Keepsake - zapisy z gry

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2106
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 88 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 40 razy
Płeć: Kobieta

Keepsake - zapisy z gry

Postautor: adventurka » 08 kwietnia 2012, 22:09

Paczka zapisów z całej gry

Keepsake - pobierz plik

W grze jest osiem slotów na zapisy. Po ich wykorzystaniu pliki się nadpisują. Na jeden zapis składają się dwa pliki: tcl i info.tcl z taką samą numeracją. Pliki należy wklejać do folderu z grą (domyślnie: Program Files\Akella Games\Keepsake\res\save\ folder z numerem gry). Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
W FOLDERZE 1
  • 0.tcl/0-info.tcl = Wejście do akademii - Po otworzeniu drzwi do akademii.
  • 1.tcl/1-info.tcl = Maszynownia - Po uwolnieniu Zaka z szafki.
  • 2.tcl/2-info.tcl = Wielki hol - Po wizji wywołanej znalezieniem lalki Celeste.
  • 3.tcl/3-info.tcl = Kanał wodny akademii - Po przejściu przez wyrwę w ścianie piwnicy i zniszczeniu wisiorka.
  • 4.tcl/4-info.tcl = Kanał wodny akademii - Po wprawieniu w ruch zębatek i przekładni (zagadka z ciężarkami).
  • 5.tcl/5-info.tcl = Maszynownia - Po przywróceniu akademii zasilania (zagadka z wajchami na postumentach).
  • 6.tcl/6-info.tcl = Wielki hol - Tuż po wejściu do biura Opiekuna.
  • 7.tcl/7-info.tcl = Wielki hol - Po otworzeniu sejfu w biurze i zabraniu magicznej przepaski.
W FOLDERZE 2
  • 0.tcl/0-info.tcl = Pokój prób - Po przejściu pierwszego testu.
  • 1.tcl/1-info.tcl = Biblioteka - Po otworzeniu zamka z figur szachowych.
  • 2.tcl/2-info.tcl = Las nad rzeką - Przed rozmową z Mustaviem.
  • 3.tcl/3-info.tcl = Sala posiłków - po wejściu do kuchni.
  • 4.tcl/4-info.tcl = Piwnica - Po otworzeniu zamka z zakodowanymi literami.
  • 5.tcl/5-info.tcl = Las nad rzeką - Po ustawieniu mostu z winorośli.
  • 6.tcl/6-info.tcl = Ogrodowa strażnica - Po wygranej w grę Labirynt Minotaura.
  • 7.tcl/7-info.tcl = Ogród - Po uruchomieniu smoka przy grządce Nigilisa.
W FOLDERZE 3
  • 0.tcl/0-info.tcl = Akwedukt - Po ułożeniu puzzli z trybikami.
  • 1.tcl/1-info.tcl = Ogród - Przed wyhodowaniem drzewa Nigilisa (pociągnij za wajchę).
  • 2.tcl/2-info.tcl = Ogród - Tuż przed zerwaniem owocu Nigilisa.
  • 3.tcl/3-info.tcl = Polana Elvandara - Po otrzymaniu kwiatu Headena od gadającego drzewa.
  • 4.tcl/4-info.tcl = Spiżarnia - Tuż przed uwarzeniem mikstury dla Zaka.
  • 5.tcl/5-info.tcl = Zaczarowane skrzyżowanie - Po zamianie Zaka w kota.
  • 6.tcl/6-info.tcl = Pokój prób - Po ustawieniu mostów do drugiego pokoju prób.
  • 7.tcl/7-info.tcl = Pokój prób - Po zaliczeniu drugiej próby.
W FOLDERZE 4
  • 0.tcl/0-info.tcl = Pokój prób - Po zaliczeniu trzeciej próby.
  • 1.tcl/1-info.tcl = Główna wieża - Tuż po teleportowaniu się do zastrzeżonej sekcji akademii.
  • 2.tcl/2-info.tcl = Pokój Celeste - Tuż po wejściu do pomieszczenia.
  • 3.tcl/3-info.tcl = Laboratorium - Po wejściu do pomieszczenia - przed rozmową z Zakiem.
  • 4.tcl/4-info.tcl = Zachodnia wieża - Tuż po wejściu do sterowni teleportów.
  • 5.tcl/5-info.tcl = Zachodnia wieża - Po odblokowaniu wszystkich teleportów.
  • 6.tcl/6-info.tcl = Biuro Nathaniela - Tuż po wejściu do pomieszczenia.
  • 7.tcl/7-info.tcl = Obserwatorium - Tuż po wejściu do pomieszczenia.
W FOLDERZE 5
  • 0.tcl/0-info.tcl = Sanktuarium - Po kradzieży przez sowę magicznej opaski.
  • 1.tcl/1-info.tcl = Północna wieża - Po ułożeniu układanki z planetą, gwiazdą, księżycem i słońcem.
  • 2.tcl/2-info.tcl = Główna wieża - Przed przystąpieniem do gry Smocze Legowisko.
  • 3.tcl/3-info.tcl = Główna wieża - Po wygraniu w grę Smocze Legowisko.
  • 4.tcl/4-info.tcl = Wyrocznia - Po dojściu do skały ze szczątkami smoka.
  • 5.tcl/5-info.tcl = Laboratorium - Po zamianie Zaka w smoka.
  • 6.tcl/6-info.tcl = Sekretna biblioteka - Po zdobyciu czterech kul i czterech gobelinów.
  • 7.tcl/7-info.tcl = Obserwatorium - Na górnym poziomie przed odszukaniem gwiazdozbiorów.
W FOLDERZE 6
  • 0.tcl/0-info.tcl = Obserwatorium - Po zaznaczeniu gwiazd i zdobyciu fragmentu meteorytu.
  • 1.tcl/1-info.tcl = Biuro Nathaniela - Po znalezieniu się na statku w butelce.
  • 2.tcl/2-info.tcl = Biuro Nathaniela - Po zdobyciu portretu Celeste i odkryciu tajnego teleportu.
  • 3.tcl/3-info.tcl = Pracownia artystyczna - Tuż po wejściu do pomieszczenia.
  • 4.tcl/4-info.tcl = Pracownia artystyczna - Po zdobyciu pojemnika z chmurą pyłu.
  • 5.tcl/5-info.tcl = Biuro Nathaniela - W tajnym pokoju tuż po wejściu (przed aktywacją kuli).
  • 6.tcl/6-info.tcl = Biuro Nathaniela - Po ustawieniu książek na regale i zdobyciu księgi czarów.
  • 7.tcl/7-info.tcl = Solarium - Przed próbą wyhodowania ziół.
W FOLDERZE 7
  • 0.tcl/0-info.tcl = Solarium - Po wyhodowaniu ziół i zdobyciu pojemnika z olbrzymią perłą.
  • 1.tcl/1-info.tcl = Kuźnia - Tuż po wejściu do pomieszczenia.
  • 2.tcl/2-info.tcl = Kuźnia - Po zdobyciu pojemnika z wiecznym ogniem.
  • 3.tcl/3-info.tcl = Laboratorium - Po przywróceniu Zakowi ludzkiej postaci.
  • 4.tcl/4-info.tcl = Wejście górskie - Po przybyciu na miejsce.
  • 5.tcl/5-info.tcl = Wejście górskie - Przed otwarciem portalu do sanktuarium.
  • 6.tcl/6-info.tcl = Wejście górskie - Po otwarciu portalu do sanktuarium.
  • 7.tcl/7-info.tcl = Sanktuarium - W trakcie rozmowy z Nathanielem (przed ułożeniem kul).
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „Keepsake”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość