Guard duty - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10530
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 130 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 132 razy
Płeć: Kobieta

Guard duty - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 08 września 2019, 14:28

Solucja w pdf

Guard Duty – poradnik do gry

Gra bardzo krótka i łatwa. Masz do zdobycia 20 osiągnięć, które nie wymagają żadnych dodatkowych czynności i wpadają same wraz z postępem gry.


Prolog

• Zbadaj szafę i zabierz wiszącą obok linę.

Obrazek

• Sprawdź właz prowadzący na dół i zabierz strzałkę.
• Użyj liny na dziurze w dachu i zejdź po niej.
• Kliknij na ptaszka, a potem wejdź do zamku.
• Podejdź do strażników, nie rozpoznali Cię.
• Zostałeś wyrzucony z zamku i zdobyłeś osiągnięcie „Airborne”.
• Zabierz buta leżącego po prawej stronie.

Obrazek

• Sprawdź miejsce po prawej stronie mapy, miejsce porwania księżniczki.

Obrazek

• Przejdź do bramy po prawej i porozmawiaj ze strażnikiem.
• Spróbuj zaglądnąć do kufra.
• Na mapie wybierz fontannę i zabierz swojego drugiego buta.

Obrazek

• Porozmawiaj z Girtrudą. Daj żebrakowi monetę i jeszcze raz zagadaj do Girtrudy - zdobyłeś osiągnięcie „Assassin's Greed”.
• Kliknij na fontannę, a zdobędziesz monetę.
• Wejdź do sklepu, ale się nie dogadasz.
• Podejdź do dwóch straganiarzy, daj im złotą monetę, a zdobędziesz siatkę.
• Sprawdź siatkę w ekwipunku, a będziesz miał owoc i siatkę.
• Idź na pole i na mostku zamontuj siatkę.

Obrazek

• Opuść pole i wróć, a złapiesz ropuchę do siatki.
• Wróć do miejsca z fontanną.
• Użyj ropuchy na Girtrudzie, a zdobędziesz osiągnięcie „Pucker Up” i spodnie.
• Sprawdź swój ekwipunek i daj złote monety handlarzowi, a zdobędziesz meduzę.
• Użyj Meduzy na sobie, a przywrócisz normalny wygląd.
• Wróć do bramy i porozmawiaj ze strażnikiem.
• Kliknij na kufer - jest zamknięty.
• Sprawdź trawnik po drugiej stronie pod tablicą, znajdziesz klucz.

Obrazek

• Użyj klucza na skrzyni i zabierz resztę ubrania, zdobyłeś osiągnięcie „Suited And Booted”.
• Wróć na pole i użyj ubrania na sobie.
• Wróć do bram pałacu i przejdź przez nie.
• W środku porozmawiaj z siedzącym za biurkiem jegomościem.
• Przejdź do strażników i z nimi również porozmawiaj, a trafisz przed oblicze króla.
• Po animacji otrzymasz zadanie i zdobędziesz osiągnięcie „Ryoal Blood”.

Akt I - Royal Blood

• Wróć na miejsce porwania księżniczki i porozmawiaj ze strażnikiem.
• Idź do bramy i spróbuj wyjść.
• Na rynku porozmawiaj z Hendrickiem.
• Udaj się na zamek i porozmawiaj z jegomościem przy biurku.
• Wróć na rynek i wejdź do baru „Pijany mnich”.
• Podejdź do maga i z nim porozmawiaj.
• Po rozmowie zdobędziesz księgę i osiągnięcie „Wicked Words”.

Obrazek

• Zbadaj księgę w ekwipunku. Przejdź na lewo i z pudła zabierz swój zgubiony klucz do mieszkania.
• Wróć na zamek i idź korytarzem do końca w lewo.
• Po drabinie wejdź do swojego mieszkania i użyj księgi na dziurze w dachu.
• Udaj się do biblioteki zamkowej i porozmawiaj z bibliotekarką.
• Użyj na niej karty bibliotecznej, a potem księgi.
• Przejdź w lewo i użyj drabiny, zdobyłeś osiągnięcie „Speak In Tongues”.
• Wejdź przez drzwi w głębi i porozmawiaj z fotografem, wybierając opcje dialogowe:
1. Sam król Barrington!
2. W sali tronowej!
3. Ponieważ odetną ci głowę, jeśli nie!
• Fotograf opuści pomieszczenie, a ty kliknij na półkę.

Obrazek

• Zabierz kawałek filmu.
• Kliknij na aparat fotograficzny, zrobisz zbliżenie.
• Otwórz klapkę przyciskiem u dołu i użyj filmu.
• Pociągnij za dźwignię i włącz przełącznik.
• Użyj przycisku nożnego - zdobyłeś osiągnięcie „Photo Op”.
• Zdjęcia z ekwipunku użyj na rozlanej cieczy: brązowej, zielonej, a potem na zlewie.
• Po prawej otwórz żaluzję i opuść pomieszczenie.
• Wejdź do zamku, daj urzędnikowi przy biurku kartę ID, a zdobędziesz DLC i osiągnięcie „Papers, Please”.
• Idź do bramy i pokaż DLC strażnikowi, a będziesz mógł opuścić zamek.

Akt II - The Great Outdoors

Obrazek

• Kieruj się w prawo i podejdź do budki i katapulty.
• Porozmawiaj z gościem w budce, a potem wejdź do katapulty - zdobyłeś osiągnięcie „Mind The Gap”.
• Idź w dół ekranu, a potem do lasu.
• Kieruj się w lewo i porozmawiaj z rybakiem.
• Wróć do mapy i przejdź nad bagna.
• Zaglądnij do dziury i kliknij na linę.
• Opuść to miejsce i idź do rybaka w lesie.
• Idź w dół, przeskocz przez strumień i nadal kieruj się w lewo.
• W górę ekranu i znów w lewo, aż dojdziesz do jaskini.
• Wejdź do środka i porozmawiaj ze znajdującymi się tam postaciami.
• Zabierz drabinę i wróć do rycerza.
• Rzuć rycerzowi drabinę, a potem podaj mu rękę, wpadłeś do środka.

Akt 1? - The Great Outdoors

• Sprawdź miejsce, gdzie była katapulta, a potem udaj się do jaskini.
• Wracaj na skraj lasu - spotkasz dwa potwory.
• Po animacji jesteś w gardle potwora.

Obrazek

• Użyj strzałki na ropniu po lewej.
• Idź teraz w górę ekranu, aby dotrzeć do wielkiego pająka.
• Musisz wróć do potwora, zwabiając pająka poprzez używanie wszystkich jego sieci (na mapie w dole ekranu są zaznaczone kwadraciki).

Obrazek

• Po zwabieniu pająka do potwora zabierz jad, odblokowałeś osiągnięcie „Two Birds”.
• Wróć do rycerza, by go uratować.
• Zabierz drabinę i wróć do jaskini, żeby ją oddać.
• Kliknij na kocioł z gotującą się strawą, zdobędziesz filiżankę gorącego gulaszu.
• Udaj się do zamarzniętego powozu.
• Użyj gulaszu na tyle powozu, żeby zabrać narzędzia i wiadro z czerwoną farbą.

Obrazek

• Zanieś wiadro z czerwoną farbą do jaskini i daj kobiecie, odblokowałeś osiągnięcie „Special Delivery”.
• Zabierz wiadro po farbie i wróć do katapulty.
• Użyj klucza z ekwipunku na katapulcie, żeby ją naprawić.
• Użyj katapulty - trafisz na drugą stronę, i odblokujesz osiągnięcie „New Lands”.
• Zabierz kompas leżący przy zwłokach i skieruj się w górę ekranu.

Obrazek

• Staniesz przed dwoma górami. Kieruj się: w górę ekranu, znów w górę ekranu, na lewo, na prawo.
• Przy drzewie leży torba, zaglądnij do niej, zdobędziesz płatki i nóż.

Obrazek

• Kieruj się dalej w prawo i wejdź do jaskini.
• Przejdź w lewo i nakarm kozę płatkami.
• Opuść jaskinię, koza pójdzie za tobą.
• Użyj kozy na zamarzniętym rycerzu, a potem zaciągnij go do jaskini.
• Użyj rycerza na jednej z płyt, na drugą wysyp płatki, sam stań na trzeciej - otworzysz drzwi. Zdobyłeś osiągnięcie „Open Sesame”.
• Po otwarciu drzwi wejdź do środka i spróbuj przy pomocy noża zdjąć więzy z księżniczki.

Akt III - Obowiązek opiekuńczy

• Po długiej animacji zdobyłeś osiągnięcie „Guardian Duty”.
• Kliknij na przód konsoli i wprowadź dowolny identyfikator.
• Użyj swojego komunikatora i porozmawiaj na wszystkie tematy.
• Przy nogach na ścianie jest mały panel - kliknij na niego.

Obrazek

• Kliknij na cztery śruby, a potem na wszystkie włączniki i wtyczkę u góry.
• Ponownie porozmawiaj ze swoimi pracownikami.
• Użyj broni na otwartych drzwiach, a gdy robot opuści pomieszczenie, kliknij na zieloną tablicę pojawiającą się po prawej.

Obrazek

• Przejdź na prawo i podejdź do drzwi windy.
• Po animacji trafisz za kratki.
• Porozmawiaj z robotem na wszystkie tematy.
• Użyj swojego komunikatora i porozmawiaj ze swoimi współpracownikami.
• Ponownie porozmawiaj z robotem i każ mu spojrzeć za siebie.
• Jeszcze raz użyj komunikatora, by porozmawiać ze swoimi współpracownikami.
• Zawołaj robota i zadawaj mu pytania tak, aby się przegrzał, zdobędziesz broń.

Obrazek

• Użyj broni na tablicy przy drzwiach po prawej, otworzysz celę.
• Przejdź w lewo do windy i wybierz laboratorium badawcze.
• Przejdź w prawo i spójrz na panel.
• Użyj swojego komunikatora i porozmawiaj ze swoimi współpracownikami.
• Wróć do więzienia, przeciągnij robota do windy, odetniesz mu rękę i zdobędziesz osiągnięcie „Armed And Dangerous”.
• Weź rękę i wróć do laboratorium, a potem użyj jej na panelu.
• Po animacji sprawdź terminal, ReleaseCell.DX i wróć.
• Przejdź do panelu po prawej.
• Kliknij na przewody, a potem zabierz zieloną naładowaną baterię.

Obrazek

• Przejdź na lewo, wyjmij czerwoną baterię, a w jej miejsce włóż zieloną.
• Podejdź do panelu i wybierz Tank1.
• Następnie kliknij na pierwszą linijkę na kolejnej tablicy i wróć.

Obrazek

• Podejdź do taśmociągu i go użyj.
• W zielonej butli kliknij na przycisk po lewej na dole 2x, butla pęknie.

Obrazek

• Porozmawiaj z człowiekiem, a potem użyj konsoli.
• Po animacji ponownie porozmawiaj z człowiekiem i znów spróbuj użyć konsoli.
• Po kolejnej animacji zdobędziesz kryształ i osiągnięcie „Against All Odds”.
• Jesteś w szpitalu, podejdź do komody i zabierz 4 kolorowe kapsuły.

Obrazek

• Przejdź w prawo, wejdziesz na mostek sterowniczy.
• Kliknij na panel nawigacyjny, a potem kieruj się w prawo.

Obrazek

• Przekręć zawór 2x, a następnie użyj kolorowych kapsuł na drzwiach.

Obrazek

• Ponownie przekręć zawór, by podnieść temperaturę, otworzysz drzwi.
• Kliknij na generała, a potem uzupełnij zapas kapsuł.
• Kliknij na aparat obok łóżka i użyj kapsuły czerwonej i niebieskiej.
• Jeszcze dwa razy użyj urządzenia i dodaj dwie ostatnie kapsuły.
• Po rozmowie przejdź do centralnej sterowni i użyj windy pośrodku.
• Użyj terminala, aby aktywować kryształ.

Obrazek

• Trafiłeś do nowego miejsca i zdobyłeś osiągnięcie „???”
• Idź cały czas w prawo, aż trafisz na przycisk w ziemi. Stań na niego, a zostaniesz przeniesiony do jaskini.
• Nakarm kozę tak jak wcześniej i nasyp płatki na przycisk.
• Stań również na przycisk i ustaw na trzecim przycisku agenta.
• Wejdź do środka i jak wcześniej użyj noża na więzach oplatających księżniczkę.
• W trakcie animacji kończącej grę zdobędziesz jeszcze dwa ostatnie osiągnięcia „Two Of A Kind” oraz „Turn Up The Heat”.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Guard duty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość