Broken Sword: anioł śmierci - problem z wyświetlaniem grafiki na komputerach z kilkurdzeniowymi procesorami.

Awatar użytkownika
Vicek
Publicysta
Posty: 1578
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 00:53
Lokalizacja: Kielce
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 46 razy
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Broken Sword: anioł śmierci - problem z wyświetlaniem grafiki na komputerach z kilkurdzeniowymi procesorami.

Postautor: Vicek » 15 lipca 2015, 18:33

Grafika w czwartej części Broken Sworda nie wyświetla się poprawnie na komputerach z wielordzeniowymi procesorami. Postacie w grze są wówczas czarne, a niektóre elementy tła migają i prześwitują.
Aby gra działała poprawnie, należy uruchomić grę na jednym rdzeniu procesora.

Recepta dla posiadaczy Windowsa 8.1:

1. Kliknij w logo Windowsa widniejące w pasku zadań (standardowo w lewym dolnym rogu ekranu).
2. Kliknij w symbol lupy znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu (obok nazwy użytkownika i opcji zasilania).
3. Wpisz msconfig i naciśnij Enter.
4. W oknie konfiguracji systemu wybierz zakładkę Rozruch (druga od lewej), a następnie kliknij w "Opcje zaawansowane".
5. Zaznacz "Liczba procesorów" i wybierz 1.
6. Potwierdź wybór, klikając "Ok", a następnie "Zastosuj".
7. Zrestartuj komputer.

Aby cofnąć wprowadzone zmiany należy w punkcie 5. odznaczyć pole "Liczba procesorów", reszta działań jak wyżej.
_________________________________________________________________________________________________
Kanał na youtube o przygodówkach i nie tylko: http://www.youtube.com/user/vicek83

Wróć do „Broken sword: anioł śmierci”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość