Lula 3D - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
kassiopestka
Publicysta
Posty: 3483
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 21:04
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://www.przygodomania.pl/forum/viewt ... 4&start=60
Podziękował(a): 92 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 31 razy
Płeć: Kobieta

Lula 3D - solucja, poradnik

Postautor: kassiopestka » 28 października 2012, 17:57

Sorki za brak fotek, ale to jeden z moich pierwszych poradników, z czasów, kiedy takie wynalazki jak program do robienia screenów były poza zasięgiem moich umiejętności. A że w grę grałam bbb dawno i już jej nie mam, to nie mogę już tego poprawić.



Poradnik do gry: Lula 3D
Sprawdź, czy... aby na pewno masz skończone 18 lat!



Lula – seksowna laseczka w typie 99% męskiej populacji, czyli farbowany blond, biust w rozmiarze 3D, niebieskie ołowiane spojrzenie, usteczka w rybi pyszczek i rekinie ząbki. Tę oto piękność będziesz mieć okazję widzieć w trakcie gry w niejednej akcji...

Właśnie pani reżyser filmów porno i amatorka tańca na rurze dowiedziała się od swojego producenta, że trzy jej aktorki po nocnej orgii w tajemniczych okolicznościach zniknęły z pokoju. A tu budżet ledwo zipie, harmonogram napięty, czas ucieka, zaś namolny piesek plącze się pod nogami.
Innymi słowy – pasmo nieszczęść, z którymi jest w stanie poradzić sobie tylko wyzwolona kobieta, czyż nie...?

Sposób poruszania się w grze początkowo może doprowadzać do szału, ale jeśli takiej sierocie technicznej jak ja udało się zsynchronizować klawisze W (naprzód) i S (wstecz) ze zmienianiem kierunku i obracaniem się za pomocą myszki, każdemu z Was uda się to tym bardziej!
Pocieszająca będzie zapewne możliwość ustawienia widoku tak, by ponętne pośladki blondynki znajdowały się na pierwszym planie.

Kiedy Lula zbliża się do interesującego ją przedmiotu czy osoby, na ekranie wyświetla się nazwa tegoż obiektu, po kliknięciu której LPM na pasku pojawiają się możliwe czynności lub tematy rozmowy oraz opcja „koniec”. W inwentarz wchodzisz i wychodzisz zeń, naciskając PPM. Najechawszy kursorem na wybrany przedmiot, odczytujesz informację o nim. Za pomocą LPM wyjmujesz daną rzecz z inwentarza, korzystasz też z opcji „odłóż”, a jeśli chcesz przedmiotu użyć na kimś, musisz, trzymając go w ręku, zbliżyć się do tej osoby i kliknąć jej imię.

Pamiętaj, że aby zobaczyć Lulę w konfiguracji z tym lub owym, trzeba wybrać opcję „użyj” przed opcją „weź”, inaczej soczysta okazja przemknie Ci koło nosa...

Prawdziwym maniakom proponuję gromadzenie wszystkiego, co da się wziąć, i wręczanie tego każdej napotkanej osobie, nigdy nie wiadomo, co może się przydarzyć...

Uważaj, kiedy w rozmowie pojawią się dwie wykluczające się możliwości, albowiem gdy wybierzesz niewłaściwą, gra powie ci „pa, pa” i będziesz musiał zaczynać wszystko od nowa.

Przez przygodę z Lulą prowadzą Cię kolejne misje do wykonania, sygnalizowane przez pojawiający się na ekranie TAB, którym raczej musisz się podporządkować, w przeciwnym wypadku akcja nie posunie się naprzód.


Lokacja 1 – Beverly Hills – „Kręcimy pornola...”


Po rozmowie z Brianem Lula wędruje schodami na piętro w poszukiwaniu trojaczków. Na górze z pierwszego pomieszczenia zabiera wibrator, drugie drzwi okazują się zamknięte, a za trzecimi... No, tak... widać, że nieźle się tu działo!

Dziewczyna ogląda skotłowane łoże, bałagan na toaletce i zniszczoną kamerę. Orientuje się, że musi koniecznie przejrzeć kasety z nagrania.
Zbiera z podłogi zapałki i bordowy biustonosz, a zza łóżka wyciąga klucze do stróżówki Freda. Ze stolika podnosi czasopismo erotyczne, wygrzebuje też z popielniczki kilka niedopałków. Wracając, zagląda do oszklonego saloniku tuż za schodami i znajduje następną gazetkę dla dorosłych.

Teraz może zdać relację Brianowi. Oboje dochodzą do wniosku, że nie będą w sprawę angażować policji. Mężczyzna, po obejrzeniu pudełka zapałek z nocnego klubu „Wild Chicken”, sugeruje, żeby wypytać operatora Lesa Spandau, częstszego bywalca takich lokali.
Lula nawet potrafi skorzystać z telefonu, ale biedaczka zapomniała numeru... (ach joj...). Niestety, producent też go nie zna.
Dziewczyna idzie więc sprawdzić nagranie kamery, a po drodze zabiera ze stolika kilka świeżo wydrukowanych własnych wizytówek.

Stróżówka znajduje się za fontanną, na lewo od garaży. Lula otwiera drzwi znalezionym za łóżkiem kluczem i... hmm... najwyraźniej Fred też miał dziś nieproszonych gości. Dozorca leży nieprzytomny, a na podłodze walają się różne przedmioty, w tym dwie kasety wideo. Lula podnosi też kabel od magnetowidu, podłącza go i już może obejrzeć nagrania. Wynika z nich, że kilku niesympatycznych facetów w czerni podjechało półciężarówką z rejestracją San Francisco i wykonało regularny kidnaping!

Z tymi rewelacjami dziewczyna udaje się do Briana, a ten przypomina sobie, że w San Francisco mieszka przecież właśnie Les Spandau. Dziewczyna dochodzi do wniosku, że powinna go odwiedzić, musi tylko zapewnić partnera, że rozkosznego pieseczka zabierze ze sobą. Nagabnięty ponownie o telefon do operatora producent sugeruje jej, by popytała aktorów.

Lula udaje się nad basen, na stoliku znajduje swoją komórkę, niestety, bateria jest rozładowana, ale za to słodka Lisa podaje jej nareszcie ów nieszczęsny numer. Teraz można zadzwonić do Spandau i nagrać mu się na sekretarkę z zapowiedzią przyjazdu.

Nie pozostaje już nic innego, jak zejść do garażu. Dziewczyna wychodzi, tym razem przez główne drzwi, tak jest znacznie bliżej. Samochody stoją pod zadaszeniem tuż za fontanną i dopiero dotarłszy do swego różowego (a jakże!) chevroleta, Lula orientuje się, że nie ma przy sobie kluczyków.

Chcąc nie chcąc, wraca do Briana, a ten, niestety, rozkłada ręce. Dziewczyna zaczepia kolejno wszystkich – Lisa uważa, że kluczyki ma któryś z panów, facetowi w altance udaje się wystękać, że chyba są u biorących gorący prysznic w łazience lesbijek. Tam dziewczyna zostaje zapewniona, że kluczyki ma jednak Brian. I ta informacja okazuje się prawdziwa, a zbesztany producent z głupią miną wyciąga zgubę z kieszeni.

Teraz trzeba tylko zapakować tłusty zadek pieseczka do autka i w drogę...

Ewentualnie można:
  • włączyć TV w holu (o ile intro powaliło Cię na kolana);
  • użyć wibratora (zanim się go weźmie, w pokoju na górze);
  • użyć wibratora w konfiguracji z Lisą (przy basenie);
  • popływać w basenie;
  • zrobić siusiu w toalecie.
Uważaj, żeby wybrać właściwą opcję:
  • w trakcie rozmowy z Brianem na temat policji.


Lokacja 2 – „Ulice San Francisco...”


Lula wysiada z samochodu tuż przy sklepie dla dorosłych. Wchodzi do środka, a ponieważ - mimo jej nawoływania - nikt nie podchodzi do lady, zabiera z niej przenośną baterię, zakładając, że zapłaci później. Na ulicy kieruje się w stronę starego tramwaju, mija budkę telefoniczną i po chwili dociera do przecznicy. Skręca w lewo i niespodziewanie odnajduje dom Spandau. Odczytuje listę lokatorów, oprócz operatora mieszka tu jeszcze niejaki Hamett. Niestety, drzwi wejściowe są zamknięte. Obok rozmawia dwóch oprychów, jeden okazuje się być nawet jej znajomym, ale propozycja drugiego jest nie do przyjęcia i laseczka musi poradzić sobie sama.

Zawraca więc i tuż przy klubie „Wild Chicken” widzi zaparkowany czarny samochód, ten sam, którym porwano trojaczki. Otwarłszy tylne drzwi, znajduje w środku kolczyk Cherry. Wejścia od zaplecza pilnuje Hank, który skutecznie uniemożliwia jej dostanie się do środka.
Na pociechę dziewczyna ucina sobie pogawędkę z żebrakiem i dowiaduje się, że żona odeszła od niego z pewnym fotografem, nie zostawiwszy mu nawet jednego zdjęcia. Próbuje też poczęstować się anyżkiem, ale obdartus ani myśli rozstać się z torebką cukierków.

Po kilku krokach Lula spotyka Marylin oraz Sarah i wdaje się w rozmowę z każdą z nich. W kasie klubu siedzi Kikky, niestety, mimo miłej wymiany zdań i wręczenia jej wizytówki kobieta nie chce wpuścić dziewczyny. Lula dochodzi do wniosku, że będzie chyba musiała się tu zatrudnić, by móc odnaleźć swoje aktorki.

Jeszcze raz zaczepia Marylin, a później Sarah i prosi je o pomoc. Kolczyk jednej z siostrzyczek robi wrażenie na brunetce i wszystkie trzy umawiają się w barze u Phila.

Tam Lula proponuje dziewczynom, by któraś wypożyczyła jej swoją kartę klubową, ale Marylin nie posiada takowej, a Sarah chce się najpierw napić. Blondynka składa więc zamówienie, przy okazji wypytując właściciela o to i owo, i ku swemu zaskoczeniu dowiaduje się, że czarny van należy do jej operatora!

Ze stolika zajętej sobą parki zabiera butelkę sosu chili i postawiwszy dziewczynom drinka, dostaje wreszcie kartę Sarah. Nie pozostaje jej nic innego, jak sprawdzić, czy podstęp wypali.
Nic z tego... Ani Kikky, ani Hank nie nabierają się na cudzą wizytówkę.

Laseczka postanawia w takim razie jeszcze raz spróbować szczęścia pod domem Spandau i – o dziwo – zastaje bramę otwartą. Wchodzi po schodach na pierwsze piętro. Co prawda drzwi do mieszkania Lesa są zamknięte, ale na poddaszu udaje się jej bez problemów wejść do apartamentu fotografa Hametta.

Rozejrzawszy się po nim, stwierdza, że facet jest alkoholikiem i znajduje się w stanie nienadającym się do rozmowy. Ze stołu Lula zabiera pustą butelkę i zdjęcie żony żebraka, a z lodówki kilka pomidorów. Powąchawszy pustą szklankę i zajrzawszy do otwartej księgi alkoholi i likierów, upewnia się, że Hamett pije konkretny rodzaj trunku, mocno śmierdzący anyżem. Rozmowa z mężczyzną utwierdza ją w przekonaniu, że bez nowej dostawy napitku raczej nic sensownego z niego nie wyciągnie.

Po przeciwnej stronie ulicy, na rogu, znajduje się sklep monopolowy. Tam dziewczyna, pokazawszy sprzedawcy butelkę po absyncie, zagaduje go w sprawie trunku dla fotografa. Niestety, wszystkie składniki, potrzebne do przyrządzenia specjalnej mieszanki, wyczerpały się. Blondynka biegnie więc do żebraka i obdarowuje go fotką niewiernej małżonki, co robi na nim takie wrażenie, że bez problemu daje sobie zwędzić upuszczoną torebkę anyżków. Tę Lula wręcza sklepikarzowi Willy`emu i już po chwili dysponuje butelką ulubionego napoju Hametta.

Z nią idzie do jego mieszkania. Wdzięczny i mocno „zmęczony” już mężczyzna staje się zdecydowanie bardziej rozmowny i udziela dziewczynie informacji na temat Lesa, jego kotów oraz swoich obrazów. Po sesji fotograficznej z blondynką w roli głównej wręcza jej klucze do mieszkania Spandau. Lula wypożycza sobie jeszcze z jego atelier czarną peruczkę i zadowolona z siebie schodzi piętro niżej.

W apartamencie Lesa jej uwagę zwraca stalowa, wyglądająca jak sejf, szafka. Prawe drzwi są zamknięte, a po otwarciu lewych dziewczyna zabiera ze środka baterię do kamery i stary list od Josha Dekkera, ojca trojaczków. W popielniczce leżą niedopałki, identyczne jak te, które znalazła w pokoju siostrzyczek.

Na jej widok pojawiają się koty, jeden z nich ma przyczepiony do obroży kluczyk, niestety, mimo prób dziewczyna nie może go złapać.

Lula odsłuchuje więc automatyczną sekretarkę, po czym idzie do kuchni. W szafce znajduje pokarm dla kotów. Napełnia nim miskę i kiedy kot zaczyna jeść, zręcznie zdejmuje mu obrożę z kluczykiem. Nim otwiera prawe drzwi szafki, w której schowana jest kaseta wideo i profesjonalna kamera. Po włożeniu do kamery baterii i kasety może obejrzeć nagranie z feralnej nocy i dowiedzieć się, co wydarzyło się wówczas w pokoju siostrzyczek. Nie ma już najmniejszych wątpliwości, że Spandau jest zamieszany w ich porwanie. Laseczka dzwoni do Briana i prosi go o odszukanie numeru telefonu pani Dekker.

Teraz pora znów podszyć się pod Sarah i liczyć na to, że w czarnej peruczce uda się jej przeniknąć do klubu. Co prawda stara wyjadaczka Kikky i tym razem nie daje się nabrać, ale podpowiada jej, żeby spróbowała podejść krótkowidza Hanka. I rzeczywiście, tylnym wejściem Lula dostaje się do „Wild Chicken”.

Ewentualnie można:
  • popodglądać przy pracy Naomi i Salvatore (tuż za barem Phila);
  • porozmawiać przez uliczny telefon z George`em w potrzebie...
  • podejrzeć, jak zabawiają się Klaus i Sabine (drzwi na najwyższym piętrze domu Spandau);
  • zrobić siusiu w toalecie Hametta;
  • zrobić siusiu w toalecie Spandau;
  • użyć wibratora na łóżku Lesa.


Lokacja 3 – San Francisco Club – „Streaptease...”


W klubie dziewczyna próbuje dostać się na pięterko, słusznie zakładając, że tam należy szukać interesujących ją informacji. Jednak skutecznie utrudnia jej to kolejny ochroniarz.

Nie mając innego wyjścia, wraca na salę, kombinując, jakby tu pozbyć się niesympatycznego facia.

Tam rozmawia chwilę z barmanem i do szklanki grogu dolewa sosu chili, w efekcie mężczyzna dostaje boleści i na chwilę znika zza baru. Ten moment wykorzystuje Lula, by włożyć grzałkę do wody w zlewie i zagotować ją. Następnie na życzenie barmana robi obchód stolików i zbiera puste szklanki, po czym jedną z nich perfidnie wręcza mu do umycia.

Na wrzask Gin Tonica ochroniarz zbiega ze schodów, a o to przecież chodziło. Lula przemyka na górę, gdzie w korytarzu zakończonym lustrem znajduje biuro Stanleya. Uchyliwszy nieco drzwi, podsłuchuje rozmowę trzech mężczyzn, z której wynika, że szykują się zrobić krzywdę jakiejś staruszce. Zorientowawszy się, że wychodzą, dziewczyna błyskawicznie chowa się w łazience obok, a po chwili zakrada ponownie pod drzwi, by tym razem być świadkiem telefonicznej rozmowy Stanleya. I znów musi się szybko ukryć, gdyż grubas wytacza się z gabinetu. Nareszcie – droga wolna i można spokojnie przeszukać pokój szefa.

Niefortunnie w tym momencie dzwoni Brian, ma jednak ważne nowiny – znalazł namiary na panią Dekker, zna nawet jej nazwisko panieńskie. Z kartki leżącej na biurku Lula odczytuje adres pani Schreiber i orientuje się, że oboje ze Stanleyem poszukują tej samej osoby.

Zbiega na dół, po drodze wyciągając ukryte przez szefa w intymnym miejscu figurki kluczyki do pokoju sado-macho. Z karty czasowej leżącej na stoliku przed wejściem do pokoju wnioskuje, że ten powinien być już wolny. W środku zastaje jednak Dominę i senatora Clarka. Odbywa niezbyt miłą rozmowę z dziewczyną i dopiero uświadomienie jej, że Stanley może być niezadowolony z jej nadgorliwości, powoduje, że Domina opuszcza pokój. Po krótkiej wymianie zdań z senatorem Lula traktuje go z uczuciem zdjętą ze ściany patelnią i ściąga nieprzytomnemu mężczyźnie kajdanki.

Na dole natyka się na Hanka, który ma dla niej niedobre wieści od szefa. Chcąc wydostać się z klubu, blondynka przykuwa ochroniarza kajdankami do poręczy i daje dyla.

Niestety, niesympatyczni panowie ruszają za nią...

Ewentualnie można:

  • zrobić siusiu w klubowej toalecie;
  • obejrzeć filmik na ekranie przed salą;
  • zatańczyć na rurze (po drugim wejściu na szczyt schodów i kolejnej rozmowie z Dave`em);
  • podejrzeć parę w pokoju westchnień.
Uważaj, aby:
  • dwukrotnie zdążyć schować się przed oprychami po podsłuchaniu ich rozmowy w biurze Stanleya (pomocne będzie wcześniejsze otwarcie drzwi łazienki);
  • po pierwszej udanej ucieczce do łazienki koniecznie zapisać stan gry.


Lokacja 4 – Highway – „Thelma i Louise...”


Ledwie wysiadłszy z samochodu na stacji benzynowej, Lula widzi na wprost, choć w sporej odległości, zaparkowanego czarnego vana, co nie rokuje najlepiej...

Ponieważ ma ochotę na kawę, a bar obok jest zamknięty, wchodzi do budynku stacji. Po dziwnej rozmowie z pracującym tam Benem dostaje zamówiony napój, po czym wypytuje go o podejrzanych typków, następnie o jego problemy małżeńskie, wreszcie - chcąc go pocieszyć - demonstruje mu swoje wdzięki. Niestety, Ben, nie doceniwszy ich zupełnie, wybiega jak oparzony, gubiąc po drodze nóż. Rzecz jasna Lula podnosi go, ma bowiem już plan utrudnienia oprychom pościgu.

Nie namyślając się, przebija oponę w ich samochodzie. W tym momencie jednakże pojawia się Mike i wywiązuje się nierówny pojedynek – nóż kontra broń palna, mimo to Lula wychodzi zeń zwycięsko.

Nie pozostaje jej już nic innego, jak znikać z feralnego miejsca, ale... cóż to? W samochodzie nie ma kluczyków, zaś dopiero co zamknięte drzwi do „Cosmo” stoją otworem. Dziewczyna zderza się w nich ze złodziejką, szczęśliwie jednak paniom udaje się szybko dogadać i odjeżdżają z piskiem opon. Tymczasem, zwabiony hałasem, pojawia się Anton, szef motelu, i widząc skrępowanego właściciela baru, wzywa policję, na którą wkrótce natykają się obie uciekinierki. Choć laseczki błyskawicznie zawracają, niestety, nie udaje się im umknąć. Odbywa się regularna strzelanina, po której Lula rusza do Las Vegas, mając na koncie dwa trupy więcej...

Ewentualnie można:
  • popodglądać przez okna trzy baraszkujące w motelu parki.
Wskazówki do elementów zręcznościowych:
  • rzucaj nożem dopiero wtedy, gdy Mike odda serię strzałów, wcześniej kryj się za vanem;
  • po skończonej potyczce koniecznie zapisz stan gry;
  • strzelaj najpierw do policjanta z lewej, jak zginie – do tego z prawej, w obu przypadkach oddawaj strzał przed przeciwnikiem, w momencie gdy podnosi się on zza samochodu.


Lokacja 5 – „Viva Las Vegas...”


Dotarłszy do miasta hazardu, Lula parkuje samochód w pobliżu ulicy Fulton. Przechodzi przez jezdnię, a ponieważ na skradzionej karteczce z adresem brak numeru domu, dzwoni do pierwszych drzwi, tuż za rogiem. Niestety, niewiele udaje jej się wyciągnąć od naćpanego faceta, próbuje więc szczęścia kawałek dalej. Wchodzi po schodkach i faktycznie znajduje apartament pani Schreiber w posesji nr 31, ale drzwi są zamknięte, a staruszka nie reaguje na dzwonek. Blondynka wybiega więc na środek jezdni i widząc przez okno postać wewnątrz, postanawia zwrócić jej uwagę w powszechnie praktykowany sposób, czyli rzucając pomidorami w szybę. Pomysł skutkuje i kobieta pojawia się na balkonie. Rozmowa w stylu „głuchego telefonu” owocuje szczęśliwie zrzuceniem kluczy niemal do rąk Luli i wreszcie dziewczyna może dostać się do środka.

Tam kieruje się najpierw do znajdującej się na wprost wejścia kuchni, gdzie z lodówki wyjmuje aparat słuchowy. Stamtąd wchodzi do salonu i zdejmuje ze ściany obok drzwi zdjęcie miasteczka westernowego. Następnie wędruje schodami na piętro i zabiera zdjęcie Mount Rushmore, wiszące w korytarzu po prawej.

W pokoju z kominkiem odnajduje panią Schreiber. Króciutki dialog o głuchocie staruszki kończy się wręczeniem jej dopiero co znalezionego aparatu słuchowego. Teraz można spokojnie porozmawiać o jej porwanych córkach, a także poszukać przyczyn tego zdarzenia w przeszłości rodziny. W opowieści kobiety pojawia się ważna informacja o trzech „szczęśliwych lalkach”, które niespodziewanie zaginęły dawno temu. Na koniec Lula pokazuje kobiecie stary list od jej męża oraz oba zdjęcia, wypytując o szczegóły dotyczące każdego z nich. Niestety, pani Schreiber również niedowidzi, poleca za to blondynce fotografa Wonga.

Zakład Chińczyka znajduje się na końcu ulicy, gdzie Lula zaparkowała swojego chevy, ale okazuje się, że jest on zamknięty. Nie ma wyjścia – dziewczyna wraca do apartamentu nr 31 i tam dowiaduje się, że aby dokładnie obejrzeć zdjęcia, musi umówić się z panem Wongiem telefonicznie. Oczywiście przypomnienie sobie numeru przez staruszkę nie jest sprawą łatwą, ale za czwartym podejściem ta sztuka nareszcie się udaje. Lula dzwoni z aparatu pod schodami i maszeruje do sklepu fotograficznego.

Tym razem drzwi są otwarte, ale pan Wong pojawia się dopiero po naciśnięciu dzwonka. Po wymianie uprzejmości blondynka pokazuje mu zdjęcie Mount Rushmore i wysłuchuje steku bzdur, bowiem staruszek zostawił swoje okulary na ladzie. Dziewczyna więc samopas podkłada fotkę pod „soczewy” Wonga i odkrywa na figurze Jeffersona postać mężczyzny z przedmiotem w ręku, którym najprawdopodobniej jest jedną z tajemniczych lalek. Biegnie więc szybko podzielić się tą informacją z panią Schreiber, a tu czeka ją bardzo niemiła niespodzianka – przed domem kobiety parkuje czarny van.

Mając nadzieję, że zdoła jeszcze ostrzec staruszkę, Lula wchodzi na górę. Zwięźle opowiada jej o swoim odkryciu i namawia do ucieczki. W tym momencie pojawia się jeden ze zbirów i sytuacja robi się cokolwiek nieprzyjemna... Z opresji ratuje je Gina i wszystkie trzy po nieuniknionej wymianie strzałów pakują się do chevroleta i kierują w stronę Mount Rushmore.

Ewentualnie można:
  • obejrzeć parkę kopulującą na pierwszym poziomie garażu (okrągły budynek na tyłach kamienicy pani Schreiber).
Wskazówki do fragmentu zręcznościowego:
  • zapisz stan gry, zanim wybierzesz opcję „rzuć czymś w okno”, nie trzeba będzie biegać po „zapasowe” pomidory (są na tyłach kamienicy, obok śmietnika);
  • cel (kratkę) ustaw nad strzałką wskazującą okno;
  • naciskaj LPM do momentu, aż siła rzutu (na pasku) osiągnie 90 – wtedy puść;
  • po pięciu trafnych strzałach (okiennica się zatrzęsie) osiągniesz cel.


Lokacja 6 – Mount Rushmore – „In Rock...”


Na miejscu, po krótkim dialogu z Giną, Lula czuje, że musi upewnić się, czy widziany na zdjęciu przedmiot na pewno jest lalką. Zgodnie z drogowskazem wędruje w dół, w stronę kiosku z upominkami. Tam słyszy, jak lokalne radio ogłasza właśnie, że są z Giną poszukiwane przez policję. Niezrażona swym statusem groźnej przestępczyni odbywa pogawędkę ze sprzedawcą i kieruje się do teleskopu stojącego na wprost kiosku. Szczęśliwie jest on czynny, ale trzeba doń wrzucić monetę, a tej dziewczyna nie ma akurat przy sobie, wraca więc do przystojniaczka i proponuje mu jedno z posiadanych pisemek erotycznych za okazyjną cenę 25 centów. Dobijają targu i blondynka może wreszcie posłużyć się teleskopem.

Po dokładnym przyjrzeniu się lalce przyczepionej pod nosem pomnika Jeffersona Lula maszeruje dalej, w stronę tarasu widokowego, gdzie natyka się na parkę w akcji, którą przytomnie zagaduje i otrzymuje, o dziwo, nader ważne informacje. Odnajduje jedyny czynny tu teleskop, czynny chwilowo, gdyż próba użycia go kończy się dlań katastrofalnie. Ale nie ma tego złego... dziewczyna uznaje, że to, co zostało z urządzenia, jak najbardziej jej się przyda, musi tylko dokooptować doń brakujący do stworzenia katapulty element.

Wraca pod sklepik i usiłuje przekonać właściciela do udostępnienia jej swojej kuszy, niestety, bez rezultatu. Nie mając innego wyjścia, po krótkiej rozmowie z Giną, przy pomocy noża włamuje się do bagażnika samochodu sklepikarza i wypożycza jego sprzęt myśliwski. Ten podłącza do uszkodzonego teleskopu na tarasie widokowym i już może wykatapultować swego pieska po podniebną laleczkę. Prawdopodobnie obrońcy praw zwierząt mieliby tu coś do powiedzenia, niemniej Dusty bez szwanku przyczynia się do zdobycia cennego przedmiotu i nawet przynosi go swej pani w zębach...

W zabawce ukryta jest karteczka z zaszyfrowaną wiadomością. Lula pokazuje ją Ginie, a następnie próbuje wyciągnąć od sklepikarza coś na temat miasteczka westernowego, prezentując mu zdjęcie od pani Schreiber. Elegancik nie chce jednak z nią gadać, wyraźnie jego względy zyskała sobie Gina. Lula wysyła ją zatem do niego ze zdjęciem, a gdy dziewczyna wraca i zdaje jej relację, wreszcie wiadomo, że fotka przedstawia Colorado Creek. Nie zwlekając, laseczki wyruszają w kolejną podróż, tym bardziej że sprzedawca, rozpoznawszy samochód z komunikatu, zorientował się właśnie, że ściga je policja...

Wskazówki do fragmentu zręcznościowego:
  • ustaw cel (kratkę) maksymalnie wysoko nad strzałką, a potem obniż go dosłownie o 2 mm, zaś środek celu powinien być odrobinę przesunięty w prawo;
  • przytrzymuj LPM do momentu, aż siła rzutu (na pasku) osiągnie powyżej 90 – wtedy puść;
  • po trzecim trafieniu w nos lalka spadnie.


Lokacja 7 – Colorado Creek – „Na Dzikim Zachodzie...”


Na miejscu entuzjastycznie wita Lulę jej stary znajomy Dave Lymph i daje dziewczynie wolną rękę w poruszaniu się po terenie miasteczka i poszukiwaniu trojaczków. Informuje ją też, że nie ma się czego obawiać, gdyż na planie używają rekwizytów, a ostrą broń on osobiście trzyma pod kluczem. Blondynka pyta Ginę o jej wrażenia, o dziwo, okazuje się, że reżyser przypadł jej nowej przyjaciółce do gustu. Dziewczyna idzie rozejrzeć się po okolicy i wypytuje członków ekipy o siostrzyczki. Siedzący na werandzie Thomas poddaje jej myśl, by przyjrzeć się bliżej kościółkowi. Przy namiotach rozmawia dwójka aktorów, Astronauta wspomina coś o dzwonnicy, od Owen nie udaje się, niestety, dowiedzieć niczego sensownego.

Lula udaje się więc do kościoła. Zza drzwi dochodzą jęki, a tu nie ma jak dostać się do środka. Na szczęście obok szopy, tuż przy sklepie z bronią, laseczka znajduje wkrętarkę. Przy okazji zauważa sylwetkę Indianina, tę samą, przy której sfotografował się ojciec trojaczków. Teraz musi tylko załadować baterię – gniazdko jest w saloonie za kontuarem po prawej – i może pospieszyć uwięzionym dziewczętom (jak sądzi) na ratunek. Zahacza jeszcze Jacka na temat Giny i dowiaduje się, że ta ulotniła się gdzieś z Dave`em.

Rzeczywiście wkrętarka okazuje się pomocna w otwarciu drzwi, ale wewnątrz podupadłej świątyni blondynka zamiast uwięzionych siostrzyczek zastaje swoją wspólniczkę w ostrej akcji z reżyserem. Dave spławia ją, każąc podlać u siebie kwiatki, i daje jej kluczyki do swej cennej platynowej przyczepy.

Lula wędruje więc znów przez mostek. Lokum Lympha mieści się między starą chatą a biurem szeryfa, zresztą wskazuje je specjalny znak. Po otwarciu przyczepy spotyka ją kolejna niespodzianka, tym razem miłosny igraszkom oddaje się dwójka aktorów, a dziewczyna bez namysłu dołącza do nich.

Po wszystkim wychodzi z winchesterem w ręku. Nieopodal widzi Ginę, którą przywołuje do siebie i obie udają się pod sklep z bronią. Tam Lula ustawia się w podobnej pozycji jak Josh Dekker na zdjęciu i oddaje strzał w stronę dzwonnicy. Dzwon spada wraz z przyczepioną doń lalką, ale siedząca dotychczas spokojnie w saloonie małpka wyskakuje i porywa ją. Szczęśliwie pozwala ją sobie odebrać bez większych problemów i Lula może pokazać Ginie kolejną karteczkę ukrytą w zabawce, tym razem jest to ulotka reklamująca farmę piękności.

Znienacka odzywa się telefon, dzwoni Chrissy, jedna z trojaczków. Nie mając teraz czasu na długie wyjaśnienia, dziewczyny umawiają się w Santa Fe. Ten właśnie moment wybrali sobie gliniarze, by się pojawić i aresztować obie przestępczynie. Jednak nie z takimi panami te laseczki dawały sobie radę i po chwili cała czwórka wędruje w ustronne miejsce, a niespodziewana sytuacja kończy się kolejną ucieczką różowym chevy.

Ewentualnie można:
  • obejrzeć parę baraszkującą na stole, na pięterku w saloonie;
  • podejrzeć parę oddającą się igraszkom w szopie obok sklepu z bronią.


Lokacja 8 – Beauty Farm – „Piękna i bestie...”


Po noclegu w motelu, do którego szczęśliwie udało się dotrzeć również Chrissy, wszystkie trzy panie przyjeżdżają na farmę piękności. Już na wstępie pojawia się kłopot – automatyczne oszklone drzwi nie chcą się otworzyć. Siostrzyczka podpowiada Luli, że może to jakiś problem z elektrycznością. Rzeczywiście, na końcu werandy, po prawej stronie, znajduje się skrzynka z bezpiecznikami, a jeden kabel jest odłączony.

Blondynka wykonuje drobną naprawę. Niestety... najprawdopodobniej nie jest najlepszym fachowcem, bowiem drzwi nadal nie działają. Zniechęcona schodzi po schodkach i już ma wracać na parking, gdy... niesforne drzwi otwierają się, ale... tylko na moment. Gdy Lula zbliża się ponownie, zamykają się jej przed nosem. Laseczka wędruje na dół i zauważa sensor ruchu na latarni obok. Prosi Ginę, by stanęła w tym miejscu, i wreszcie można wejść do budynku.

W środku wita je pani Hanson. Lula podchodzi do recepcji i zapytuje ją o panią Dekker, wówczas kobieta rozpoznaje Chrissy i zaczyna wspominać pobyt całej rodzinki na farmie. Blondynka dowiaduje się, że mąż pani Schreiber lubił spędzać czas na basenie, zwraca też uwagę pani Hanson na problem z drzwiami. Okazuje się, że to wina tutejszego fachowca, który - jak widać - nie bardzo sobie radzi.

Po skończonej konwersacji Lula postanawia rozejrzeć się po posiadłości. Pierwsze drzwi po prawej prowadzą na basen. Dziewczyna od razu zauważa wąską szafkę z napisem... „Josh Dekker”! Niestety, nie może jej otworzyć, zaczepia więc pracującego w pobliżu dozorcę, jednak gburowaty gość ani myśli jej pomóc. Próbuje dla odmiany nawiązać dialog z wyniosłą baronową, ale kobieta traktuje ją z góry, a rozmowa kończy się propozycją sprezentowania dziewczynie bikini, co prawda od Versace, ale z uszkodzonym zapięciem. Rzeczywiście, stanąwszy za leżakiem jaśnie pani, Lula zauważa ów feler i z czystej dobroci serca próbuje jej dopomóc. Jednakże niewdzięczna baronowa zrywa się na równe nogi, prezentując swój całkiem słuszny biust, co spotyka się z oczywistym zainteresowaniem fachowca. To z kolei wykorzystuje blondynka, podkradając mu śrubokręt, za pomocą którego włamuje się do szafki ojca trojaczków, skąd zabiera ostatnią lalkę.

Zachęcona sukcesem wędruje na piętro, wchodzi w korytarz, skręca w prawo i znajduje gabinet lekarski, zza którego drzwi słychać dziwne odgłosy. Jednak tu nie może się dostać. Zbiega więc na dół i zdaje raport Ginie i Chrissy. Pada sugestia pożyczenia klucza z recepcji, która spotyka się z aplauzem i za moment wszystkie trzy maszerują na górę. Otwierają drzwi, a za nimi spotykają... Lesa Spandau, do którego po chwili dołączają jego niesympatyczni kolesie. Ostatnie, co Lula zapamiętuje z sali operacyjnej, to butelka chloroformu...

Ewentualnie można:
  • obejrzeć, jak „Wujek” doktor przeprowadza „operację” w ostatnim pomieszczeniu na piętrze.


Lokacja 9 – New Orlean – „Zabili go i uciekł...”



Sen wariata czy efekt kontaktu ze środkiem usypiającym...? Tak czy siak Lula musi ponownie zmierzyć się z bandytami i to w niejednej strzelaninie...

Wskazówki do fragmentów zręcznościowych:
Na ulicy:
  • rzucaj nożem najpierw w gościa po lewej, gdy zginie – w tego po prawej, w obu przypadkach, dopiero gdy ucichnie seria strzałów, wcześniej kryj się za samochodem;
  • uważaj, żeby nie trafić w atrapy niewinnych świadków strzelaniny, bowiem po drugim trafieniu przegrywasz.
Podwórko:
  • strzelaj najpierw do faceta po prawej, ale dopiero wtedy, gdy znikną smugi strzałów, wcześniej chowaj się za murkiem;
  • gdy zginie pierwszy, celuj w faceta po lewej, ale dopiero wtedy, gdy ucichnie seria strzałów, wcześniej kryj się za murkiem;
  • znów uważaj, by nie trafić w atrapy.
Cmentarz:
  • strzelaj na zmianę do faceta z prawej i z lewej, w obu przypadkach, dopiero gdy ucichnie seria strzałów, wcześniej kryj się za pomnikiem;
  • strzelaj do kościotrupa – spoko, on nic nie może Ci zrobić, ale uważaj, by nie trafić innych atrap.
Bagno:
  • strzelaj na przemian do obu gości, do każdego dopiero wtedy, gdy odda serię strzałów, a zanim pojawi się drugi – wcześniej kryj się za motorówką;
  • po zabiciu obydwu – strzelaj do kościotrupa (na środku bagna), uważaj, by nie trafić innych atrap.
Barka:
  • trzeba ubić kolejno Spandau, Stanleya i Mike`a – i dokładnie w takim szyku są ukryci na barce, poczynając od lewej;
  • celuj najlepiej po każdej „zbiorowej” serii strzałów, kiedy masz pewność, że wszyscy trzej przeładowują magazynki, wcześniej kryj się za motorówką.
Uff... nie wiem, czy świat zrobił się piękniejszy po stracie kilku bandziorów, ale na pewno Lula i jej przyjaciółki odetchnęły z ulgą. I nastał czas świętowania zwycięstwa, a to zawsze cieszy, zwłaszcza gdy możesz z czystym sumieniem pożegnać blondynkę, nawet tak hojnie obdarzoną przez naturę jak Lula...

Wróć do „Lula 3D”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość