DARQ - w świecie snów

Czy chcesz zagrać w ten tytuł?

Tak
1
100%
Nie
0
Brak głosów
Jeszcze nie wiem
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 1

Awatar użytkownika
ZenekZombie
Moderator
Posty: 2232
Rejestracja: 19 października 2014, 14:19
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634&p=30700#p30700
Lokalizacja: Częstochowa/Lublin
Podziękował(a): 46 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 44 razy
Płeć: Kobieta
Kontakt:

DARQ - w świecie snów

Postautor: ZenekZombie » 31 maja 2018, 13:12

Obrazek
DARQ opowiada historię Lloyda, chłopca, który uświadamia sobie, że śni. Ku nieszczęściu Lloyda marzenie senne szybko zamienia się w koszmar, a wszelkie próby przebudzenia kończą się niepowodzeniem. Eksplorując najciemniejsze zakątki swojej podświadomości, Lloyd uczy się, jak przetrwać koszmar, naginając prawa fizyki i manipulując płynną tkaniną świata snów.

Oprócz rozwiązywania łamigłówek Lloyd będzie musiał ukrywać się, gdy w pobliżu znajdzie się wróg. Chłopiec nie ma szans na wygraną w otwartej konfrontacji, ponieważ stwory, które napotka, są znacznie potężniejsze i szybsze od niego. Zamiast tego musi polegać na starannym planowaniu, aby uniknąć wykrycia.

Jump-scary w DARQ służą jednemu celowi: pokazują, że w świecie snów wszystko może się zdarzyć w każdej chwili. Jednak nie jest to gra, w której takie zabiegi będą odgrywać dużą rolę. Wręcz przeciwnie, będą się zdarzać bardzo rzadko. W DARQ chodzi o budowanie napięcia.

Gra ma być poruszającym doświadczeniem artystycznym. Elegancja jest kluczowym słowem w DARQ - służy jako sposób na uwiedzenie lub zaproszenie gracza, aby wkroczył i rozwinął emocjonalne połączenie ze światem gry. Celem jest sprawienie, aby gracz chciał tam zostać, mimo że wymagać to będzie stawienia czoła swoim lękom.

Obrazek
Muzyka i dźwięk odgrywają bardzo ważną rolę w grze. DARQ to projekt zapoczątkowany przez pięciokrotnego zdobywcę nagrody ASCAP - Wlada Marhuletsa, i od samego początku gra została zaprojektowana wokół muzyki. Jest ona skomponowana przez samego reżysera gry i zostanie nagrana z Budapest Symphony Orchestra. Muzyka Włada zostanie zmixowana przez Adama Schmidta, znanego inżyniera dźwięku, który pracpował min. nad Incepcją, Mrocznym rycerzem, Piratami z Karaibów i innymi. Sound design jest wykonany przez Bjørna Jacobsena, znanego z pracy przy takich grach jak Cyberpunk 2077, Hitman i EVE: Valkyrie.

Cechy gry:
  • Psychologiczny horror o świadomym śnieniu.
  • Unikalny styl
  • Błyskotliwe tempo, polegające na powolnej budowie klimatu i przerażającej atmosferze, a nie na gore i przemocy.
  • Muzyka napisana przez pięciokrotnego zdobywcę nagrody ASCAP - Wlada Marhuletsa.
  • Układanki, które obejmują zginanie praw fizyki (chodzenie po ścianach i sufitach, lewitowanie), manipulowanie światem snów (poruszanie obiektami, obrotowymi pomieszczeniami), zbieranie i używanie znalezionych obiektów oraz unikanie wrogów.
  • 10 ukrytych tajemnic do znalezienia (opcjonalne - tylko dla hardcorowych graczy)
  • Mnóstwo interaktywnych obiektów i postaci, które rozwiną historię i pomogą Lloydowi zrozumieć znaczenie jego podróży.


https://youtu.be/tNfdMMT6SHk
https://youtu.be/BY6bluqApEQ
https://youtu.be/O2Hrzt21kDU
kontakt w sprawach forum: zenekzombie[at]przygodomania.pl
Filmy Youtube - link

Wróć do „Gry na PC oraz inne platformy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość