Lost: via domus - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
tynieczka
Moderator
Posty: 1394
Rejestracja: 05 stycznia 2012, 12:28
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Kobieta

Lost: via domus - solucja, poradnik

Postautor: tynieczka » 21 sierpnia 2012, 09:06

Solucja w pdf

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Klariska


SOLUCJA

LOST

Zagubieni

Autorka: Klariska


Uwagi wstępne:

Sterowanie:
I - ekwipunek
L - zadania
E, enter, spacja, LPM (lewy przycisk myszy, PPM (prawy p. myszy)- użyj
C- kamera
WSAD i mysz- sterowanie
Ctrl, SPM (środkowy przycisk myszy) celowanie

W trakcie gry nasz bohater będzie miał przebłyski pamięci, przy pomocy aparatu będziemy rekonstruowali przebieg wydarzeń.

Aparat:
E - użyj aparatu
Spacja - zrób zdjęcie
Strzałki lewo, prawo - ostrość
Strzałki góra, dół – zoom

Po udanej rekonstrukcji należy odnaleźć jak najwięcej przedmiotów które pomogą bohaterowi przypomnieć sobie szczegóły z przeszłości.
Zwiedzając wyspę możesz trafić na ciekawe miejsca lub przedmioty, fotografując je możesz odblokować specjalne opcje.
Gra nie posiada opcji zapisu gry, ma automatyczne punkty kontrolne.

Odcinek 1
Siła wyższa

Po katastrofie samolotu budzisz się w środku dżungli. Miałeś dużo szczęścia rozbitku, tylko parę zadrapań, nic poważnego Ci nie dolega,
najważniejsze że przeżyłeś. Od uderzenia w głowę straciłeś pamięć, ale z biegiem czasu zaczniesz sobie wszystko przypominać.

Obrazek

Podejdź do fotela, przyjrzyj się mu. Idź ścieżką prosto, spójrz w lewo,zobaczysz dziewczynę i wiszącego na drzewie mężczyznę, podejdź do
nich. Obejrzyj ciało.

Obrazek

Obróć się w prawo i podejdź do dziewczyny, zniknie.

Obrazek

Idź dalej ścieżką aż dojdziesz do Kate. Porozmawiaj z nią na wszystkie możliwe tematy, pamiętaj też o
zakładce "ogólne" na koniec rozmowy dostaniesz butelkę z wodą.

Obrazek

Przebłysk pamięci:
Przyjrzyj się podartemu zdjęciu.

Obrazek

Teraz musisz uchwycić aparatem (E) to co zobaczyłeś na fotce. Ustaw ostrość i zoom (strzałki: lewo, prawo, góra, dół), nie spiesz się,
wspomnienie jest zapętlone i będzie się powtarzało aż pstrykniesz dobre zdjęcie. Gdy będziesz gotowy naciśnij spację, aparat wykona
zdjęcie.

Obrazek

W prawym dolnym rogu masz ikonkę kadru i ostrości, jeśli zdjęcie nie wyjdzie to kropeczki będą informować na czerwono co było ustawione
nieprawidłowo.
Po udanej sesji zdjęciowej oglądamy wspomnienie i teraz zostało nam kolejne zadanie: odnaleźć "elementy pamięci".

Obrazek

Klikamy na gazetę leżącą po naszej lewej stronie, na zdjęcia i plecak przed nami.
Teraz rozmawiamy ze stewardesą.
Znów wracamy do dżungli. Porozmawiaj jeszcze raz z Kate. Dziewczyna wskaże Ci psa, idź za nim. Nie musisz się spieszyć, jeśli go zgubisz przywołaj go spacją.
Znalazłeś się na plaży. Widzisz wrak. Pozbieraj kokosy i butelki z wodą.

Obrazek

Podejdź do rozbitków i porozmawiaj z nimi, sprawdź kto potrzebuje pomocy. Na koniec porozmawiaj z mężczyznom reanimującym kogoś.
Da Ci zadanie. Musisz powstrzymać wyciek paliwa zanim samolot wybuchnie. Trzeba znaleźć panel elektryczny aby przekierować paliwo
do drugiego zbiornika.

Obrazek

Obrazek

Napięcie ma wynosić na wyjściu 35 V. Musimy więc ustawić wszystko jak na powyższym rysunku.
100V-15V-5V-15V-30V=35V
Porozglądaj się wokół wraku. Pozbieraj kokosy. Porozmawiaj z Jackiem, podejdź do szczątków samolotu, przyjrzyj się szachownicy,
zabierz butelkę. Podejdź do Kate i porozmawiaj z nią, obejrzyj też leżącą koło niej płytę.
Przejdź na drugą stronę wraku.
Porozmawiaj z Sawyerem. Idź w prawo, porozmawiaj z Sun, siedzi przy silniku.]Idź nad wodę i do końca w prawo, znajdziesz plecak.

Obrazek

Odcinek 2
Nowy dzień

Pozwiedzaj plażę, pozbieraj wszystko co się da i porozmawiaj ze wszystkimi. Claire znajdziesz pod skrzydłem samolotu, Kate stoi obok
silnika, a Jack pod palmami. Po rozmowie z Jackiem znów masz przebłyski pamięci. Idź nad wodę i porozmawiaj z dziewczyną.

Obrazek

Przebłysk pamięci:
Przyjrzyj się dokładnie zdjęciu. Popatrz w stronę plaży, pojawi się na niej dziewczyna w bikini. Zrób jej zdjęcie w momencie gdy mężczyzna
stojący koło niej na nią spojrzy.

Obrazek

Obejrzyj pamiętnik leżący po Twojej prawej stronie na krzesełku. Z Twojej lewej znajdziesz gazetę i magnetofon. To kolejne 3 elementy
które przydadzą się do rekonstrukcji naszej przeszłości. Teraz możesz porozmawiać z dziewczyną.
Jesteśmy z powrotem na plaży. Pogadaj z Sawyerem. Od teraz możemy handlować. Na razie nic nie kupuj. Idź do Jacka i powiedz
mu, że Claire zemdlała. Droga w głąb dżungli staje otworem. Podejdź do wraku. Porozmawiaj z Lockiem. Dowiesz się co nieco o kryjówkach z bananowców.Podejdź do szczątków, gdy na nie spojrzysz pokaże Ci się kierunek w którym masz podążać. Idź po szczątkach samolotu, od jednego do drugiego. Po drodze unikaj czarnej "chmury", kryj się przed nią w bananowcach i nie wychodź póki serce nie przestanie nerwowo bić.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dotrzesz do miejsca gdzie na drzewie stoi strzelec (krok 16-ty). Musisz iść dalej prosto, ale omiń go łukiem od tyłu. Gdy już dotrzesz do ostatniego kawałka wraku "chmurka" zajmie się strażnikiem troskliwie, a Ty możesz przejść dalej do kolejnej lokacji. Kliknij na szczątki.
Od teraz nie będziemy musieli powtarzać tej męczącej wędrówki przez dżunglę, przenosić się można za pomocą punktów docelowych.
Idź na przód. Zbieraj wszystko po drodze: kokosy, butelki itd.
Porozmawiaj z Michaelem. Dostaniesz zapalniczkę. Kup od niego tyle pochodni na ile Cię tylko stać.

Obrazek

Wejdź do jaskini. Wyjmij pochodnię, zrobisz to naciskając "I" i wybierając z ekwipunku pochodnię. Następnie jak już zrobi się ciemno wciśnij "E" aby ją zapalić. Postaraj się żeby zawsze było jasno. Jak tylko zgaśnie Ci pochodnia zapalaj ją, jeśli się wypali weź nową.
Idź trzymając się cały czas prawej strony. Miniesz wodospady. Dojdziesz do misia, leży tam pochodnia, weź ją. Idź dalej. Wyjdź z jaskini i biegnij prosto przed siebie. Kolejna lokacja.
Idź prosto, dojdziesz do kokpitu.

Obrazek

Wejdź do środka. Spróbuj otworzyć schowek, zamknięty. Weź butelkę.
Idź do kabiny pilotów. Podnieś książkę i obejrzyj plamy krwi. Wyjdź z tego pomieszczenia i spójrz na dwa panele elektryczne. Jeden jest zepsuty, ten po prawej stronie. Powyciągaj z niego bezpieczniki.
Przejdź do lewego panelu i ustaw go tak jak na rysunku poniżej.

Obrazek

Schowek otwarty, zabierz laptopa i aparat. Wyjdź z kokpitu.

Odcinek 3
Via Domus

Porozglądaj się po plaży, pozbieraj kokosy. Porozmawiaj ze wszystkimi, w szczególności z Sayidem na temat laptopa.
Idź do Locka po akumulatory do komputera.
Przebłysk pamięci:

Obrazek

Sfotografuj tak, by na zdjęciu znaleźli się sprzedawca z dziewczyną i
napis "SHOP".
Zanim porozmawiasz z Rico, porozglądaj się za elementami pamięci.
Na biurku leży notatka i magnetofon, a na pudłach z lewej strony gazeta.
Porozmawiaj z Lockiem na temat tego co sobie właśnie przypomniałeś. Po rozmowie Locke pobiegnie w głąb dżungli, udaj się
za nim. Gdy będziecie na osobności porozmawiaj z nim. Dowiesz się , że aby dotrzeć do akumulatorów musisz podążać za znakami które
umieścił na drzewach. W podobny sposób przechodziłeś przez dżunglę, tylko teraz zamiast szczątków będą znaki.
Wejdź do dżungli. Idź od znaku do znaku. Uważaj na myśliwych.

Obrazek
Obrazek

Podejdź do kopuły i zrób zdjęcie liczbom, żeby to zrobić należy wyjąć aparat z plecaka za pomocą "I", najechać myszką na aparat i wybrać
opcję "wyjmij". Następnie wciśnij "E" i zrób zdjęcie.

Obrazek

Pozbieraj kokosy. Porozmawiaj z Lockiem. Poproś go o akumulatory. Pobiegnij za nim w stronę jaskini. Uzbrój się w pochodnię.

Porozmawiaj jeszcze raz z Lockiem, jeśli masz mało pochodni to dobry moment żeby się w nie zaopatrzyć. Wejdź do jaskini, odpal pochodnię.
Zobaczysz dziewczynę. Biegnij za nią. Pierw w lewo, później prosto i lekko w prawo aż dobiegniesz do wodospadu. Przejdź przez niego i wejdź w lewy korytarz tak jak to zrobiła dziewczyna.
Wybierz lewy korytarz, idź nim do końca później w lewo, przejdź przez wodospad i jeszcze raz w lewo. Powinieneś ją widzieć w dole.
Zejdź na dół. Idź dalej za dziewczyną. Jak już ją dogonisz porozmawiaj z nią.
Idź dalej. Zeskocz z półki skalnej. Przed Tobą po prawej stronie znajdziesz zwłoki kobiety, przyjrzyj im się. Znalazłeś kompas i zdobyłeś akumulator.

Odcinek 4
Czterdzieści dwa

Znowu plaża. Rozejrzyj się. Zwróć uwagę na ponumerowane przedmioty:
A.Skrzynia z napisem "love 4 ever" - daje nam 4

B.łuski w kształcie 8 lub nieskończoności - dają nam 8

C.domino - daje nam 42

D.wózek - daje nam 23

E.skrzynia pod namiotem z nr 16 - daje nam 16

F.kadłub - daje nr 15

Pamiętasz sfotografowany ciąg liczb? 4,8,15,16,23,42
Przyjrzyj się tym przedmiotom w odpowiedniej kolejności:
A.-B.-F.-E.-D.-C.
Odblokowałeś stację medyczną.
Porozglądaj się po niej, pozbieraj batoniki, są dobrze płatne.
Wróć na plażę. Porozmawiaj ze wszystkimi. Udaj się w głąb dżungli w poszukiwaniu Sayida.

Obrazek

Tym razem żeby nie zabłądzić musisz polegać na zawieszonych na drzewach kartkach z koordynatami.

Obrazek

W trybie celowania (aktywujesz go wciskając ctrl lub SPM) zobaczysz kompas, ustawiaj się tak by wskazywał liczbę z kartki. Idź od kartki do kartki tak jak robiłeś to już wcześniej przechodząc przez dżunglę.
Prawidłowa droga powinna przebiegać tak:

215, 185, 280, 330, 105, 0, 335, 255. Uważaj na strzelców.

Porozmawiaj z Desmondem. Przejdź do następnej lokacji klikając na kartkę wiszącą nad Desmondem.
Jesteśmy przy bunkrze, pozbieraj wszystko wokoło. Idź dalej, dojdziesz do rzeki, idź wzdłuż niej aż dojdziesz do włazu. Porozmawiaj z Slayidem. Nie będzie chciał Cię wpuścić. Napomknij o tym, że kompas wskazuje na właz. Wróć na plażę. Wyciągnij aparat. Zrób zdjęcie samolocika którym bawi
się Kate, Charliemu grającemu na gitarze i leżącemu w krzakach wózkowi inwalidzkiemu.
Odblokowałeś dodatek.

Porozmawiaj z Hurelyem.

Przebłysk pamięci:
Zrób zdjęcie aktom które mężczyzna zakrywa rękoma, w momencie
kiedy obraca się i ogląda folder wiszący na ścianie. Prawidłowe zdjęcie powinno wyglądać tak:

Obrazek

Zanim porozmawiasz z Rico przyjrzyj się folderowi leżącemu przed
nim. Idź w prawo, przy drabinie jest magnetofon. Na półkach za
magnetofonem znajdziesz list.

Obrazek

Teraz już możesz z nim porozmawiać.
Już wiesz jak się nazywasz, Elliott Maslow. Porozmawiaj ze wszystkimi, przedstaw się. Jeśli Cię na to stać możesz kupić od Charliego broń i amunicję. Idź do Sayida (jest w dżungli, pilnuje
włazu). Powiedz mu jak się nazywasz, wpuści Cię do środka. Dowiesz się też, że gdy włączy się odliczanie komputera (będziesz słyszał jego dźwięk)
musisz wpisać kombinację liczb którą już wcześniej poznałeś: 4,8,15,16,23,42..
Wejdź do stacji. Idź do końca korytarza, przejdź przez drzwi, zamkną się za Tobą automatycznie.
Zrób parę kroków na przód, po lewej stronie zobaczysz panel, w sumie znajdziesz ich w bazie 3. Potrzebujesz łączników.
Pierwszy leży po prawej stronie

Obrazek

Drugiego znajdziesz przy graffiti

Obrazek

a trzeci na końcu korytarza przy rurze, a czwarty na niej.

Obrazek

Przejdź za rurę i idź do końca jaskini, znajdziesz jeszcze jeden łącznik.
Wróć do graffiti, zrób mu zdjęcie i przejdź przez drzwi które się
właśnie otworzyły.
Kolejne łączniki znajdziesz na stole pingpongowym, tuż przy wejściu.
Następny jest przy czerwonej lampce. Popatrz tez co leży na stole - 2
łączniki, weź je. Zrób zdjęcie zielonej książce stojącej na regale obok.

Obrazek

Przy zlewie znajdziesz kolejny łącznik. Obejrzyj stolik pod oknem z - kolejne 2 łączniki. Wejdź do pomieszczenia po prawej stronie. Podejdź do komputera i wpisz kombinację liczb:

Obrazek

Z lewej strony komputera, na biurku ze śrubkami leży sporo łączników, weź je, w sumie powinno być ich 8. Wyjdź z tego pomieszczenia tymi samymi drzwiami którymi tu wszedłeś.
Zrób zdjęcie czerwonej szafce na lekarstwa wiszącej z lewej strony "żaluzji".
Wejdź teraz do magazynu znajdującego się po lewej stronie szafki, której zrobiłeś zdjęcie.
Pozbieraj łączniki, powinno być ich 6. Wyjdź z pomieszczenia i udaj się w stronę siłowni. Pod umywalką znajdziesz następny łącznik i 2 na pralce.
Nad umywalką wiszą ubrania, sfotografuj ubranie robocze. Z prawej strony patrząc od umywalki jest kolejny panel. Idź prosto, do sypialni. Po lewej stronie na ścianie znajdziesz kolejny panel. Z prawej strony pokoju łącznik.
Wróć teraz do pierwszego panelu, tego przy wyjściu (idź do sali z komputerem i wyjdź drugimi drzwiami, panel jest na przeciwko). Ułóż łączniki tak, by ostateczna wartość mieściła się w zielonej granicy

Obrazek

Ten panel powinien wyglądać tak:

Obrazek

Przejdź do sali komputerowej, sprawdź ile masz czasu (będzie wyświetlony nad wyjściem), jeśli mało Ci go zostało wpisz jeszcze raz liczby do komputera.
Idź teraz do kolejnego panelu, tego w sypialni. Ustaw go tak:

Obrazek

Teraz udaj się do panelu przy siłowni i ustaw go następująco:

Obrazek

Idź do sali z komputerem. Podejdź do panelu z dźwigniami. Powinny się na nim palić 3 zielone diody. Pociągnij za dźwignię (ustaw się tak, aby w lewym dolnym rogu wyświetliła się opcja "Uaktywni").
Zostaliśmy uwięzieni. Nie panikuj, masz całe 4 minuty. Spokojnie podejdź do komputera. Jakie może być hasło? Podpowiedź brzmi:
Podaj drogę do domu.
Wpisz drukowanymi literami: VIA DOMUS
Teraz pootwieraj wszystkie drzwi. Żeby to zrobić wciśnij po kolei "A" i enter, "B" i "C".
Na koniec możesz wcisnąć "D" jeśli masz sporo czasu, będziesz miał do rozwiązania test IQ- nie jest obowiązkowy.
Pytanie pierwsze: uzupełnij ciąg: 3-7-15-31-?
Odpowiedź: 63 (3+2^2, 7+2^3, 15+2^4, 31+2^5)
Pytanie drugie: uzupełnij ciąg: D-F-H-J-?
Odpowiedź: L (co druga litera alfabetu)
Teraz wyjdź jak najszybciej drzwiami nad którymi jest licznik.


Odcinek 5
Hotel Persefona

Wyciągnij zapalniczkę, żeby cokolwiek widzieć. Zobaczysz Lisę. Podejdź do drzwi i porozmawiaj z Kate.
Przebłysk pamięci:
Przyjrzyj się podartemu zdjęciu. Postaraj się sfotografować Lisę siedzącą przy laptopie. Zajdź ją od tyłu, ale zrób to w bezpiecznej odległości, inaczej Cię zauważy. Zdjęcie powinno wyglądać tak:

Obrazek

Zanim porozmawiasz z Lisą, obejrzyj list leżący przy jej laptopie oraz folder. Przy wyjściu, z lewej strony jest stolik, a na nim magnetofon, odsłuchaj go. I teraz dopiero porozmawiaj z Lisą.
Wiesz już czym się zajmujesz, robimy postępy. Porozmawiaj jeszcze raz z Kate, namów ją żeby Cię wypuściła. Przeszukaj bunkier, wyzbieraj wszystko co się da. Przy żaluzjach znajdziesz samolocik Kate, jeśli wcześniej go nie sfotografowałeś, zrób to teraz.
Udaj się do wyjścia (przejdź przez salę komputerową i wyjdź drzwiami nad którymi jest licznik, następnie skieruj się w lewo i do końca korytarza).
Jesteśmy znowu w dżungli. Idź w stronę wodospadu, przejdź przez niego i idź do końca aż dojdziesz do drzwi. Obejrzyj je. Przydałby się dynamit. Wyjdź stąd i udaj się w stronę bunkra.

Obrazek

Po prawej stronie bunkra znajdziesz chorągiewki, a na wprost wyjście na plażę.

Obrazek

Udaj się na nią. Porozmawiaj z Hurleyem. Jeśli jeszcze nie kupiłeś broni to czas się w nią zaopatrzyć, kupisz ją u Charliego.Wróć do chorągiewek. Wejdź na Mroczny Obszar klikając na czarnej chorągwi.
Znowu czeka nas wędrówka przez dżunglę, tym razem kieruj się od jednej chorągiewki do drugiej. Uważaj na czarną chmurkę, będzie pojawiała się dość często.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Idź prosto, jak tylko pojawi się w dolnym prawym rogu ikonka broni, zatrzymaj się. Wyceluj w snajpera, jest w tym miejscu:

Obrazek

Celujesz przytrzymując ctrl i ruszając delikatnie myszką, żeby wystrzelić pocisk wciśnij LPM lub spację.
Idź dalej ścieżką, aż dojdziesz do wraku statku. Wejdź do środka przez wyrwę w burcie.

Obrazek

Porozglądaj się wewnątrz. Idź w lewo i do końca prosto, dojdziesz do beczki na której leży dynamit. Zrób zdjęcie szkieletowi i zabierz dynamit.

Obrazek

Uwaga! Nie biegnij! Bo wybuchnie.

Wróć do wodospadu, tego z ukrytymi drzwiami. W tym celu musisz
iść tą samą ścieżką którą tutaj przyszedłeś i przejść przez Mroczny Obszar. Trzeba będzie znów iść od jednej chorągiewki do drugiej, unikając czarnej chmury, ale tym razem nie możesz biec.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przy bunkrze skręć w lewo i idź do wodospadu. Podejdź do drzwi. Podłóż dynamit (użyj "E").
Odsuń się na bezpieczną odległość i strzel w ładunek.
Wejdź do środka. Idź cały czas prosto aż dojdziesz do zniszczonej sali. Skręć teraz w lewo
idź tak długo aż dojdziesz do komputera. Uruchom go. Wyświetli Ci komunikat, wciśnij enter żeby kontynuować.
Teraz musisz odpowiedzieć na parę pytań.
Pytanie 1: Uzupełnij ciąg: 26-17-20-11-14-5-?
Odpowiedź: 8 (26-20=6; 20-14=6; 17-11=6; 11-5=6; 14-8=6)
Pytanie 2: Uzupełnij ciąg: Z-X-V-T-?
Odpowiedź: R (R,S,T,U,V,W,X,Y,Z - czyli co druga litera alfabetu patrząc wstecz)
Pytanie 3: Podaj poprawną liczbę: MUR ma się do RUM jak 394 do ?
Odpowiedź: 493 (odwrotność liczby 394)
Naciśnij kontynuuj. Teraz wybierz "C". Zneutralizujesz reaktor.

Odcinek 6
Za wszelką cenę

Uciekaj przed czarną chmurą. Nie zatrzymuj się, nie oglądaj za siebie. Biegnij tak szybko jak tylko potrafisz. Omijaj przedmioty o które możesz się potknąć i wywrócić.
bieg; A,D- lewo, prawo; LPM- skok; PPM- ślizg
Gdy już Ci się uda uciec chmurce, porozglądaj się. Przed Tobą stoją
słupki. Podejdź do nich.

Obrazek

Jednak nie przekraczaj ich bo zginiesz. Porozmawiaj z kobietą. Wrócą wspomnienia.
Przebłysk pamięci:
Zrób zdjęcie broni, którą ukrywa pod gazetą ochroniarz stojący przy windzie.
Poszukaj elementów pamięci. Tam gdzie wcześniej leżał magnetofon
znajdziesz gazetę. W recepcji obejrzyj co jest na monitorze - księga gości. Przy Lisie leży pamiętnik.
Porozmawiaj z Lisą, później z ochroniarzem.
Troszkę wspomnień wróciło. Porozmawiaj z kobietą stojącą za słupami. Przyznaj się że nie zabiłeś Lisy. Kobieta wyłączy zasilanie i będziesz mógł swobodnie przejść. Porozmawiaj z Juliet. Jeśli czegoś potrzebujesz możesz zrobić u niej zakupy. Przydadzą się pochodnie lub lampa.
Porozglądaj się po terenie.
Znajdziesz ukryty pokój (nie musisz tam jednak wchodzić, nie ma ta nic szczególnego).

Obrazek

Podejdź do Juliet. Z jej prawej strony znajduje się ścieżka, udaj się nią. Na jej końcu znajdziesz pomieszczenie, wejdź do środka.
Zejdź schodkami na dół, miń siatkę i idź do drzwi. Wejdź do budynku.
Jest tu dość ciemno. Możesz zapalić zapalniczkę lub pochodnię. Podejdź do gaśnicy,
pod nią leży łącznik. Przy pudłach z prawej strony, tych w cieniu znajdziesz kolejny. Idąc jeszcze głębiej w cień znajdziesz jeszcze jeden i pod kratą następny.

Obrazek

Idź dalej prosto. Zajrzyj po drodze do pomieszczenia z prawej strony. To garderoba.
Znajdziesz tu 1 łącznik. Wyjdź i idź do pomieszczenia naprzeciwko. To archiwum. Tu znajdziesz jeszcze jeden. Wyjdź stąd i idź do końca korytarza, podnieś łącznik. Usłyszysz głosy.

Obrazek

Teraz wróć i skręć w drugie lewo (pierwsze lewo to sypialnia, zajrzysz tam później). Podnieś łącznik leżący przy rurach. Idź dalej. Za szafkami znajdziesz kolejny.
Wróć do głównego korytarza i idź do sypialni. Między łóżkami jest łącznik.
do łazienki, jest z prawej strony. Kolejny łącznik. Opuść łazienkę i wyjdź z sypialni najbliższymi drzwiami. Koło wózków widłowych jest łącznik, podnieś go i idź dalej. Dojdziesz do pomieszczenia z monitorami. Pod lewą ścianą naprzeciwko monitorów znajdziesz łącznik. Z prawej strony, koło pudeł leży następny. Idź dalej. Zejdź niżej, jest i kolejny. Wróć i teraz idź do panelu, jest tutaj:

Obrazek

Ustaw go następująco:

Obrazek

Otworzyłeś drzwi. Wejdź po drabince na główne piętro. Wejdź do pierwszego pokoju. Z biurka zabierz batonik. Przejdź do kolejnego pomieszczenia. Możesz użyć komputera, ale nie wzywaj pomocy.
Idź dalej. Wejdź do salonu. Podejdź do dużych białych drzwi. Stoi za nimi człowiek który kogoś przesłuchuje. Otwórz drzwi i wyciągnij broń. Pozbądź się gościa w czarnym garniturze.

Odcinek 7:
Warte tysiąca słów

Jak tylko się przebudzisz, porozglądaj się. Z Twojej lewej strony stoi Lisa, podejdź do niej. Następnie zbliż się do szyby i porozmawiaj z Tomem.
Przebłysk pamięci:
Na podartym zdjęciu była walizka z napisem: "Hanso". Musisz ją uwiecznić na zdjęciu.
Idź prosto i skręć w lewo, wejdź do głównej sali. Idź dalej prosto, później w lewo i jeszcze raz w lewo, tak abyś znalazł się w zaułku w którym możesz się ukryć (jeśli jesteś w dobrym miejscu wyświetli się
opcja "Uaktywnij"). Teraz poczekaj aż przyjdzie dwóch mężczyzn.
Jeden będzie trzymał w ręku walizkę. W momencie gdy będą sobie ją przekazywali wykonaj zdjęcie. Tak powinna wyglądać prawidłowa fotka:

Obrazek

Porozmawiaj jeszcze raz z Tomem. Drzwi się otworzyły.
Wyjdź z celi. Idź w lewo, przy okazji zwiedzaj wszystkie pomieszczenia i zbieraj łączniki. Gdy dotrzesz do zablokowanych drzwi zawróć i idź teraz prosto, do końca korytarza. Miń swoją celę i idź dalej prosto. Wejdź w pierwsze otwarte drzwi. To laboratorium. Pozbieraj łączniki.
Wyjdź drugim wyjściem. Idź w prawo. Teraz prosto korytarzem. Przejdziesz przez drzwi.
Teraz korytarz się rozgałęzia:

Obrazek

Idź w lewo, wejdź do pomieszczenia. Na biurku leżą łączniki, weź je.
Między półkami, przed dużą szafą znajdziesz jeszcze jeden. Wyjdź stąd i skręć w prawo. Biegnij cały czas prosto, miniesz rozwidlenie, biegnij dalej prosto. Gdy z lewej strony pojawi Ci się wzniesienie, wejdź na górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu z basenem. Przejdź przez kładkę, skręć w lewo i skorzystaj z komputera. Przeczytaj informacje i naciśnij enter. Teraz czekają Cię kolejne
3 zagadki:
Pytanie 1: Uzupełnij ciąg: 2-4-8-10-20-22-?
Odpowiedź: 44 (2+2=4; 4*2=8; 8+2=10; 10*2=20; 20+2=22; 22*2=44)

Pytanie 2: Uzupełnij ciąg: A-B-D-E-G-?
Odpowiedź: H (co trzeciej litery brak)

Pytanie 3: Uzupełnij ciąg: Z-X-C-V-?
Odpowiedź: B (układ klawiszy na klawiaturze: ZXCVB)

Naciśnij enter żeby kontynuować. Podnieś platformę za pomocą "C".
Wyciągnij z rekina łączniki. Wyjdź z pomieszczenia. Idź w prawo. Dojdziesz do panelu. Ustaw go w ten sposób:

Obrazek

Wejdź przez drzwi które się właśnie otworzyły. Porozmawiaj z Juliet i Benem. Dostaniesz zadanie. Musisz zaprowadzić Jacka do Czarnej Skały.
Jesteśmy na plaży, idź wzdłuż wybrzeża aż dojdziesz do Jacka.
Porozmawiaj z nim. Skieruj się do wyjścia w głąb dżungli. Przejdź do Czarnej Skały. Idź cały czas prosto aż dojdziesz do wraku statku. Tu już czeka na Ciebie Jack. Porozmawiaj z nim. Dostaniesz broń. Wejdź do środka. Idź prosto, tam gdzie znalazłeś dynamit. Teraz po schodkach na wyższy pokład. Przy skrzyni skręć w prawo i kilka kroków dalej w lewo, udaj się po kładce jeszcze wyżej. Teraz skręć w prawo i idź w stronę schodków. Obejrzyj filmik.
Stań przed Kate, zasłoń ją swoim ciałem i strzel w dynamit, który leży na beczce naprzeciwko zakładników.

Obrazek

W końcu się obudziłeś. Biegnij ile sił w nogach. Omijaj wszelkie przeszkody tak jak robiłeś to wtedy gdy goniła Cię czarna chmura. Jak już znajdziesz się przy łodzi porozmawiaj z Lockiem. Teraz wsiądź
na łódź i podziwiaj zakończenie swojej przygody.

Koniec

Wróć do „Lost: zagubieni”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość