwróć uwagę na plamę z lewej strony fotela, popsikaj ją luminolem i pobierz wacikiem próbkę. Podejdź do otwartej gabloty z prawej strony i zabierz z niej gazetę z odchodami ( rękawiczki ). Na koniec z biurka zabierz kwit z depozytu ( rękawiczki ).

Obrazek

LABORATORIUM:
Oddaj ślady wózka, próbkę krwi i gazetę. Zbadaj bieżnik wózka - bez rezultatu. Porównaj DNA z krwi z biura, z DNA ludzkiego palucha. Został kwit z depozytu, ale ten lepiej sprawdzić u Brassa.

BIURO BRASSA:
Zapytaj o kwit i związane z nim informacje.

LABORATORIUM:
Przekaż Greg'owi kwit.

BIURO CYRKU:
Pogadaj z Arnoldem.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przeszukania biura cyrku.

BIURO CYRKU:
Obejrzyj rękaw kurtki pod lupą i pobierz pęsetą strzępek, a następnie w rękawiczkach zabierz kurtkę. Przyjrzyj się zdjęciu leżącemu na stercie dokumentów obok wieszaka. Pudrem ściągnij odcisk, później zabierz zdjęcie ( rękawiczki ).

Obrazek

Podejdź do biurka, wyciągnij z książki na półce wystającą kartkę z numerem telefonu. Zadzwoń z aparatu stojącego na biurku pod ten numer ---> REDIAL. Zadaj jeszcze pytanie Arnoldowi i wracaj do :

LABORATORIUM:
Oddaj Greg'owi fragment kurtki, odciski ze zdjęcia, zdjęcie, kawałek papieru z numerem telefonu, a także kurtkę. Pod mikroskopem obejrzyj zdjęcie, dwie próbki winylu ( nie pasują do siebie ). W komputerze odcisk palca ze zdjęcia porównaj z bazą danych ( drugi od lewej )

BIURO BRASSA:
Poproś o przesłuchanie Arnolda Ziegler'a, a następnie przesłuchaj Petrenkę.

PROSEKTORIUM:
Poproś o przywiezienie warana. Spytaj doktorka o przyczynę zgonu i wyniki autopsji. Obejrzyj zwierzę - jego łeb i wnętrzności. Pobierz wymaz treści żołądka ( wacik ).

Obrazek

LABORATORIUM:
Przekaż wymaz Greg'owi. Zajmij się nowymi próbkami DNA. DNA z jelit warana # 2 porównaj z bazą danych ( próbka pierwsza z lewej ), potwierdź dobór. DNA z jelit warana # 1 porównaj z DNA włosa z drewna.

BIURO BRASSA:
Poproś o informacje dotyczące Angeli Carson.

GABINET Dra JULIUSA RIVELLI:
Wypytaj go o wszystko.

BIURO BRASSA:
Zapytaj Brassa o rodzeństwo Carli.

DOM POGRZEBOWY:
Wypytaj Victora o wszystko i udaj się do pomieszczenia za trumnami. Przyjrzyj się segregatorom na półce, w rękawiczkach zabierz z nich dokumenty. Z blatu stoły weź kluczyki z przenośną pamięcią ( rękawiczki ). Zajrzyj do szuflady i wyciągnij w rękawiczkach kartkę.

Obrazek

Podejdź do kosza na śmiecie - przybliż lupą rozcięcie worka z prawej strony, pęsetą zabierz fragment worka. Teraz przyjrzyj się lewej stronie, spryskaj worek luminolem i pobierz próbkę ( wacik ). Wyjdź ze zbliżenia, obejrzyj dyplom wiszący na ścianie. Zrób też zbliżenie wózka i pobierz taśmą klejącą odciski jego kół. Wróć do Victora i porozmawiaj z nim.

Obrazek

LABORATORIUM:
Przekaż Greg'owi kawałek winylu, próbkę krwi, ślad kółek stołu operacyjnego, dwie notatki i pamięć przenośną. W mikroskopie porównaj fragment winylu z płatkiem winylu ( zgodność ). Przejdź do komputera, tu porównaj wąski ślad bieżnika ze śladem opon z domu pogrzebowego, a DNA z worka z DNA włosa z drewna. Wyszukaj też czegoś w bazie danych na temat kartki z rejestru i kartki z odręcznym pismem ---> opcja "szukaj powiązań ". Jak nie będzie nowej wzmianki w komputerze, to jeszcze raz daj Greg'owi kartkę z rejestru i kartkę z odręcznym pismem.

GABINET Dra JULIUSA RIVELLI:
Zadaj mu wszystkie możliwe pytania.

DOM POGRZEBOWY:
Pogadaj z Victorem.

BIURO BRASSA:
Poproś o nakaz przeszukania domu pogrzebowego.

DOM POGRZEBOWY:
Przejdź przez pomieszczenie, które już sprawdzałeś i idź dalej, drzwiami na prawo. Najpierw zajrzyj do lodówki, a potem do pojemnika z ciałem. Obejrzyj też, co schowane jest pod ciałem.

Obrazek

BIURO BRASSA:
Poproś o przesłuchanie Victora Kaufman'a.

GABINET Dra JULIUSA RIVELLI:
Pogadaj z Victorem i obejrzyj zakończenie.

Przykładowe pytania i odpowiedzi: Którego z poniższych nazwisk nie było na liście biorców organów - Fred Balfore; jaka gazeta była widoczna w klatce importera - Las Vegas Star; siły powietrzne którego kraju odbyły nagłośniony przelot nad USA z 1992 - Ukrainy; co robił dr Rivelli, gdy spotkaliśmy go po raz pierwszy - siedział przy komputerze; jakiego koloru była kurtka wisząca w biurze cyrku - niebieskiego; ile kluczy wisiało na łańcuchu razem z przenośną pamięcią - 2; jakiego koloru była kurtka Arnolda Zieglera - czerwona w żółte paski; sekcja zwłok zwierzęcia jest często nazywana - nekroskopią; co jeszcze stało na biurku w biurze cyrku, obok telefonu - czerwony kubek; ile ostatnich połączeń mógł zapamiętać telefon w biurze cyrku- 50; ile doniczkowych kaktusów stało w namiocie cyrku - 3.

KONIEC

Wróć do „CSI: mroczne motywy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość