The Librarian - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
ZenekZombie
Moderator
Posty: 2279
Rejestracja: 19 października 2014, 14:19
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634&p=30700#p30700
Podziękował(a): 47 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 45 razy
Płeć: Kobieta
Kontakt:

The Librarian - solucja, poradnik

Postautor: ZenekZombie » 07 kwietnia 2018, 22:08

Wszelkie prawa autorskie do solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
ZenekZombie

Obrazek

The Librarian - solucja
Autorka: ZenekZombie


MIESZKANIE
Po zamknięciu okna zapal świeczkę obok łóżka.
Porozmawiaj z Agentem, przeczytaj notatkę, którą przyniósł.
Porozmawiaj z Agentem po raz drugi i zabierz klucz do biblioteki.
Zejdź na dół.

Podnieś karafkę z winem.
Otwórz szafę i zabierz z niej ubranie, które załóż.
Wyjdź na zewnątrz.

PODWÓRZE
Z krzaków wyskoczy bestia. Gdy zacznie pić z kałuży dopraw wodę winem z karafki.
Udaj się na główną ulicę miasteczka, a stamtąd do biblioteki.
Spróbuj otworzyć drzwi do biblioteki kluczem - złamie się.
Nieopodal otwarte jest okno przez które wejdź do środka.

BIBLIOTEKA
Zabierz gałąź drzewa.
Idź w lewo - na ostatniej półce brakuje książki, włóż tam tą, którą masz w ekwipunku - nieopodal otworzy się mechanizm.
Włóż gałąź w maszynę, a otworzy się przejście, którym przejdź na górę.

Przyjrzyj się czterem posągom z symbolami (jeden z nich trzyma kulę). Na razie zostaw je w spokoju.
Idź w prawo, a przyjrzyj się zwłokom na podłodze -wyjmij im czerwony obiektyw z kieszeni.
Idź na górę.

Idź na lewo, a znajdziesz pulpit z okrągłym wgłębieniem - na razie nic tu nie włożysz.
Wróć w prawo. Znajdziesz martwego ucznia. Popatrz na niego i podnieś każdy z jego palców, aby odsłonić kilka symboli.

Idź na dół i wciśnij kolejno symbole na posągach:

Obrazek

Posąg skruszy się, upuszczając kulę, jednak zanim ją podniesiesz musisz pokonać ducha - użyj na nim sztyletu, który masz w ekwipunku.
Podnieś kulę i idź na górę.

Włóż kulę w wgłębienie na pulpicie. Pulpit otworzy się, odsłaniając książkę, którą przeczytaj.

Biblioteka się zmieniła. Idź na górę.
Znajdziesz kolumnę z kilkoma symbolami.

Na każdym piętrze Biblioteki świeci jasna świeca. Użyj czerwonej soczewki na każdej świecy odsłaniając cztery symbole. Są to symbole, które musisz ustawić na kolumnie według kolejności od tych z najniższych pięter:

Obrazek

Wejdź po drabinie i ponownie po kolejnej.
Na ostatnim piętrze po lewej znajdują się szklane drzwi.

Idź w prawo, a znajdziesz to, co nawiedza Bibliotekę: gigantyczną wronę.
Wrona strzeże klucza, który musisz zabrać, gdy spróbujesz to zrobić ptak zaskrzeczy, krusząc szklane drzwi przez które przejdź.
W sąsiednim pokoju znajduje uwięzione pisklę, ostrożnie je podnieś i zanieś matce.
Zabierz klucz i udaj się do domu.

Koniec.
kontakt w sprawach forum: zenekzombie[at]przygodomania.pl
Filmy Youtube - link

Wróć do „Librarian, The”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości